Seniausi komentarai
Norge
| Gruodžio 07 d. 18:12
Tech
| Gruodžio 07 d. 13:06

kiek pamenu, Alisonas turejo nesutarimu viduje, del vaziuokles sprendimu. gal tai nuleme neisnaudota potenciala. Mersas kaip matom nenukrito jam vadovaujant :) o kas su padangomis neturi problemu? net ir viena isgeriausiu vaziuokliu RBR kai kuriose trasose turi bedu.

tiksliai nepamenu tu jo konfliktu feraryje, bet kaip tu sakai budamas kieciausiu vaziuokles specialistu ir tech direktoriumi bei neribotus isteklius, per tiek laiko privalejo ferariam sukonstruot greita gelda.
Tech
| Gruodžio 07 d. 13:06
Norge
| Gruodžio 07 d. 10:05

kazkodel tas specas ferariams pergalingos vaziuokles taip ir nesukure, nors laiko turejo i valias. o ir mersus periodiskai padangu bedos pakamuoja ;)

kiek pamenu, Alisonas turejo nesutarimu viduje, del vaziuokles sprendimu. gal tai nuleme neisnaudota potenciala. Mersas kaip matom nenukrito jam vadovaujant :) o kas su padangomis neturi problemu? net ir viena isgeriausiu vaziuokliu RBR kai kuriose trasose turi bedu.
Norge
| Gruodžio 07 d. 10:05
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:51

nesutikciau del kadrinio sefo :) Alisonas mano manymu, yra vienas geriausiu vaziuokles specu siandien F1.

kazkodel tas specas ferariams pergalingos vaziuokles taip ir nesukure, nors laiko turejo i valias. o ir mersus periodiskai padangu bedos pakamuoja ;)
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:51
Norge
| Gruodžio 06 d. 19:43

Pritariu del mauricijaus ir binoto. o del alisono tai as senai sakiau, kad jis nieko feraryje neparode isskyrus tai,kad yra eilinis pervertintas kadras, kuris kazkada issove lotuse, sukures gana konkurencinga technika minimaliom islaidom. aisku, ne paddy lygio, bet...ne veltui ferari ji ir paleido be dideliu keliaklupsciavimu. nezinau kiek ten jo itakos kuryboje mersuose, bet speju kadrinis sefas ir tiek ziniu.

nesutikciau del kadrinio sefo :) Alisonas mano manymu, yra vienas geriausiu vaziuokles specu siandien F1.
Norge
| Gruodžio 06 d. 19:43
Tech
| Gruodžio 06 d. 16:29

kad buvo motoristas, ta pamenu, bet pamenu ir kad uzeme Alisono vieta. bet kiek suprantu, to jam neuzteks, ir eis iki Maurizio vietos. ir kas yra man asmeniskai buvo keisciausia, kad isejus ALisonui i Mersa, ir pradejus jam vadovaut, Ferrari forma ne kad pablogejo, pagerejo! :) beja, Maurizio yra per minkstas, ir per konservatyviu sprendimu vadovas, o Binotto linkes link agresyvesnes metodikos. manau to Ferrari ir reikia.

Pritariu del mauricijaus ir binoto. o del alisono tai as senai sakiau, kad jis nieko feraryje neparode isskyrus tai,kad yra eilinis pervertintas kadras, kuris kazkada issove lotuse, sukures gana konkurencinga technika minimaliom islaidom. aisku, ne paddy lygio, bet...ne veltui ferari ji ir paleido be dideliu keliaklupsciavimu. nezinau kiek ten jo itakos kuryboje mersuose, bet speju kadrinis sefas ir tiek ziniu.
Tech
| Gruodžio 06 d. 16:29
Norge
| Gruodžio 06 d. 16:00

ne ne. cia kazkas issigalvojo. binoto visa laika buvo motoristas ir paskutiniu metu atsakingas uz PU. ir kai pries 2m sukure konkurencinga motora, akcijos pakilo ir gavo tech sefo pareigas. ir dabar aisku jau auksciausiu vadovu lygmeny. bet siaip jis iskilo kaip motoristas. o del mauricio vs binotto speju naujojo sefo laukia nelengvas sprendimas

kad buvo motoristas, ta pamenu, bet pamenu ir kad uzeme Alisono vieta. bet kiek suprantu, to jam neuzteks, ir eis iki Maurizio vietos. ir kas yra man asmeniskai buvo keisciausia, kad isejus ALisonui i Mersa, ir pradejus jam vadovaut, Ferrari forma ne kad pablogejo, pagerejo! :) beja, Maurizio yra per minkstas, ir per konservatyviu sprendimu vadovas, o Binotto linkes link agresyvesnes metodikos. manau to Ferrari ir reikia.
Norge
| Gruodžio 06 d. 16:00
Tech
| Gruodžio 06 d. 15:51

