„Ferrari“ neatmeta galimybės, jog gali tekti keisti bolido koncepciją (37)

„Ferrari“ neatmeta galimybės, jog gali tekti keisti bolido koncepciją
logo Gegužės 13 d. 22:47, Ferrari

Ferrari“ vadovas Mattia Binotto neatmeta galimybės, jog gali tekti keisti bolido koncepciją.

Italų ekipa tikėjosi, kad į Ispaniją atsivežusi atnaujintą variklį bei aerodinamikos paketą galės rimčiau pakovoti su pagrindine varžove „Mercedes“. Tačiau pastarosios pilotai penktą kartą šiemet finišavo pirmoje ir antroje pozicijose. Tuo tarpu „Ferrari“ lenktynininkai net neužlipo ant apdovanojimų pakylos.

M. Binotto teigimu, komanda bando išsiaiškinti kas yra negerai ir išspręsti problemas. Italas neatmeta galimybės, jog anksčiau ar vėliau gali tekti pripažinti, jog šių metų bolido koncepcija bus nepasiteisinusi ir ją teks keisti.

„Mes praradome daug laiko visuose posūkiuose, ne vien tik paskutiniame trasos sektoriuje. Visuose posūkiuose buvome lėti. Stipriai slysta bolido priekis. Ar tai prispaudžiamosios jėgos trūkumas, ar kažkas kita? Turime viską išanalizuoti ir išsiaiškinti kas yra negerai“, - sakė M. Binotto.

„Skubotos išvados būtų klaidingos išvados. Prireiks ne vienos dienos tam, kad viską išanalizuotume ir suprastume: ar tai balansas, ar tai prispaudžiamoji jėga, ar tai bolido koncepcija? Nežinau. Kol kas mes neturime atsakymo, tad nenorėčiau per daug apie tai kalbėti.“

„Jei paaiškėtų, kad viskas dėl bolido koncepcijos, nemanau, kad tai būtų tragedija. Mes esame jauna komanda. Mes esame mokymosi fazėje. Kalbant apie procesus ir metodus, aš esu patenkintas tuo kaip tobulėja ši ekipa. Jei vis dėlto tai bus bolido koncepcija, viskas priklausys nuo konkrečių problemų. Vis dėlto yra problemų, kurias galima pašalinti dar šio sezono metu.“

Komentarai (37)


Klepsidra
| Gegužės 15 d. 08:57
AF1
| Gegužės 14 d. 18:43

F1 jau senokai perejo nuo Konstruktoriu iki Autogamintoju cempionato. Jei autogamintojai dalyvautu tik variklio tiekejo formatu, nebutu tokiu extra ispustu biudzetu ir tokiu dominavimu. Bet cia tik teorija ;)

Teorija is esmes teisinga, bet lieka vienas bet - Ferrari.
vaidas0023
| Gegužės 14 d. 20:16
Life
| Gegužės 14 d. 15:00

Dauguma ES šalių nuo 2025-2030 m. nebeleis registruoti automobilių su VDV, kaip jūsų siūlymas dera prie tokių tendencijų? Greičiau F1 taps FE nei grįš prie kuro pildymo ir V8 variklių, tai praeitis. Intrigą galimą grąžinti ir kitais būdais, pvz. FE čempionatas jau įpusėjo ir visas pirmas 8 lenktynes laimėjo skirtingi lenktynininkai. :)

Na zinai bendzinas nesibaigs dar tikrai... as neisivaizduoju autosporto be garso ir kvapo. Taip kazkada nebeliks bendzingalviu, jos pakeis elektragalviai..
Tech
| Gegužės 14 d. 19:46
kart
| Gegužės 14 d. 19:04

Kaip kuriems jums reiketu uzkabinti po medali uz nusisnekejimus. As puikiai prisimenu, kai zmones diskutavo "jei taip butu, tai tada butu taip ir taip", bet tuo paciu nelabai kas tikejo, kad Mersai turi kazkokiu rimtu problemu.
Cia tas pats, kai Mersu fanai patys padaro Ferrus ziemos cempionais, po to visa sezona prikisineja Ferrari fanams. Apgailetina...

