Kokiu keliu turetu zengti ekipos, noredamas kiek ymanoma maksimaliai patobulinti sawo bolidus?
Jusu nuomone
Kokiu keliu turetu zengti ekipos, noredamas kiek ymanoma maksimaliai patobulinti sawo bolidus?
Jusu nuomone
Techninio progreso ir jo praktinio igyvendinimo keliu
Sunku pasakyti seip manau [b]Evoliucija[/b] nes revoliucija dazniausiai genda ir pvz kaip Renault su Revoliucinias variklias pora sezonu su****ko ir viskas grizo prie senesniu, o kartais ta revoliucija pasiteisina su kaupu nors as visdelto prie pavykusiu sumanymu pletojimo ir vystimo :)
kaip pavyzdys pavykusios revoliucijos galetu buti F2002 bolidas. Tais metais jam lygiu ar bent jau siek tiek i ji panasiu bolidu tikrai nebuvo. Tikrai ta sezona ferrari padare nerealia pazanga. Kaip paskui kazkas is Ferrari teisingai sake: "kitais metais mes jau negalesime padaryti tokios pazangos..." Wa...
djmen> o kurioje vietoje ant bolido matesi ta revoliucija,as tai kazkaip nepastebejau,kad Ferrari naudotu revoliucinius bolido kurimo principus.
Padarai REVOLIUCIJA, ir tada du - tris metus is jos darai EVOLIUCIJA. Renault nekarta irode kad tai tikrai gera strategija.
Ferrari F2002 bolidas buvo ilgos evoliucijos nuo 1996 metu rezultatas. Revoliucija retai kada atnesa sekme. Stai ir McLaren neskubejo, jie sukure revoliucini MP4-18 bolida, taip visu peikiama, taciau tai buvo evoliucionavimas y MP4-19 ir net neabejoju kad MP4-19 bus pakankamai greitas ir patikimas.
wytas > abejok is naujo.
Revoliucija yra iš principo naujų idėjų paieška ir įgyvendinimas, o evoliucija yra jau esamų idėjų tolimesnis tobulinimas. Komandos, kurios mano, kad jų dabartinės idėjos dar turi pakankamą potencialą, renkasi evoliucinį kelią ir tobulina tas idėjas, kuriomis pagrįsta jų dabartinio bolido konstrukcija. Tos komandos, kurios mano, kad iš dabartinių konstrukcijos principų jau išspaudė viską, kas buvo įmanoma, priverstos ieškoti revoliucinių sprendimų, tikintis atrasti naują kelią bolido pajėgumui trasoje didinti.
O TOP komandos pastaruoju metu jau pradeda vienu metu vykdyti du lygiagrečius projektus, kaip tai darė McLaren pernai. Ir jei eiliniams F-1 veizėtojams šio darbo svarba (niekad GP nepasirodžiusio modelio kūrimas) kartais buvo nesuvokiama, tai kitos komandos greitai įvertino tokio darbo principo privalumus (komandos žiūri daug toliau į priekį nei paprasti TV žiūronai :)) ir perima McLaren idėją nienu metu dirbti ir su evoliuciniu variantu (artimiausiam sezonui), ir su revoliuciniu (ateičiai)
Revoliucija cia kaip TELELOTO, arba tu pirmas, arba veltui pinigai ismesti :D
pritariu Teisuciui. be evoliucijos nei is vietos, bet ir evoliucijonuoti be galo nesigauna. reikia ir revoliucijos. vienas kelias: evoliucijonuoti ir kurti revoliucija lygiagreciai. su revoliucija labai nepaisdykausi, reikia gerai isdirbt produkta. aisku tokiam gyvenimo stiliui :) reikia daugiau lesu, bet jei ju yra, kaip top komandose, tai jos gali tai sau leisti.
Prasides sezonas ir pamatysim kas geriau......
revoliucijos turi buti pirmiausia gerai isbandomos techn skyriuje, po to leidziamos i trasa, ypac pagal siemetines taisykles.tada revoliucija tampa evoliucija, manau geriau stipri evoliucija, nei revoliucija
Stipriom komandom - evoliucija, o silpnom - revoliucija. Nes kas gi bus, jei kokia Minardi eis evoliucijos keliu? Tupės amžinai rikiuotės gale, kol koks BE pasakys: "Chebra, kas darosi?".
McLaren butu pasekusi Ferrari pavyzdziu ir MP4-18 isleidusi sezono viduryje, bet deja, neatitiko specifikacijos. Nemanau, kad F-1 "revoliucijos" vyksta tipo atbega koks inzinierius pas tech. lead'a pries Kaledas ir sako: e davai padarom taip! - ir jau po menesio turim revoliucini bolida. Tos revoliucijos praeina begales testu kompe, vejo tunelyje dar velniai zino kur. Nensutebciau, kad komandu HDD jau yra ne vienas revoliucinis bolidas. Bolidas jau buna sukurtas dar jo nepagaminus. Pagaminus bolida, testuojamas pats gaminys, kaip veikia atskiri mazgai vienumoje, o ne pacios idejos. Jei pagamintas bolidas veikia prastai - tai yra "pravalas", "zaliotas", "promachas" ar kaip bepavadinsi. Vienintelis to pliusas - efektyvus pasimokymas - is savu klaidu.
Kaip baigiasi revoliucijos jau Leninas parode.Kaip gyvenime,taip ir F1.
Tranzenziuzex> as tau pritariu,kad t
ikriausiai dar sezono viduryje jau yra galvojama apie kitus metus,pradedama mastyti is kur dar isspausti papildomo greicio,ka dar galima sukurti,o ka patobulinti.
revoliucija taikoma aerodinaminiams sprendimams dazniau pasiteisina negu techniniams (ypac variklio), nes aerodinamikos defektai isgaudomi lengviau(tam yra tunelis), o variklio leciau, nes kai variklis uzsidega is jo beveik nieko nelieka - mazai sansu, kad surasi greita problemos sprendima. revoliucija - aerodinamikai. evoliucija - technikai.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |