Seniausi komentarai
Larensas
| Liepos 12 d. 20:42
tai kaip čia šauniai visa problema antraip apsukta pasidarė - neva, jei nebus naujokų, tai kam keist. tai todėl ir nebus naujokų, kol nieko nekeis.
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 01:22
Beje sparno apipūtimas apipūtimu, bet dar nederėtų pamiršt, kad mguh-mguk energijos srautas aplenkiant ES - NEREGLAMENTUOJAMAS!!!!
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 01:17
Top2 nenori pokyčių, nes mguh juos ir skiria nuo kitų.
Jei kas dar nematėt pažiūrėkit ROS mintis apie ferų PU https://streamable.com/hg6gd

NORGE sorry mačiau tavo žinutę kad prašovėm su svarstymais apie Renault ICE, bet neturėjau laiko/noro sureaguot/atsakyt....juk tikriausiai žinai mano poziciją-elektra čia (f1) dabar karalius....Jei iš tiesų ferai ten pribūrę su TC, ES, MGUh (o man niekaip iš galvos neišeina ta sąmokslinė teorija/idėja su sparno apipūtimu bypasinant turbiną), tai visisškai nenuostabu, kodėl tokiose trasose kaip Silverstounas RBR gauna į vienus vartus (GB GP 82% full throtlle!!!-čia mguh daržas).....na bus matyt kaip eisis vokietijoj, spa ir monzoj....jei ir ten ferai karaliaus bus aišku, kad tikrai MAX teisus ir jų PU tikrai trūksta 70-80 arklių:))) kaip beje ir metsui (na žinoma gal ne tiek daug, kokį 30-40 :))))
Vytispagonia
| Liepos 12 d. 00:14
YZF
| Liepos 10 d. 14:32

Tai ka, pirmas Liberty pralaimejimas? Ziuresim kuom baigsis ju kiti pazadai. Sparna irgi bande pakeisti, bet gavo atgal ir nutilo. Na kazkiek vistiek 'pakeis', bet klausimas koks bus efektas del tokio nedidelio pokycio.

Ar aš kažką praleidau ar Jūs mane klaidinat?....ar manot, kad sparno praplatinimas ir visų bajerių su vortexais uždraudimas+kiauros priekinės ašies uždraudimas - "nnedidelis" pokytis???
Klepsidra
| Liepos 11 d. 11:12
Glusheliam uzteks, kad Ferrari liks ir ju tas mitinis Aldonius - kiti gali trauktis
A85
| Liepos 11 d. 09:46
red_speed
| Liepos 10 d. 23:26

koks skirtumas del ko ten forsams su pinigais striuka, cempionu komandos isnyko, o cia matai 4 vieta uzimta buvo, svieto pabaiga, be indu na nekaip. O va jei ferrari pasitrauktu, tai suprantama, nieks ir nepastebetu : )))

Problema yra ne KONKREČIOS komandos išnykimas, o tai, kad nėra NAUJŲ komandų, kurios galėtų užimti pasitraukusiųjų vietą. Ir pagal dabartinį Konkordą niekas sveiko proto būdamas ir neis - jei gerai atsimenu, tai išmokos pradedamos mokėti tik po 3 metų. Taip, kad reikia apie 150M kiekvienais metais vien egzistuoti F1, tai 500M per 3 metus yra MILŽINIŠKI pinigai, kol pradedamos gauti pajamos iš FOM. Ir tai dar reikia TOP-10 būti. Ir dar sumokėt užstatą, jei gerai atsimenu.

F1 problema, kad lenktyniavimas tiek išbrango, kad nepakeitus FOM išmokų taisyklių silpnesnės komandos gali pradėt užsilenkinėt ir nebeliks komandų. Čia tik prielaida. Gal ir viskas bus gerai, bet jei gerai atsimenu, likus 8 komandoms jau turės būti 3 bolidai komandoje, kad užtikrinti trasų ir transliuotojų lūkesčius, nes ten irgi numatytas minimalus dalyvaujančių bolidų kiekis. Tada mažesnėms ekipoms vėl problemos. Žodžiu, čia labai lengvai galima mirties spiralę užsukt.

Sakau, F1 gali varžytis 13 komandų, varžosi 10, nes naujų komandų neatsiranda tiesiog. VA KUR PROBLEMA. Ne tai, kad neliks Williams, Force India ar Sauber. Nėra kas ateitų vietojų jų. Manor niekas nenupirko, nors ten buvo viskas - licencija, bolidai, infrastruktūra, FOM kompensacija už transportavimą ir t.t. ir pan. Ir tai su tuo kibiru varžytis vieną sezoną kainuotų pigiau, nei pradėt nuo 0. Bet niekas nenupirko, nes neapsimokėjo net ir taip.
Telemetrijus
| Liepos 11 d. 09:28
Vienas nepriklausomas variklio gamintojas ir visi klausimai būtų nuimti, kaip pagyvint konkurenciją ir pan...
red_speed
| Liepos 10 d. 23:26
Norge
| Liepos 10 d. 20:49

nu ko tu nesupranti - domino efektas - malaya del machinaciju priciupo, saibos prisikirpo ir komandai gresia zlugimas. visi kiti issigasta ir vienas po kito pradeda trauktis is f1. o jei rimtai, nei mes zinom nei ka kame tos fors indijos krizes istakos. kaip ten sako - vienas paukstis dar ne pavasaris ar kaip ten :)

koks skirtumas del ko ten forsams su pinigais striuka, cempionu komandos isnyko, o cia matai 4 vieta uzimta buvo, svieto pabaiga, be indu na nekaip. O va jei ferrari pasitrauktu, tai suprantama, nieks ir nepastebetu : )))
Norge
| Liepos 10 d. 20:49
SF15T
| Liepos 10 d. 20:17

jo jo, va del fors indijos f1 ims ir sugrius. na kokio durnumo reik buti tokias pievas kliedeti?

nu ko tu nesupranti - domino efektas - malaya del machinaciju priciupo, saibos prisikirpo ir komandai gresia zlugimas. visi kiti issigasta ir vienas po kito pradeda trauktis is f1. o jei rimtai, nei mes zinom nei ka kame tos fors indijos krizes istakos. kaip ten sako - vienas paukstis dar ne pavasaris ar kaip ten :)
Norge
| Liepos 10 d. 20:44
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:10

Nu cia biski situacija kaip su vista ir kiausiniu. Kaip gali buti nauji tiekejai, jei nera nauju taisykliu? Labai jau gudri Top4 pozicija - nera nauju gamintoju - kam naujos taisykles. o jei naujas gamintojas nores ateiti veliau ar jis turi siandien commitinti butinai?

nea, visai neturi commitinti - tiesiog rizikuodami prarasti 4 esamus ryklius, pakeiciam reglamenta KAZKAM, kas galbut kazkada susigalvos commitinti :) nezinau ar cia teisingai isverte, bet horneris aiskiai pasake, kad panasu, kad niekas nenori ateit ir nesiruosia ateit. apie koki commitinima tu kalbi?
Norge
| Liepos 10 d. 20:38
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:04

Viena beda, kad Force India yra ne Manor, o komanda pries metus uzemusi 4 vieta. Neliks vienos komandos, ims byreti ir kitos. Tokia ir bus litanija. Rizika paprasta -arba valdai, ka nusipirkai ir turi savo plana kaip is to uzdirbti, arba leidi valdyti tiems, kurie bet kada gales iseiti. Planu yra daugiau nei A, B ar C -nebutinai visi i eteri yra istransliuojami

mano nuomone, visu pirma nieks neprades byreti, jei fors indijos neliks. del valdymo - nelabai turi svertu liberty. bet tu turi pilna teise ir toliau tureti savo nuomone ir tiketi, kad bus reiksmingu pokyciu, kuriu niekas nebenori :)
Norge
| Liepos 10 d. 20:35
SF15T
| Liepos 10 d. 19:36

tu kaip toto, pirma apsauki, paskui atsiprasineji : ))

jo, kazkas panasaus :) gerai, kad as ne mersu vadovas, o usocius ne mano sefas :)))))
A85
| Liepos 10 d. 20:18
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:10

Nu cia biski situacija kaip su vista ir kiausiniu. Kaip gali buti nauji tiekejai, jei nera nauju taisykliu? Labai jau gudri Top4 pozicija - nera nauju gamintoju - kam naujos taisykles. o jei naujas gamintojas nores ateiti veliau ar jis turi siandien commitinti butinai?

Čia daug kampų visokių. Būtų garantavę kažką Liberty, būtų buvę naujos taisyklės, o dabartiniai gamintojai turėtų prisitaikyt, arba išeit. Panašu, kad naujokams net ir nauja siūloma variklių formulė netiko. Tad kam priiminėt kažką, ko gamintojai nenori, ir taip sukišę milijardus į tuos naujus variklius. Sakau, jei situacija tokia kaip kalbama, kad rimtų naujokų nėra, tai derybinės svarstyklės dabartinių gamintojų pusėj. Liberty, žinoma, galima priimti ką jie nori, tik klausimas ar bus norinčių tokioj formulėj varžytis.
SF15T
| Liepos 10 d. 20:17
jo jo, va del fors indijos f1 ims ir sugrius. na kokio durnumo reik buti tokias pievas kliedeti?
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:10
A85
| Liepos 10 d. 19:28

Tai, kad nėra naujų variklių tiekėjų, kuriuos tikėtasi priviliot paprastesniais varikliais. Aston Martin man visada buvo tik marketingo triuko. VW koncernas galėjo atnešt kažkokių naujų vėjų, bet, panašu, ne lenktynės jiems dabar galvoj. O daugiau nelabai ten kas rimčiau ir domėjosi. Cosworth reikia investuotojo, kaip ir Ilmor. Žodžiu, manau, kad čia jau yra faktas. Nes dabar iš klausimo kaip spaust dabartinius variklių tiekėjus priviliojant naujus liko klausimas kaip išlaikyt dabartinius tiekėjus ir derybų svarstyklės dabar jau variklių gamintojų, o ne Liberty pusėje. Tai va taip vat.

