F. Tostas: mes baigėme važiuoklės surinkimą

F. Tostas: mes baigėme važiuoklės surinkimą
logo Sausio 22 d. 09:56, Red Bull Content Pool / Getty Images

Šiomis dienomis „AlphaTauri“ komandos vadovui Franzui Tostui sukako 65 metai. Nežiūrint į šiokį tokį jubiliejų, austrų specialistas beveik nieko nešventė – pasiruošimas naujajam sezonui yra pačiame įkarštyje.

Franzas Tostas: „Manęs dabar nejaudina mano gimimo dienos. Aš dabar stoviu greta naujosios važiuoklės, kurią mes ką tik baigėme surinkinėti. Mes dirbame, o ne švenčiame. Nėra prasmės atsipalaiduoti - reikia laikytis užsibrėžto kelio“.

Kalbėdamas apie būsimą sezoną, F. Tostas įvardijo komandos uždavinį - penktą vietą Konstruktorių įskaitoje, bet pažymėjo, kad įgyvendinti tokią užduotį bus be galo sunku: „Visomis prasmėmis komanda turi geras pozicijas. Pierre‘o Gasly asmenyje mes turime lenktynininką, įrodžiusį, kad jis sugeba laimėti. Yuki Tsunoda – puikus jaunasis talentas, kurs dar padarys stiprų įspūdį. Bet mes neturime 100 proc. garantijos sėkmei.

2020 m. mes laimėjome lenktynes ir buvome greiti beveik visose trasose, bet sezoną užbaigėme tik septinti. Tai byloja apie kovos paskui pirmąjį komandų trejetą aštrumą.

Nėra prasmės apgaudinėti savęs. „Mercedes“ bus sezono favoritais. Jie iki šio turi pranašumą, ypač jei kalbėsime apie jėgos agregatus. Mūsų partneriai iš „Honda“ puikiai padirbėjo ir tai turi mums padėti.

Komanda yra optimalioje situacijoje, kadangi turime patyrusį pilotą ir debiutantą, kuris galės mokytis iš labiau patyrusio kaip dirbti su bolidu ir nustatymais. Dėl to mes galėsime greičiau progresuoti. Su dviem jaunais lenktynininkais būtų sunkiau greitai daryti pažangą ir tai užtruktų gerokai ilgiau.

Kai Sebastianas Vettelis atėjo į mūsų komandą, jis jau nebuvo visišku debiutantu. Tuo momentu jis buvo atsarginiu „BMW-Sauber“ pilotu ir spėjo sudalyvauti JAV GP etape Indianapolyje. Kaip „Toro Rosso“ naujokas jis tada jau turėjo didelę patirtį. Svarbios buvo lenktynės Monzoje 2008 m., kai mes nugalėjome. Komanda auga kartu su pilotu, kuris yra esminis sėkmės faktorius.

Lenktynininkas teikia vertingą informaciją inžinieriams, dėl to mašiną galima padaryti greitesne. Sėkmingi pilotai įprastai ilgiau važiuoja vienoje komandoje, kadangi tokiais atvejais jie gali padėti sukurti bolidą, kuris jiems labiau tinka. Sugebėjimas suburti komandą aplink save – tai ištisas menas, kurį sugeba ne visi. Pilotas yra raktas į sėkmę.

Visų pirma, lenktynininkas privalo jausti aistrą darbui. Jis privalo būti disciplinuotas ir išradingas, nuolat sau uždavinėti klausimus: „Ką aš galiu padaryti geriau?“, „Dėl ko aš galiu aplenkti varžovus?“. Tokie buvo Michaelis Schumacheris ir Sebastianas Vettelis. Beje, panašų požiūrį į darbą aš įžvelgiu ir pas Micką Schumacherį“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas