„Ferrari“ variklis 40-50 AG silpnesnis už „Mercedes“ motorą (7)

„Ferrari“ variklis 40-50 AG silpnesnis už „Mercedes“ motorą
logo 2020 Lapkričio 22 d. 18:08, Ferrari

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto mano, kad šiemet komandos naudojamas variklis yra 40-50 AG silpnesnis už „Mercedes“ motorą.

Praėjusiais metais daug buvo kalbama apie stipriai išaugusią „Ferrari“ variklio galią. Tačiau įsigaliojus kelioms techninėms direktyvoms, ta galia stipriai sumažėjo. O šiemet, sezonui dar net neprasidėjus, tapo akivaizdu, kad „Ferrari“ bolidui trūksta ne tik sukibimo su trasa, bet ir motoro galios.

M. Binotto neslepia, kad dabar „Ferrari“ motoras yra silpniausias rikiuotėje.

„Šiuo metu tikrai neturime geriausio variklio. Bet kitais metais galėsime naudoti visiškai naują. Jei šiandien pavyktų galia prilygti „Honda“ ir „Renault“, tai būtų didžiulis žingsnis į priekį“, - duodamas interviu „Autoweek“ sakė M. Binotto.

„Ar galime pavyti „Mercedes“? Galbūt prašyti to dabar būtų per daug, nes mūsų variklis yra 40-50 AG silpnesnis už jų motorą.“

M. Binotto teigimu, komanda negali klysti ruošdamasi kitų metų sezonui.

„Turime nepamiršti, kad kitais metais galėsime naudoti tik vienos specifikacijos variklius. Žinoma, tam tikras smulkesnes detales galėsime keisti. Bet kokiu atveju klysti negalime.“


Komentarai (7)
:/
IP: 9fe9338 | 11/25 14:44 Atsakyti
Tikslios informacijos ir nėra nes kiekvienas režimas skirtingas, ir netgi skirtingai trasai skirtini mapai. Kitas dalykas kad neina pagal pikinę galią ko nors daug apie variklį pasakyti.
Bet jei taip reikia skaičių, iš daug ko sprendžiant, ta galia pačio vidaus degimo variklio turėtų būti ~500kW.
verkianti_mergiote
IP: 6fcbff0 | 11/23 13:21 Atsakyti
Grizo i savo tikra lygi ,kai Fia rado cheatus
Taip niekad ir nepavyko laimeti legaliais budais.. visi titulai per cheatus,nupirkta Fia,gazdinimais pasitraukti is cempionato jei to ar ano neduos..
Nevykeliai paskutiniai ir nemoka to pripazinti
YZF
IP: 4c5d4e2 | 11/23 10:11 Atsakyti
Pavlikas_Marozov
11/22 21:00

Man tai visi AG skaičiavimai primena interviu, kai Boto klausia ką jis mano apie Prancūzo svaigimus kad 1000 AG Renault variklis turi, sako, dar šiandien klausiau mechaniku kiek mūsų variklis turi, mechanikai atsako, kad neįmanoma nustatyt tiksliai :Dd

Nu ne, ten buvo kitaip. Botas klause savo mechaniku (tie kurie dirba su juo trasoje), kiek arkliu ju variklis turi, o jie atsake kad nezino. Nes tokios informacijos jiems niekas neduoda. Tie kurie konstruoja variklius gamykloje, zinoma kad zino viska tiksliai, tik tos info niekam nedalina.
F1 Fanas
IP: a62fab3 | 11/22 23:38 Atsakyti
Tai maksimali galia šiemet nėra galutinis faktorius ..Juk yra dar hibridinė dalis 160 ag. Gal vieniem greičiau akumuliatoriai išsikrauna, arba pati sistema lėčiau krauna tos akumuliatorius.. Per kvalifikacijas kai rodo "Onboard" matosi kaip tiesiųjų gale išsijungia tas hibridas ir po truputi greitis krentas.. Tai kaip sakankt geriau tūrėti 990 ag. bet ilgiau, nei 1000 ir keliom sekundėm trumpiau - per ratą.
Pavlikas_Marozov
IP: 764d25d | 11/22 21:00 Atsakyti
Man tai visi AG skaičiavimai primena interviu, kai Boto klausia ką jis mano apie Prancūzo svaigimus kad 1000 AG Renault variklis turi, sako, dar šiandien klausiau mechaniku kiek mūsų variklis turi, mechanikai atsako, kad neįmanoma nustatyt tiksliai :Dd
don Pedro
IP: 843aa45 | 11/22 19:18 Atsakyti
kelios technines direktyvos? tai cia kai cytus isjunge raudonskuriams?
RSFerrari
IP: 8618d61 | 11/22 18:33 Atsakyti
"Mano". Jis mano, kad variklis tiek silpnesnis. Galėtų kartais ką nors žinoti ir mažiau manyti šitas binotas. Liūdesiukas.
Kiti metai ferrari vargu ar nusimato geresni, nes kitos komandos irgi vietoj nestovės.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas