"F1 Naujienos" - praeitis,dabartis,ateitis

2005 Kovo 16 d. 20:17

Sveiki gyvi, mielieji. Turbūt visi žinote, kad leidinys “F-1 naujienos” pradėjo savo gyvavimą praeitais, 2004 metais. Periodiškumas buvo susietas su etapais ir leidinys pasirodydavo tikrai ‘savotišku’ periodiškumu. Šiemet leidinys transformuotas į mėnesinį leidinį, kadangi visą ‘karštą’ informaciją Jūs gaunate kitomis žiniasklaidos priemonėmis ir nėra jokios būtinybės skaityti jau žinomus tekstus. Todėl mes stengsimės pateikti Jums daugiau analitinių straipsnių aktualiomis temomis, sudominti gausia iliustratyvine medžiaga, plakatais, o taip pat – mums visada buvo, yra ir bus svarbi Jūsų nuomonė apie leidinį “F-1 naujienos”! Diskutuokite, siūlykite tiek temas, tiek kitas įdomias mintis, klauskite – vienu žodžiu – bendraukime!
Reiškiame didelį dėkingumą F-1.lt portalo darbuotojams, sutikusiems bendradarbiauti, siekiant bendro tikslo: kiek įmanoma daugiau ir plačiau populiarinti Marijos žemėje mūsų visų dievinamą ‘sporto karalienę’ – “Formulę 1”!

2005 Kovo 16 d. 20:24

o labai gerai kad bus daugiau analitiniu straipsniu.
idekite straipsniu apie F-1 istorija: seniau gyvavusias komandas ir seniau lenktyniavusius lenktyninkus.

2005 Kovo 16 d. 20:25

Aciu uz pastangas vardan vartotoju;)

2005 Kovo 16 d. 21:08

As noreciau kai ka pastebet, jei cia ta pati organizacija kuri leidzia ir F1 gida (sorry jei kazka maisau), tai turiu keleta pastabu:

F1 gide trasu aprasymai nesikeicia jau kelinti metai is eiles ir pilna klaidu, pvz kad greitis sepange buna iki 350km/h, nugi ar taip sunku nueit i www.formula1.com ir pasiziuret koks buvo maksimalus greitis per lenktynes ir pan.
arba rasoma kad Belgijoje (Spe) maksimalus greitis 305km/h, nors toliau pateiktoje trasos konfiguracijoje parasyta 330...

O kas patiko tai lenteles apie F1 ir WRC geriausiu pasiekimus ir pan.

2005 Kovo 16 d. 21:56

Praitais metais tai neblogai buwo. Straipsniai kuriuos pateikia pries lenktynes kas gal nugalet, oro prognozes. Bet zurnala wisa laika spaudos kioskuose atsirasdawo po tu lenktyniu. Negal zmones pamastyt :D

2005 Kovo 16 d. 23:20

Seip zurnalas labai saunus Nuo pirmuju zingsniu auga tobuleja
Ka pastebejau nuo praitu metu skirtuma tai kaip ir minejot periodiskuma praitais metais kiekvienam numeri buvo rasoma sekancio zurnalo isleidimo data titulineme lape ar negalima sios tradicijos pratest nes dabar tai sunku ysigyt vienur neatsiveza kitur isparduoda nesijauce tas periodas menuo

2005 Kovo 17 d. 08:56

Visų pirmą noriu pasakyti, kad turiu visus F1 Naujienos numerius ir ateityje žadu jį pirkti. Pirmasis (2004) numeris buvo kiek skurdokas, bet antrasis ir trečiasis jau įgavo tokį puslapių skaičių koks ir turėtų būti, o tai nuteikė labai teigiamai, nes iš pat pradžių buvo juntamas žurnalo progresas. Šiais metais vėl naujovė – WRC, o tai irgi šaunu, nes pats neturiu galimybės stebėti ralį per TV, tad viską galima rasti žurnale. Kas man labiausiai patinka, tai taip vadinamieji preview (prieš etapą aprašomos komandų galimybės). Jos galėtų būti truputį platesnės, kas ką bandė prieš lenktynes kaip pačios komandos prognozuoja savo pasirodymą sekančiame etape. Ir review (po etapo įdomiai ir trumpai aprašomos lenktynės ir aš asmeniškai ten randu tai ko internete nepastebiu). Pvz: man labai patiko tokio pobūdžio aprašymai po lenktynių (2004 m. F1 Naujienos 8 ar 9 numeryje buvo aprašomos Prancūzijos lenktynės. Jose nugalėjo pirmą kartą istorijoje Schumacheris su 4 sustojimų taktika. Buvo analizuojama kaip ir kada buvo priimtas šis sprendimas, ar lenktynių metu ar dar dieną prieš jas. Buvo net lenktynininkų trumpos interviu ištraukos su tikslu - rasti tą atsakymą). TAI padeda SUPRASTI visus taktinius užkulisius lenktynių metu. Labai svarbi info yra apie „ratas po rato“. Ten galima pamatyti ir paanalizuoti namuose ramiai sėdint taktikos gudrybes ir pačiam galvoti, kas kiek kartų stojo ir ar ta taktika pasiteisino. Nežinau ar bus šiais metais, bet kita naujovė man labai patiko. Kalbu apie užsienio ledinių trumpus komentarus apie lenktynes. Ko reikėtų leidiniui ? Daugiau analitinių straipsnių su nuotraukomis, gal būt apie pačius F1 lenktynininkus (buvusius ir dabartinius), jų kelią link F1, istorinių straipsnių, apie vieną ar kitą komandą ir jos „gyvenimą“ formulėje1, pasiekimus, kritimus ir pan. Ne pro šalį turėti (gal ne kiekviename numeryje) po techninį skyrelį, kur būtų pateikiami radikalūs, įdomus, revoliuciniai sprendimai kuriant F1 bolidus per visą F1 istoriją, ar šie sprendimai pasiteisino ar ne. Taigi, manau, kad tokio pobūdžio informacija būtų aktualiausia žurnale, kuris yra šaunus ir linkiu jam ilgai tokiu būti. Sėkmės.

2005 Kovo 17 d. 20:05

NIKO> as manau, kad dabar, kai yra diskusijose sis forumas, apie naujo leidinio isejimo data mes pirmieji suzinosime...

2005 Kovo 17 d. 20:58

Pasiulymas publikuot elektronini varianta. Aisku free ir gali buti gerokai po spausdintinio (kazkur tarp etapu). "Nasharnikais" mes esam gime...

2005 Kovo 17 d. 21:22

Tegu niekas nesupyksta, bet iki "F-1 Savaitės" jiems toli kaip iki mėnulio.

2005 Kovo 17 d. 22:12

o man tai nepatinka kad ikiso WRC.

2005 Kovo 18 d. 10:12

M2A2> lietuviais esame mes gime. Apie numirelius kalbame tik gerai:)

2005 Kovo 18 d. 10:33

beerman> reik tikėtis, kad tas numirėlis dar prisikels kada nors :)

2005 Kovo 18 d. 13:26

Viskas butu gerai, bet tas WRC tai jau pradeda nervint... :/ Ka negaletu atskirt ir leist atskira zurnala tiems, kas domisi tuo WRC.

2005 Kovo 18 d. 14:16

SCHUMIS F-1> matai, vieniems patinka, kad WRC yra kitiems ne. O man tai gerai, kad apie ralį rašo. Platesnis spektras autosporto tik geriau, aišku, nuo to turėtų ir puslapių skaičius didėti, kad WRC neužimtų F1 teritorijos žurnale.

2005 Kovo 18 d. 16:32

Buvau kazkoki zurnala nusipirkes praejusi menesi, tai jei cia kalbama apie ta pati zurnala,kur apie dakara, wrc prirasineta belekiek,o apie f1 tik pora straipsniu,tai vertinu neigiamai,daugiau tikrai nezadu pirkt,"f1 savaite" man zymiai labiau patiko,turiu beveik visus jos numerius.

2005 Kovo 18 d. 18:21

Pernai zurnalas man labiau patiko, nes siemet informacija apie formule yra skurdoka ir ja uzgozia WRC. Su plakatais siemet geriau, nes jie neisegami, o ideti atskirai. Pernai as plakatu nekabinau, nes gaila buvo plesyt zurnala. Aisku galetu plakatuose but nevien Ferrari, o kitu komandu bolidai ir pilotai.

2005 Kovo 22 d. 01:38

Noriu paklausti, kokie yra motyvai išleisti žurnalą į prekybą supakuotą celofaniniuose įdėkluose?
Nežinau kaip kiti pirkėjai, bet pvz. aš esu įpratęs prieš pirkdamas bet kurį žurnalą prieš tai jį pavartyti ir įsitikinti kad jame tikrai yra man įdomios informacijos... Pastarieji numeriai eina supakuoti, tad prekybos centre paėmęs į rankas žurnalą ir negalėdamas pažvelgti į jo vidų paprastai nusprendžiu kad katės maiše pirkti neverta ir paprastai padedu jį atgal...

2005 Kovo 22 d. 02:20

Teisutis>Papasakosiu viena bajeri;)Smolenske nutiko.Norejau nusipirkt bulkuciu..ten jos tokiam stikliniam sarkofage buvo.Sakau gal galima paziuret ar sviezios?Pardaveja isspjove saulegrazos luksta,ir sako..sperva pokupai,o potom trogai skolko choces:)Va taip ir su naujienom.

2005 Kovo 22 d. 02:43

Vytia> ponial. Va dėl to žmonės ilgai ir nuobodžiai ir neperka naujū bulkučių su neaiškiu skoniu, o perka tas kurių skonį žino nuo vaikystės. kaip ir turguj- paragaut pasiūlys tik tas, kuris užtikrintas savo prekės kokybe. Tokiu principu pardavinėjant spaudą skaitytojo pritraukimas irgi gali užtrukti ;)

2005 Kovo 22 d. 08:54

Teisutis>Sakai pavartyti,na gerai, tu gal pavartysi turinį ir nuspręsi ar tave domina,bet tokių yra vienetai.Į maišus kišą tam kad mokinukai ar studentai taupantys savo kapeikas neskaitytu leidinio prekybos vietoje.Antra versija dėl ko jis maiše gali būti dėl papildomai pridėto CD.
Pvz. vaikštinėjant po prekybos centrus ne kartą teko matyti kaip ne tik jaunimas bet ir iš pirmo žvilgsnio solidūs piliečiai skaito žurnalus,kartais net akiplėšiškai ištraukdami juos iš maišo ir po to padeda atgal.
Jeigu tu būtum leidėjas nemanau ar tau patiktų tokia seka.

2005 Kovo 22 d. 09:04

p.s.Apie kokią kokybe tu čia Teisuti?Šis leidinys kaip ir komentatorių darbas TV skirtas plačiai visuomenei,o ne tokiems kaip tu.
joke :D

2005 Kovo 22 d. 09:57

Siaip kaip tik tie pastarieji numeriai buvo sukomplektuoti su CD plius su neisegtais plakatais.Zinant musu lietuviu miklias rankas tai be maiselio nelabai liktu nei plakatu,nei disku.

2005 Kovo 22 d. 10:53

>>M2A2

jeigu nesunku, argumentuok kuo "naujienos" blogesnės už savaitę? spaudos kokybe? nuotraukų gražumu? straipsnių išsamumu? savo deklaruojama pozicija? apimtimi? trumpų žinučių kokybe? Temų pasirinkimu? plakatų parinkimu? reguliarumu? ar dar kuo?

kol kas jokio rimto argumento negirdėti, jau antri metai beje. Sentimentai, žinoma gražu, bet neskaitysi juk tuo pat numerio penkerius metus. Ar tik nebus čia situacija: "visi spardo, tai gal ir ash įspirsiu."

2005 Kovo 22 d. 11:08

Teisutis> pritarsiu iš dalies Ginciui: jei leidinys bus skirtas tik žinovui, tai iš ties jo tiražas tebus koks šimtas ar du egzempliorių ir paprasčiausiai jo nebus. Manau, kad jis ir yra skirtas plačiąjai visuomenės daliai, o jei ir specialistas-žinovas suras ką įdomaus pasiskaityti - tai tik pliusas!

2005 Kovo 22 d. 13:55

Gincius,beerman> klystat dėl leidinio paskirties- plačiajai visuomenei yra skirti Cosmopolitan, FHM, A-ZET ir kiti "lengvo vartojimo" produktai. Kiek siauresnei vartotojų grupei skirti "Automobiliai ir Motociklai", "Keturi Ratai", "Mobilis". O "F1 Naujienos" skirtos ir domina išvis siaurą siaurą skaitytojų grupę- tuos, kurie nepaviršutiniškai domisi F1. Užtat orientacija į plačiąją visuomenę tokio tipo žurnale- pirmas žingsnis į nesėkmę- vien dėl gražių paveiksliukų nesidomintis F-1 žmogus jo vistiek nepirks, o rimtos informacijos nebuvimas atstums ir tuos, kurie domisi F1.

2005 Kovo 22 d. 14:10

>>Teisutis, gal galima tiksliau apibrėžti kas yra "rimta informacija", o kas nerimta?

2005 Kovo 22 d. 15:04

Lokyzz> na "rimta" ir "nerimta" čia turėjau omeny visą žurnalo koncepciją. Nerimta būtų tokia, kur 90% užima spalvingi paveiksliukai bei tuščios paraštės, o po nuotraukomis puikuojasi geltonosios spaudos lygio "naujienos" paimtos iš rusiškų f-1 internetinių puslapių (daug patikimensnių naujienų apie F-1 sužinotumėt net pas Žaliakalnio turgaus bobutę) :) Ir straipsniai lygio "...kažkada seniai seniai daug pergalių iškovojęs tūlas Fangio su Mossu..." Iš esmės nerimta ta informacija, kuri pateikiama mėgėjiško vertėjo (nežinančio net tikslių F-1 terminų) iš nepatikrinto šaltinio (bet kurios pramoginės spaudos, tiesiogiai nesusijusios su F-1).

Rimta- kai naujienos dedamos tiesiai iš komandų saitų, kai straipsniai rašomi remiantis gerbiamų ir žinomų F-1 pasaulyje autorių darbais arba tiesioginiais interviu su lenktynininkais (ta pati "F-1 savaitė" įdėdavo interviu su lenktynininkais kiek pamenu)

2005 Kovo 22 d. 16:28

nesu tikras, kad žinutes ir informacija eina iš rusiškų saitų, vis dėlto pastaba vietoje - galėtų ir nurodyti kokiu šaltiniu remiasi autorius (dėl solidumo - na bent jau kai kur).

O del inerviu tai manau, kad dėl autorinių teisių sudėtingas reikalas - negalima gi svetimam žurnale ar laikraštyje spausdintą pateikti kaip savo. Kiek pamenu pernai buvo interviu su Tilke, bet ten atrodo kažkas iš redakcijos ir rašė.

2005 Kovo 22 d. 16:42

Lokyzz> aš ir nesakau kad naujienos paimtos iš rusiškų saitų- aš tik sakau kad būtų nerimta jei naujienas imtų iš ten ir tikiuosi kad taip nėra. O dėl interviu tai be abejo kad be leidimo kopijuoti jų iš užsienio leidinių negalima ir kiek žinau "F1 savaitėje" visi straipsniai ir interviu buvo legalūs, t.y. parašyti ar paimti pačių žurnalo leidėjų arba jų atstovų užsienyje. Tad netgi Lietuvos žurnalams tai nėra neįmanoma misija, ypač šiais laikais, kai komunikavimo priemonės taip toli pažengę.

2005 Kovo 23 d. 20:41

manau,kad interviu su lenktyninkais,su komandu vadovais tikrai idomus skaitovams,bet visgi juos suorganizuoti nors ir imanoma,bet sunku.Bet aisku tikiu,kad F1 fanus domintu.Butu is tiesu malonu pamatyt/paskaityt visiskai 'lietuviska' interviu...

2005 Kovo 23 d. 22:10

labai gaila, bet pernai tik vienas toks buvo... Aisku, noretųsi daugiau.

2005 Kovo 25 d. 17:42

Na skaitytoju norai visad svarbus,
todel gal ateity ir bus galima tiketis interviu.:) Nors visgi...misija imanoma,bet sudetinga.
Laukiame ir daugiau pasiulymu,ideju - drasiai reiskites,siulykite - prisidesite prie to,kad zurnalas taptu patrauklesnis ir idomesnis jums!! {;

2005 Kovo 25 d. 21:57

Lokyzz>>
Mano subjektyvia nuomone temų pasirinkimas bei apskritai išsamumas yra labiausiai tobulintina sritis žurnale. Bent jau kiek skaičiau tai nemažai straipsnių sausoki ir susidaro įspūdis, jog parašyti žmogui, kuris apie F-1 niekada nebuvo girdėjęs. Na aišku lyginant su "F-1 savaite" spaudos kokybė irgi prastesnė, bet man ji nėra svarbi. Šiaip man kaip F-1 fanui smagu, kad toks žurnalas leidžiamas, tačiau tobulėjimui ribų nėra. Tikiuosi greitai pasieksite F-1 savaitės lygį. To jums ir linkiu. Na tai tokia mano subjektyvi nuomonė :)

2005 Kovo 25 d. 22:09

M2A2,
dekojame uz linekjimus {;
Tobulejimui tikrai ner ribu..{;

2005 Balandžio 03 d. 22:35

Nagi,

negi niekas daugiau nenori ko nors palinketi siam zurnalui?

Ar niekas daugiau nebenori issakyti,ka mano? ;)

Nemiegok,liaudies balse!:D

2005 Balandžio 08 d. 13:48

Norim palinkėti, kad žurnaliukas ir toliau storėtų, būtų nenuspėjamas ir baisiai įdomus. Gal būtų visai neblogai, jei kokių konkursų ar viktorinų atsirastų... Aišku - su prizais siurprizais;)

2005 Balandžio 08 d. 17:22

Nu naujasis numeris man tikrai patiko ir pajutau zurnalo progresa, tai linkiu ir toliau taip tobuleti.

2005 Balandžio 08 d. 22:44

šis numeris tkrai maloniai nustebino, smarkiai patobulėjęs. Tikiuosi straipsnis apie senus čempionatus taps tradiciniu skyreliu;)

2005 Balandžio 15 d. 16:10

Taip,jusu,t.y. f-1 megeju nuomone tikrai pravercia norint tobulinti zurnala ir pateikti skaitytojams tai,ko jie nori - pradedant straipsniais,baigiant plakatais ir kitais priedais.
Tikimes,kad jusu noras prisideti prie teigiamo progreso neisnyks ir jus tikrai ir toliau reiksite savo pastabas,pasiulymus,pageidavimus...{;

Taip pat dekojame jums uz tai {;

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553