Didele Kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) kritikė „
Ferrari“ sukūrė unikalų šios naujovės įgyvendinimo sprendimą, patalpindama įtaiso baterijas bolido nosyje.
Šveicarų „Motorsport Aktuell“ teigimu, komanda vienu metu lygiagrečiai vykdo du KERS vystymo projektus – įprastą bei jau minėtą unikalų. Įdomu tai, jog iš pradžių italai sistemos kūrimą buvo patikėję FIAT grupės įmonei „Magneti-Marelli“.
Manoma, jog baterijų montavimas bolido nosyje išsprendžia bolido balansavimo problemas, iškylančias naudojant įprastą KERS sistemą. Vis dėlto, tokiu atveju kyla ir papildomų problemų – bolido viduje turi būti nutiesti aukštos įtampos laidai.
Kol kas neaišku, kurios komandos naudos KERS sistemą jau nuo pat čempionato pradžios. Neatmetama galimybė, jog kai kurios ekipos šiemet apskritai atsisakys šios prieštaringai vertinamos naujovės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).