Seniausi komentarai
niuniu
| Birželio 28 d. 11:43
Kodel Alonso nekalba tiksliai kokie ratu iveikimo laikai butu, o pilsto is tuscio i kiaura. Antra kodel neuzsimena apie 0.6sekundes, ar tebeturi jas? Jeigu turetu tas lemiamas 0.6 sekundes, tai ir pernai ir siemet butu chempu tapes
YZF
| Birželio 28 d. 10:46
Life
| Birželio 28 d. 10:00

Kvaloje taip, bet lenktynėse labai smagiai važiavo, Rosbergas buvo tuo metu savo karjeros pike, dar net ir su Williamsais jis ant podiumo kartais užlipdavo. Dabar Alonso kvaloje irgi galbūt nusileistų Vetteliui, bet lenktynėse važiuotų tikrai ne prasčiau. Šiuolaikinėje formulėje nebereikia tiek daug fizinių jėgų, jog pilotai negalėtų važiuoti konkurencingai iki 40 metų.

Rosbergo pikas buvo 2016m Pasidomek jo istorija ir kaip jis tam sezonui ruosesi. Ir tai matesi trasoje.
Jonaitis
| Birželio 28 d. 10:24
Life
| Birželio 28 d. 10:00

Kvaloje taip, bet lenktynėse labai smagiai važiavo, Rosbergas buvo tuo metu savo karjeros pike, dar net ir su Williamsais jis ant podiumo kartais užlipdavo. Dabar Alonso kvaloje irgi galbūt nusileistų Vetteliui, bet lenktynėse važiuotų tikrai ne prasčiau. Šiuolaikinėje formulėje nebereikia tiek daug fizinių jėgų, jog pilotai negalėtų važiuoti konkurencingai iki 40 metų.

Aisku fiziniu jegu tiek nebereikia, bet senejanciam zmogui pamazu bunka visi refleksai, reakcija ir t.t. tai 40metis Alonsas greiciausiai atrodytu itin graudziai, uztai jis ir gryztu tik i top komanda, kad bolidas uzmaskuotu jo senatve.
Life
| Birželio 28 d. 10:00
YZF
| Birželio 27 d. 19:38

Bet kvalifikacijose vistiek gavo normaliai nuo Rosbergo. Plius tas Rosbergas buvo ne toks kaip 2016m. P.S. Gal dar ne karse Schumis?

Kvaloje taip, bet lenktynėse labai smagiai važiavo, Rosbergas buvo tuo metu savo karjeros pike, dar net ir su Williamsais jis ant podiumo kartais užlipdavo. Dabar Alonso kvaloje irgi galbūt nusileistų Vetteliui, bet lenktynėse važiuotų tikrai ne prasčiau. Šiuolaikinėje formulėje nebereikia tiek daug fizinių jėgų, jog pilotai negalėtų važiuoti konkurencingai iki 40 metų.
YZF
| Birželio 27 d. 19:38
Life
| Birželio 27 d. 13:01

Pirmus metus sunkiau sekėsi, bet vėliau važiavo ne prasčiau, pvz. 2011 atisliko tik keliolika taškų, bet įvertinkit dar 5 DNF dėl bolido gedimo, tais metais mersas buvo tragiškas, šumis turbūt karste vartosi matydamas kokią dabar formą demonstruoja.

Bet kvalifikacijose vistiek gavo normaliai nuo Rosbergo. Plius tas Rosbergas buvo ne toks kaip 2016m. P.S. Gal dar ne karse Schumis?
Rasak
| Birželio 27 d. 19:05
ROS kaip buvo bailys, tokiu ir liko...
Rimvydas Rozenas_2
| Birželio 27 d. 17:34
Ratam keist jau persenas,o daugiau mersai su ferari nelabai kam ir reikalingas
CBRV
| Birželio 27 d. 16:04
eustachijus
| Birželio 27 d. 14:18

Na buvo makliai mažiau patikimi,o bolidas vis vien greitas už ferus ne prastesnis daugumoje,o mikrodvikovas absoliučiai visas laimėjo Alonso prieš Hamiltoną. Hamiltonas Massai tada konkurentas buvo ,nes pastoviai daužydavosi viens į kitą... O RBR,na nėr ten ko eit kol Gonda paradui vadovauja.Apie Maxą jau seniai sakiau ,kad Gamį su šūdais suėstų.Alo Irgi turėtų ką veikt ir gal būt net gautų čia nieko tokio.Baisiau,kai yra talentų talentas visur už visus kiečiausias. Alo ant gryno greičio gal net nuo leclerko vietomis kvalose kokiose gautų,bet ALO privalumas yra intelektas trasoje,klaidų nedarymas ir spaudimas iš bolido viskas kas įmanoma visų lenktynių metu,o ne kartais kai užeina.Taip jis gali išdurti ir žymiai greitesnius pvz fotelio kosminis RBR kur 2x paskutinėse lenktyse vos nesugebėjo prapist :D ir jam nėra kaip feteliui ar raikinui,švelnus priekis ir viskas nebepavažiuoja.

