F-1 svarsto apie galimą startinės rikiuotės tvarkos pakeitimą (30)

F-1 svarsto apie galimą startinės rikiuotės tvarkos pakeitimą
logo Sausio 12 d. 16:15, Ferrari

F-1 vadovai nesustoja galvoti apie sporto tobulinimą. Šį kartą Patas Symondsas atskleidė, kad F-1 vadovai svarsto ir atlieka testus galvodami apie startinės rikiuotės pakitimus.

Visa tai tam, kad sportas taptų kur kas įdomesnis, o jų įvairių idėjų testus atlieka e-sporto atstovai.

„Mes naudojame virtualias aplinkas, kad atliktume kai kuriuos testus. O po to mums tiesiog užtenka pažiūrėti į statistiką.

Tai suteikia šansą atlikti įvairius dalykus, kuriuos simuliuoti nebūtų taip paprasta. Aš jums duosiu pavyzdį, apie kurį galvojame šiais metais. Jau daugybę metų, F-1 startinė rikiuotė nesikeičia. Mes žinome savo problemą. Mes ne tik, kad pastatome greičiausią  bolidą į priekį, bet dar ir atskiriame jį nuo kitų.

Taip anksčiau nebūdavo. Anksčiau būdavo, kad du bolidai startuodavo visiškai šalia vienas kito. O dar anksčiau, mes turime nuotrauką Londone, kur atrodo Monzoje, pirmoje eilėje stovėjo keturi bolidai laukdami starto.

Kas nutiktų, jei ir vėl taip darytume? Tai nėra toks dalykas, kurį gali lengvai simuliuoti. Mes kreipiamės į savo e-sporto grupę ir tiesiog sakome: „Klausykite, pakeiskime rikiuotę ir padarykime 20 lenktynių.“

Tai neturi būti 300 km lenktynės. Mums reikia tik pirmų trijų ratų ir po to žiūrime, kas nutinka. Ar turime daug įdomesnį pirmą ratą, o gal didžiulį susidūrimą pirmame posūkyje? Taip darydami, mes galime žvelgti į statistiką ir suprasti šiuos dalykus“, - kalbėjo P. Symondsas.

Komentarai (30)


YZF
| Sausio 19 d. 17:45
SliMMaz
| Sausio 19 d. 17:35

"ar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi"
Kaip suprast? :))) Tai va butent. As dar karta taves ir YZF klausiu, ar dabar Mersas gali sau leisti su +2 pitstopais laimet? Startuotu gal ir su panasiu kuro kiekiu, bet toli grazu ne visi. Tarkim jei RB bolidas atlaidesnis padangoms tai gali ir daugiau uzsipilt (priesingai nei Ferrari) ziurek ir laimetu prie tokiu salygu 5-7 ratus. O ir Kvalifikacija kaip sakiau keistusi, ka rinktis paimt pole, ar uzsipilt +10L ir paimt kokia 4-5 vieta. Dabar gal kvalifikacija nenuspejama?

Kuro kiekis kvalifikacijoje toks koks lenktynese - jau buvo. Nieko nepadejo is esmes. Tas pats kaip visuomet ir liko. Dar karta sakau, optimalus kuro kiekis yra vienodas ir tu negali 2x daugiau kuro uzsipilti nes vaziuosi zymiai leciau ir is to nebus jokios naudos. Kaip ir uzsipilus 2x maziau kuro nebusi greitesnis ant tiek kad uztektu daugiau kartu sustoti ir gauti pranasuma. Kalbame mes apie vidurki o ne tam tikrus specifinius atvejus kur kazkas kazkada istorijoje suzaide pagal situacija ir laimejo. Per vidurki niekas nepasikeistu. Nes taip jau buvo, ta turejome, niekas nepasikeite. F1 istorijoje buvo periodas kai kuro negalima buvo pildyti, poto pakeite kad galima butu pildyti, poto vel pakeite kad negalima butu pildyti. O situacija nesikeicia, greiciausi laimi, silpniausi pralaimi.
SliMMaz
| Sausio 19 d. 17:35
"ar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi"
Kaip suprast? :))) Tai va butent. As dar karta taves ir YZF klausiu, ar dabar Mersas gali sau leisti su +2 pitstopais laimet? Startuotu gal ir su panasiu kuro kiekiu, bet toli grazu ne visi. Tarkim jei RB bolidas atlaidesnis padangoms tai gali ir daugiau uzsipilt (priesingai nei Ferrari) ziurek ir laimetu prie tokiu salygu 5-7 ratus. O ir Kvalifikacija kaip sakiau keistusi, ka rinktis paimt pole, ar uzsipilt +10L ir paimt kokia 4-5 vieta. Dabar gal kvalifikacija nenuspejama?
iXsas
| Sausio 18 d. 16:04
SliMMaz, kuro kiekio limitą įvedė dėl naujų jėgainių, o ne dėl pildymo uždraudimo. Kai buvo kuriamas reglamentas iškart numatyta 100kg varžyboms ir 100l/s max srautas. YZF gerai atsimena, kai dar Shumio ir Mikos laikais visi stodavo panasiai, nebent sustojimu skaičius skirdavosi. Pasakyk, kaip kuro pildymas, paįvairins taktiką, kuri jau bus nulemta prieš startą. Ji bus vienoda, neskompaitaippaskaičiuos. Važiuodamas jos praktiškai nepakeisi. Lyjant išvis sudėtinga. Tarkim radarai rodo, kad lietus baigsis uz 6 ratų, o kuro turi 2 ir t.t. Arba padngos laiko, o kuro nebėra. Dabar net vienodiems bolidams padangos dyla skirtingai, dėl pilotų meistriškumų skirtumo. Vieni moka saugot, kiti drožia. Kuro pildymas trasoje vaizdo nepagerins.
SliMMaz
| Sausio 17 d. 16:38
P.S ta pati kvalifikacija... Dabar ji vienoda, o vat jei vel tektu startuot su tuo paciu kuro kiekiu, jau truputi idomiau butu... Bet ne kuras gi neduoda jokiu strategiju :))))
SliMMaz
| Sausio 17 d. 16:28
Pasirodo ne monzos gp, pasitikslinau, Prancuzijoje 2004
SliMMaz
| Sausio 17 d. 16:24
O kas su atmintimi? jei ne kuras tai 2003 sezonas butu panasus i 2004... Man pavyzdziui daug labiau patikdavo, kad ir tas pats Webberis pirmus ratus pasimaskatuodavo priekyje nes ant garu startuodavo... Jei labai gerai prisimeni, kad kuras tik sumazindavo strategiju ivairove, tai kaip tada su 2004 (atrodo monzos gp? Kai MS leido sau su 4 pitstopais laimet, kaai kiti tuose lenktynese po 2 stojo? Dabar galima laimet lenktynes su +2 stopais (netgi jei tu ir Mercedes?)
YZF
| Sausio 17 d. 12:48
SliMMaz
| Sausio 16 d. 10:47

Nezinau kur dabar jie skirtingai stoja... visi stoja bangom 1-3 ratu intervalais. O jei prie sito pridet dar kuro pildyma tai dar + galimybiu varijuot strategija, nepamirstam, kad stopai truktu ne 1.8sek. o visi skirtingai :) O kura panaikino ne del strategiju, o del "saugumo"

Tu nesigincyk o pasiziurek praeities lenktynes (nes akivaizdu jog nepameni kas budavo). Nera jokios strategijos su tuo kuru, nes geriausia strategija yra tik viena. Ja visi ir naudoja, 1-2 ratu skirtumu. Viena is kuro pildymo atsisakymo priezasciu buvo ta kad "gales pataupyti padangas ir stoti bet kada veliau o ne tada kai baigiasi degalai bake". Aisku ir sitas neveikia, nes geriausia strategija yra tik viena. Bet kai pas zmones su atmintimi nekazka tai ir isivaizduoja kad pakeitus reglamenta prasides stebuklai.

F-1.lt pulsas