Nu cia biski situacija kaip su vista ir kiausiniu. Kaip gali buti nauji tiekejai, jei nera nauju taisykliu? Labai jau gudri Top4 pozicija - nera nauju gamintoju - kam naujos taisykles. o jei naujas gamintojas nores ateiti veliau ar jis turi siandien commitinti butinai?
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:07
Sharingan
| Liepos 10 d. 19:36

Nu yra kita medalio pusė - indy turi 2 tiekėjus - ir ką? Nebus kas norės parduoti motorų? Pakeis tasykles ir vėl važiuos kaip važiavo - F1 nebus tokios dienos kad nebūtų nė vieno tiekėjo.

kita medalio puse yra, kad yra variklio tiekejai, kurie neturi savo komandu - tuo Indy ir skiriasi. F1 visi tiekejai (isskyrus Honda aisku), turi savo komandas ir cia lygybes tarp kliento ir savos komandos niekada nebus.
Klepsidra
| Liepos 10 d. 20:04
Norge
| Liepos 10 d. 18:37

nelabai suprantu, kam cia vel is naujo ta verkaujancia litanija 100 kart kartota isdestei, nes tai nieko nekeicia. buvo manor, neliko ir nieks nesugriuvo. neliks force indija, nupirks kas turi pinigu. nenupirks, nieks jos nepasiges. dar daug metu praeis, kol visiems ismirus liks tik 4-5 komandos. tie dramatizavimai kaip bus neidomu kai neliks force indijos neturi nieko bendra su sveiku protu ir siandienine f1 kaip liberty verslo situacija. pamatys rimtas rizikas po 5 ar 10 metu - bus priimti atitinkami sprendimai. dabar gi viskas einasi ir reik spaust kapeika is to kas yra dabar, o ne konfliktuot su banginiais, ant kuriu tavo verslas SIAI DIENAI laikosi. kad A85 teisus tai kas is to? tegu pasiulo plana B, nes ant jo plano A, kuris atseit naudingas sportui niekas nepasiraso :)

Viena beda, kad Force India yra ne Manor, o komanda pries metus uzemusi 4 vieta. Neliks vienos komandos, ims byreti ir kitos. Tokia ir bus litanija. Rizika paprasta -arba valdai, ka nusipirkai ir turi savo plana kaip is to uzdirbti, arba leidi valdyti tiems, kurie bet kada gales iseiti. Planu yra daugiau nei A, B ar C -nebutinai visi i eteri yra istransliuojami
SF15T
| Liepos 10 d. 19:36
Norge
| Liepos 10 d. 19:10

Klepsidra, A85 - noriu atsiprasyt uz perdeta emocionaluma ir kategoriskuma ;) tikekimes, kad viska ispres ir bus idomios lenktynes, nes mums tai yra svarbiausia :)

tu kaip toto, pirma apsauki, paskui atsiprasineji : ))
Sharingan
| Liepos 10 d. 19:36
Nu yra kita medalio pusė - indy turi 2 tiekėjus - ir ką? Nebus kas norės parduoti motorų? Pakeis tasykles ir vėl važiuos kaip važiavo - F1 nebus tokios dienos kad nebūtų nė vieno tiekėjo.
A85
| Liepos 10 d. 19:28
Sharingan
| Liepos 10 d. 19:09

Jūs čia jau diskutuojat už faktą - čia tik prašymas iš komandos vadovų. Ir paminėtas Toto ir Horneris (kuris kaip ir ne prie ko dėl variklių). Šiaip naujiena apie nieka.

Tai, kad nėra naujų variklių tiekėjų, kuriuos tikėtasi priviliot paprastesniais varikliais. Aston Martin man visada buvo tik marketingo triuko. VW koncernas galėjo atnešt kažkokių naujų vėjų, bet, panašu, ne lenktynės jiems dabar galvoj. O daugiau nelabai ten kas rimčiau ir domėjosi. Cosworth reikia investuotojo, kaip ir Ilmor. Žodžiu, manau, kad čia jau yra faktas. Nes dabar iš klausimo kaip spaust dabartinius variklių tiekėjus priviliojant naujus liko klausimas kaip išlaikyt dabartinius tiekėjus ir derybų svarstyklės dabar jau variklių gamintojų, o ne Liberty pusėje. Tai va taip vat.