nemanau, kad VER suestu HAM :) paskutinis ratas Prancuzijos GP sudeliojo taskus ant i
mariusis
| Birželio 27 d. 15:39
eustachijus
| Birželio 27 d. 14:18

Na buvo makliai mažiau patikimi,o bolidas vis vien greitas už ferus ne prastesnis daugumoje,o mikrodvikovas absoliučiai visas laimėjo Alonso prieš Hamiltoną. Hamiltonas Massai tada konkurentas buvo ,nes pastoviai daužydavosi viens į kitą... O RBR,na nėr ten ko eit kol Gonda paradui vadovauja.Apie Maxą jau seniai sakiau ,kad Gamį su šūdais suėstų.Alo Irgi turėtų ką veikt ir gal būt net gautų čia nieko tokio.Baisiau,kai yra talentų talentas visur už visus kiečiausias. Alo ant gryno greičio gal net nuo leclerko vietomis kvalose kokiose gautų,bet ALO privalumas yra intelektas trasoje,klaidų nedarymas ir spaudimas iš bolido viskas kas įmanoma visų lenktynių metu,o ne kartais kai užeina.Taip jis gali išdurti ir žymiai greitesnius pvz fotelio kosminis RBR kur 2x paskutinėse lenktyse vos nesugebėjo prapist :D ir jam nėra kaip feteliui ar raikinui,švelnus priekis ir viskas nebepavažiuoja.

Tai laukiam genijaus sugrįžimo. Jei negrįš, tai toks ir genijus, nes pagal tave jis dabar visus dulkintų :D ok, sakykim :D
Sakai visas mikro dvikovas, čia rimtai? Jei tikrai laimėjo, taip viską konspektuoti, tai tu tikrai ligonis ir užmiegi su Alonso nuotrauka :D
Massa su Hamiltonu taškėsi ten vieną sezoną ir tai ne visą, vėliau ten abu išsiaiškino, nes saulelė, matyt, jautė kažkokias nuoskaudas dėl 2008 sezono.
Dėl hondos, jie tuoj turės džiaugtis, kad jų tuos varganus motorus kas ima, o ne galvoti kad čia kažkas pavarė ant jų ir užsišikti, nes yra dėl ko, tad Alonso nepaimti, dėl to, kad davė kritikos, pfff, tuoj patiems reiks ieškoti kas jų norės, nes nieko gero ten iš to agregato.
eustachijus
| Birželio 27 d. 14:18
mariusis
| Birželio 27 d. 12:35

Biški klysti. Pirma kad su greitesniu vietomis tai čia reiktų dar pagalvoti gerai. Su metais mclaren vis lėtėjo. Antra pasižiūrėk kiek RET buvo to paties Hamiltono ir Alonso. Byrėjo tas mclaren kaip sena vežėčia.
Ir šiaip norėčiau, kad kokie Rbr paimtų tą tavo stabelį ir Maxas jam atkrautų, nes šį sezoną važiuoja brandžiai ir protingai tikrai. Tam pačiam Hamiltonui jau manau krautų Maxas, tad savo fantazijas ir sapnus gali toliau sapnuoti ir viskas tuom pasakyta :)

Na buvo makliai mažiau patikimi,o bolidas vis vien greitas už ferus ne prastesnis daugumoje,o mikrodvikovas absoliučiai visas laimėjo Alonso prieš Hamiltoną. Hamiltonas Massai tada konkurentas buvo ,nes pastoviai daužydavosi viens į kitą... O RBR,na nėr ten ko eit kol Gonda paradui vadovauja.Apie Maxą jau seniai sakiau ,kad Gamį su šūdais suėstų.Alo Irgi turėtų ką veikt ir gal būt net gautų čia nieko tokio.Baisiau,kai yra talentų talentas visur už visus kiečiausias. Alo ant gryno greičio gal net nuo leclerko vietomis kvalose kokiose gautų,bet ALO privalumas yra intelektas trasoje,klaidų nedarymas ir spaudimas iš bolido viskas kas įmanoma visų lenktynių metu,o ne kartais kai užeina.Taip jis gali išdurti ir žymiai greitesnius pvz fotelio kosminis RBR kur 2x paskutinėse lenktyse vos nesugebėjo prapist :D ir jam nėra kaip feteliui ar raikinui,švelnus priekis ir viskas nebepavažiuoja.
kamasolis
| Birželio 27 d. 13:09
Life
| Birželio 27 d. 13:01

Pirmus metus sunkiau sekėsi, bet vėliau važiavo ne prasčiau, pvz. 2011 atisliko tik keliolika taškų, bet įvertinkit dar 5 DNF dėl bolido gedimo, tais metais mersas buvo tragiškas, šumis turbūt karste vartosi matydamas kokią dabar formą demonstruoja.

Kas tas šumis, ir kokiam karste jis vartosi?
Life
| Birželio 27 d. 13:01
YZF
| Birželio 27 d. 10:38

Gavo nuo Rosbergo visus tris metus, tai nelabai aisku kur cia "ne blogiau".

Pirmus metus sunkiau sekėsi, bet vėliau važiavo ne prasčiau, pvz. 2011 atisliko tik keliolika taškų, bet įvertinkit dar 5 DNF dėl bolido gedimo, tais metais mersas buvo tragiškas, šumis turbūt karste vartosi matydamas kokią dabar formą demonstruoja.
mariusis
| Birželio 27 d. 12:35
eustachijus
| Birželio 27 d. 11:41

iškalbinga statistika ta,kad 2010-2013m tarpe,galiu klyst metais,Hamiltonas,talentų talentas su panašiu vietomis ir greitesniu bolidu nė kart neliko trečias įskaitoj,kai Alo liko antras du kartus,kai net batonas buvo aukščiau Ham. Tuo pačiu du kartu vos neatėmė čiampo iš fotelio,kuris turėjo sekunde greitesnį bolidą. Tai va vyrai ir vaikai viskas manau tuom pasakyta :)

Biški klysti. Pirma kad su greitesniu vietomis tai čia reiktų dar pagalvoti gerai. Su metais mclaren vis lėtėjo. Antra pasižiūrėk kiek RET buvo to paties Hamiltono ir Alonso. Byrėjo tas mclaren kaip sena vežėčia.
Ir šiaip norėčiau, kad kokie Rbr paimtų tą tavo stabelį ir Maxas jam atkrautų, nes šį sezoną važiuoja brandžiai ir protingai tikrai. Tam pačiam Hamiltonui jau manau krautų Maxas, tad savo fantazijas ir sapnus gali toliau sapnuoti ir viskas tuom pasakyta :)
mariusis
| Birželio 27 d. 12:23
Life
| Birželio 27 d. 09:39

Šumis važiavo ne blogiau nei Rosbergas, kuris kaip matom tikrai greitas pilotas, net Hamį įveikė vienais metais.

A rimtai, gal pasižiūrim taškus ir kvalas ir bus ne ką blogiau :D
Fonsvinkunas
| Birželio 27 d. 12:12
Alonso VS Leclerc 2021
Jonaitis
| Birželio 27 d. 12:04
eustachijus
| Birželio 27 d. 11:57

pažiūrėjus KAM pritari turiu gilių abejonių dėl tavo protinių sugebėjimu iš vis kažką suprast :D Alo praeitais metais Indy500 ilgą laiką pirmavo gonkėse ne tai,kad kvalos neperėjo :D ir 8-10 jis su makliais likdavo-prasčiausiu,o ne geriausiu bolidu ir man jau darosi gaila tos minutės ,kurią skiriu čia rašydamas :)

Nu o siemet nepateko i pagr. varzybas is viso. Slabakas, nusenes jau visai. Manau eis zvejot greitu metu.
kart
| Birželio 27 d. 12:02
eustachijus
| Birželio 27 d. 10:51

Tik jau nejuokinkit su tuo amžium.Už botą,fetelį ar kad ir čiarlį blogiau jis tikrai neatrodytų,o garantuotai gerokai geriau :)

Jis gali geriau atrodyti tik tada, kai salygas issireikalauja, o kitu atveju, naujokai ji apvaziuoja.
eustachijus
| Birželio 27 d. 11:57
Jonaitis
| Birželio 27 d. 11:48

Turi konkrecios analizes duomenu ar cia paperdei, pamakalavai ir nustatei ?

pažiūrėjus KAM pritari turiu gilių abejonių dėl tavo protinių sugebėjimu iš vis kažką suprast :D Alo praeitais metais Indy500 ilgą laiką pirmavo gonkėse ne tai,kad kvalos neperėjo :D ir 8-10 jis su makliais likdavo-prasčiausiu,o ne geriausiu bolidu ir man jau darosi gaila tos minutės ,kurią skiriu čia rašydamas :)
Senas_Kareivis
| Birželio 27 d. 11:56
Helis
| Birželio 27 d. 11:12

Tokio lygio pilotas, kaip Alonso, turėdamas greičiausią bolidą čempionate liktų 8-10 vietose. Senas, lėtas, neprasikvalifikuojantis į Indy 500. Sėdėtų namie geriau. Būtų Netflix galima dokumentikos seriją sukurt apie tai kaip metai iš metų vieną už kitą blogesnius karjeros žingsnius ir sprendimus daryt.

Nepamiršk ir pergalių paminėti :)
Jonaitis
| Birželio 27 d. 11:49
Helis
| Birželio 27 d. 11:12

Tokio lygio pilotas, kaip Alonso, turėdamas greičiausią bolidą čempionate liktų 8-10 vietose. Senas, lėtas, neprasikvalifikuojantis į Indy 500. Sėdėtų namie geriau. Būtų Netflix galima dokumentikos seriją sukurt apie tai kaip metai iš metų vieną už kitą blogesnius karjeros žingsnius ir sprendimus daryt.

Pritariu, teisybe.

F-1.lt pulsas