„Ferrari“: komanda C. Sainzo sustojimui nespėjo pasiruošti

„Ferrari“: komanda C. Sainzo sustojimui nespėjo pasiruošti
logo 2022 Rugsėjo 05 d. 12:41, Pirelli

Ferrari“ sportininkas Carlosas Sainzas Olandijos GP startavo trečias ir ilgą laiką išlaikė šią poziciją pirmoje distancijos atkarpoje. Lenktynininką, turėjusį minkštąsias padangas, persekiojo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas su vidutinėmis padangomis.

Nežiūrint į padangų skirtumus, „Ferrari“ štabas baiminosi, kad „Mercedes“ pabandys atkovoti poziciją dėl ankstesnio sustojimo boksuose. Tai privedė prie to, kad bandydama nepralaimėti, „Ferrari“ eilinį kartą apgavo pati save.

Sainzui buvo duotas įsakymas važiuoti į boksus, kai jis važiavo starto-finišo tiesiąja. Galiausiai komandos mechanikai paprasčiausiai nespėjo paruoši ispanui naujų padangų komplekto ir pilotas sustojimo metu prarado apie dešimt sekundžių ir nusirito smarkiai žemyn peletone.

„Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto šiuos ekipos veiksmus pavadino „karštakošiškais“.

„Mes žinojome, kad Lewisui ruošia sustojimą ir jie norės apžaisti mus dėl ankstyvesnio sustojimo, - aiškino M. Binotto. - Mes stengėmės sureaguoti, norėdami išlikti priekyje. Paprasčiausia būtų į boksus užvažiuoti kartu, kadangi mes žinojome, kad Lewisas yra labai greitas pirmoje atkarpoje.

Kai pamatėme, kad „Mercedes“ mechanikai išeina į techninio aptarnavimo vietą, tai davėme komandą mūsų sportininkui užvažiuoti. Carlosas Sainzas tuo metu jau buvo išvažiuojantis iš paskutinio posūkio. Buvo per vėlu, kad mūsų mechanikai suspėtų pasiruošti. Per daug vėlu, kad būtų galima priimti gerą sprendimą“.

Tačiau šis įvykis boksuose Sainzui Zandvoorto trasoje nebuvo paskutinis. Vėliau Carlosas garaže vos nesusidūrė su Fernando Alonso, kai išvažinėjo po paskutinio sustojimo.

„Teisėjai mums paskyrė baudą už nesaugų išvažiavimą, - pasakojo M. Binotto. - Aš laikau tokį FIA sprendimą per daug griežtu.
Priežastis yra ta, kad kai jis užvažiavo, šalia pravažiavo Lando Norriso „McLaren“, todėl mes kažkiek užlaikėme Carlosą. Mes žinojome, kad tuo momentu išvažiuoti negalima, nes tai būtų nesaugu.

Mes laukėme ir laukėme, kol neatsilaisvino pakankamai vietos. „Alpine“ mašina jau artėjo ir mes davėme komandą Sainzui važiuoti. Jam teko sulėtėti ir beveik sustoti, nes reikėjo apvažiuoti „McLaren“ mechanikų brigadą. Mūsų bolide vos nesuveikė sistema, įspėjanti, kad variklis užges.

Taigi, Sainzo išvažiavimas nebuvo nesaugus, o atvirkščiai. Būtent dėl to teisėjų paskirtą 5 sek. baudą laikome neteisinga“.

Ši bauda ispanų pilotą galutinėje lenktynių lentelėje iš 5 vietos nubloškė į aštuntą. Konstruktorių taurėje „Ferrari“ pranašumas prieš „Mercedes“ dabar yra sumažėjęs iki 30 taškų.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 93
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2024 sezono taškai:
Komanda: Ferrari Amžius: 29 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553