F-1 komandų vadovai nenori supaprastintų variklių 2021-aisiais

F-1 komandų vadovai nenori supaprastintų variklių 2021-aisiais
logo 2018 Liepos 10 d. 13:39, Ferrari

Panašu, kad 2021-aisiais F-1 fanai daug pokyčių neišvys, bent jau kalbant apie bolidų variklius. Visai neseniai buvo pranešta, jog bus supaprastintos taisyklės kalbant apie variklius, o į tai įtraukiant ir „MGU-H“ atsisakymą.

Vis dėlto tokie pokyčiai neturėtų įsigalioti. Toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad naujoms kompanijoms, kurios ruošiasi prisijungti prie F-1 šeimos, būtų kur kas paprasčiau. Vis dėlto „Porsche“, „Volkswagen“ ir „Aston Martin“, kurios buvo būtent siejamos su jėgainių tiekimu, kol kas prie F-1 prisijungti neskuba.

Būtent dėl šios priežasties FIA ir „Libery Media“ sulaukė prašymų Strategijos Grupės susirinkime iš komandos vadovų atšaukti tokius pokyčius.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas tikino, kad nėra tikslo atsisakyti „MGU-H“ jeigu nebus jokių naujokų. Pats T. Wolffas pripažino, kad buvo parengęs pristatymą, kad po tokių pokyčių turėtų pasikeisti variklių dizainas ir tai kainuotų nemažai papildomų lėšų.

Christianas Horneris, kurio vadovaujama „Red Bull“ nuo kito sezono naudos „Honda“ jėgaines, taip pat tvirtino, kad mieliau matytų „MGU-H“ ir ateityje.

Su F-1 sietų „Aston Martin“ ir „Volkswagen“ prisijungimas atrodo abejotinas. „Aston Martin“ šansai sumažėjo po to, kai „Red Bull“ susitarė su „Honda“. Tuo metu „Volkswagen“ kompanija turi daug problemų su emisijų skandalu.

Vienintelės „Porsche“ kompanijos šansai yra vertinami taip pat, tačiau jų atsakymo kol kas F-1 nežino.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794