„Ferrari“ KERS patalpino bolido nosyje (34)

„Ferrari“ KERS patalpino bolido nosyje
logo 2009 Vasario 01 d. 19:25, Ferrari
Didele Kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) kritikė „Ferrari“ sukūrė unikalų šios naujovės įgyvendinimo sprendimą, patalpindama įtaiso baterijas bolido nosyje.
Šveicarų „Motorsport Aktuell“ teigimu, komanda vienu metu lygiagrečiai vykdo du KERS vystymo projektus – įprastą bei jau minėtą unikalų. Įdomu tai, jog iš pradžių italai sistemos kūrimą buvo patikėję FIAT grupės įmonei „Magneti-Marelli“.
Manoma, jog baterijų montavimas bolido nosyje išsprendžia bolido balansavimo problemas, iškylančias naudojant įprastą KERS sistemą. Vis dėlto, tokiu atveju kyla ir papildomų problemų – bolido viduje turi būti nutiesti aukštos įtampos laidai.
Kol kas neaišku, kurios komandos naudos KERS sistemą jau nuo pat čempionato pradžios. Neatmetama galimybė, jog kai kurios ekipos šiemet apskritai atsisakys šios prieštaringai vertinamos naujovės.

Komentarai (34)
Toxa
| 02/03 10:54 Atsakyti
Nu kazkaip keistai... O kaip su nosies keitimu, kai sparna nusilauzia? O nusilauzimu, atsizvelgiant i dabartini dizaina, nusimato ohoho kiek. Tai ta visa nosi su visom baterkem, pajungimu turetu buti problematiska pakeist.
DZO001
| 02/03 10:07 Atsakyti
Na nepavyks su kersu tada liks triukas su PASLAPTINGAIS MILTELIAIS.Kazkokiu budu jie tikrai pakovos.Raudonieji moka kovoti visais frontais.Tik kazin ar Bernis tokiam spektakliui vel pritars..
kkk
| 02/02 21:13 Atsakyti
Netike tie ferrari mechanikai nors tu ka... :)
Ozburn
| 02/02 17:23 Atsakyti
kiek domejaus apie KERS visa ta yranga pasunkins bolida 40kg, zinant kad formuleij kiekvienas papildomas gramas tai letesnis bolidas. Ydomu bus paziuret ar sita sistema sugebes isvystyt toki pranasuma bolidams su ja pries bolidus be jos. Ir kaip atrodys situacija, jei ferrari itaisius tas baterijas bolidu nosyje, varzybu eigoje nosis butu pazeista, kaip vyks jos keitimas juk vistik auksta ytampa ne juokas, o jei dar lietus varzybu metu? Nu zodziu pagyvensim pamatysim ;)
T-Ervis
| 02/02 16:20 Atsakyti
schumisf1 >> Slėpkis tu su savo faktais...Kiti jau dirba prie sekančios kartos KERS.Galu gale trasoje viskas bus aišku.
*fisco*
| 02/02 14:47 Atsakyti
Kiek suprantu tai baterijos truputi didesnes nei AAA tipo, tai kur ferrari pilotai kojas des? o_O
sader
| 02/02 14:36 Atsakyti
Galetu pora elektrodu isvesti i isore...butu neblogas elektrosokas varzovams paspirginti:)))
KarKis
| 02/02 14:24 Atsakyti
DonRomaso>Tai suprantu,kad visas prietasas nebus toj voetoje kuri keiciama,nes zmogui pakelti nosi su KERS reiktu tikrai nemazai pastangu :D tik idumu ar nereiktu perjungt kokiu laideliu,tada pailgetu nosies keitimo laikas
HAKKINENAS
| 02/02 13:20 Atsakyti
manau protinga. kitos komandos neabejoju, kad tai jau megino daryti tik joms tai netinka
Mr.Zero
| 02/02 13:05 Atsakyti
Alio žmones, juk tam yra "crash testai" kiekvienas bolidas, turi ją praeiti, apie kokį nesaugumą kalbama? Šiuolaikinės technologijos gali izuoliuoti laidą be jokios grėsmės, nebent magnetinis laukas, kuris turbūt bus nemažas, gali pakenkti kitoms funkcijoms, bet manau F-1 inžinieriai išmano žymiai žymiai daugiau už mus, ir turi visą reikiamą info prieš save, todėl mums tkrai mežiausiai reiktų sukti galvą, ar bus saugu ar ne.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas