F. Tostas prarado pasitikėjimą „AlphaTauri“ inžinieriais

F. Tostas prarado pasitikėjimą „AlphaTauri“ inžinieriais
logo 2023 Kovo 18 d. 12:43, Pixabay

Nė vienam „AlphaTauri“ lenktynininkui nepavyko uždirbti taškų pirmame šių metų sezono etape Bahreine, o „Formulės-1“ ekspertai AT04 bolidą įvertino kaip patį lėčiausią visame peletone.

Antrajame etape Džedoje penktadienį geriausią laiką užfiksavo Yuki Tsunoda, kuris pirmoje treniruotėje buvo 10-tas, o antroje – 13-tas. Tai didesnio optimizmo neteikia. Negana to, komandos vadovas Franzas Tostas sukritikavo ir komandos darbuotojus, kurie šią žiemą nesugebėjo žengti rimtesnio žingsnio į priekį.

„Gaila, bet rezultatai atspindi dabartinę mūsų bolido būklę, nors mes tikėjomės kur kas geresnio tempo, - kalbėjo F. Tostas FIA konferencijoje. - Bahreine mums buvo sunku, Džedoje sekasi kiek geriau. Manau, kad bent venas pilotas pateks į kvalifikacijos finalą.

Bet reikia padaryti dar labai daug, kad AT04 važiuotų greičiau. Ypač tai susiję su aerodinamika, kur mes dabar dirbame keliomis kryptimis.

Inžinieriai pasakojo man, kad mes galėsime pasiekti rimtos sėkmės. Bet aš praradau pasitikėjimą jais. Aš elementariausiai noriu matyti gerą rato įveikimo laiką – tai vienintelis dalykas, kuris yra svarbus“.

Tostas buvo paprašytas paaiškinti, ką jis turėjo galvoje, kalbėdamas apie inžinierius.

„Žiemą jie įtikinėjo mane, kad nauja mašina bus fantastiška, kad mes rimtai pasistūmėsime į priekį, - pasakojo F. Tostas. - Vėliau mes nuvažiavome į Bahreiną ir atsidūrėme peletono gale. Ką dar galiu pasakyti?“

„AlphaTauri“ vadovas buvo paklaustas, kokios šiuo metu yra AT04 pagrindinės problemos.

Franzas Tostas aiškino: „Mums katastrofiškai trūksta prispaudžiamosios jėgos. Dėl to mašina yra nestabili stabdymo zonose, galinės padangos perkaista, bolidas slysta apeksuose ir dėl to blogai įsibėgėja iš posūkių. Žodžiu, visa ši „puokštė“ trukdo ratą įveikti geru laiku“.

Tostas pridūrė, kad esmė visai ne finansuose, kurių stokojama dėl galiojančių biudžetų limitų: „Limitai netrukdo mums atlikti tyrimus, mūsų verslo plane visa tai yra numatyta. Klausimas tik tas, ar teisingą darbo kryptį mes pasirinkome.

Jau sakiau, kad žiemą, teoriškai monitoriuose mes matėme ryškų pagreitėjimą lyginant su 2022 metais. Bet tai, ką matau dabar, neleidžia tikėti tais skaičiais.

Noriu pamatyti, kad kiti mūsų žingsniai tikrai leis bolidui pagreitėti. Tai susiję su pertvarkymais bolido dugne, stabdžių ortakiais ir kitomis detalėmis. Mes turime duomenis iš Bahreino. Inžinieriai privalo išsiaiškinti, kaip reikia pagerinti AT04.

Greitai turėsime bolido atnaujinimus – kai kuriuos atsivešime į Melburną, kitus – į Baku. Mūsų programa numato atnaujinimus voe ne kiekviename etape“.

Anksčiau F-1 zonoje buvo paskleisti gandai, kad „Red Bull“ koncernas planuoja parduoti „AlphaTauri“ komandą kaip nuostolingą aktyvą. Vėliau koncernas šią informaciją paneigė.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983