„Ferrari“ komanda ir jos motorų klientai išvedė Maranello jėgainių gamintojus į antrą vietą pagal jėgos agregatų patikimumą – per tris bandymų Sakhire dienas pačioje „Ferrari“ ir „Haas“ komandoje visai nebuvo jėgainių gedimų, o „Alfa Romeo“ jėgos agregatas atsisakė veikti tik vieną kartą.
Šeštadienį, kai vidurdienį Valtteri Bottas imitavo lenktynes, jo C43 automobilis sustojo 8 posūkyje dėl būdingo dantračių girgždesio, todėl ekspertai praėjo kalbėti apie galimą pavarų dėžės gedimą.
Tačiau, kaip parodė vėlesnis tyrimas, kuris buvo atliktas Maranello bazėje, gedimas buvo visai kitokio pobūdžio. Italijos žiniasklaida praneša, kad gedimas buvo dantratiniame sujungime tarp kinetinio motoro-generatoriaus MGU-K ir variklio alkūninio veleno.
Šioje itališko agregato vietoje naudojama sudėtinga planetarinė konstrukcija, kuri mažina nuostolius dėl trinties. Tačiau ši konstrukcija nėra ideali – pernai šis mazgas ne kartą turėjo priekaištų iš inžinierių pusės.
Gera naujiena yra ta, kad pats vidaus degimo variklis nenukentėjo. Jo „Alfa Romeo“ nenaudos artėjančiose lenktynėse, bet bus galima sumontuoti bolide per padangų bandymus ar filmavimo dienas.
O „Ferrari“ komandai ir jos variklių klientams belieka tikėtis, kad problemų su motoru- generatoriumi nebus per sekmadienio lenktynes Bahreine.
Komanda: | Alfa Romeo F1 Team ORLEN | 2024 sezono taškai: | 69 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | C42 |
Pilotas: | Valtteri Bottas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Sauber | Amžius: | 34 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |