„Ferrari“ turės naują generalinį direktorių (15)

„Ferrari“ turės naują generalinį direktorių
logo Birželio 09 d. 13:59, Ferrari

Ferrari“ spaudos tarnyba šiandien pranešė, kas užims laisvą „Ferrari“ kompanijos generalinio direktoriaus postą. Nuo pernai metų gruodžio, kai dėl asmeninių priežasčių atsistatydino Louisas Camilleri, šias pareigas laikinai ėjo „Ferrari“ direktorių tarybos pirininkas Johnas Elkannas. Nuo rugsėjo 1 d. italų sportinių automobilių gamintojo ir „Formulės-1“ komandos generalinio direktoriaus postą užims 52 metų italų specialistas Benedetto Vigna, šiuo metu dirbantis puslaidininkių kompanijos „STMicroelectronicks“ vadovu.

Kompanijos valdybos pirmininkas J. Elkannas, „Agnelli“ šeimos atstovas, kuri valdo „Ferrari“ per savo investicinę įmonę „Exor“, teigė, jog Vigna pakvietimas susijęs su kompanijos noru kuo sparčiau diegti naujausias technologijas: „Jo gilus moderniausių technologijų supratimas ir geri vadovavimo įgūdžiai sustiprins „Ferrari“ ir padės įdiegiant pačias moderniausias technologijas į istorinį kolektyvą“.

Hibridinius modelius jau siūlanti „Ferrari“ žada, kad pirmąjį serijinį elektromobilį jie išleis 2025 metais.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 94
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau

Komentarai (15)
Norge logo rėmėjas
IP: cc9aa62 | 06/11 08:17 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
06/10 23:23

Atsakanr į klausimus:
Nežinau, kas tiksliai nustato. Spėju, kad valstybės, kuriose įskūrusios kompanijos t.y kiekviena valstybė atskirai.
Garantijos, kad jos nepasikeis nėra ir būt negali. Kaip ir beveik visi su EV susiję dalykai, tai akivaizdžiai laikina.
O investuoja visi, kurie tiki Musko pasakom ir kosminėm idėjom :) jau iš ne vieno ir ne dviejų finansų konsultantų teko girdėt, kad Tesla yra didžiausias finansinis burbulas nuo 2008m. Ir ne tik tai - turbūt joks kitas burbulas per paskutinius 20 metų nebuvo taip manipuliuotas (kaip pats Musk dar ne kalėjime man galva neišneša).
Žinau, kad tau pačiam prie širdies labiau rusų kalba, bet kad pats ja bum bum, tai tik anglišką pvz galiu parodyt. Bet užmesk akį į kokį straipsnį apie šitą temą, visai įdomu :)
https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2021/05/18/tesla-electric-vehicle-regulatory-credits-explained.html

dekui, buvo idomu ;)
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 06/10 23:23 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
06/10 20:39

kazkaip ciudnai skamba...tai realiai iseina, kad tesla uzdirba tik is "reikalavimu" / tarsos kvotu. o kas jas nustato? kiekviena valstybe? es? ar kas? ir kur garantija, kad tos "kvotos" politiskai nebus pakeistos rytoj? kas i tokia kompanija investuoja? netikiu

Atsakanr į klausimus:
Nežinau, kas tiksliai nustato. Spėju, kad valstybės, kuriose įskūrusios kompanijos t.y kiekviena valstybė atskirai.
Garantijos, kad jos nepasikeis nėra ir būt negali. Kaip ir beveik visi su EV susiję dalykai, tai akivaizdžiai laikina.
O investuoja visi, kurie tiki Musko pasakom ir kosminėm idėjom :) jau iš ne vieno ir ne dviejų finansų konsultantų teko girdėt, kad Tesla yra didžiausias finansinis burbulas nuo 2008m. Ir ne tik tai - turbūt joks kitas burbulas per paskutinius 20 metų nebuvo taip manipuliuotas (kaip pats Musk dar ne kalėjime man galva neišneša).
Žinau, kad tau pačiam prie širdies labiau rusų kalba, bet kad pats ja bum bum, tai tik anglišką pvz galiu parodyt. Bet užmesk akį į kokį straipsnį apie šitą temą, visai įdomu :)
https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2021/05/18/tesla-electric-vehicle-regulatory-credits-explained.html
Norge logo rėmėjas
IP: e4b44f9 | 06/10 20:39 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
06/10 20:27

Tikiuosi nenusišnekėsiu, o jei ką kolegos pataisys.
Yra auto gamintojams reikalavimai, kiek jų pagaminti automobiliai gali išmesti CO2 į atmosferą. Tas skaičius lygtais numatomas pagal vidutinį nuvažiuojamą atstumą ir nurodomą taršą 100km. Kiekvienas gamintojas gauna tam tikrą kiekį tų žaliųjų kreditų ir juos naudoja išleisdami taršius automobilius.
Visas grožis tame, kad kreditus galima perduot/parduot, o jų pritrūkus gaunamos baudos. Kadangi visi Tesla automobiliai co2 neišmeta, jie visus savo kreditus gali parduot kitiems gamintojams, kuriem jų įprastai pritrūktų.
Jei atmintis neapgauna, per pernai metus Tesla iš šitų kreditų apie 1mlrd užsidirbo, be kurių kompanija būtų ėjus į didelį minusą.

kazkaip ciudnai skamba...tai realiai iseina, kad tesla uzdirba tik is "reikalavimu" / tarsos kvotu. o kas jas nustato? kiekviena valstybe? es? ar kas? ir kur garantija, kad tos "kvotos" politiskai nebus pakeistos rytoj? kas i tokia kompanija investuoja? netikiu
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 06/10 20:27 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
06/10 18:04

kas tie zalieji kreditai?

