Nuo 2001 m. Ispanijos GP, kai isigaliojo "elektronines pagalbos", leidziancios ir automatini pavaru perjungima, pavaru perjungimo variantai ivairiose komandose skiriasi. Skirtumas beveik isimtinai priklauso nuo pilotu pageidavimu.
Visu pirma, jokia elektronika ar automatika pavaru neperjungs geriau uz pilota - pilotas bolida vairuoja, taigi nuo jo priklauso kada jungiamos pavaros. Nera tokios tobulos elektronikos, kuri 100% prisitaikytu prie piloto (vairavimo) diktuojamu salygu. Jei pavaras perjunginetu tik elektronika (pilna automatika), prie to turetu taikytis pilotas. Blogai - pilotas yra paskutinis "geriausio rato" faktorius, o ne elektronika.
Bet kai kurios komandos elektronikai patiki pavaru "zeminima" (6 > 5 > 4 > 3...), ypac stabdant po tiesiosios pries leta posuki. Taciau akceleracijos metu pavaros aukstyn (1 > 2 > 3 > 4...) jungiamos tik svirtimi ant vairo.
Pastebejimas del velavimo yra neteisingais. Tikriausiai veluoja TV transliacijos garsas (jis perduodamas kitais kanalais nei video). Net jei ir butu velavimas, tai tik ne del elektronikos letumo - greiciau velavima galetu sukelti hidraulines sistemos funkciniai velavimai. Patys zinote siu laiku procesoriu greicius...
Tiesa, pavaros kartais gali "veluoti", bet tai yra uzprogramuota su tikslu apsaugoti varikli nuo "persisukimo", t.y. pilotas akimirksniu svirti spusteli penkis kartus, o elektronika pavaras jungia taip, kaip "reikia" varikliui. Bet velgi, tai galioja tik "zeminimui".