Įdomu būtų padiskutuoti apie F-1 bolidų ir LeMano sportinių prototipų technines savybes. Irjas palyginti.
Įdomu būtų padiskutuoti apie F-1 bolidų ir LeMano sportinių prototipų technines savybes. Irjas palyginti.
Šiais metais man labai gerą paliko įspūdį Audi R10. Panašu, kad dyzeliniai varikliai darosi vis pranašesni už benzininius. Be to jei neklystu koncepciniame Peugeot 908RC stovi V12 750ag HDI ir jį žada dėti į kitų LeMano lenktynių bolidą turbūt pažymėtą liūto ženklu. Taigi Audi turės konkurentą. O dėl techninių savybių ir man būtų įdomu sužinoti daugiau niuansų.
na jo kelinti metai audi niekas rimtai negalejo pasipriesinti
na lemans automobiliai nuo f-1 bolidu greiciu atsilieka gan neblogai jei gerai zinau tai formule iki simto isibegeti tereikia 2 sekundziu kai tuo tarpu audi reikia 3 sekundziu
nieks nepasiprieshina audi.. tai kad be audi daugiau nieks ir nedalyvauja :D
turiu omeny ish gamintoju
Ilmor
baik juokus jam matai vien audi dalyvauja pasidomek geriau:)
Kitais metais jei dalyvaus dar ir Peugeot su tuo savo dyzeliu, tai Audi bus ką veikti. Gal kas žino daugiau duomenų apie LeMano bolidų galimybes?
audi r8
Produced in 2001 - 2003
Curb weight 911 kg average for 2001 model, 908 kg for 2002 model
Length 4650 mm / 183.07 in
Width 2000 mm / 78.74 in
Wheelbase 2730 mm / 107.48 in
Layout Mid Engine / RWD
Drivetrain
Engine 90º V8, turbo-charged, 2 Garrett turbo-chargers
Displacement 3600 cc
Valvetrain 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed Bosch Motronic MS 2.9 Fuel injection
Aspiration Twin Turbo
Gearbox Ricardo 6 speed Sequential
Performance
Horsepower 659 HP 2001 & 2002, 593 HP 2003
BHP/Liter 169.4
Torque 516 + lb/ft
Redline 8050 rpm
Power to weight ratio 0.68 BHP/kg
Top Speed 205 mph
0-60 mph acceleration 3.3 sec
Nelabai gerai nusimanau apie sia lyga.Ar tai greiciausia serija tarp kebuliniu automobiliu? skaiciau kad per Fia Gt cempa yra bolidu su 900 ir daugiau arkliu?
idomu kodel taip palygint letai isibegeja 0-100 yra serijiniu ar perdarytu automobiliu greiciau isibegejanciu irmanau max speed yra didesniu nors gal cia tiesiog pavaru deze sureguliota kad gerai eitu 3 - 4 pavara
FORTI>> gal tai ir negreiciausia lyga bet manau isskyrus rally tai prestiziskiausia
nu seip bent jau man atrodo kad greitis nemazas visdelto reikia ir didelio patikimumo kad 24 valandas galetum vaziuoti maksimaliai isnaudodamas varikli
o del greitesniu tai uz si modeli greitesne gali buti tik audi r10 :) o seip gal greiciai ir nera visiskai tikslus juk cias masinas kaip ir f-1 bolidus galima reguliuti o ir seip iki simto siose lenktynese isibegejimas neturi dideles reiksmes
p.s. nesu tikras kad sie greicio duomenys tikri as tik tokius googleje radau
beje kam idomu http://www.7extrememotorsports.com/lemans/cars/
ne tai iki simto pats poto pagalvojau nu bet nemanau kad jie ten visa greity isnaudoja trbt daugiausia jie spaudzia 3 - 4 pavara greitesniu tai yra ir ne sportiniu tiesiog perdaryti varijantai kurie gatvese kartais prasinesa aisku cia nera kur to greicio isnaudot :DD kaip yra mersedes brabus taip yra porshe gembala dukterine imone kur perdarineja porshus ir jie yra tikrai demedio verti aparatai kurie isvysto iki 370 km/h nors ju kubatura ne tokia le mans kiek zinau tai iki 4 litru eina bet esme tame kad ir koky max speed padarytum vistiek neitu kaip spotine masina
Vilkytis
del kubaturos tai atrodo audi r10 turi 5.5litru varikli o del greicio tai 330 km/h visai normalus greitis vistiek ir as manau kad jie vistiek per lenktynes tokio greicio nepasiekia
nu tikriausiai juk f-1 bolidai daugiausia isvysto iki 400 km/h o tiesiog toky greiti manau pasiekia ta 330 ne tokie galingi aparatai nors kaip sutarem nereik cia tokio greicio nors ziurejau keleta ju lenktyniu bet db jau nebeatsimenu :(
nu kad ir koks greitis bebutu bet ta audi sugebejo penkis metus is eiles laimeti konstruktoriu taures ir jas vairuojantys lenktyninikai budavo pirmi
beveik kaip sumaheris su savo ferari pries kelis metus
Lenktyninei mašinai greitis ant popieriaus nėra reikalingas, nes retoj kurioj trasoj jį pasieksi. Daromi pavarų ilgiai tokie, kad ilgiausios trasos tiesiosios pabaigoje tik paliestum redline'ą ir kirstum per stabdžius. Todėl kas, kad Bugatti Veyron viršija 400 km/h, kas kad amerikinis dragsteris ir 500 viršija per kelias sekundes. Kas kad ten koks rocketmobilis ir 1000 dykumoj viršija? Visi jie normalioj road trasoj gautų jei ne nuo GT3 tai nuo GT2 klasės tikrai. Apie prototipus aš jau nekalbu. O P1 klasėj bene vienintelis atsilikimas nuo F1 yra greitis posūkiuose. Prototipai retai viršija 1g (kas savaime yra LABAI didelė perkrova), o F1 kaip žinia 4g yra įprastas dalykas.
Ties pačiu pagreičiu ir galutiniu greičiu skirtumai yra minimalūs. Neseniai Alanas McNishas taip pat sėkmingai palenktyniavo su naikintuvu už savo Audi R10 vairo ir pralošė tik paskutiniuose metruose, kada naikintuvas jau savo greitį pradėjo siekt.
arius!!!, va tuo gal GT lenktynės ir yra gėris, kad ten niekas nesivaržo pasakyt, kad laimi mašina, ne pilotas, skirtingai nei F1, kur po sezono už stipresnio bolido vairo jau faniukai eina iš proto dėl savo čempiono, kas juo bebūtų. :)
Kalbant apie Le Mano Audi išskirtinumą, Ilmoras visiškai teisingai pasakė dėl gamintojo. Juk ne vargšui privateeriui Pescarolai pasipriešint tokiam auto gigantui, kuris gali tiesiog sau leisti susikurti naujus standartus kaip kad dyzelinį variklį ir su juo laimėti. Visada taip buvo ir tokia yra sportscarų esmė, varžosi automobiliai, kurie dažnai yra labai skirtingi, dėl ko statistiniam F1 mylėtojui GT gali pasirodyt labai nuobodus dalykas, nes nėr ten superherojų su žurnalo viršelių šypsenom.
f-1 be superheroju su zurnalo virseliu sypsenom nebutu formule ir yra idomesne del savo intrigu formule ne taip kaip Le Manas formule juk yra ir show db daugiau veiksmo vyksta uz trasos ribu lemanas : ziurejau keleta kartu varzosi ten zmones kaip moka aisku ten ydomiau lenktynes ziuret nei f-1 juk f-1 tai beweik tobulas vaziavimas trasos kuriuose lb sunku lenkti ir lenktynininkai vengia susidurimu arsios kovos kurios teko matyt lemane nes formule tai nera kebulinis automobilis ir juk matom visi kaip lusta sparnai pakabos ir pns ir jei po susidurimo dar vaziuot sugebi tai laukia ilgas ratas dazniausia iki pit'u todel maziau visi rizikuoja lenkimu manau del to maziau nu aisku yra dar visokiu kitu niuansu bet is dalies del to lemana ziuret idomiau bet juk f-1 tai tiesiog gyvenimo budas o ne lenktynes :)
wialnias
nu audi lenktyniauja jau keli metai buvo jai tokiu priesininku kaip bmw bentley ir dar lola
bentley atvare ir nugalejo.. bmw ir nugalejo ta audi.. o lola tai ten visai kitoks biudzetas
Lola net nesiskaito kaip autogamintojas, nes gamina tik lenktyninius bolidus pagal užsakymus. Tai čia jau visai kitas kalibras..