Kai kuriems problemos su atmintim, bet cia kiekvienais metais taip pat, tai labai nesistebiu :)
kart
| Gegužės 14 d. 19:04
Tech
| Gegužės 14 d. 18:18

O jau tiek primyzciota buvo po testu, kad “ar spes Mercedes pakeisti savo bloga 2019 koncepsija” slove expertams ir testu cempionams 😎

Kaip kuriems jums reiketu uzkabinti po medali uz nusisnekejimus. As puikiai prisimenu, kai zmones diskutavo "jei taip butu, tai tada butu taip ir taip", bet tuo paciu nelabai kas tikejo, kad Mersai turi kazkokiu rimtu problemu.
Cia tas pats, kai Mersu fanai patys padaro Ferrus ziemos cempionais, po to visa sezona prikisineja Ferrari fanams. Apgailetina...
AF1
| Gegužės 14 d. 18:43
F1 jau senokai perejo nuo Konstruktoriu iki Autogamintoju cempionato. Jei autogamintojai dalyvautu tik variklio tiekejo formatu, nebutu tokiu extra ispustu biudzetu ir tokiu dominavimu. Bet cia tik teorija ;)
Klepsidra
| Gegužės 14 d. 18:30
Life
| Gegužės 14 d. 16:30

Tai gal reiktų ir F-1 koncepciją pakeisti ir daugiau dalių standartizuoti? Įdomumą kuria amortizatorių įvairovė ar tiesioginė artima kova trasoje? Dabartinis modelis pasmerktas tuom, kad daugiausiai pinigų išleidžianti komanda turės ryškų pranašumą, šiuo metu tai yra mersai su savo išleistu milijardu vien varikliui, kažkada pan. sumas išleidinėjo Ferrari turėdami nuosavą trasą ir prieš sezoną sukdama tūkstančius ratų bandymuose.

kuo labiau standartizuota bus, tuo skirtumai mazes, bet F1 tuo ir ginasi, kad jie yra F1 - konstruktoriu cempionatas.
Klepsidra
| Gegužės 14 d. 18:29
kart
| Gegužės 14 d. 17:38

"Mersas generuoja daugiau downforce ir turi daugiau vietos progresui." - cia pats sugalvojai? Net ne downforce problema, nes downforce is saves negeneruoja greicio.

jo, pats sugalvojau ir dar piollu apie 4ws prisiskaiciau. generuok greiti toliau
Tech
| Gegužės 14 d. 18:18
O jau tiek primyzciota buvo po testu, kad “ar spes Mercedes pakeisti savo bloga 2019 koncepsija” slove expertams ir testu cempionams 😎
kart
| Gegužės 14 d. 17:38
Klepsidra
| Gegužės 14 d. 10:58

kokiu skirtumu nori? Mersas generuoja daugiau downforce ir turi daugiau vietos progresui. Ferrari ir kitu ideja su tokiu sparnu - tureti svaresni srauta i gala. Dabar grizta gandai, kad Ferrari bedas gali lemti kazkokios inovatyvios pakabos trukumas, kuri buvo bandymuose Barcelonoje, bet po to pasalinta po Vettelio avarijos. Dabar lyg vel Barcelonoje bandys siom dienom kazka su pakaba.

"Mersas generuoja daugiau downforce ir turi daugiau vietos progresui." - cia pats sugalvojai? Net ne downforce problema, nes downforce is saves negeneruoja greicio.
Life
| Gegužės 14 d. 16:30
Klepsidra
| Gegužės 14 d. 16:19

ne dauguma, o kolkas kelios ir dar ne viena neuzdraude - viskas yra planai ir lozungai. FE cempionata pries komentuojant reiketu pradeti ziureti - pvz pradekim nuo klausimu, kiek realiai lenktyninku gavo baudas susijusias su technika ar kitais niuansais, tame tarpe ir lenktyniu lyderiai ar bent jau pretenduojantys i podiuma, kvalifikacijos laimetojai ar pan. FE randomina pati save kolkas - jei tai vyktu F1, verksmai del teiseju nesustotu. Aisku, kad kova artimesne - faktas, bet ne delto, kad tai yra FE, o delto, kad koceptas is esmes yra Indy, tik su elektriniu motoru, o ne F1 kur kiekvienas gaminasi sau bolida.

Tai gal reiktų ir F-1 koncepciją pakeisti ir daugiau dalių standartizuoti? Įdomumą kuria amortizatorių įvairovė ar tiesioginė artima kova trasoje? Dabartinis modelis pasmerktas tuom, kad daugiausiai pinigų išleidžianti komanda turės ryškų pranašumą, šiuo metu tai yra mersai su savo išleistu milijardu vien varikliui, kažkada pan. sumas išleidinėjo Ferrari turėdami nuosavą trasą ir prieš sezoną sukdama tūkstančius ratų bandymuose.
×