„Ferrari“ namuose patyrė krachą (68)

„Ferrari“ namuose patyrė krachą
logo 2020 Rugsėjo 06 d. 21:09, Ferrari

Tikru krachu užsibaigė namų etapas Italijoje „Ferrari“ komandai – Sebastianas Vettelis pasitraukė atsisakius stabdžiams, o Charlesas Leclercas sudaužė mašiną Parabolica posūkyje, todėl pasirodė raudonos vėliavos ir lenktynės buvo sustabdytos. Antrą kartą šiame sezone abu „Ferrari“ pilotai nepasiekė finišo.

Sebastianas Vettelis: „Komanda pergyvena labai sunkų periodą ir tame nėra jokių abejonių. Antra vertus, mes turime maksimaliai dirbti pagal galimybes, kad kuo aukštesnėje pozicijoje užbaigti čempionatą. Iki sezono pabaigos dar liko daug lenktynių ir darbo, ties kuriuo reikės susikoncentruoti. Jei galėčiau rinktis, tai, žinoma, norėčiau varžytis pirmose peletono eilėse, o ne paskutinėse, bet kartais tu neturi galimybės rinktis ir reikia dirbti su tuo, ką turi. Reikia toliau laikyti aukštai iškėlus galvas, net jei dabar mums labai sunku. Kai dėl artėjančių lenktynių, tai turint galvoje dabartinę mūsų formą, nereikia tikėtis kažko stebuklingo. Antra vertus, aš tikiuosi, jog Mugelle mes atrodysime geriau. Nesakau, kad mes kovosime dėl podiumo – reikia išlikti realistais ir mūsų lūkesčiai nėra dideli, bet tikiuosi, kad mūsų komanda be problemų praleis kitą savaitgalį“.

Charlesas Leclercas: „Aš praradau bolido kontrolę – tai buvo mano klaida. Lenktynės buvo labai sunkios – turėjau problemų su pirmuoju padangų komplektu, o kai mes nusprendėme pasikeisti padangas, išaiškėjo, kad serviso zona yra uždaryta. Po sustojimo turėjau dar didesnių problemų su kietosiomis padangomis, bet stengiausi atakuoti, tačiau praradau kontrolę Parabolica posūkyje ir sudaužiau mašiną“.

Komandos vadovas Mattia Binotto: „Blogas savaitgalis – mes nefinišavome ir neparodėme greičio. Sebastianas nebaigė dėl bolido techninių problemų. Mes turime išsiaiškinti priežastį ir garantuoti, kad panašių problemų ateityje nebus. Mes žinojome, jog savaitgaliai Spa ir Monzoje bus sudėtingi mums. Tikiuosi, kitas etapas bus sėkmingesnis, bet bolido galimybės vis tiek nėra tokios, kokių mes norėtumėm. Antra vertus, reikia žiūrėti į priekį ir tęsti mašinos modernizaciją“.


Komentarai (68)
Art'a
IP: d5239b7 | 09/07 23:39 Atsakyti
MCL-_-fanas
09/06 21:46

Buvo tie stabdžiai priekį. Prieš isdauzant polistirola priekiniai ratai ciuoze. Tik nesuprantu kodėl poto atleido ir viską istaske...

Nu gaila Ferru šiemet!..Labai!!!....
Aiwux
IP: a078f29 | 09/07 20:31 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
09/07 15:03

Aš turiu galvoje, kad apskritai Ricciardo turėjo būti vietoj Leclerc, o ne su juo. Keistas ferrari žingsnis apskritai, prisimenant kokie jie visados buvo konservatyvūs su pilotų pasirinkimais. Tai vat yra jau vardą užtarnavęs Ricciardo ir Sauberyje gerai suvažiavęs Leclerc. Kitais metais ir tas pats Kimi malėsi taškuose kaip ir Leclerc, kol technika leido. Laimėjo prieš Vettelį? Laimėjo, bet būkim bėdni, bet teisingi, Vettelis ne šiltnamio salygom dar nei vieno h2h nelaimėjo. Poles, wins... su nelegaliu pu. Man kolkas Leclerc nieko neįrodė. Nenoriu skambėti labai šališkai, tačiau man papraščiausiai gaila tiek Ricciardo, tiek ir kitų praeityje, kurie tikrai savo talento dėka užsitarnauja vardą, tačiau negauna galimybės kovoti dėl wdc.

O kurie dar tavo manymu užsitarnavę vardą negavo progos kovot dėl WDC? Nes aš taip greitai nesugalvoju...
ddt
IP: 21ec4ad | 09/07 17:55 Atsakyti
fasten
09/07 07:38

O ką čia kalbėti? Žmogus iškart interve sako - my mistake, i lost rear. Per visas FP dienas abu fermos pilotai kariavo su galu, tai lenktynėse vienas tiesiog nespėjo apsisukti, o kitas gali džiaugtis likęs gyvas.

