Seniausi komentarai
mariusis
| Rugpjūčio 22 d. 13:10
Ezo
| Rugpjūčio 22 d. 12:21

Fiatas neidomus tokiem kaimieciam kaip tu, pasauliniu mastu FIAT populiaresnis uz BMW.

A tikrai, ne kaimieti? https://focus2move.com/world-best-selling-car/
O prie ko BMW, jo net F1 nėra? Bet jei kiši BMW, tai pasižiūrėk kur BMW stovi ir kur tavo Fiatas :D #fail.
Ezo
| Rugpjūčio 22 d. 12:21
mariusis
| Rugpjūčio 22 d. 10:00

Ne taip mane supratai. Kiek mersai turi klasių a, b, c, e, s, cls ir taip toliau. O pats ferrari kaip markė leidžia tik super carus visokius, kai mb gali nupirkti nuo autobusiuko ir dvidurio gtr. Aš apie tai. O kam įdomus yra tas fiatas? Nebent patiems italams.

Fiatas neidomus tokiem kaimieciam kaip tu, pasauliniu mastu FIAT populiaresnis uz BMW.
mariusis
| Rugpjūčio 22 d. 10:00
sawas008
| Rugpjūčio 22 d. 09:49

Kažką maišai sakydamas kad Mersai turi platesnę bazę auto... Nes jeigu ką Ferrari yra Fiat padalinys (kaip ir Alfa), ir jeigu neklystų tas pats Maserati, gali būti ir dar keli žinomi brandai (manau kas nors dar ir mane patikslins), taip kad Ferrar'iui čia nebus jokios problemos ir jokie ten pas juos biudžetai nemažės, gal kaip tik šiek tiek duos peno apmastymam, kad per daug spendina pinigų ten kur nereiia ir pradės efektyviau optimizuoti pinigų naudojimą. Bet čia GAL GAL GAL kaip ir pas visas kitas komandas, na tik gal išskyrus Mersus :)

Ne taip mane supratai. Kiek mersai turi klasių a, b, c, e, s, cls ir taip toliau. O pats ferrari kaip markė leidžia tik super carus visokius, kai mb gali nupirkti nuo autobusiuko ir dvidurio gtr. Aš apie tai. O kam įdomus yra tas fiatas? Nebent patiems italams.
sawas008
| Rugpjūčio 22 d. 09:49
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 23:33

O kas pirks ferrarius kai jie penkti ar dar blogiau bus? Kompanija su lenktynių dnr, o lenktynėse nepasivilktų, ką matom jau gerus 10 metų su didžiausiom išmokom ir biudžetais. Kristų biudžetas oi čia su jais gali būti.Tokiem kaip ferrari čia išvis yra bėda, jie tegamina tik sportinius auto, f1 ir sportas, o kokiem mb čia mažiau bėdų iš tos pusės, nes tų modelių gama plati ir super automobilių nėra tiek ir daug.

Kažką maišai sakydamas kad Mersai turi platesnę bazę auto... Nes jeigu ką Ferrari yra Fiat padalinys (kaip ir Alfa), ir jeigu neklystų tas pats Maserati, gali būti ir dar keli žinomi brandai (manau kas nors dar ir mane patikslins), taip kad Ferrar'iui čia nebus jokios problemos ir jokie ten pas juos biudžetai nemažės, gal kaip tik šiek tiek duos peno apmastymam, kad per daug spendina pinigų ten kur nereiia ir pradės efektyviau optimizuoti pinigų naudojimą. Bet čia GAL GAL GAL kaip ir pas visas kitas komandas, na tik gal išskyrus Mersus :)
maxpower
| Rugpjūčio 22 d. 09:26
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 23:33

O kas pirks ferrarius kai jie penkti ar dar blogiau bus? Kompanija su lenktynių dnr, o lenktynėse nepasivilktų, ką matom jau gerus 10 metų su didžiausiom išmokom ir biudžetais. Kristų biudžetas oi čia su jais gali būti.Tokiem kaip ferrari čia išvis yra bėda, jie tegamina tik sportinius auto, f1 ir sportas, o kokiem mb čia mažiau bėdų iš tos pusės, nes tų modelių gama plati ir super automobilių nėra tiek ir daug.

Nemanau kad kazka labai prarastu Ferrai net prasciau atrodydama formuleje. Savo varda jau senai uzsitarnavo kaip super automobiliu gamintoja.
Pavlikas_Marozov
| Rugpjūčio 22 d. 09:01
A85
| Rugpjūčio 21 d. 23:40

Čia visas norimų standartizuoti detalių sąrašas (tiesa, senokas, šių metų kovo):

The innards of the gearbox are just one of many standard parts. We got the list of planned unit parts, which is bigger than you think:

calipers

brake discs

Brake pads

steering column

rims

Halo

Crash structures laterally and behind

axes

nuts

drive shaft

Brake and accelerator pedal

DRS mechanism

Innards of the fuel tank such as pumps

Pit stop equipment: These include jack, gallows and impact wrench.

Kaip ir visa smulkmė nieko baisaus, bet vat stabdžiai tai tikrai įtakoja bolido ir piloto elgsena. Keista būtų, jeigu juos standartizuotų.

