„
Ferrari“ komandos technikos direktorius Rossas Brawnas išreiškė viltį šią savaitę Paul Ricarde (Prancūzija) vyksiančiuose bandymuose išspręsti padangų problemas, kamavusias šią italų komandą San Marino GP lenktynių metu.
Antroji lenktynių atkarpa šios komandos atstovui Michaeliui Schumacheriui buvo problematiška dėl padangų lupimosi smulkiais gabalėliais. Tai leido jį prisivyti antroje vietoje važiavusiam „Renault“ pilotui Fernando Alonso.
„Šią savaitę atliksime bandymus Ricarde, kur, jei bus šilta, galėsime daugiau sužinoti apie padangų naudojimą. „Williams“ ir „Toyota“ šios problemos nekamavo, tačiau jos naudojo kitokios sudėties padangas. Tad mums reikia išsiaiškinti, galbūt įgyti daugiau patirties jas naudojant“, – pareiškė R.Brawnas.
„Taip mums kartais nutikdavo 2003-iaisias ir 2004-aisiais, kai trasoje jau buvo paklota daug gumos ir stipriai pagerėdavo sukibimas, mums nepavykdavo gerai išnaudoti padangų. Padanga nepradeda dėvėtis, nes neliečia trasos paviršiaus, todėl perkaista ir pradeda luptis“, – galimą paaiškinimą pateikė „Ferrari“ technikos direktorius.
„Ferrari“, kaip ir „Williams“, „Toyota“, „Midland“ ir „Super Aguri“ komandos, naudoja „Bridgestone“ padangas. Ši kompanija nuo 2007 metų bus vienintelis padangų tiekėjas „Formulėje-1“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).