„Ferrari“ Meksikoje priversta mažinti variklio galią

„Ferrari“ Meksikoje priversta mažinti variklio galią
logo 2022 Spalio 30 d. 20:40, Pirelli

Šiame sezone visi įprato, kad „Ferrari“ lenktynininkai, visų pirma Charlesas Leclercas, puikiai važiuoja kvalifikacijose ir reguliariai pretenduoja į „pole“ poziciją. Šiais metais Leclercas ir Sainzas 12 kartų startavo iš pirmųjų pozicijų per 20 etapų. Tačiau Meksikoje jie varžybas pradės tik iš 5 ir 7 pozicijų, beje, ispanas aplenkė savo partnerį iš Monako.

Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, kad 2238 m. aukštyje galinga „Ferrari“ jėgainė dirba ne taip efektyviai kaip varžovų jėgos agregatai, viena iš priežasčių yra geometriniai turbinos išmatavimai, kurie yra mažesni nei pats kitus. Įprastinėmis sąlygomis tai neturi įtakos, tačiau Meksikoje tai tampa problema. Todėl, kad būtų sumažintas krūvis turbinai, „Ferrari“ yra privesta kažkiek sumažinti variklio galią.

Iš 22-iejų sezono etapų tik trys trasos yra įsikūrusios aukščiau jūros lygio, o visose likusiose „Ferrari“ jokių problemų neturi. Komandai tai supranta ir privalo kažkaip tvarkytis su šiais sunkumais. Sainzo ir Leclerco bolidų sparnai Meksikoje sureguliuoti mažesniam atakos kampui lyginant su varžovais, tačiau pagal maksimalų greitį čia raudonieji bolidai yra tik 12 ir 16 vietose. Tik pirmame sektoriuje, kuris daugiausiai sudarytas iš tiesiųjų atkarpų, Skuderijos mašinos praranda po 0,5 sek.

Tai, kad komanda supranta visas priežastis, užsiminė Sainzas, pasakęs: „Mes suprantame, kodėl čia lėčiau važiuojame, bet mums tenka eiti į kompromisus, o realiai viskas yra blogiau, nei mes įsivaizdavome“.

Norint bent kažkiek kompensuoti greičio trūkumą tiesiosiose, „Ferrari“ sumažino prispaudžiamosios jėgos lygį, tačiau dėl to mašinos pradėjo smarkiau slidinėti. Padangos tokiu atveju perkaista ir surasti tinkamiausią balansą yra gana sunku.

Abu komandos sportininkai skundėsi nepakankamu pasukamumu lėtuose posūkiuose ir per dideliu – greituose trasos ruožuose. Bolidas smarkiai šokinėjo ant kelkraščių ir buvo matyti, kad Sainzas su Leclercu mašinas vairuoja nelabai užtikrintai.

Bet kokiu atveju, „Ferari“ užduotis yra pasiekti finišą ir pademonstruoti maksimaliai gerą rezultatą, nes italų komandą vejasi „Mercedes“. Dvi komandas dabar skiria 53 taškai, bet jei „Ferrari“ Meksikoje nepavyktų minimizuoti galios praradimų, tuomet kova dėl antros vietos Konstruktorių įskaitoje taps dar kur kas aštresnė.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 120
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794