Kaip ir brake disc`us man atrodo išmetė iš standartizuotų sarašo
Jonaitis
| Rugpjūčio 22 d. 07:45
LewisDNF
| Rugpjūčio 21 d. 22:50

Su tokiais taktiniais sugebejimais dar gerai vertini 🤣

Du ismintingieji kurmiai iskart atbego painkst po Ferrari naujiena :D
A85
| Rugpjūčio 21 d. 23:40
Čia visas norimų standartizuoti detalių sąrašas (tiesa, senokas, šių metų kovo):

The innards of the gearbox are just one of many standard parts. We got the list of planned unit parts, which is bigger than you think:

calipers

brake discs

Brake pads

steering column

rims

Halo

Crash structures laterally and behind

axes

nuts

drive shaft

Brake and accelerator pedal

DRS mechanism

Innards of the fuel tank such as pumps

Pit stop equipment: These include jack, gallows and impact wrench.

Kaip ir visa smulkmė nieko baisaus, bet vat stabdžiai tai tikrai įtakoja bolido ir piloto elgsena. Keista būtų, jeigu juos standartizuotų.
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 23:33
Camicasee
| Rugpjūčio 21 d. 23:04

Jaučia Ferrari didelį spaudimą, jei įveda biudžetų ribojimus jau negerai - negali švaistytis, o jei standartizuoja detales reiškia sumažina dar labiau atskirtį nuo mažų komandų kurios yra daug efektyvesnės biudžeto išnaudojimo prasme. Taip, išleis max sumą leidžiamą, bet ne visada investuota suma tiesiogiai praporcinga atneštai naudai t.y. galioja pareto dėsnis kaip pvz.: imkim teorinį pavyzdį, jei investuoti mln. 10 į variklį/difūzorių ar kt. komponenta ir tai atneša tau 0,2 s per ratą pajėgumu nereiškia, kad investavus 50 mln. pasieksi x5 naudingumą t.y. 1 s greitėjimą per ratą, gal tik 0,3-0,4, tokiu būdu mažosios komandos net ir su mažesniu biudžetu tampa ženkliai konkurencingesnės. Manau šiam lygyje visi tą supranta, tačiau žaidžia politinius žaidimus, Ferrari rizikuoti pralošti pvz.: Racing Point su max biudžetu, neefektyvia vadyba, prastų strategų kompanija rizika didėja, jie tai puikiai supranta ir nepritaria. O, kad nepraras DNR tai faktas, riboja tik dalį komponentų, inovacijom visada buvo ir bus vietos, kaip tik sakyčiau - atsiranda didesnis iššūkis inovacijom kas ir yra tikrasis F1 DNR, o ne pinigų švaistymas ir mažų žlugdymas kuo dabar užsiima milžinai Ferrari, Mersai ir t.t.

O kas pirks ferrarius kai jie penkti ar dar blogiau bus? Kompanija su lenktynių dnr, o lenktynėse nepasivilktų, ką matom jau gerus 10 metų su didžiausiom išmokom ir biudžetais. Kristų biudžetas oi čia su jais gali būti.Tokiem kaip ferrari čia išvis yra bėda, jie tegamina tik sportinius auto, f1 ir sportas, o kokiem mb čia mažiau bėdų iš tos pusės, nes tų modelių gama plati ir super automobilių nėra tiek ir daug.
Camicasee
| Rugpjūčio 21 d. 23:04
Jaučia Ferrari didelį spaudimą, jei įveda biudžetų ribojimus jau negerai - negali švaistytis, o jei standartizuoja detales reiškia sumažina dar labiau atskirtį nuo mažų komandų kurios yra daug efektyvesnės biudžeto išnaudojimo prasme. Taip, išleis max sumą leidžiamą, bet ne visada investuota suma tiesiogiai praporcinga atneštai naudai t.y. galioja pareto dėsnis kaip pvz.: imkim teorinį pavyzdį, jei investuoti mln. 10 į variklį/difūzorių ar kt. komponenta ir tai atneša tau 0,2 s per ratą pajėgumu nereiškia, kad investavus 50 mln. pasieksi x5 naudingumą t.y. 1 s greitėjimą per ratą, gal tik 0,3-0,4, tokiu būdu mažosios komandos net ir su mažesniu biudžetu tampa ženkliai konkurencingesnės. Manau šiam lygyje visi tą supranta, tačiau žaidžia politinius žaidimus, Ferrari rizikuoti pralošti pvz.: Racing Point su max biudžetu, neefektyvia vadyba, prastų strategų kompanija rizika didėja, jie tai puikiai supranta ir nepritaria. O, kad nepraras DNR tai faktas, riboja tik dalį komponentų, inovacijom visada buvo ir bus vietos, kaip tik sakyčiau - atsiranda didesnis iššūkis inovacijom kas ir yra tikrasis F1 DNR, o ne pinigų švaistymas ir mažų žlugdymas kuo dabar užsiima milžinai Ferrari, Mersai ir t.t.
LewisDNF
| Rugpjūčio 21 d. 22:50
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:37

Šitie, įvedus lubas ir standartizavus dalis, nenustebčiau, kad 5-oje vietoje vilktųsi :D

Su tokiais taktiniais sugebejimais dar gerai vertini 🤣
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:37
Šitie, įvedus lubas ir standartizavus dalis, nenustebčiau, kad 5-oje vietoje vilktųsi :D