F-1 komandų vadovai nenori supaprastintų variklių 2021-aisiais (43)

F-1 komandų vadovai nenori supaprastintų variklių 2021-aisiais
logo Liepos 10 d. 13:39, Ferrari

Panašu, kad 2021-aisiais F-1 fanai daug pokyčių neišvys, bent jau kalbant apie bolidų variklius. Visai neseniai buvo pranešta, jog bus supaprastintos taisyklės kalbant apie variklius, o į tai įtraukiant ir „MGU-H“ atsisakymą.

Vis dėlto tokie pokyčiai neturėtų įsigalioti. Toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad naujoms kompanijoms, kurios ruošiasi prisijungti prie F-1 šeimos, būtų kur kas paprasčiau. Vis dėlto „Porsche“, „Volkswagen“ ir „Aston Martin“, kurios buvo būtent siejamos su jėgainių tiekimu, kol kas prie F-1 prisijungti neskuba.

Būtent dėl šios priežasties FIA ir „Libery Media“ sulaukė prašymų Strategijos Grupės susirinkime iš komandos vadovų atšaukti tokius pokyčius.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas tikino, kad nėra tikslo atsisakyti „MGU-H“ jeigu nebus jokių naujokų. Pats T. Wolffas pripažino, kad buvo parengęs pristatymą, kad po tokių pokyčių turėtų pasikeisti variklių dizainas ir tai kainuotų nemažai papildomų lėšų.

Christianas Horneris, kurio vadovaujama „Red Bull“ nuo kito sezono naudos „Honda“ jėgaines, taip pat tvirtino, kad mieliau matytų „MGU-H“ ir ateityje.

Su F-1 sietų „Aston Martin“ ir „Volkswagen“ prisijungimas atrodo abejotinas. „Aston Martin“ šansai sumažėjo po to, kai „Red Bull“ susitarė su „Honda“. Tuo metu „Volkswagen“ kompanija turi daug problemų su emisijų skandalu.

Vienintelės „Porsche“ kompanijos šansai yra vertinami taip pat, tačiau jų atsakymo kol kas F-1 nežino.

Komentarai (43)


Larensas
| Liepos 12 d. 20:42
tai kaip čia šauniai visa problema antraip apsukta pasidarė - neva, jei nebus naujokų, tai kam keist. tai todėl ir nebus naujokų, kol nieko nekeis.
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 01:22
Beje sparno apipūtimas apipūtimu, bet dar nederėtų pamiršt, kad mguh-mguk energijos srautas aplenkiant ES - NEREGLAMENTUOJAMAS!!!!
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 01:17
Top2 nenori pokyčių, nes mguh juos ir skiria nuo kitų.
Jei kas dar nematėt pažiūrėkit ROS mintis apie ferų PU https://streamable.com/hg6gd

NORGE sorry mačiau tavo žinutę kad prašovėm su svarstymais apie Renault ICE, bet neturėjau laiko/noro sureaguot/atsakyt....juk tikriausiai žinai mano poziciją-elektra čia (f1) dabar karalius....Jei iš tiesų ferai ten pribūrę su TC, ES, MGUh (o man niekaip iš galvos neišeina ta sąmokslinė teorija/idėja su sparno apipūtimu bypasinant turbiną), tai visisškai nenuostabu, kodėl tokiose trasose kaip Silverstounas RBR gauna į vienus vartus (GB GP 82% full throtlle!!!-čia mguh daržas).....na bus matyt kaip eisis vokietijoj, spa ir monzoj....jei ir ten ferai karaliaus bus aišku, kad tikrai MAX teisus ir jų PU tikrai trūksta 70-80 arklių:))) kaip beje ir metsui (na žinoma gal ne tiek daug, kokį 30-40 :))))
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 00:14
YZF
| Liepos 10 d. 14:32

Tai ka, pirmas Liberty pralaimejimas? Ziuresim kuom baigsis ju kiti pazadai. Sparna irgi bande pakeisti, bet gavo atgal ir nutilo. Na kazkiek vistiek 'pakeis', bet klausimas koks bus efektas del tokio nedidelio pokycio.

Ar aš kažką praleidau ar Jūs mane klaidinat?....ar manot, kad sparno praplatinimas ir visų bajerių su vortexais uždraudimas+kiauros priekinės ašies uždraudimas - "nnedidelis" pokytis???
Klepsidra
| Liepos 11 d. 11:12
Glusheliam uzteks, kad Ferrari liks ir ju tas mitinis Aldonius - kiti gali trauktis
A85
| Liepos 11 d. 09:46
red_speed
| Liepos 10 d. 23:26

koks skirtumas del ko ten forsams su pinigais striuka, cempionu komandos isnyko, o cia matai 4 vieta uzimta buvo, svieto pabaiga, be indu na nekaip. O va jei ferrari pasitrauktu, tai suprantama, nieks ir nepastebetu : )))

Problema yra ne KONKREČIOS komandos išnykimas, o tai, kad nėra NAUJŲ komandų, kurios galėtų užimti pasitraukusiųjų vietą. Ir pagal dabartinį Konkordą niekas sveiko proto būdamas ir neis - jei gerai atsimenu, tai išmokos pradedamos mokėti tik po 3 metų. Taip, kad reikia apie 150M kiekvienais metais vien egzistuoti F1, tai 500M per 3 metus yra MILŽINIŠKI pinigai, kol pradedamos gauti pajamos iš FOM. Ir tai dar reikia TOP-10 būti. Ir dar sumokėt užstatą, jei gerai atsimenu.

F1 problema, kad lenktyniavimas tiek išbrango, kad nepakeitus FOM išmokų taisyklių silpnesnės komandos gali pradėt užsilenkinėt ir nebeliks komandų. Čia tik prielaida. Gal ir viskas bus gerai, bet jei gerai atsimenu, likus 8 komandoms jau turės būti 3 bolidai komandoje, kad užtikrinti trasų ir transliuotojų lūkesčius, nes ten irgi numatytas minimalus dalyvaujančių bolidų kiekis. Tada mažesnėms ekipoms vėl problemos. Žodžiu, čia labai lengvai galima mirties spiralę užsukt.

Sakau, F1 gali varžytis 13 komandų, varžosi 10, nes naujų komandų neatsiranda tiesiog. VA KUR PROBLEMA. Ne tai, kad neliks Williams, Force India ar Sauber. Nėra kas ateitų vietojų jų. Manor niekas nenupirko, nors ten buvo viskas - licencija, bolidai, infrastruktūra, FOM kompensacija už transportavimą ir t.t. ir pan. Ir tai su tuo kibiru varžytis vieną sezoną kainuotų pigiau, nei pradėt nuo 0. Bet niekas nenupirko, nes neapsimokėjo net ir taip.
Telemetrijus
| Liepos 11 d. 09:28
Vienas nepriklausomas variklio gamintojas ir visi klausimai būtų nuimti, kaip pagyvint konkurenciją ir pan...
red_speed
| Liepos 10 d. 23:26
Norge
| Liepos 10 d. 20:49

nu ko tu nesupranti - domino efektas - malaya del machinaciju priciupo, saibos prisikirpo ir komandai gresia zlugimas. visi kiti issigasta ir vienas po kito pradeda trauktis is f1. o jei rimtai, nei mes zinom nei ka kame tos fors indijos krizes istakos. kaip ten sako - vienas paukstis dar ne pavasaris ar kaip ten :)

koks skirtumas del ko ten forsams su pinigais striuka, cempionu komandos isnyko, o cia matai 4 vieta uzimta buvo, svieto pabaiga, be indu na nekaip. O va jei ferrari pasitrauktu, tai suprantama, nieks ir nepastebetu : )))
Norge
| Liepos 10 d. 20:49
SF15T
| Liepos 10 d. 20:17

jo jo, va del fors indijos f1 ims ir sugrius. na kokio durnumo reik buti tokias pievas kliedeti?

nu ko tu nesupranti - domino efektas - malaya del machinaciju priciupo, saibos prisikirpo ir komandai gresia zlugimas. visi kiti issigasta ir vienas po kito pradeda trauktis is f1. o jei rimtai, nei mes zinom nei ka kame tos fors indijos krizes istakos. kaip ten sako - vienas paukstis dar ne pavasaris ar kaip ten :)
Norge
| Liepos 10 d. 20:44
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:10

Nu cia biski situacija kaip su vista ir kiausiniu. Kaip gali buti nauji tiekejai, jei nera nauju taisykliu? Labai jau gudri Top4 pozicija - nera nauju gamintoju - kam naujos taisykles. o jei naujas gamintojas nores ateiti veliau ar jis turi siandien commitinti butinai?

nea, visai neturi commitinti - tiesiog rizikuodami prarasti 4 esamus ryklius, pakeiciam reglamenta KAZKAM, kas galbut kazkada susigalvos commitinti :) nezinau ar cia teisingai isverte, bet horneris aiskiai pasake, kad panasu, kad niekas nenori ateit ir nesiruosia ateit. apie koki commitinima tu kalbi?
×

F-1.lt pulsas