F1 pavaru numetimas

2002 Rugpjūčio 01 d. 01:51

Kaip zinome dabar turbut visi pilotai patys numeta pavaras, o kyla jos automatiskai. Tai vat ziurejau klipa su JPM is Hockeheimo ir ten aiskiai matosi, kaip jis kaire ranka numeta pavaras pries posukius, bet pacios pavaros nusimeta tik uz kokiu 0.5 - 0.7 sekundes. Taigi ar pavaros F1 bolide nusimeta ne is karto nuspaudus ta pedaliuka, ar skirtinguose boliduose skirtingas ir sis mechanizmas? Atsakykit kad zinot. Garsas klipe tikrai neveluoja!

2002 Rugpjūčio 01 d. 10:18

Daimyo> Aš ne specialistas, bet man atrodo, kad tas laiko skirtumas yra elektronikos signalo siuntimo laikas, turiu omeny, tai laikas per kurį nusiunčiamas signalas į variklį.

2002 Rugpjūčio 01 d. 18:18

bet tai gaunasi labai ilgas tas laikas

2002 Rugpjūčio 01 d. 18:21

aha, per ilgas tikrai jau =]

:lol:

2002 Rugpjūčio 01 d. 20:43

Daimyo> Tikriausiai greičiau negali\nemoka :)

2002 Rugpjūčio 02 d. 00:14

tai nevien elektronika jungia, jug dar ir mechanishkai vyksta perjungimas, kuris irgi uztrunka....

2002 Rugpjūčio 02 d. 00:24

bet tai kas cia per vaziavimas jei paspaudi o persijungia tik uz 0.6 sekundes?

2002 Rugpjūčio 02 d. 08:32

O is kur info kad persijungia per 0.6 s? Mano nuomone, velavimas yra del el.signalo siuntimo ir pavaru dezes konstrukcijos.Gearbox'o pavaru jungimas veikia greiciausiai elektrohidrauliniu principu.Taip kad laiko tarpas jungiant neisvengiamas.Tik koks jis yra,cia kitas klausimas.

2002 Rugpjūčio 02 d. 08:59

Kiek as ziurejau klipu su ratu apvaziavimais tai tikrai pavaros nusimeta greiciau nei per 0.5-0.7s is trikruju kazkur po 0.2-0.3s.Yra dar vienas variantas suzinoti per kiek laiko nusimeta,tai gp3 zaidimo physics editor,kur chebra daro zaidimui failiukus,tai ten per 0.2-0.25s numeta pavaras, o jie turbut suzino is kur nors.Bet man atrodo tikrai ne per 0.6s numeta pavaras,tai butu per ilgas laiko tarpas stabdant.

2002 Rugpjūčio 02 d. 09:11

burzumas>matai zaidimas lieka zaidimu,negalima teigti kad butent tiek laiko trunka.As galiu parasyt ir 0.01s ir kiek tik nori.Cia koks tik bolido inzinierius ar konstruktorius galetu pasakyt.

2002 Rugpjūčio 02 d. 11:19

karlas>As gi ir sakau kad zaidime taip yra.O jei butu 0.5-0.6 tai stabdymas realiai per daug laiko uzimtu ir man tikrai atrodo, kad ne 0.6s vyksta perjungimas. O elektronika veikia tikrai labai greitai o ypac f-1

2002 Rugpjūčio 02 d. 11:28

Tai mes kalbam apie zaidima ar tikra F-1??? Tikiu kad elektronika veikia greitai,bet vis vien kazkiek veluoja.

2002 Rugpjūčio 02 d. 12:07

Mes kalbam apie f-1, elektronika veluoja bet tikrai ne 0.6s

2002 Rugpjūčio 02 d. 12:13

WAW. Labai idomu kokiu budu jus cia ismatuojat laika- 0.6 0.3... Kas turi toki tikslu laikrodi?:)))
Tai gal tas pavaru permetimas tycia padarytas veluojanciu, kad pilotas spetu pagalvoti ka padare:)))) :)))

2002 Rugpjūčio 02 d. 12:45

Tai as irgi manau kad ne 0.6 s, o maziau turetu buti.Tame ir bajeris kaip tai suzinot ir ismatuot.

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:04

Nuo 2001 m. Ispanijos GP, kai isigaliojo "elektronines pagalbos", leidziancios ir automatini pavaru perjungima, pavaru perjungimo variantai ivairiose komandose skiriasi. Skirtumas beveik isimtinai priklauso nuo pilotu pageidavimu.
Visu pirma, jokia elektronika ar automatika pavaru neperjungs geriau uz pilota - pilotas bolida vairuoja, taigi nuo jo priklauso kada jungiamos pavaros. Nera tokios tobulos elektronikos, kuri 100% prisitaikytu prie piloto (vairavimo) diktuojamu salygu. Jei pavaras perjunginetu tik elektronika (pilna automatika), prie to turetu taikytis pilotas. Blogai - pilotas yra paskutinis "geriausio rato" faktorius, o ne elektronika.
Bet kai kurios komandos elektronikai patiki pavaru "zeminima" (6 > 5 > 4 > 3...), ypac stabdant po tiesiosios pries leta posuki. Taciau akceleracijos metu pavaros aukstyn (1 > 2 > 3 > 4...) jungiamos tik svirtimi ant vairo.
Pastebejimas del velavimo yra neteisingais. Tikriausiai veluoja TV transliacijos garsas (jis perduodamas kitais kanalais nei video). Net jei ir butu velavimas, tai tik ne del elektronikos letumo - greiciau velavima galetu sukelti hidraulines sistemos funkciniai velavimai. Patys zinote siu laiku procesoriu greicius...
Tiesa, pavaros kartais gali "veluoti", bet tai yra uzprogramuota su tikslu apsaugoti varikli nuo "persisukimo", t.y. pilotas akimirksniu svirti spusteli penkis kartus, o elektronika pavaras jungia taip, kaip "reikia" varikliui. Bet velgi, tai galioja tik "zeminimui".

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:25

vat!

:)

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:54

KristisK> Kaip suprast "...pilotas akimirksniu svirti spusteli penkis kartus, o elektronika pavaras jungia taip, kaip "reikia" varikliui..".As suprantu,kad pilotas nustato norima pavara tarkim "zeminimui",o elektronika numeta jas pagal esamus variklio rezimus.Tai velavimas gali buti tik tokiais atvejais,kitais neveluoja? Is anksto dekui uz info:)

2002 Rugpjūčio 02 d. 16:16

Karlas> pilotas nenustato norimos pavaros....jis budamas 6-tame begyje, staigei varo per juos zemyn iki 2 (ir jis ta savo svirtele suspaudo labai greitai 6>5>4>3>2 (ishviso 4 kartus paspaudzia)) Tai vyksta stabdymo metu BET jeigu tu labai greitai ijungsi 5-ta ir cia pat 4-ta begius (o greitis nebus sumazejes zymei), tai apsukos pakils labai daug ijungiant 4-ta ar 3-cia begi, o tai nera gerai varikliui.

Todel elektronika shiek tiek "palaukia" tarp kievieno perejimo ish aukshtesnio begio i zemesni kad spetu ir greitis nukristi ir tada apsukos nebus tokios aukshtos isijungus dar zemesniam begiui....

2002 Rugpjūčio 02 d. 16:31

Y>Tai tas "palaukimas" principe ir nera taip blogai.Stabdymo metu pilotas laiko nepraranda,turiu omeny numetinedamas pavaras ir nepjaunamas variklis.Svarbu,kad laiku butu "imesta" reikalinga pavara iveikiant posuki.

2002 Rugpjūčio 02 d. 18:17

Taip taip jis ten paspaudzia kelis kart, bet nusimeta tikrai po 0.5 sekundes! Kai kuriuose posukiuose greiciau. O garsas tikrai neveluoja, nes kai garsas perjungio, tai net piloto salmas nezymiai sujuda, o ir ant kerbsu uzvaiavus tiksliai garsas

2002 Rugpjūčio 02 d. 21:53

Karlas> tai niekas ir nesako kad tai yra blogai....tiesiog taip veikia kai kurios formules ir tiek.

2002 Rugpjūčio 03 d. 13:09

nezinau ar as gerai galvoju, bet mano manymu velavimas butinas del vienos paprastos priezasties - perjungiant zemesne pavara, variklis turi sumazinti sukius, t.y. pagrindinis velenas turi pasiekti tam tikrus sukius, tik tada galima nepjaunant variklio perjungti pavara. f1 variklio inercija labai maza, bet ji vis tik egzistuoja

2002 Rugpjūčio 03 d. 17:07

Radot apie ka diskutuoti :mad:

2002 Rugpjūčio 07 d. 15:53

Teisingai persike. chebra zino kada nusimes tai ir jungia anksciau. jie is viso taip yra. gal tavo kompas veluoja, ar televizorius Daime?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983