F-1 džiaugiasi išaugusia TV žiūrovų auditorija

F-1 džiaugiasi išaugusia TV žiūrovų auditorija
logo 2020 Sausio 21 d. 21:59, Pirelli

Atlikusi visus skaičiavimus, „Formulė-1“ pasidžiaugė išaugusia TV žiūrovų auditorija.

Šiandien išplatintame pranešime skelbiama, kad pernai globali kumuliacinė TV auditorija buvo 1,922 milijardo - didžiausia nuo 2012 m. ir 9 proc. daugiau nei 2018 m.

Daugiausiai F-1 važiavimus stebėjo Brazilijoje, Vokietijoje, Italijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Nyderlanduose.

Didžiausias žiūrovų šuolis užfiksuotas Lenkijoje (256 proc.) ir Vidurio rytuose bei Šiaurės Afrikoje (228 proc.). Tiesa, tokius šuolius nesunku paaiškinti. Vidurio rytuose ir Šiaurės Afrikoje už transliacijas yra atsakinga „MBC Group“. Jos dėka F-1 transliacijas buvo galima stebėti nemokamai. Tuo tarpu prie didelio žiūrovų šuolio Lenkijoje prisidėjo Roberto Kubicos sugrįžimas į didįjį sportą.

Dėl vis didėjančio Maxo Verstappeno populiarumo žiūrovų skaičius išaugo ir Nyderlanduose - 56 proc. Graikijoje užfiksuotas 75 proc. šuolis, o Italijoje - 29 proc. Žiūrovų skaičius taip pat augo JAV bei Kinijoje.

Praėjusiais metais daugiausiai dėmesio sulaukė Italijos GP lenktynės - 112 milijonų žiūrovų. Tai buvo daugiausiai dėmesio sulaukusios varžybos nuo 2016 m. Meksikos GP.

F-1 taip pat pasidžiaugė tuo, jog tarp naujų sirgalių, susidomėjusių sportu per pastaruosius du metus, 62 proc. buvo jaunesnis nei 35 metų. Pagal sirgalių skaičių, populiariausios šalys: Kinija, Brazilija, Meksika, JAV ir Indija.

F-1 pranešime mažai pateikiama informacijos apie neigiamus skaičius. Anksčiau britų leidinys „Independent“ atskleidė, kad pernai Didžiojoje Britanijoje, vienoje svarbiausių šalių „Formulei-1“, žiūrovų skaičius sumažėjo 8,6 mln. Situacijos neišgelbėjo ir šeštasis Lewiso Hamiltono titulas - auditorija sumažėjo 13,6 proc.

Visa kaltė yra verčiama mokamoms transliacijoms, už kurias D. Britanijoje yra atsakinga „Sky Sports“. Su pastaruoju transliuotoju sutartį sudarė buvęs sporto vadovas Bernie Ecclestone‘as. Bet ir naujoji valdžia nesiruošia nieko daryti šiuo klausimu.

„Skausmingus“ skaičius „Formulei-1“ pateikė „Forbes“. Pastarojo teigimu, F-1 nuo 2008 m. viso prarado 129 milijonus žiūrovų.

„Forbes“ atkreipė dėmesį, kad vertinant F-1 pateikiamus skaičius derėtų atsižvelgti į naudojamą skaičiavimo sistemą. Sporto pateikiami skaičiai yra paremti kaupiamuoju skaičiavimu - skaičiuojamas kiekvienas F-1 važiavimų žiūrovas atskirai. Todėl tas, kuris stebi kelias lenktynes, bus į skaičiavimus įtrauktas kelis kartus. Naudojant šį metodą, žiūrovų skaičius pernai išaugo 9 proc.

Anksčiau F-1 pateikdavo skaičius suskaičiavusi unikalius žiūrovus. Pagal seniau naudotą sistemą, tam, kad žmogus, būtų užfiksuotas kaip žiūrovas, kuriuos nors F-1 važiavimus jis turėjo stebėti mažiausiai 15 min. F-1 įsigijus „Liberty Media“, šis skaičius buvo sumažintas nuo 15 min. iki 3 min. Naudojant pakoreguotą skaičiavimo sistemą buvo paskelbta, jog 2018 m. žiūrovų buvo 10 proc. daugiau nei 2017 m.

Vis dėlto skaičiuojant unikalius žiūrovus, lyginant su 2018 m., pernai jų skaičius sumažėjo 3,9 proc. - 19,2 milijono. Nuo 490,2 mln. 2018 metais iki 471 mln. pernai. F-1 pranešime spaudai nebuvo paaiškinta dėl kokių priežasčių taip nutiko.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983