Ekspertai spėja „Mercedes“ nesėkmės priežastis (11)

Ekspertai spėja „Mercedes“ nesėkmės priežastis
logo 2015 Rugsėjo 24 d. 06:55, Daimler
Mercedes“ komandai Singapūre nepavyko pasiekti gero padangų darbo, iš dalies tai buvo susiję su tuo, kad superminkštųjų padangų darbo temperatūros diapazonas buvo labai mažas – vos 2 laipsniai.
Kita vertus, net ir pačioje „Mercedes“ komandoje bandoma spėlioti, su kuo buvo susijusios problemos Marina Bay trasoje.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ praneša, kad vienas iš „Mercedes“ komandos inžinierių sako, kad nesėkmės priežastis yra ne vien labai mažas temperatūrinis padangų diapazonas, bet ir dar kai kas.
„Šis diapazonas negali būti vienitele priežastimi, kadangi mes esame ne kartą nugalėję, važiuodami su tokiomis pat superminkštosiomis padangomis, – sakė inžinierius. – Bet jei tu suklysti rinkdamasis bazinį bolido reguliavimą, tai iškyla labai daug problemų ieškant tikslių bolido nustatymų prieš pat startą. Su tuo mes esame susidūrę ne kartą“.
Singapūro trasoje su daugybe posūkių ir stabdymo taškų stabdžiai dirba ant ribos, stipriai įkaista ir šis perteklinis karštis per ratlankius perduodamas į padangas, todėl ji greitai perkaista ir praranda efektyvumą.
Be to, verti dėmesio yra ir ekspertų spėjimai, kad „Mercedes“ sutrukdė ir „Pirelli“ reikalavimu įvestas naujas ratų išvirtimo kampas, miesto trasoje „Mercedes“ bolidams tai atsiliepė daugiau nei kitoms komandoms. O štai toks faktorius kaip minimalus oro slėgis padangose, ekspertų nuomone, Singapūre neturėjo didelės įtakos.
Kartu „Force India“ technikos direktorius Andrewas Greenas atkrepė dėmesį dar į vieną momentą, su kuriuo Marina Bay susidūrė komandos, naudojančios „Mercedes“ jėgaines: „Mercedes“ motorai išvysto be galo didelį sukimo momentą. Tai tikrai nepadeda pasiekti reikiamos padangų temperatūros, juk galinių padangų paviršius perkaista, o viduje padanga lieka šalta. Posūkiuose prasidea slydimas ir jums niekaip nepavyksta pasiekti, kad šiluma patektų į padangos vidaus struktūrą, todėl sukibimas su trasa būna prastas“.
Bet kokiu atveju, to, kas atsitiko Singapūre, nebus Japonijoje. Mat Suzukos trasos charakteristikos visai kitokios ir ten bus naudojamos pačios kiečiausios padangos.

Komentarai (11)
SmOg3R
| 09/24 22:05
Sakykit ką norit, lieku prie savo nuomonės kad padangų slėgis būtent ir yra pagrindinė priežastis. Argumentai prieš: 1. Prieš metus padangų slėgio rekomendacijos Singapūrui buvo labai panašios kaip šįmet. 2. Maži slėgio skirtumai fiziškai negali taip stipriai įtakoti bolido greičio. Atsakau: 1. raktinis žodis 'rekomendacijos', prieš metus niekas to slėgio netikrindavo ir iš esmės niekas netrukdė tų rekomendacijų ignoruoti. 2. O kas iki šiol (iki Singapūro GP) trukdė mersams tą slėgį sumažinti ženkliai daugiau nei "šiek tiek"? Niekas netrukdė. O Monzoj padangų pašildytuvai prieš startą buvo atjungti greičiausiai ne šiaip sau (kas ten išvis būna "šiaip sau?"), o būtent todėl, kad esant mažesniai temperatūrai sumažėja slėgis.
F-algis-1
| 09/24 20:19
Oviedo princas:))). ploju atsistojes :))
| 09/24 17:41
Na, alonsius toks gigamegas, kad be jo ne kaip, ypac kai su sektantais i snekas leidiesi
Klepsidra
| 09/24 13:30
slapiu sapnu apie Alonso savininkams betkuri tema siejasi su Alonso. kur naujienoje yra paminetas Alonso, price? Gal Alonso dar dalyvau RedBull motoru derybose - turetum kokiam sapne rasti vietos?
SF15T
| 09/24 13:07
ektrymezai, oi klysti. didis pasiekimas ir amziaus pergale yra kolegai liepti i siena pylti. va cia tai tikra pergale. net ner ka lyginti su tomis "dovanomis".
YZF
| 09/24 12:52
Daug idomiau ne tai, ka sake Ferrari pries sezona, bet ka sake jam prasidejus. Padovanotos pergales jiems atrodo kaip didis pasiekims: #ferrariisback
SF15T
| 09/24 10:35
na kad Ferrari is back, tai matosi pagal taip, kiek pagiezos ir aimanu komentaruose is alonso sektos pareina : ))) nors gal tai del dziaugsmo, kad Oviedo princas su mersais antroje sezono puseje kaunasi, o nuo kitu metu titulus apsidabins jau. matomai del to, jie labiau del Ferrari pergyvena, mat pastarieji ka sake pries sezona, ta ir pasieke, o sekta nori daugiau, nori labiau laimeti nei patys ferrai, jie jau siais metais nori titulo feteliui ... na ka, gal ir issipildys jusu svajones (ir greiciausia taip ir butu, jei mersuose ne hamis, o Alonso vaziuotu).
STFU
| 09/24 10:21
na ferrai aisku patobulejo, jei butu jie aplenke tik mercedes kvaloj tada gal ir butu galima svaigti apie stebuklus, bet kada ir williams aplenke mersus ne kukliais, td visai kas kita, ferrai nemiega, tobuleja, ir is tikro neblogu tempu, bet ne tokiu, kad siam cempe ka pakeistu, bet va del sekancio sezono, va cia jau kitas reikalas
YZF
| 09/24 09:20
Taigi viskas aisku, Ferrari is BACK! Laukiam Japonijos GP.
Grande_Kimi
| 09/24 07:43
Musu eGZpertai nustate, kad tai Ferrari tiek patobulejo, o ne Mercedes kazkas nutiko
×

TOP naujienos