na, to is Leclerc ir tikiuosi, kad bus su stuburu :) bet tai Binoto,kiek zinau nera atsakingas uz variklius, o uz vaziuokle. siaip tai manau,kad Maurizio akcijos yra krite po sio sezono rezultatu. jau vien tai, kad komandoje atsidure Leclercas , jam del to nepritariant, yra gan iskalbinga :)

ne ne. cia kazkas issigalvojo. binoto visa laika buvo motoristas ir paskutiniu metu atsakingas uz PU. ir kai pries 2m sukure konkurencinga motora, akcijos pakilo ir gavo tech sefo pareigas. ir dabar aisku jau auksciausiu vadovu lygmeny. bet siaip jis iskilo kaip motoristas. o del mauricio vs binotto speju naujojo sefo laukia nelengvas sprendimas
Tech
| Gruodžio 06 d. 15:51
Norge
| Gruodžio 06 d. 14:08

zinok as kazkur skaiciau, kad tipo leclerkas yra ne is kelmo spirtas ir tikrai nenusileis (toks charakteris) taip kad vilciu yra. mane labiau neramintu tie gandai kur F1 rase apie konfrontacijas ferari viduje tarp mauricijaus ir binoto. jei binoto spjaus ir iseis neaisku kaip bus su jegaines tobulinimais. speju, kad jei itampa pasiektu toki lygi, kad naujajam bosui tektu rinktis, maziau skausmingas komandai butu cigareciu pardavejo praradimas

na, to is Leclerc ir tikiuosi, kad bus su stuburu :) bet tai Binoto,kiek zinau nera atsakingas uz variklius, o uz vaziuokle. siaip tai manau,kad Maurizio akcijos yra krite po sio sezono rezultatu. jau vien tai, kad komandoje atsidure Leclercas , jam del to nepritariant, yra gan iskalbinga :)
Norge
| Gruodžio 06 d. 14:08
AF1 rase, turejau omeny
Norge
| Gruodžio 06 d. 14:08
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:27

tikiuosi Leclercas nenuvils. nebent sugalvotu ir pataptu kaip koks Bottas :)) faktas, kad fejerverku neturetu but, kaip Ham vs Alo buvo. nors Fetelsi ir yra ganetinai intelektualus ir gal tuos pralaimejimus labiau savyje isgyvena, bet jei kovoto abu del titulo, kas ten zino kaip pakryptu situacija. nes Fetelis su Ricciardo nekovojo del pirmu vietu.

zinok as kazkur skaiciau, kad tipo leclerkas yra ne is kelmo spirtas ir tikrai nenusileis (toks charakteris) taip kad vilciu yra. mane labiau neramintu tie gandai kur F1 rase apie konfrontacijas ferari viduje tarp mauricijaus ir binoto. jei binoto spjaus ir iseis neaisku kaip bus su jegaines tobulinimais. speju, kad jei itampa pasiektu toki lygi, kad naujajam bosui tektu rinktis, maziau skausmingas komandai butu cigareciu pardavejo praradimas
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:27
Norge
| Gruodžio 06 d. 12:18

labai taikliai paminejai mclaren 2007 sezona. as labai to laukiu ir tikiuosi. ne todel, kad vetelio pernelyg nemegciau, bet grynai is idomumo. kad prieskoniu daugiau butu. uzkniso ta seimu harmonija mersuose ir ferari. tai jei taip ivyktu, kad leklerkas mazdaug ant lygiu su veteliu vaziuos tai be abejo, ji palaikysiu vietoj isejusio kumyro :) bet as manau, kad tokiu dramu kaip mclarene nebus. nes tiek vienas, tiek kitas. siek tiek kitokio charakterio nei anie 2 zverys is 2007uju :)))) neisivaizduoju kazkaip as vetelio stradalinancio del to, kad leclerkas uz ji greitesnis :) ne fasonas. sumals ji su sudais spauda. manau kilniai bandys kovot. bet gal klystu.

tikiuosi Leclercas nenuvils. nebent sugalvotu ir pataptu kaip koks Bottas :)) faktas, kad fejerverku neturetu but, kaip Ham vs Alo buvo. nors Fetelsi ir yra ganetinai intelektualus ir gal tuos pralaimejimus labiau savyje isgyvena, bet jei kovoto abu del titulo, kas ten zino kaip pakryptu situacija. nes Fetelis su Ricciardo nekovojo del pirmu vietu.
Norge
| Gruodžio 06 d. 12:18
Tech
| Gruodžio 06 d. 12:00

beja, ka pats palaikysi isejus Ferdziui? :) man asmeniskai labiausiai is peletono imonuoja, kaip jau manau suprati, Ricciardo bei Leclerc. nors Ricciardo siemet ir nuvyle, bet 1 sezonas dar ne rodiklis. kita vertus Verstapenas pasirodo ya ne is kelmo spirtas, kai susitvarke savo makauleje reikalus :) Leclercas manau gali mums priminti apie 2007 Mclaren sezona :)

labai taikliai paminejai mclaren 2007 sezona. as labai to laukiu ir tikiuosi. ne todel, kad vetelio pernelyg nemegciau, bet grynai is idomumo. kad prieskoniu daugiau butu. uzkniso ta seimu harmonija mersuose ir ferari. tai jei taip ivyktu, kad leklerkas mazdaug ant lygiu su veteliu vaziuos tai be abejo, ji palaikysiu vietoj isejusio kumyro :) bet as manau, kad tokiu dramu kaip mclarene nebus. nes tiek vienas, tiek kitas. siek tiek kitokio charakterio nei anie 2 zverys is 2007uju :)))) neisivaizduoju kazkaip as vetelio stradalinancio del to, kad leclerkas uz ji greitesnis :) ne fasonas. sumals ji su sudais spauda. manau kilniai bandys kovot. bet gal klystu.
Norge
| Gruodžio 06 d. 12:12
Tech
| Gruodžio 06 d. 11:44

ne, tai cia suprantama,kad kiekvienas turi savo nuomone. jeigu Kubica neturetu rimtos traumos, bei dideles pertraukos F1, tokiu atveju taip, realu. suvaziuoti treniruotese nera tas pats, kad varzytis trasoj.( nors F2 cempionas dar i geltonsnapis bus F1, bet nemanau,kad tai jam sudarys kazkokiu problemu iskarsti kaili seneliui :)

nezinau kiek korektiska siuo atveju kalbeti apie kubicos ranka, bet atvirai pasakysiu, kai pamaciau ta video, kuri kazkas buvo idejes kaip jis vairuoja dabar, tai...toks lengvas sokas. nu viena ranka. kaip jis spres reikalus ekstremaliose situacijose, starto metu, ant slapios dangos gaudant, as tiesa sakant neturiu zalio supratimo. ta kita ranka tai prideda ir pastumia vaira tai...gal ir galima, bet tik realiose salygose...nu matysim, AF1 sake, kad visiska tufta siti nuogastavimai del fiziniu trukumu.
Tech
| Gruodžio 06 d. 12:00
Norge
| Gruodžio 06 d. 11:24

na na, klustelk AF1, speju, kad ne visiskai jis su mumis sutiktu del russelo :)))

beja, ka pats palaikysi isejus Ferdziui? :) man asmeniskai labiausiai is peletono imonuoja, kaip jau manau suprati, Ricciardo bei Leclerc. nors Ricciardo siemet ir nuvyle, bet 1 sezonas dar ne rodiklis. kita vertus Verstapenas pasirodo ya ne is kelmo spirtas, kai susitvarke savo makauleje reikalus :) Leclercas manau gali mums priminti apie 2007 Mclaren sezona :)
Tech
| Gruodžio 06 d. 11:44
Norge
| Gruodžio 06 d. 11:24

na na, klustelk AF1, speju, kad ne visiskai jis su mumis sutiktu del russelo :)))

ne, tai cia suprantama,kad kiekvienas turi savo nuomone. jeigu Kubica neturetu rimtos traumos, bei dideles pertraukos F1, tokiu atveju taip, realu. suvaziuoti treniruotese nera tas pats, kad varzytis trasoj.( nors F2 cempionas dar i geltonsnapis bus F1, bet nemanau,kad tai jam sudarys kazkokiu problemu iskarsti kaili seneliui :)
Norge
| Gruodžio 06 d. 11:24
Tech
| Gruodžio 06 d. 10:22

aisku, del Leclerc cia man didziausias klaustukas, del kitu kaip ir neturetu kilt daug klausimu. :)

na na, klustelk AF1, speju, kad ne visiskai jis su mumis sutiktu del russelo :)))
Tech
| Gruodžio 06 d. 10:22
Norge
| Gruodžio 06 d. 10:06

dekui ;) bus idomu. as visgi konservatyviau: vettel, ricardo, russel.

aisku, del Leclerc cia man didziausias klaustukas, del kitu kaip ir neturetu kilt daug klausimu. :)
Norge
| Gruodžio 06 d. 10:06
Tech
| Gruodžio 06 d. 08:25

Leclerc, Ricciardo, Russel :)

dekui ;) bus idomu. as visgi konservatyviau: vettel, ricardo, russel.
Tech
| Gruodžio 06 d. 08:25
Norge
| Gruodžio 05 d. 21:59

Tech, smalsu suzinoti tavo spejimus - vetel vs leclerc, ricardo vs hulk ir kubica vs russel. link kuriu siai dienai linksti, kad laimes?

Leclerc, Ricciardo, Russel :)
SmOg3R
| Gruodžio 05 d. 22:27
Ferrari. Hehe. Šitą tiltą jau sudegino, o objektyviai su jo pastovumu ir politika (Kimio sodinimą į aiškų NR2 kiekvieno etapo metu) galėjo būti čempionu šį sezoną. :)

F-1.lt pulsas