F-1 vs LeMans prototype

2006 Rugpjūčio 23 d. 19:42

Įdomu būtų padiskutuoti apie F-1 bolidų ir LeMano sportinių prototipų technines savybes. Irjas palyginti.

2006 Rugpjūčio 23 d. 20:03

Šiais metais man labai gerą paliko įspūdį Audi R10. Panašu, kad dyzeliniai varikliai darosi vis pranašesni už benzininius. Be to jei neklystu koncepciniame Peugeot 908RC stovi V12 750ag HDI ir jį žada dėti į kitų LeMano lenktynių bolidą turbūt pažymėtą liūto ženklu. Taigi Audi turės konkurentą. O dėl techninių savybių ir man būtų įdomu sužinoti daugiau niuansų.

2006 Rugpjūčio 24 d. 15:14

na jo kelinti metai audi niekas rimtai negalejo pasipriesinti
na lemans automobiliai nuo f-1 bolidu greiciu atsilieka gan neblogai jei gerai zinau tai formule iki simto isibegeti tereikia 2 sekundziu kai tuo tarpu audi reikia 3 sekundziu

2006 Rugpjūčio 24 d. 16:38

nieks nepasiprieshina audi.. tai kad be audi daugiau nieks ir nedalyvauja :D

2006 Rugpjūčio 24 d. 16:39

turiu omeny ish gamintoju

2006 Rugpjūčio 24 d. 17:00

Ilmor
baik juokus jam matai vien audi dalyvauja pasidomek geriau:)

2006 Rugpjūčio 24 d. 17:34

Kitais metais jei dalyvaus dar ir Peugeot su tuo savo dyzeliu, tai Audi bus ką veikti. Gal kas žino daugiau duomenų apie LeMano bolidų galimybes?

2006 Rugpjūčio 24 d. 18:37

audi r8
Produced in 2001 - 2003
Curb weight 911 kg average for 2001 model, 908 kg for 2002 model
Length 4650 mm / 183.07 in
Width 2000 mm / 78.74 in
Wheelbase 2730 mm / 107.48 in
Layout Mid Engine / RWD
Drivetrain
Engine 90º V8, turbo-charged, 2 Garrett turbo-chargers
Displacement 3600 cc
Valvetrain 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed Bosch Motronic MS 2.9 Fuel injection
Aspiration Twin Turbo
Gearbox Ricardo 6 speed Sequential
Performance
Horsepower 659 HP 2001 & 2002, 593 HP 2003
BHP/Liter 169.4
Torque 516 + lb/ft
Redline 8050 rpm
Power to weight ratio 0.68 BHP/kg
Top Speed 205 mph
0-60 mph acceleration 3.3 sec

2006 Rugpjūčio 25 d. 20:41

Nelabai gerai nusimanau apie sia lyga.Ar tai greiciausia serija tarp kebuliniu automobiliu? skaiciau kad per Fia Gt cempa yra bolidu su 900 ir daugiau arkliu?

2006 Rugpjūčio 25 d. 20:59

idomu kodel taip palygint letai isibegeja 0-100 yra serijiniu ar perdarytu automobiliu greiciau isibegejanciu irmanau max speed yra didesniu nors gal cia tiesiog pavaru deze sureguliota kad gerai eitu 3 - 4 pavara
FORTI>> gal tai ir negreiciausia lyga bet manau isskyrus rally tai prestiziskiausia

2006 Rugpjūčio 25 d. 21:50

nu seip bent jau man atrodo kad greitis nemazas visdelto reikia ir didelio patikimumo kad 24 valandas galetum vaziuoti maksimaliai isnaudodamas varikli
o del greitesniu tai uz si modeli greitesne gali buti tik audi r10 :) o seip gal greiciai ir nera visiskai tikslus juk cias masinas kaip ir f-1 bolidus galima reguliuti o ir seip iki simto siose lenktynese isibegejimas neturi dideles reiksmes
p.s. nesu tikras kad sie greicio duomenys tikri as tik tokius googleje radau
beje kam idomu http://www.7extrememotorsports.com/lemans/cars/

2006 Rugpjūčio 25 d. 21:57

ne tai iki simto pats poto pagalvojau nu bet nemanau kad jie ten visa greity isnaudoja trbt daugiausia jie spaudzia 3 - 4 pavara greitesniu tai yra ir ne sportiniu tiesiog perdaryti varijantai kurie gatvese kartais prasinesa aisku cia nera kur to greicio isnaudot :DD kaip yra mersedes brabus taip yra porshe gembala dukterine imone kur perdarineja porshus ir jie yra tikrai demedio verti aparatai kurie isvysto iki 370 km/h nors ju kubatura ne tokia le mans kiek zinau tai iki 4 litru eina bet esme tame kad ir koky max speed padarytum vistiek neitu kaip spotine masina

2006 Rugpjūčio 25 d. 22:11

Vilkytis
del kubaturos tai atrodo audi r10 turi 5.5litru varikli o del greicio tai 330 km/h visai normalus greitis vistiek ir as manau kad jie vistiek per lenktynes tokio greicio nepasiekia

2006 Rugpjūčio 25 d. 22:33

nu tikriausiai juk f-1 bolidai daugiausia isvysto iki 400 km/h o tiesiog toky greiti manau pasiekia ta 330 ne tokie galingi aparatai nors kaip sutarem nereik cia tokio greicio nors ziurejau keleta ju lenktyniu bet db jau nebeatsimenu :(

2006 Rugpjūčio 25 d. 22:40

nu kad ir koks greitis bebutu bet ta audi sugebejo penkis metus is eiles laimeti konstruktoriu taures ir jas vairuojantys lenktyninikai budavo pirmi
beveik kaip sumaheris su savo ferari pries kelis metus

2006 Rugpjūčio 26 d. 00:12

Lenktyninei mašinai greitis ant popieriaus nėra reikalingas, nes retoj kurioj trasoj jį pasieksi. Daromi pavarų ilgiai tokie, kad ilgiausios trasos tiesiosios pabaigoje tik paliestum redline'ą ir kirstum per stabdžius. Todėl kas, kad Bugatti Veyron viršija 400 km/h, kas kad amerikinis dragsteris ir 500 viršija per kelias sekundes. Kas kad ten koks rocketmobilis ir 1000 dykumoj viršija? Visi jie normalioj road trasoj gautų jei ne nuo GT3 tai nuo GT2 klasės tikrai. Apie prototipus aš jau nekalbu. O P1 klasėj bene vienintelis atsilikimas nuo F1 yra greitis posūkiuose. Prototipai retai viršija 1g (kas savaime yra LABAI didelė perkrova), o F1 kaip žinia 4g yra įprastas dalykas.
Ties pačiu pagreičiu ir galutiniu greičiu skirtumai yra minimalūs. Neseniai Alanas McNishas taip pat sėkmingai palenktyniavo su naikintuvu už savo Audi R10 vairo ir pralošė tik paskutiniuose metruose, kada naikintuvas jau savo greitį pradėjo siekt.
arius!!!, va tuo gal GT lenktynės ir yra gėris, kad ten niekas nesivaržo pasakyt, kad laimi mašina, ne pilotas, skirtingai nei F1, kur po sezono už stipresnio bolido vairo jau faniukai eina iš proto dėl savo čempiono, kas juo bebūtų. :)
Kalbant apie Le Mano Audi išskirtinumą, Ilmoras visiškai teisingai pasakė dėl gamintojo. Juk ne vargšui privateeriui Pescarolai pasipriešint tokiam auto gigantui, kuris gali tiesiog sau leisti susikurti naujus standartus kaip kad dyzelinį variklį ir su juo laimėti. Visada taip buvo ir tokia yra sportscarų esmė, varžosi automobiliai, kurie dažnai yra labai skirtingi, dėl ko statistiniam F1 mylėtojui GT gali pasirodyt labai nuobodus dalykas, nes nėr ten superherojų su žurnalo viršelių šypsenom.

2006 Rugpjūčio 26 d. 00:31

f-1 be superheroju su zurnalo virseliu sypsenom nebutu formule ir yra idomesne del savo intrigu formule ne taip kaip Le Manas formule juk yra ir show db daugiau veiksmo vyksta uz trasos ribu lemanas : ziurejau keleta kartu varzosi ten zmones kaip moka aisku ten ydomiau lenktynes ziuret nei f-1 juk f-1 tai beweik tobulas vaziavimas trasos kuriuose lb sunku lenkti ir lenktynininkai vengia susidurimu arsios kovos kurios teko matyt lemane nes formule tai nera kebulinis automobilis ir juk matom visi kaip lusta sparnai pakabos ir pns ir jei po susidurimo dar vaziuot sugebi tai laukia ilgas ratas dazniausia iki pit'u todel maziau visi rizikuoja lenkimu manau del to maziau nu aisku yra dar visokiu kitu niuansu bet is dalies del to lemana ziuret idomiau bet juk f-1 tai tiesiog gyvenimo budas o ne lenktynes :)

2006 Rugpjūčio 27 d. 14:00

wialnias
nu audi lenktyniauja jau keli metai buvo jai tokiu priesininku kaip bmw bentley ir dar lola

2006 Rugpjūčio 27 d. 18:28

bentley atvare ir nugalejo.. bmw ir nugalejo ta audi.. o lola tai ten visai kitoks biudzetas

2006 Rugpjūčio 27 d. 18:43

Lola net nesiskaito kaip autogamintojas, nes gamina tik lenktyninius bolidus pagal užsakymus. Tai čia jau visai kitas kalibras..

2006 Rugpjūčio 27 d. 18:51

va todel ir sakau kad ish auto gamintoju yra tik audi, todel nelabai jai kas ir prieshinasi.. butu keista jei nelaimetu :D

2006 Rugpjūčio 27 d. 20:49

Ilmor
nei audi nei bentley nenugalejo;)
http://www.imsaracing.net/imsaNS.cfm?h=/2003/imsaheader.htm&p=/2003/archives/indexnew.htm
cia rezultatai audi nenugalejo tik pirmais metais

2006 Rugpjūčio 27 d. 20:59

nesu[pratau taves.. kaip suprast nei audi nei bentley nenugalejo? Tai kad audi belekiek kartu laimejo o bentley viena kart ir laimejo

2006 Rugpjūčio 27 d. 21:06

Ilmor
netycia kalida padariau praleidau nei bmw:)
bet esme ziurek ta puslapi ten prie tasku ir pamatysi kad audi nugalejo daugiau varzovu

2007 Birželio 11 d. 22:16

Kas liečia Bugatti Veyron, tai esu girdėjęs, kad visą laiką važiuojant maksimaliu greičiu padangos gali sprogti po 15 minučių, bet degalai baigiasi po 12 minučių, na nežinau ar čia tiesa.

2007 Birželio 12 d. 14:07

Bent per TOP Gear taip ir pasakojo http://youtube.com/watch?v=wfFAZ5-P04I

2007 Birželio 12 d. 21:31

Aš nesuprantu, kaip jam apsiverčia liežuvis sakyti, kad ant 370km/h F-1 paliktu už nugaros... Norečiau pamatyti kaip F-1 bolidas su V16, 8l varikliu su 4 turbinom butu lėtesnis už Bugatti

2007 Birželio 12 d. 21:47

kas butu jei butu, cia kalba apie f1 tokia kokia ji yra ir tikrai bugatti aplenktu formule, nes pas f1 dar sparnai yra juk

2007 Birželio 13 d. 11:00

ttic24> Kurios komandos bolide yra imontuotas V16 variklis gal pasakysi?

2007 Birželio 13 d. 17:38

www.youtube.com/watch?v=f0PgE-pYVZk va šitas automobilis turi 16 cilindrų

2007 Birželio 14 d. 19:07

ttic24>>> Nereikėtų nei tų 16 cilindrų ar turbinų. Prieš porą metų BAR (kai dar buvo V10 variklis) buvo išbandytas tiesiojoje ir pasiekė 413 km/h. Nors ir buvo bolidui nuimtas galinis sparnas, bet garantuoju, kad esant tokiam greičiui net ir valdymas buvo geresnis, nei to kosminio Bugatti. Štai tau ir padarytas 1001 AG monstras ;)

O ČIA PORA VAIZDELIŲ ;)
BAR Honda: http://www.youtube.com/watch?v=ibq5yKZ4qpA

Bugatti: http://www.youtube.com/watch?v=1lHcfXZbzjA

2007 Birželio 14 d. 19:10

Šimšė>>> Be 16 cilindrų tokio tanko ir neišjudinsi ;)

2007 Birželio 14 d. 21:04

Bugatti Veiron ar kaip ten priesh f1. Va chia ydomu butu.

2007 Birželio 14 d. 21:39

db, priklauso nuo to, kokia trasa, jei tiesioji pakankamai ilga, tada tikriausiai laimėtu bugattis, jei trumpesne f1, o jei paprasta trasa, tai be abejonės laimėtu f1 :)

2007 Birželio 14 d. 21:41

f1 lekiant 410km/h sparnaj ir kiti aerodinaminiai elementai deformuotusi greicheu, nej padangos sprogtu.

2007 Birželio 14 d. 22:36

o kazin nuemus galini sparna ir sumazinus likusiu sparnu atakos kampus kas geriau iveiktu posukius ar f-1 ar bugatti :)

2007 Birželio 15 d. 00:16

arius, manau f1, nes f1 bolidas yra lengvesnis ir be to yra reguliojama vaziuokles geometrija :)

2007 Birželio 15 d. 11:25

Eliux> Sakau jei turetu tokius parametrus. Faktas, bet F-1 turint toki varikliuka net sparnu mazint nereiktu sugebetu istraukt tiek...
arius, kaip tau dar tokie klausimai kyla ;D zinoma F-1, jos stabdymo kelias butu vos ne dvigubai trumpesnis, kas jau duotu dideli pranasuma.

2007 Birželio 15 d. 11:35

Be priekinio ir galinio sparnu F-1 bolido stabdymo kelias itin padidetu ;)

2007 Birželio 15 d. 18:42

under, bet tu turek omeny, kad nuemus sparnus, ji kartu palengvetu, nes nebutu prispaudziamosios galios. bet stabdymo zonose lb nestabili butu, o kadangi nera priekinio sparno tai gali ir priekine asis nesunkiai pakilt nuo zemes :)