Bet ar aš apie tai?
Klepsidra
IP: 932f360 | 09/07 17:54 Atsakyti
kart
09/07 17:49

Ne apie greitį eina kalba, o apie santykius. Jeigu bus kaip katė su šuniu, tai kris pirmas ne kas kitas, o Sainzas.

same thing. Sainzas zino kur eina ir ka turi irodyti. tai galioja santykiam, greiciui, sypsenom ir t.t. Sainzui reikes visko irodyti daugiau, nei Leclerc, bet siuo metu tai nereiskia, kad jis to negali padaryti - metu sutartis, dvieju ar dar kokia.
kart
IP: cd919bd | 09/07 17:49 Atsakyti
Klepsidra
09/07 17:38

ne sutartys vaziuoja trasoje - kad ir kokio ilgio jos butu. jei Sainzas vaziuos greiciau uz Leclerc, Ferrari tikriaus neatims is jo bolido. favourizmas prasides kai rezultatai bus apylygiai.

Ne apie greitį eina kalba, o apie santykius. Jeigu bus kaip katė su šuniu, tai kris pirmas ne kas kitas, o Sainzas.
Klepsidra
IP: 932f360 | 09/07 17:38 Atsakyti
kart
09/07 15:11

Sainzo sutartis dviems metams ir viskas tuo pasakyta.

ne sutartys vaziuoja trasoje - kad ir kokio ilgio jos butu. jei Sainzas vaziuos greiciau uz Leclerc, Ferrari tikriaus neatims is jo bolido. favourizmas prasides kai rezultatai bus apylygiai.
mariusis
IP: 7ad5add | 09/07 17:36 Atsakyti
kart
09/07 15:17

Sėkmingam projektui reikia daug metų, todėl Leclercas perspektyvoje manau geresnis pasirinkimas. Taip, Leclercas dar nieko neįrodė, bet RBR ant Verstapeno irgi savo laiku pastatė, kas davė vaisių. Ferrari dabar eina panašiu keliu ir jiems, manau, tikrai nereikia geresnių, bei brangesnių pilotų, nes greitu metu turbūt nesitiki kovoti dėl titulų.

Kokį vaisių?
kart
IP: cd919bd | 09/07 15:17 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
09/07 15:03

Aš turiu galvoje, kad apskritai Ricciardo turėjo būti vietoj Leclerc, o ne su juo. Keistas ferrari žingsnis apskritai, prisimenant kokie jie visados buvo konservatyvūs su pilotų pasirinkimais. Tai vat yra jau vardą užtarnavęs Ricciardo ir Sauberyje gerai suvažiavęs Leclerc. Kitais metais ir tas pats Kimi malėsi taškuose kaip ir Leclerc, kol technika leido. Laimėjo prieš Vettelį? Laimėjo, bet būkim bėdni, bet teisingi, Vettelis ne šiltnamio salygom dar nei vieno h2h nelaimėjo. Poles, wins... su nelegaliu pu. Man kolkas Leclerc nieko neįrodė. Nenoriu skambėti labai šališkai, tačiau man papraščiausiai gaila tiek Ricciardo, tiek ir kitų praeityje, kurie tikrai savo talento dėka užsitarnauja vardą, tačiau negauna galimybės kovoti dėl wdc.

Sėkmingam projektui reikia daug metų, todėl Leclercas perspektyvoje manau geresnis pasirinkimas. Taip, Leclercas dar nieko neįrodė, bet RBR ant Verstapeno irgi savo laiku pastatė, kas davė vaisių. Ferrari dabar eina panašiu keliu ir jiems, manau, tikrai nereikia geresnių, bei brangesnių pilotų, nes greitu metu turbūt nesitiki kovoti dėl titulų.
kart
IP: cd919bd | 09/07 15:11 Atsakyti
Klepsidra
09/07 14:31

dabar gi tures du, kurie nekonkuruos. logiska

Sainzo sutartis dviems metams ir viskas tuo pasakyta.
Fernandoisfasterthanyou
IP: c6c56a3 | 09/07 15:03 Atsakyti
kart
09/07 14:28

Nepasirinko Riccardo, nes būtų reikėję paleist Leclercą, o dviejų konkurencingų pilotų vienoje vietoje vengia visos top komandos, nes tai dažnai nepasiteisina.

Aš turiu galvoje, kad apskritai Ricciardo turėjo būti vietoj Leclerc, o ne su juo. Keistas ferrari žingsnis apskritai, prisimenant kokie jie visados buvo konservatyvūs su pilotų pasirinkimais. Tai vat yra jau vardą užtarnavęs Ricciardo ir Sauberyje gerai suvažiavęs Leclerc. Kitais metais ir tas pats Kimi malėsi taškuose kaip ir Leclerc, kol technika leido. Laimėjo prieš Vettelį? Laimėjo, bet būkim bėdni, bet teisingi, Vettelis ne šiltnamio salygom dar nei vieno h2h nelaimėjo. Poles, wins... su nelegaliu pu. Man kolkas Leclerc nieko neįrodė. Nenoriu skambėti labai šališkai, tačiau man papraščiausiai gaila tiek Ricciardo, tiek ir kitų praeityje, kurie tikrai savo talento dėka užsitarnauja vardą, tačiau negauna galimybės kovoti dėl wdc.
×

TOP naujienos