keista kad fotkese priekines pakabos stabdziu sistema skirtingos formos :hammer:
keista kad fotkese priekines pakabos stabdziu sistema skirtingos formos :hammer:
Typhoon> jega 035.jpd fotke, ypac tie vamzdziai :D (lx)
na kiek girdejes esu pas ferrari 2002 dabartine yra jau virs 900AG, praeitais metais pas BMW buvo virs 850 pas Ferrari apie 850. O kaip siais metais butu idomu suzinoti
Ferari 2003-GA pateisino ta ilgai trukusi bandymu perioda. Bet man atrodo, kad barselonoje bolidas vis dar neparode savo tikrojo veido. Jis bus dar greitesnis ir taps VEL cempionu.
Taip greičio Ispanijoje jam trūko. Todėl GP didvyriu ir tapo F.A. , kuris vos 6 s. atsilikinėjo nuo M.S.
kaip jau kazkas pasake, jei nufotkinti ferrari ir minardi, plika be jokiu spalvu ir uzrasu, tai ju formus butu labai panasios ir tikrai neitu atskirti kur kuri. esme yra milimetruose, kiekvienas aerodinaminis elementas turi buti optimalus, nei per mazas nei per didelis, kad ir imkimta paty krastini sparneli kuris skirtas kad oras apeitu galine padanga, jo kampas turi buti ne per status kad oras apeitu padanga, taciau kuo maziau stabdytu, taciau negali buti per mazas nes kitaip oras padangos neapeis ir bus dar blogiau nei per status, tas pats ir su ilgiu, jei per ilgas bus sukuriamas per didelis pasipriesinimas, jei per mazas jis bus neefektyvus, taigi ferrari ir isleidzia milijonus kad nustatytu ta optimalia riba, kai minardi patys zinot ........... ir cia tik vienas elementas, kai ju formuleje yra n ir tai dar turi sudaryti vientisa sistema, vienas elementas negali trukdyti kitam ir t.t.
o siaip del fotkiu tai grazios fotkes, galima is arti pasigrozeti kaip viskas yra sumastyta, taciau dar karta kartoju kad esme yra tai kas akimi neismatavus nepastebima, o kaip kai kurie cia vos pamate fotke teigia kad va tobuluma matau, tai atrodo truputi juokingai..
Ir siaip tai ten nieko nesimato... stabdziu diskai imontuoti i kazka juodo, taigi net specialistas nesuprastu koks mechanizmas gali buti viduj... Bet siaip tai labai smagu paziureti i viska is arciau: Geros fotkes!
m|nde >>>> Byski susvaigai, kad neitu ackirt ;)
Wiagra >>>> Del tu stapdziu disku, tai kazkada "F-1 Savaitei" teko skaityt, kad stapdziu diskai yra dedami y ta kazkoki mechanizma, kad butu aptakesni ir taip butu aerodinamiskai efektyvesni nei yprastai.
Or smth.
O man tai dzin kokie tie stabdziai ir visa kita, svarbu, kad pirmas!!!
man tai patiko nauja GA forma pustais šonais manyčiau greitai visi pradės mėgdžioti tokius bolidus
stai F2003GA is tiek arti kad net variklis matosi :D cia dar ir aprasymas variklio ir isores foto http://www.jclemens.com/F1/ferrari_f2003ga.htm
Ferrariliux>>> neblogai, tame linke raso, kad turi 13 ratu :lol:
Atrodo neblogai,bet lievai vaziuoja!!! :)))
say ten tas trylika rodo kad 13 kiniai ratlankiai
AKa to vokiskai nemoki?
Gal zinot ka reiskia GA ( as tai manau "gavno", rusiskas zodis)
Ferrariliux> O jame dar ir variklis yra? Maniau, kad MS pedalais mina...
GA = Gianni Agnelli, FIAT Vadovas Berods Buwa, Numire Metoo Pradzhioje
bmw535> kad tu pageltonuotum taip mirusi isniekindamas!
bmw535> nu cia jau reikia but tuo tavo pavartotu zodziu, kad taip izeidinet mirusi zmogu.
na jo sheip tai bmw535 parashe anksciau nei Montoya paaishkino kas tai reishkia Ga, o sheip bmw535 hamas.
Jokiu mirusiu neizeidineju, tuo labiau MS. MS nemegstu, bet vertinu kaip lenktynininka.
McLaren daug geresnė
db > dumb man u r
rae>>> pats toks
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |