F. Vasseuras: pranašumą vis dar turi „top“ komandos (3)

F. Vasseuras: pranašumą vis dar turi „top“ komandos
logo Birželio 26 d. 11:44, Sauber

Po devynių sezono etapų „Alfa Romeo“ užima šeštą vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, bet ji galėjo turėti kur kas daugiau taškų, o ne 51 kaip dabar, jei ne patikimumo problemos. Šveicarų komanda mažų mažiausiai šioje pasaulio čempionato stadijoje galėjo būti penktoje vietoje ir lenkti „Alpine“, tačiau iki šiol ji keturis kartus pasitraukė iš lenktynių dėl techninių priežasčių, beje, trys pasitraukimai yra čempionato naujoko Guanyu Zhou sąskaitoje.

„Dalis problemų, susijusių su mašinos patikimumu, buvo dėl mūsų kaltės, kita dalis – dėl jėgainių tiekėjo „Ferrari“, - komentavo „Alfa Romeo“ vykdomasis direktorius Fredericas Vasseuras. - Bet esu absoliučiai įsitikinęs, kad Maranelle viską sugebės ištaisyti, todėl ties tuo nenoriu apsistoti.

Jei kalbėsime apie tai, kas priklauso nuo mūsų, tai viskas prasidėjo dar per žiemos bandymus Barselonoje, kai dėl smarkaus bolido šokinėjimo buvo pažeistas monokokas. Vietoje jo sutaisyti nepavyko, dėl to mes praradome labai daug laiko. Po to problemos pradėjo augti tarsi sniego kamuolys: mes skubėjome sugrįžti prie normalaus darbo, bet sunkumų atsirasdavo vis daugiau. Dažniausiai tai atsiliepė Zhou, be to, nemalonumai išlįsdavo daugiausiai per lenktynes“.

Išlaidos technikai suremontuoti būdavo neplaninio pobūdžio, o komandos biudžetas nėra beribis, todėl teko atsisakyti galinio sparno modernizacijos projekto, nors iš pradžių mes jį turėjome atsivežti į Silverstouną. Bet apskritai komanda biudžetu nesiskundžia.

„Mes turime pačios aukščiausios klasės įrangą, - kalbėjo F. Vasseuras. - Bet kai „Sauber“ išsiskyrė su BMW (2009 m. pabaigoje), mūsų kompanijai atėjo sunkūs laikai ir tai tęsėsi iki 2016 ar net 2017 metų. Investicijos buvo minimalios. Iš išorės mūsų įranga atrodė neblogai, bet reikėdavo pažiūrėti įdėmiau ir paaiškėdavo, tai visa tai tikrai neblizgėjo. Todėl mes praradome trejus-ketverius metus infrastruktūros modernizacijai bazėje Hinvile, per tą laiką buvo investuoti milžiniški pinigai.

Mes žengėme žingsnį į priekį visose srityse, įrengėme naują simuliatorių ir atnaujinome visą programinę įrangą, kuri naudojama tyrimams vėjo tunelyje. Manau, kad dabar esame šiuolaikinės „Formulės-1“ ekipos lygyje ir tai paaiškina mūsų rezultatus šiais metais.

Mes supratome, kad perėjimas prie naujo reglamento ir komandų biudžetų apribojimai atvers prieš mus naujas galimybes. Bet „top“ komandos moderniausias technologijas kūrė ir prieš biudžetų apribojimo įvedimą, todėl jie iki šiol išlaiko pranašumą – visai gali būti, kad tai dar tęsis 2-3 metus. Bet mes esame labiau įpratę dirbti su ribotais finansais, todėl jei kalbėsime apie perspektyvą, tai esame nusiteikę labai optimistiškai.

Kartu, jei norime būti efektyviais, mums reikia apsispręsti, kokius C42 komponentus mes naudosime kitų metų bolide. Yra skirtingų variantų, jie susiję su aušinimo sistema, su pakaba ir pan. Toks jau inžinierių likimas – jie nori kiekvienais metais išrasti ratą. Tačiau norint būti efektyviais, kad būtų sudarytas biudžetas modernizuoti mašinai 2023 metais, teks panaudoti kai kuriuos dabar esančius sprendimus“.

Alfa Romeo F1 Team ORLEN
Komanda: Alfa Romeo F1 Team ORLEN 2022 sezono taškai: 51
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: C42
Plačiau


Komentarai (3)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
CBRV
IP: e3b3085 | 06/26 22:57 Atsakyti
Kardanas
06/26 22:49

Tikrai galejo buti auksciau, jei vietoj kino ir toliau butu vaziaves A. Giovanazzi. Patys kalti...

30 milijonu butu buves mazesnis biudzetas...
Kardanas
IP: 90e7e14 | 06/26 22:49 Atsakyti
Tikrai galejo buti auksciau, jei vietoj kino ir toliau butu vaziaves A. Giovanazzi. Patys kalti...
subjektyvus
IP: 4eec480 | 06/26 17:36 Atsakyti
o tai kada buvo kitaip? :\
×

TOP naujienos