Seniausi komentarai
iXsas
| Birželio 20 d. 09:52
dargerdon, paanalizuojam abi situacijas. Pažiūrėk abu video. Po to atkreipk dėmesį į bolidų padėtį, nurodytose sekundėse. 4-5s kur LH? Už trasos, visais ratais, 13-15 sekundė, kur Riciardo? O gi trasoje? palikta vietos buvo Lewisui- NE, o Danieliui- TAIP. Ar britas suka į australo pusę, stumdamas jį lauk iš trasos- NE, o Sebas- TAIP. Panašios situacijos, o poelgiai kitokie, dėl to ir teisėjų vertinimas kitokie...
Klepsidra
| Birželio 19 d. 23:11
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I

Suzuka ne vienoda, o vat Monakas vienodas. Panasu, kad nuo 1994 ziuri per radija
Klepsidra
| Birželio 19 d. 23:09
beglys
| Birželio 19 d. 10:31

Na užblokavimų po pasivažinėjimo už trasos ribų būdavo ir anksčiau. Ir už vienus skirdavo už kitus ne. Tu vis pamini kai Hamis užblokavo Riccardo Monake. Tai ten esminis skirtumas buvo toks, kad Hammiltonui nereikėjo ale gaudyti šiknos ir jis sąlyginai paliko pakankamai vietos priešininkui. Šiame incidente Vettelis išstūmė varžovą visais keturiais ratais už trasos ribų. Galbūt Hamiltonas truputį ir pagudravo specialiai lysdamas, nes galėjo pristabdyti anksčiau ir bandyti lenkti, bet esmė tame, kad taisyklėse aiškiai rašoma, kad turi saugiai grįžti į trasą, bei palikti varžovui pakankamai vietos. O Vettelis nei saugiai grįžo, nei paliko vietos. Čia ir buvo esminė jo klaida.
O be to Ferrari dar lenktynių metu žinojo, kad Vettelis gaus bauda, galėjo truputį pakoreguoti nustatymus, kad pilotas įgytų 5s. pranašumą ir tada niekas nebūtų verkęs. Bet deja vokietis smarkiai sulėtėja jei jam kas ant šiknos sėdi.

Ferrari nieko negalejo pakoreguoti nes Vetteliui ir taip buvo liepta taupyti kura
Senas_Kareivis
| Birželio 19 d. 16:34
dargedon
| Birželio 18 d. 20:42

kas diena tokiu uzlendanciu pries nosi ir turi stabdyti bet cia gatve o ten lenktynes. Nematau nieko blogo kad gryzo ir uzblokavo. Verstapeno ir KR atveju tai bolidai buvo susiligine ir buvo istumtas is trasos. Jei butu Vetelis ir Hamiltonas susilygine ir butu istumes is trasos tada bauda ir jokiu cia diskusiju man nekiltu.

Jei būtų susilyginę, o tiksliau jei Ham būtų lindęs ir bandęs lenkti/susilyginti, būtų buvęs crash - abudu būtų nusibaudę į sieną
beglys
| Birželio 19 d. 10:31
dargedon
| Birželio 18 d. 20:49

Tas klepsis mato ka jis nori o jei kiti kitaip pamato ir galvoja siuncia juos *** , tai su tokiu neverta ir ka kalbeti. As F1 ziuriu nuo 1994 metu ir tokiu gryzimu is trasos ir uzblokavmu esu mates n kartu ir baudos nebudavo skiramos. Pasitaikydavo jei kampa nukirtes igaudavo pranasuma o uz tai nubausdavo bet irgi nevisada.

Na užblokavimų po pasivažinėjimo už trasos ribų būdavo ir anksčiau. Ir už vienus skirdavo už kitus ne. Tu vis pamini kai Hamis užblokavo Riccardo Monake. Tai ten esminis skirtumas buvo toks, kad Hammiltonui nereikėjo ale gaudyti šiknos ir jis sąlyginai paliko pakankamai vietos priešininkui. Šiame incidente Vettelis išstūmė varžovą visais keturiais ratais už trasos ribų. Galbūt Hamiltonas truputį ir pagudravo specialiai lysdamas, nes galėjo pristabdyti anksčiau ir bandyti lenkti, bet esmė tame, kad taisyklėse aiškiai rašoma, kad turi saugiai grįžti į trasą, bei palikti varžovui pakankamai vietos. O Vettelis nei saugiai grįžo, nei paliko vietos. Čia ir buvo esminė jo klaida.
O be to Ferrari dar lenktynių metu žinojo, kad Vettelis gaus bauda, galėjo truputį pakoreguoti nustatymus, kad pilotas įgytų 5s. pranašumą ir tada niekas nebūtų verkęs. Bet deja vokietis smarkiai sulėtėja jei jam kas ant šiknos sėdi.
iXsas
| Birželio 19 d. 09:38
Dagerdon, klausiau apie 2019 Monaką, kai RBR nesaugiai išleido Maxą po pit stopo. LH ir Riciardo incidentas panašus. Jeigu giliau pasidomėtum ir atidžiau panagrinėtum, tai skirtumas tame, kad britas paliko vietos varžovui trasoje, o vokietis ne. Ar Riciardo buvo priverstas išvažiuoti iš trasos? Ar LH pasuko vairą į australą, kad jį užblokuotų. Jeigu Sebas būtų palikę vietos, tada ir aš sakyčiau, kad be reikalo nubaudė. Dabar, Vetelis grįžo į trasą, pažiūrėjo kur varžovas ir metėsi į tą pusę.
D.H.
| Birželio 19 d. 01:03
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I

Tai jei idedi video ir nematai esminio skirtumo, tai ka cia su tavim ir besneketi. Svarbu parasyta MAFIA...
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25
iXsas
| Birželio 18 d. 22:33

Dargedon, o Monaka matei? Už Maxą nubaudė?

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I
iXsas
| Birželio 18 d. 22:33
Dargedon, o Monaka matei? Už Maxą nubaudė?
dargedon
| Birželio 18 d. 20:49
beglys
| Birželio 18 d. 16:28

Bet žinai, kas man labiausiai patinka naujosios kartos F-1 stebėtojų? O tai kad visi pasakoja, kad šiuolaikinė formulėje sprendimai priimami ne trasoje, o už jos ribų. Bet tie kas jau bent 20 metų stebi formule, kuo puikiausiai žino, kad jau net ir senais laikais už taisyklių nesilaikymą ar pavojingą vairavimą būdavo baudžiami, kartais baudos būdavo net didesnės nei dabartinės.

Tas klepsis mato ka jis nori o jei kiti kitaip pamato ir galvoja siuncia juos *** , tai su tokiu neverta ir ka kalbeti. As F1 ziuriu nuo 1994 metu ir tokiu gryzimu is trasos ir uzblokavmu esu mates n kartu ir baudos nebudavo skiramos. Pasitaikydavo jei kampa nukirtes igaudavo pranasuma o uz tai nubausdavo bet irgi nevisada.
dargedon
| Birželio 18 d. 20:42
beglys
| Birželio 18 d. 15:51

O jei tau važiuojant, kad ir gatvėje, prieš nosį staigiai kažkas pasuktų į tavo juosta, po ko tu turėtum staigiai mestis ant šaligatvio. Tikrai nesikeiktum ir nesakytum kad jis pažeidė taisykles?
Esmė yra ta, kad jis priešininką privertė staigiai stabdyti ir išvažiuoti už trasos ribų, o ne blokavimas. Jei jis nebūtų išvažiavęs už trasos ribų ir tai būtų padaręs lenktynių metu, manau tai būtų traktuojama šiek tiek kitaip, bet ir tuomet jis negali išstumti varžovą už trasos ribų.

kas diena tokiu uzlendanciu pries nosi ir turi stabdyti bet cia gatve o ten lenktynes. Nematau nieko blogo kad gryzo ir uzblokavo. Verstapeno ir KR atveju tai bolidai buvo susiligine ir buvo istumtas is trasos. Jei butu Vetelis ir Hamiltonas susilygine ir butu istumes is trasos tada bauda ir jokiu cia diskusiju man nekiltu.
Klepsidra
| Birželio 18 d. 18:53
iXsas
| Birželio 18 d. 17:11

beglys teisingai pastebėjo. Pamenu, kai LH kažką aplenkė išvažiuodamas visais keturiais ratais už trasos. Po to iškart grąžino poziciją ir vėl per naujo aplenkė pagal taisykles. Vis tiek liko nubaustas, nes teisėjai traktavo, kaip pranašumo įgijimą antram lenkimui ir išaiškino, kad turėjo ptavažiuoti porą posukių po pozicijos užleidimo ir tik tada lenkti per naujo. Tai ką jau kalbėti apie akivaiždžius taiayklių pažeidimus...

Butent. Raikkonena aplenke Spa ar ne 2008. Seniau vos ne visos baudos buvo drive through (arba 25s) arba net 5-10s stop&go, o ne po 5s prie laiko. F1 sian idejo video sena Vettel vs Hamilton - tas pats drive through uz lenkima uz trasos ribu. Alonso kazkada aplenke Kubica gincytinai uz trasos ribu. Kol svarstymai vyko, grazinti ar ne ir diskusijos su teisejais Kubica i pitus uzvaziavo - nebeliko kam pozicijos atiduoti = drive through.
iXsas
| Birželio 18 d. 17:11
beglys teisingai pastebėjo. Pamenu, kai LH kažką aplenkė išvažiuodamas visais keturiais ratais už trasos. Po to iškart grąžino poziciją ir vėl per naujo aplenkė pagal taisykles. Vis tiek liko nubaustas, nes teisėjai traktavo, kaip pranašumo įgijimą antram lenkimui ir išaiškino, kad turėjo ptavažiuoti porą posukių po pozicijos užleidimo ir tik tada lenkti per naujo. Tai ką jau kalbėti apie akivaiždžius taiayklių pažeidimus...
beglys
| Birželio 18 d. 16:28
Klepsidra
| Birželio 18 d. 16:00

jis mato tai, ka nori matyti gi. kas taisyklese parasyta - nesvarbu - svarbu, ka nori matyti. Wurzo komentaras buvo isverstas - pilotai prase taisykliu viskam - turi. dabar jos taikomos.

Bet žinai, kas man labiausiai patinka naujosios kartos F-1 stebėtojų? O tai kad visi pasakoja, kad šiuolaikinė formulėje sprendimai priimami ne trasoje, o už jos ribų. Bet tie kas jau bent 20 metų stebi formule, kuo puikiausiai žino, kad jau net ir senais laikais už taisyklių nesilaikymą ar pavojingą vairavimą būdavo baudžiami, kartais baudos būdavo net didesnės nei dabartinės.
Klepsidra
| Birželio 18 d. 16:00
beglys
| Birželio 18 d. 15:51

O jei tau važiuojant, kad ir gatvėje, prieš nosį staigiai kažkas pasuktų į tavo juosta, po ko tu turėtum staigiai mestis ant šaligatvio. Tikrai nesikeiktum ir nesakytum kad jis pažeidė taisykles?
Esmė yra ta, kad jis priešininką privertė staigiai stabdyti ir išvažiuoti už trasos ribų, o ne blokavimas. Jei jis nebūtų išvažiavęs už trasos ribų ir tai būtų padaręs lenktynių metu, manau tai būtų traktuojama šiek tiek kitaip, bet ir tuomet jis negali išstumti varžovą už trasos ribų.

jis mato tai, ka nori matyti gi. kas taisyklese parasyta - nesvarbu - svarbu, ka nori matyti. Wurzo komentaras buvo isverstas - pilotai prase taisykliu viskam - turi. dabar jos taikomos.
beglys
| Birželio 18 d. 15:51
dargedon
| Birželio 18 d. 14:03

Matei kazkoki kontakta? As ne . Tau gryzo nesaugiai man gryzo saugiai ir dar spejo uzblokuoti uz ka jam duodu penkis. Tuom mes ir skiriames kad kiekvienas mato skirtingai ir masto skirtingai, o cia kazkas blogai kad zmones skirtingai galvoja? Sukeiskim vietomis bolidus ir tada pasipiltu is jusu priesingos daineles.

O jei tau važiuojant, kad ir gatvėje, prieš nosį staigiai kažkas pasuktų į tavo juosta, po ko tu turėtum staigiai mestis ant šaligatvio. Tikrai nesikeiktum ir nesakytum kad jis pažeidė taisykles?
Esmė yra ta, kad jis priešininką privertė staigiai stabdyti ir išvažiuoti už trasos ribų, o ne blokavimas. Jei jis nebūtų išvažiavęs už trasos ribų ir tai būtų padaręs lenktynių metu, manau tai būtų traktuojama šiek tiek kitaip, bet ir tuomet jis negali išstumti varžovą už trasos ribų.
iXsas
| Birželio 18 d. 14:46
Tarp Verstapeno ir Boto irgi kontakto Monake nebuvo. dargedon, gali parodyti savo komentarą, kur rašai, kad olandas su RBR be reikalo buvo nubausti.
dargedon
| Birželio 18 d. 14:03
Black_Death
| Birželio 18 d. 00:53

teisingai rašai čia lenktynės, o ne bulių kautynės buvo! ir iš vis nesuprantu dėl ko tiek triukšmo? pasilaužė švelniai mergytė, gavo adekvačia bauda, dėl ko tokios ašarų upės?? paimtų pvz. iš vyrų, ar net 'pensininko' kuriam pabaigė gerai prasidėjusias lenktynes, buvęs komandos draugas, su kuriuo nėra gerų santykių. ir pensininkas nežliumbia, o sako: This is racing and sometimes it happens.

Matei kazkoki kontakta? As ne . Tau gryzo nesaugiai man gryzo saugiai ir dar spejo uzblokuoti uz ka jam duodu penkis. Tuom mes ir skiriames kad kiekvienas mato skirtingai ir masto skirtingai, o cia kazkas blogai kad zmones skirtingai galvoja? Sukeiskim vietomis bolidus ir tada pasipiltu is jusu priesingos daineles.
iXsas
| Birželio 18 d. 12:28
o po to dar meluoja, kad nesuvaldė grįždamas bolido. Jau būdamas ant asfalto, pažiūri į veidrodį, pamato varžovą, suką vairą į jį...
CBRV
| Birželio 18 d. 12:06
iXsas
| Birželio 18 d. 10:00

Vienas dalykas yra sąžininga kova. Tai malonu ir žiūrėti. Bet kai pradeda verkti ir kaltinti teisėjus dėl savo klaidos... Ne LH žolę pjovė, ne arbitrai už Ferrari vairo buvo, o Sebas, kuris neatlaikė spaudimo. Beje, Maxas Monake lygiai tokia pat baudą gavo už unsage release. 1. Sebas padarė klaidą 2. Grįžo nesaugiai, priversdamas pilotą važiuojantį lenktynine trajektorija palikti trasą is stabdyti 3. Vokietis taip grįždamas į trasą ir užblokyodamas varžovą įgijo pranašumą. O jei palikęs trasą visais ratais grįžti... ne vienas yra gavęs baudą. 4 Vetelis būdamas jau trasoje SPECILIAI pasuko vairą į dešinę, kad blokuoti, taip sukeldamas pavojų. Dar lengvai išsisuko... Jei ne Ferrari komandos autoritetas, galėjo ir liūdniau baigtis.

beje, kameros pagalba, kuri seka akies vyzdi, nustate, kad jis turejo matyti LH veidrodeli ir tada buvo mazas , nereikalingas bolido suvaldymui judesys i desine

F-1.lt pulsas