va todel ir sakau kad ish auto gamintoju yra tik audi, todel nelabai jai kas ir prieshinasi.. butu keista jei nelaimetu :D
Ilmor
nei audi nei bentley nenugalejo;)
http://www.imsaracing.net/imsaNS.cfm?h=/2003/imsaheader.htm&p=/2003/archives/indexnew.htm
cia rezultatai audi nenugalejo tik pirmais metais
nesu[pratau taves.. kaip suprast nei audi nei bentley nenugalejo? Tai kad audi belekiek kartu laimejo o bentley viena kart ir laimejo
Ilmor
netycia kalida padariau praleidau nei bmw:)
bet esme ziurek ta puslapi ten prie tasku ir pamatysi kad audi nugalejo daugiau varzovu
Kas liečia Bugatti Veyron, tai esu girdėjęs, kad visą laiką važiuojant maksimaliu greičiu padangos gali sprogti po 15 minučių, bet degalai baigiasi po 12 minučių, na nežinau ar čia tiesa.
Aš nesuprantu, kaip jam apsiverčia liežuvis sakyti, kad ant 370km/h F-1 paliktu už nugaros... Norečiau pamatyti kaip F-1 bolidas su V16, 8l varikliu su 4 turbinom butu lėtesnis už Bugatti
kas butu jei butu, cia kalba apie f1 tokia kokia ji yra ir tikrai bugatti aplenktu formule, nes pas f1 dar sparnai yra juk
ttic24> Kurios komandos bolide yra imontuotas V16 variklis gal pasakysi?
www.youtube.com/watch?v=f0PgE-pYVZk va šitas automobilis turi 16 cilindrų
ttic24>>> Nereikėtų nei tų 16 cilindrų ar turbinų. Prieš porą metų BAR (kai dar buvo V10 variklis) buvo išbandytas tiesiojoje ir pasiekė 413 km/h. Nors ir buvo bolidui nuimtas galinis sparnas, bet garantuoju, kad esant tokiam greičiui net ir valdymas buvo geresnis, nei to kosminio Bugatti. Štai tau ir padarytas 1001 AG monstras ;)
O ČIA PORA VAIZDELIŲ ;)
BAR Honda: http://www.youtube.com/watch?v=ibq5yKZ4qpA
Bugatti: http://www.youtube.com/watch?v=1lHcfXZbzjA
Šimšė>>> Be 16 cilindrų tokio tanko ir neišjudinsi ;)
Bugatti Veiron ar kaip ten priesh f1. Va chia ydomu butu.
db, priklauso nuo to, kokia trasa, jei tiesioji pakankamai ilga, tada tikriausiai laimėtu bugattis, jei trumpesne f1, o jei paprasta trasa, tai be abejonės laimėtu f1 :)
f1 lekiant 410km/h sparnaj ir kiti aerodinaminiai elementai deformuotusi greicheu, nej padangos sprogtu.
o kazin nuemus galini sparna ir sumazinus likusiu sparnu atakos kampus kas geriau iveiktu posukius ar f-1 ar bugatti :)
arius, manau f1, nes f1 bolidas yra lengvesnis ir be to yra reguliojama vaziuokles geometrija :)
Eliux> Sakau jei turetu tokius parametrus. Faktas, bet F-1 turint toki varikliuka net sparnu mazint nereiktu sugebetu istraukt tiek...
arius, kaip tau dar tokie klausimai kyla ;D zinoma F-1, jos stabdymo kelias butu vos ne dvigubai trumpesnis, kas jau duotu dideli pranasuma.
Be priekinio ir galinio sparnu F-1 bolido stabdymo kelias itin padidetu ;)
under, bet tu turek omeny, kad nuemus sparnus, ji kartu palengvetu, nes nebutu prispaudziamosios galios. bet stabdymo zonose lb nestabili butu, o kadangi nera priekinio sparno tai gali ir priekine asis nesunkiai pakilt nuo zemes :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |