Seniausi komentarai
Lexxus
| Rugpjūčio 22 d. 13:22
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:02

Aha, cia visai visiski vienodus dalykus pasakei. Atsikeli ryte ir sakai busiu bekeles ralistas numero uno, tas pats kas cepelinu nuo rytojaus nevalgyt

Nesupratau, kas čia kur apie uno kalbėjo ar rašė? Valgyt moki, gali, tai ir cepu gali žmogus nebevalgyt, o valgyt visokius briedus. O čia žmogelis nuo 3 metų vairuoja ir ralio mašinos nepavairuos, dar su pusmečio treniruotėm? Absurdas. Ir Toyota tokie durni - ima beleką.
eustachijus
| Rugpjūčio 22 d. 12:22
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:41

Jei Šturmanas bėga nuo piloto ir dakaras pilotui / komandai būna baigtas, tai manau šturmanui duodami didesni procentais. Aš kitaip skirstyčiau procentus, iš žmogiškos pusės ir techninės. Tavo procentus dėčiau į techninę pusę, o į žmogišką 60% Šturmanas, 40% pilotas. Manau šturmanas turi sugebėti puikiai valdyti pilotą. Tai puikiai įrodė ir mūsiškės komandos, kai pilotas perspaudžia ir prakirtinėja ratus kas kelis km. Arba paskutiniai du Vanago etapai pasaulio etape. Rodos paviešintuose video, kai jis pasivažinėja per "balas", kažkodėl nėra šturmano pokalbio, gal dėl to, jog jis liepia nelėkti per vandenį?

Vanagas ne rodiklis,jis ir kaune tris kartus buves tiek kartų prakirto ratus :) iš vis lygint vanagą su alo absurdas kok tai,vanagas net palangos 1000m nepavažiuoja :D
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:03
Edit: *palaikinau.
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:03
Nežinau kaip tau, bet dabar pabandžiau, tai savo postą galiu palaikinti be problemų. Prieš tai buvusį savo postą ką tik palaikinai. Gali perduot adminams tai, vistiek sugeri su jais :)
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 18:23
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 16:52

Tai kreipkis i Alonso ir pasiulyk - ko cia vargsti? Del laiku pavydi ar ka? Taves gal turim tokio reiksmingo atsiklausti? Kita karta kai neturesi, ka rasyti - tiesiog pabuk tyliai

Blato neturiu. Advokatas tu čia esi su yzf, tik neaišku, kuris nr.1 ir nr.2.
Baik tu, laikinkit jūs tik vienas kitą į sveikatą. Šiaip tik pastebėjimą tokį padariau, kad po du laikus kabo, kai tik Alonso reikia iškelti į padebesius. Jei suklydau, maloningai atsiprašom tamstos ir sveikatėlės tik jums ir stiprybės ;)
Accadia
| Rugpjūčio 21 d. 17:38
Jaučiu gėdą, kad bendraujate kaip vaikai. Negi sunku nutylėti, jei nesutinkate su Jono ar Petro komentaru? Liūdna, kad net pateikus argumentą, dažnai nugali asmeniniai principai ir prasideda... Ir ką jūs tuo pasiekiate? Tik atrodote kvailai. Žodžiu, forumas ne lauko tualetas, tad gerbkite kitus ir savo pyktį dėl žodžiu tiesiog priimkite. Kartais tiesa paaiškėja ne per vieną dieną, tai spirgėjimas ir skubus atrašinėjimas - tik skubėjimo pasėkmė. O kur jūs nuskubėsite? Sėkmės.

P.s. aš irgi netobulas, kartais nusišneku - tada labai džiugina komentarai, kurie patikslina ar paaiškina. Bet jei dergiasi - kas iš to?
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:10
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:23

Tech, ralyje, ypač Dakare yra svarbiausia sugyventi su šturmanu. Jau na vienas buvo atvejis, kai šturmaną išmeta, kartą net afrikos dykumoj paliko, kitą kartą iš bivuako išvažiavo (visam laikui). Jei žvaigždelei susišvies, kad šturmanas ne jo lygio ir nuspręs net jo mažiau klausyti, tai bus problema ir labai didelė. Alonsui iš F1 įaugęs greitis, kuris dakare gali pakišti koją (kai reikia stabdyti arklius), jei ypač neklausys šturmano. Mes visi asmeniškai nepažįstame Alonso, bet per visą laikotarpį pateiktus faktus galima susidaryti įspūdį, kad jam susitvarkyti su santykiais gali kilti problemų.

Su kuo Alonso turejo problemu su santykiais? Hamiltonu, kuris spjove i visus susitarimus komandos viduje ar Dennisu, kuris Hamiltona palaike? Kuo dar? Prastu santykiu Alonsas vaziuoja i Modena vakarieniauti su buvusiais mechanikais, sedi tam paciam auto su komandos draugais WEC ir t.t. Taip, darbas su sturmanu yra ne tai ir reikes ismokti, bet gal maziau reiketu mitais tiketi
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:05
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:41

Jei Šturmanas bėga nuo piloto ir dakaras pilotui / komandai būna baigtas, tai manau šturmanui duodami didesni procentais. Aš kitaip skirstyčiau procentus, iš žmogiškos pusės ir techninės. Tavo procentus dėčiau į techninę pusę, o į žmogišką 60% Šturmanas, 40% pilotas. Manau šturmanas turi sugebėti puikiai valdyti pilotą. Tai puikiai įrodė ir mūsiškės komandos, kai pilotas perspaudžia ir prakirtinėja ratus kas kelis km. Arba paskutiniai du Vanago etapai pasaulio etape. Rodos paviešintuose video, kai jis pasivažinėja per "balas", kažkodėl nėra šturmano pokalbio, gal dėl to, jog jis liepia nelėkti per vandenį?

Ir ka Vanagas daro blogai? Vanago tikslas yra vaziuoti ir bandyti finisuoti aukstai. Ta pati daro Zala. Nepasiseka tai nepasiseka. Jie nera kalti, kad Jukneviciaus tikslas - vaziuoti atsargiau ir geriau finisuoti, o tada ziureti, kelintoj ten vietoj.
Sturmanas turi daug %, ypac jei i ji iskaiciuosi darba su komanda, kartografais (ka top komandos daro) ir t.t. Aisku, Dakaras tariamai sitos dalies nori atsikratyti, bet nebutinai tai darys ar tai pavyks.
Nu ir dar reiketu atkreipti demesi, kad nera parasyta, kad jis vaziuos Dakare. Pradejo pasiruosima - kazkas jam ar Toyotai nepatiks - nevaziuos. O kolkas viska daro teisingai - ruosiasi su komanda, kuri is esmes neturi konkurentu, nes Mini lygis ir biudzetas - neaiskus
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:00
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:48

Faktiskai galeciau susilazinti:
1) arba jis vapse ten nevaziuos, tiesiog lievas piaras skirtas priminti apie save, nes jau uzmirsom kada paskutini karta ji uz vairo matem ir neaisku kada ir pamatysim. #be #darbo
2) Jeigu vaziuos, tai arba nefinisuos arba finisuos outside top20.

Mhm, levokas pjaras tikrai. Keista tik, kad Toyota tiek uz ta leva pjara moka. Ir tikrai jis toks levas, kad tu nesustoji sikti per visas temas posta po posto.
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 16:52
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 10:44

Bet tu matomai kažkaip ištvėrei, kad taip puikiai žinai viską :) ištvėrei tu, ištvertų ir tavo stabas, jei sunkiai būtų, galėtum nuotaiką jam prasskaidrinti apie jo nuveiktus žygius :)
Ps. Kai kas apie Alonso, tai su yzf vienas kitam jaučiu laikus dedat tolka tak :D

Tai kreipkis i Alonso ir pasiulyk - ko cia vargsti? Del laiku pavydi ar ka? Taves gal turim tokio reiksmingo atsiklausti? Kita karta kai neturesi, ka rasyti - tiesiog pabuk tyliai
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:41
Rain Man
| Rugpjūčio 21 d. 16:32

Visada tave laikiau vienu iš labiausiai išprususiu F-1.lt komentuotoju. Būk žmogus nerašyk tokių dalykų ką ką tik parašei. Turėtum suprasti, kad Dakaras nuo F-1 skiriasi. Taip yra 4 ratai, bet pati vairavimo specifika skiriasi kaip diena nuo nakties. Kur lygus asfaltas ir kur kopos, smėlis. Fernandas puikus pilotas, bet jau Indy parodė, kad skirtumas yra. Ką jau kalbėti apie Dakarą. Plius nepamiršk, kad Alonso sunkiai sugyvenama asmenybė, o Dakare tu nieko doro nenuveiksi būdamas vienas. Skaičiau, kad Dakare 35 proc. sėkmės duoda pilotas, 40 technika ir 25 šturmanas :) Bet sulauksim sausio ir pamatysim :)

Jei Šturmanas bėga nuo piloto ir dakaras pilotui / komandai būna baigtas, tai manau šturmanui duodami didesni procentais. Aš kitaip skirstyčiau procentus, iš žmogiškos pusės ir techninės. Tavo procentus dėčiau į techninę pusę, o į žmogišką 60% Šturmanas, 40% pilotas. Manau šturmanas turi sugebėti puikiai valdyti pilotą. Tai puikiai įrodė ir mūsiškės komandos, kai pilotas perspaudžia ir prakirtinėja ratus kas kelis km. Arba paskutiniai du Vanago etapai pasaulio etape. Rodos paviešintuose video, kai jis pasivažinėja per "balas", kažkodėl nėra šturmano pokalbio, gal dėl to, jog jis liepia nelėkti per vandenį?
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:38
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:36

Dėl Top10 yra galimybių, ypač kai pernai mūsiškiai 12-ą ėmė ne su gamykline komanda (be pagalbų kelyje ir pnš.). Bet nepamirškim, kad ateinantis dakaras bus jau 6000 km, jei neklystu sausio 6-17 dienomis, ką reiškia tikrai reikalaujantį daug jėgų. Taigi, Alonso gera investicija bus dėl reklaminio veido (nenustebčiau, jei Arabų šeichai jam numetė nemažai dolerių). Man bus įdomu stebėti, kaip visgi Alonso atlaikys tą alinantį maratoninį ralį, bet šiaip kodėl tada Alonsui neduoda pravžiuot bent vienam Pasaulio taurės etape, jis ten daugiau patirties paimtų.. Esu skeptiškas dėl jo, bet tikiuos jis parodis ir mano žodžiai bus klaidingi :)

tai sudalyvaus va Afrikos „cross-country“ :)
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:36
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:28

ka as dar karta pasikartosiu, nesitikiu, kad ALonso laimes, bet kad bus Top 10 , tiketina. negi Toyota ir ALonso veltusi i tai, jeigu negalvotu, kad realu pasiekti gerus rezultatu? Masina bus puki, laiko pasiruosti yra, ALonso turi savybe greitai prisitaikyti.matysim . jei vaziuos, klausimai bus atsakyti :)

Dėl Top10 yra galimybių, ypač kai pernai mūsiškiai 12-ą ėmė ne su gamykline komanda (be pagalbų kelyje ir pnš.). Bet nepamirškim, kad ateinantis dakaras bus jau 6000 km, jei neklystu sausio 6-17 dienomis, ką reiškia tikrai reikalaujantį daug jėgų. Taigi, Alonso gera investicija bus dėl reklaminio veido (nenustebčiau, jei Arabų šeichai jam numetė nemažai dolerių). Man bus įdomu stebėti, kaip visgi Alonso atlaikys tą alinantį maratoninį ralį, bet šiaip kodėl tada Alonsui neduoda pravžiuot bent vienam Pasaulio taurės etape, jis ten daugiau patirties paimtų.. Esu skeptiškas dėl jo, bet tikiuos jis parodis ir mano žodžiai bus klaidingi :)
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:35
Rain Man
| Rugpjūčio 21 d. 16:32

Visada tave laikiau vienu iš labiausiai išprususiu F-1.lt komentuotoju. Būk žmogus nerašyk tokių dalykų ką ką tik parašei. Turėtum suprasti, kad Dakaras nuo F-1 skiriasi. Taip yra 4 ratai, bet pati vairavimo specifika skiriasi kaip diena nuo nakties. Kur lygus asfaltas ir kur kopos, smėlis. Fernandas puikus pilotas, bet jau Indy parodė, kad skirtumas yra. Ką jau kalbėti apie Dakarą. Plius nepamiršk, kad Alonso sunkiai sugyvenama asmenybė, o Dakare tu nieko doro nenuveiksi būdamas vienas. Skaičiau, kad Dakare 35 proc. sėkmės duoda pilotas, 40 technika ir 25 šturmanas :) Bet sulauksim sausio ir pamatysim :)

tai kaip suprantu sturmanas ir bolidas bus liuks :) ALonso ir neses is pirmos dienos Dakare prie vairo, yra tam laiko, zmogus ruosiasi. specifika skiriasi, bet yra kurie prisitaiko greit, kiti neprisitaiko, tad laukiam, :)
Rain Man
| Rugpjūčio 21 d. 16:32
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:04

ralio patirtis ok, bet ka turi ALonso, tai talenta pilotuoti. nelygink kas ismoktama nuo vaikystes, ir ka suauges zmogus ismokta paklausk bet kurio trenerio ,kuris moko vaikus vaziuot, ir kokios perspektyvos pradet mokytis ir ismokt suagusiam ir kokios vaikui nuo 4 metu ;) tai cia ne rodiklis tie Vanago raliai esant 30 metu.

Visada tave laikiau vienu iš labiausiai išprususiu F-1.lt komentuotoju. Būk žmogus nerašyk tokių dalykų ką ką tik parašei. Turėtum suprasti, kad Dakaras nuo F-1 skiriasi. Taip yra 4 ratai, bet pati vairavimo specifika skiriasi kaip diena nuo nakties. Kur lygus asfaltas ir kur kopos, smėlis. Fernandas puikus pilotas, bet jau Indy parodė, kad skirtumas yra. Ką jau kalbėti apie Dakarą. Plius nepamiršk, kad Alonso sunkiai sugyvenama asmenybė, o Dakare tu nieko doro nenuveiksi būdamas vienas. Skaičiau, kad Dakare 35 proc. sėkmės duoda pilotas, 40 technika ir 25 šturmanas :) Bet sulauksim sausio ir pamatysim :)
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:28
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:23

Tech, ralyje, ypač Dakare yra svarbiausia sugyventi su šturmanu. Jau na vienas buvo atvejis, kai šturmaną išmeta, kartą net afrikos dykumoj paliko, kitą kartą iš bivuako išvažiavo (visam laikui). Jei žvaigždelei susišvies, kad šturmanas ne jo lygio ir nuspręs net jo mažiau klausyti, tai bus problema ir labai didelė. Alonsui iš F1 įaugęs greitis, kuris dakare gali pakišti koją (kai reikia stabdyti arklius), jei ypač neklausys šturmano. Mes visi asmeniškai nepažįstame Alonso, bet per visą laikotarpį pateiktus faktus galima susidaryti įspūdį, kad jam susitvarkyti su santykiais gali kilti problemų.

ka as dar karta pasikartosiu, nesitikiu, kad ALonso laimes, bet kad bus Top 10 , tiketina. negi Toyota ir ALonso veltusi i tai, jeigu negalvotu, kad realu pasiekti gerus rezultatu? Masina bus puki, laiko pasiruosti yra, ALonso turi savybe greitai prisitaikyti.matysim . jei vaziuos, klausimai bus atsakyti :)
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:23
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:04

ralio patirtis ok, bet ka turi ALonso, tai talenta pilotuoti. nelygink kas ismoktama nuo vaikystes, ir ka suauges zmogus ismokta paklausk bet kurio trenerio ,kuris moko vaikus vaziuot, ir kokios perspektyvos pradet mokytis ir ismokt suagusiam ir kokios vaikui nuo 4 metu ;) tai cia ne rodiklis tie Vanago raliai esant 30 metu.

Tech, ralyje, ypač Dakare yra svarbiausia sugyventi su šturmanu. Jau na vienas buvo atvejis, kai šturmaną išmeta, kartą net afrikos dykumoj paliko, kitą kartą iš bivuako išvažiavo (visam laikui). Jei žvaigždelei susišvies, kad šturmanas ne jo lygio ir nuspręs net jo mažiau klausyti, tai bus problema ir labai didelė. Alonsui iš F1 įaugęs greitis, kuris dakare gali pakišti koją (kai reikia stabdyti arklius), jei ypač neklausys šturmano. Mes visi asmeniškai nepažįstame Alonso, bet per visą laikotarpį pateiktus faktus galima susidaryti įspūdį, kad jam susitvarkyti su santykiais gali kilti problemų.
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:18
Per 3 savaites, administracija antrą kartą įrodė, kad YZF ir Klepsidara yra jų laboratorinės beždžionėlės . Komentarą ne tą parašo, suvokia, kad nesąmonę parašė, tai pyst ir dingsta tas komentaras su jam skirtais atsakymais. Tai žmonės, nekreipkim į juos dėmesio. Jie tiesiog yra administracijos žaislai (troliai, nenustebčiau, kad ir apmokami). Ir kuo daugiau mes į juos kreipiame dėmesio, administracijai daugiau naudos :)
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 16:04
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:58

Nu vat zmogus nieko nezino, nesupranta ir skleidzia i eteri kazkokias erezijas. Tu bent jau tyliai pabuk neapsijuokes. Vanagas pries 10 metu pradejo lenktyniaut matai :) Jis pries 10 metu pradejo ralio reiduose dalyviaut. Tai jeigu 10 metu rally raid ir desimtys tukstanciu kilometru patirties yra shudas ir kiekvienas durnius taip galetu, tai OK :D Ta prasme Alonso per pusmeti budamas Giga monctras tik pyst ir susiruos. Tas pats Loebas zvalgesi ir mokesi pora metu kol atejo vaziuot. Cia tas pats kaip Salciute susiruose Palangos 1000km paimt.

ralio patirtis ok, bet ka turi ALonso, tai talenta pilotuoti. nelygink kas ismoktama nuo vaikystes, ir ka suauges zmogus ismokta paklausk bet kurio trenerio ,kuris moko vaikus vaziuot, ir kokios perspektyvos pradet mokytis ir ismokt suagusiam ir kokios vaikui nuo 4 metu ;) tai cia ne rodiklis tie Vanago raliai esant 30 metu.
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:58
Tech
| Rugpjūčio 21 d. 15:49

tai Vanagas isvis, man atrodo tik pries kokia 10 metu pradejo raliuose vaziuot :)) tai jeigu senis, su ne itin didele lenktynine patirtimi sugeba vaziuoti Top 20 dakare, tai su tokio stazo profesionalia patirtim pilotas, (nors ir ne ralio) neturetu labai ilgai mokytis ir pasiekti padoriu rezultatu

Nu vat zmogus nieko nezino, nesupranta ir skleidzia i eteri kazkokias erezijas. Tu bent jau tyliai pabuk neapsijuokes. Vanagas pries 10 metu pradejo lenktyniaut matai :) Jis pries 10 metu pradejo ralio reiduose dalyviaut. Tai jeigu 10 metu rally raid ir desimtys tukstanciu kilometru patirties yra shudas ir kiekvienas durnius taip galetu, tai OK :D Ta prasme Alonso per pusmeti budamas Giga monctras tik pyst ir susiruos. Tas pats Loebas zvalgesi ir mokesi pora metu kol atejo vaziuot. Cia tas pats kaip Salciute susiruose Palangos 1000km paimt.