Tikiuosi nenusišnekėsiu, o jei ką kolegos pataisys.
Yra auto gamintojams reikalavimai, kiek jų pagaminti automobiliai gali išmesti CO2 į atmosferą. Tas skaičius lygtais numatomas pagal vidutinį nuvažiuojamą atstumą ir nurodomą taršą 100km. Kiekvienas gamintojas gauna tam tikrą kiekį tų žaliųjų kreditų ir juos naudoja išleisdami taršius automobilius.
Visas grožis tame, kad kreditus galima perduot/parduot, o jų pritrūkus gaunamos baudos. Kadangi visi Tesla automobiliai co2 neišmeta, jie visus savo kreditus gali parduot kitiems gamintojams, kuriem jų įprastai pritrūktų.
Jei atmintis neapgauna, per pernai metus Tesla iš šitų kreditų apie 1mlrd užsidirbo, be kurių kompanija būtų ėjus į didelį minusą.
Norge logo rėmėjas
IP: e4b44f9 | 06/10 18:04 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
06/10 16:56

Su viskuo sutinku. Tik apie Tesla ir kitus besivejančius - dar klausimas, kaip pažiūrėsi. Tesla iš automobilių neuždirba, netgi eina į minusą. Pagrindis jų uždarbis yra parduodant "žaliuosius kreditus" (nežinau, kaip tiksliai tai išversti). Kažkodėl abejoju, kad ir kiti autogamintojai su savo EV eitų į minusą.

kas tie zalieji kreditai?
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 06/10 16:56 Atsakyti
Geras Nickas
06/10 00:54

Tu teisus - Rimac nėra konkurentas Ferrari ir Lamborghini, nes tai naujos kategorijos, EV supercar atstovas ir tokių žaidėjų su laiku atsiras tik daugiau, todėl labai svarbu jau dabar įsitvirtinti. Taip pat labai svarbu pozicijų neužleist ir tiems patiems Ferrari, nes neilgai trukus jie gali tapti nišinių automobilių gamintoju, koks dabar yra Rimac, bet tik laiko klausimas kada viskas apsivers aukštyn kojom, todėl elektrifikuotis ir sukurti pažangias EV technologijas Ferrari yra ypač svarbu. Puikus to irodymas „Tesla“, nes prieš dvidešim metų iš Musko didieji pramonės banginiai juokėsi ir sakė, kad jis tik meta pinigus į balą, bet dabar matom į ką viskas išaugo ir kur dabar yra šis gamintojas. Nesu „Teslos“ gerbėjas, daug ten ne pačių geriausių reikalų, bet daugelis didžiųjų senųjų gamintojų dabar yra besivejančių vaidmeny, todėl jei Ferrari nenori pakliūt į tokią poziciją, atitinkamus veiksmus reikia daryt čia ir dabar.

Su viskuo sutinku. Tik apie Tesla ir kitus besivejančius - dar klausimas, kaip pažiūrėsi. Tesla iš automobilių neuždirba, netgi eina į minusą. Pagrindis jų uždarbis yra parduodant "žaliuosius kreditus" (nežinau, kaip tiksliai tai išversti). Kažkodėl abejoju, kad ir kiti autogamintojai su savo EV eitų į minusą.
YZF
IP: 20135ae | 06/10 07:39 Atsakyti
Trolis
06/09 21:53

Cia gal trolinat benzino fanai? Gal prie arkliu dar grizkim? 😀

Pasiziurek i Formula E ir apsiramink
YZF
IP: 20135ae | 06/10 07:38 Atsakyti
mhm
06/09 20:51

susitaikyk ir pradziai paziurek carwow video, ka daro elektrinis Rimac su 1000 arklio galiu Ferrari, ypac kur is eigos vaziuoja

Raketa dar greiciau visus daro. Ir ka? Who cares?
Geras Nickas
IP: 7c60045 | 06/10 00:54 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
06/09 23:28

Žiūriu visi labai svaigsta dėl to naujo Rimac, tik kažkaip labai abejoju, kad jie su Ferrari ar Lambo apskritai yra konkurentai

Tu teisus - Rimac nėra konkurentas Ferrari ir Lamborghini, nes tai naujos kategorijos, EV supercar atstovas ir tokių žaidėjų su laiku atsiras tik daugiau, todėl labai svarbu jau dabar įsitvirtinti. Taip pat labai svarbu pozicijų neužleist ir tiems patiems Ferrari, nes neilgai trukus jie gali tapti nišinių automobilių gamintoju, koks dabar yra Rimac, bet tik laiko klausimas kada viskas apsivers aukštyn kojom, todėl elektrifikuotis ir sukurti pažangias EV technologijas Ferrari yra ypač svarbu. Puikus to irodymas „Tesla“, nes prieš dvidešim metų iš Musko didieji pramonės banginiai juokėsi ir sakė, kad jis tik meta pinigus į balą, bet dabar matom į ką viskas išaugo ir kur dabar yra šis gamintojas. Nesu „Teslos“ gerbėjas, daug ten ne pačių geriausių reikalų, bet daugelis didžiųjų senųjų gamintojų dabar yra besivejančių vaidmeny, todėl jei Ferrari nenori pakliūt į tokią poziciją, atitinkamus veiksmus reikia daryt čia ir dabar.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 06/09 23:28 Atsakyti
mhm
06/09 20:51

susitaikyk ir pradziai paziurek carwow video, ka daro elektrinis Rimac su 1000 arklio galiu Ferrari, ypac kur is eigos vaziuoja

Žiūriu visi labai svaigsta dėl to naujo Rimac, tik kažkaip labai abejoju, kad jie su Ferrari ar Lambo apskritai yra konkurentai
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas