Paskutiniu metu Sebastianas Vettelis dažnai daro klaidas ir daugelis ekspertų spėja, kad jis nesusitvarko su presingu. Buvusio „Formulės-1“ piloto Emanuele Pirro, kuris ne kartą atliko lenktynių teisėjo funkcijas, nuomone, Vettelio problemas iš dalies galima susieti su nesveika atmosfera „Ferrari“ komandoje.
Emanuele Pirro: „Sprendžiant iš visko, S. Vettelis yra geras ir sėkmės linkintis vaikinas. Iš pirmo žvilgsnio – jis nėra agresyvus, atvirkščiai, labai ramus. Aš manau, kad viskas nėra taip jau paprasta. Kažkuria prasme aš jį užjaučiu, juk jis taip puikiai pradėjo karjerą.
Jis atnešė „Toro Rosso“ pirmąją ir kol kas vienintelę pergalę, po to perėjo į „Red Bull“ ir iškovojo 4 čempiono titulus, beje, du iš jų – sezono finale. Nesutinku su tais, kurie tvirtina, jog tai „Red Bull“ mašinai nebuvo lygių. Po to Sebastianas perėjo į „Ferrari“ ir išsikovojo daugelio darbuotojų simpatijas. Bet, laikui bėgant, harmonija šioje komandoje palaipsniui dingo. Vettelis, kokį mes matėme praėjusiais metais, mažai panašus į tą lenktynininką, kokiu jis būdavo anksčiau.
Pažiūrėsime, ar sugebės jis susigrąžinti savo buvusią sportinę formą, juk jis yra nusipelnęs visai kitokios karjeros pabaigos. Tikiuosi, kad jis vėl pasijus komfortiškai „Ferrari“, kur dabar – ne pati maloniausia atmosfera. Dabar Vettelis nejaučia džiaugsmo lenktyniaudamas. Jei jūs abejojate savimi, tai negalite normaliai padaryti netgi to, ką anksčiau darydavote be problemų. Jam reikia ramybės ir užtikrintumo.
Problema ne tame, kad komandoje atsirado Charlesas Leclercas. „Formulės-1“ ekipoje vyksta tas pats, kas ir futbolo komandos rūbinėje pertraukos tarp kėlinių metu. Skirtumas tik tas, kad jei lenktynininkui prasideda sunkumai ir jis nėra užtikrintas savimi, jis negali su niekuo pasidalinti šia savo problema. Tai yra mūsų sporto trūkumas. Jei „Formulėje-1“ kas nors vyksta ne taip, tai pradedi kaltinti arba save, arba mašiną.
Lenktynininkas negali papasakoti apie savas problemas – jis privalo viską išgyventi pats. Bet jis nėra supermenas. Jis gali būti geros fizinės formos, bet vis vien išliks paprastu žmogumi su savomis silpnybėmis. Gali būti, jog atmosfera „Ferrari“ viduje nepadeda Vetteliui ir dėl to kalti tie, kas komandoje atsako už pagalbą lenktynininkams“.
Kažkaip daug faktinių klaidų šitam komentare, tai biški pataisysiu tamsta, kad neklaidintume LT F1 visuomenės.
1. Taip, Alonso turėjo mažiau klaidų Ferraryje, bet ir važiavo kaip sraigė su greičiausiu bolidu, ko pasekoje retai klydo ir nieko nelaimėjo. ALO - 11 pergalių per 5 metus (su greičiausiu bolidu). VET - 13 pergalių, 5 sezonas dar ne over (ne su greičiausiu bolidu).
2. Alonso niekur neišėjo, buvo išspirtas kai inkaras. Jeigu pamiršai visą istoriją, še linkas - https://www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/mattiacci-and-alonso-real-story
Atsakyk per tris postus ir su 0 argumentu. Nieko naujo ir dar neatsibode. Pasakas apie rizikas pridek i sarasa prie tu legendiniu, kur ten Red Bull daugiau uz visus apie Honda zinojo, tik ciut palaukti reikia
tik gal nepersudykim. Sebastiana taip slegia atmosfera Ferrari, kad jis ir varzova taranavo SC metu, ir isskrido is trasos pirmaudamas (kad nenuleistu ranku tikriaus) ir n kartu apsisuko lenkiamas ar lenkdamas. primink, jei nesunku, kiek tokiu atveju turejo Alonso Ferraryje? o kalbam tai apie dabartine Ferrari seima ir zmogu, kuris atnesa sokolado, o ne egoista, kuris "rupejo tik sau".
Apie kokias atmosferas ir slegimus Ferraryje kalbam? jei jau P2 slegia tiek, tai Alonsai, Buttonai po tokiu metu su McLaren ar Williamsai paskutiniu metu turejo uzsiimti masiniu zmoniu naikinimu.
Yra Ferrari kliurkos ir yra Vettelio kliurkos. Pernai stebejom Vettelio, siemet stebim Ferrari. Didieji rizikos meistrai - nuo 2010 ar net anksciau sustojimo laiko taip ir neismoko paskaiciuoti, kad isvaziaves pilotas uz kazko neuzstrigtu ar neprarastu n poziciju. Motosport net turi termina - Raikkonen strategy - kai perlaikai pilota ir jis praranda belenkiek poziciju. Du sykius pabande sutaupyti kvalifikacijoje padangas ir jau pasakoja visiems apie rizikas, tiksliau bando kliurkas pateisinti. I Red Bull reiketu ziureti, kaip rizikuoti reikia - ne pirmus metus kai yra sansas ta daro, bet rizika buna ne va bank, o paskaiciuota, nors daznai ir nepasiteisina.
Sebastiana siemet, panasu, tiesiog istinka Alonso 2014 metu realybe, kai supranti, jog kad ir ka bedarytum nepadarysi tiek, kad laimetum, nors pernai sezonas zadejo priesingai. Klausimas lieka ar lauks ir toliau, ar spjaus ir iseis, kaip padare Alonso. Tik Vettelis jei iseis, speju tiesiog iseis i niekur, kaip Rosbergas.
1. Taip, Alonso turėjo mažiau klaidų Ferraryje, bet ir važiavo kaip sraigė su greičiausiu bolidu, ko pasekoje retai klydo ir nieko nelaimėjo. ALO - 11 pergalių per 5 metus (su greičiausiu bolidu). VET - 13 pergalių, 5 sezonas dar ne over (ne su greičiausiu bolidu).
2. Alonso niekur neišėjo, buvo išspirtas kai inkaras. Jeigu pamiršai visą istoriją, še linkas - https://www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/mattiacci-and-alonso-real-story
Soriukas, straipsnis ne tik apie si sezona, bet anyway atsibode tos tavo istorijos apie Alonso. Tas pats per ta pati po kiekviena Ferrari tema.
Na kaip cia McLaren ir Alonso nepaminejus Ferrari temoje, ane? jau gal gana? Ir kam cia tos istorijos, nes straipsnis apie si sezona.
tik gal nepersudykim. Sebastiana taip slegia atmosfera Ferrari, kad jis ir varzova taranavo SC metu, ir isskrido is trasos pirmaudamas (kad nenuleistu ranku tikriaus) ir n kartu apsisuko lenkiamas ar lenkdamas. primink, jei nesunku, kiek tokiu atveju turejo Alonso Ferraryje? o kalbam tai apie dabartine Ferrari seima ir zmogu, kuris atnesa sokolado, o ne egoista, kuris "rupejo tik sau".
Apie kokias atmosferas ir slegimus Ferraryje kalbam? jei jau P2 slegia tiek, tai Alonsai, Buttonai po tokiu metu su McLaren ar Williamsai paskutiniu metu turejo uzsiimti masiniu zmoniu naikinimu.
Yra Ferrari kliurkos ir yra Vettelio kliurkos. Pernai stebejom Vettelio, siemet stebim Ferrari. Didieji rizikos meistrai - nuo 2010 ar net anksciau sustojimo laiko taip ir neismoko paskaiciuoti, kad isvaziaves pilotas uz kazko neuzstrigtu ar neprarastu n poziciju. Motosport net turi termina - Raikkonen strategy - kai perlaikai pilota ir jis praranda belenkiek poziciju. Du sykius pabande sutaupyti kvalifikacijoje padangas ir jau pasakoja visiems apie rizikas, tiksliau bando kliurkas pateisinti. I Red Bull reiketu ziureti, kaip rizikuoti reikia - ne pirmus metus kai yra sansas ta daro, bet rizika buna ne va bank, o paskaiciuota, nors daznai ir nepasiteisina.
Sebastiana siemet, panasu, tiesiog istinka Alonso 2014 metu realybe, kai supranti, jog kad ir ka bedarytum nepadarysi tiek, kad laimetum, nors pernai sezonas zadejo priesingai. Klausimas lieka ar lauks ir toliau, ar spjaus ir iseis, kaip padare Alonso. Tik Vettelis jei iseis, speju tiesiog iseis i niekur, kaip Rosbergas.
Ir siaip, jau kaip ir sena tema darosi ta “Vettelis klysta”, nes senokai jau beklydo. Kažkaip kol kas viskas linksta link “Ferrari klysta” ir “Leclerc klysta”. Ir antrinu Pit Crew. Kai kai atsilieka bolidas visu leveliu, o tu nesutinki tiesiog nuleisti rankas - pushini daugiau nei gali ir gaunasi klaidos (puikus pavyzdys tas pats Kanados gp kai vetteis paskutiniam rate suklydo ir praleido JB slapiok trasoj: kai zinai kad buttonas tave 100proc aplenks tame paskutiniame rate, nes varo 5s greiciau per rata, tau lieka arba pasiduot, arba pushint daugiau nei gali, ka jis ir dare, ieskojo nauju trajaktoriju, nepasiteisino ir suklydo. Cia yra vettelis uz kuri sergu.
Apie kokias atmosferas ir slegimus Ferraryje kalbam? jei jau P2 slegia tiek, tai Alonsai, Buttonai po tokiu metu su McLaren ar Williamsai paskutiniu metu turejo uzsiimti masiniu zmoniu naikinimu.
Yra Ferrari kliurkos ir yra Vettelio kliurkos. Pernai stebejom Vettelio, siemet stebim Ferrari. Didieji rizikos meistrai - nuo 2010 ar net anksciau sustojimo laiko taip ir neismoko paskaiciuoti, kad isvaziaves pilotas uz kazko neuzstrigtu ar neprarastu n poziciju. Motosport net turi termina - Raikkonen strategy - kai perlaikai pilota ir jis praranda belenkiek poziciju. Du sykius pabande sutaupyti kvalifikacijoje padangas ir jau pasakoja visiems apie rizikas, tiksliau bando kliurkas pateisinti. I Red Bull reiketu ziureti, kaip rizikuoti reikia - ne pirmus metus kai yra sansas ta daro, bet rizika buna ne va bank, o paskaiciuota, nors daznai ir nepasiteisina.
Sebastiana siemet, panasu, tiesiog istinka Alonso 2014 metu realybe, kai supranti, jog kad ir ka bedarytum nepadarysi tiek, kad laimetum, nors pernai sezonas zadejo priesingai. Klausimas lieka ar lauks ir toliau, ar spjaus ir iseis, kaip padare Alonso. Tik Vettelis jei iseis, speju tiesiog iseis i niekur, kaip Rosbergas.