„Ferrari“ vyriausiasis strategas: kritika yra nepagrįsta (6)

„Ferrari“ vyriausiasis strategas: kritika yra nepagrįsta
logo Liepos 27 d. 11:13, Ferrari

Per lenktynes Prancūzijoje „Ferrari“ pilotas Carlosas Sainzas kovojo dėl trečios vietos su Sergio Perezu iš „Red Bull“. Pačiu aštriausiu momentu kovojant ratas į ratą TV transliacijos režisierius įjungė Sainzo pokalbį radijo ryšiu su inžinieriumi, kuris kvietė ispaną užvažiuoti į boksus.

Po finišo „Ferrari“ adresu pasipylė kritika, kurios esmė buvo ta, kad nereikėjo Carloso kviesti

sustojimui tuo lenktynių momentu. „Ferrari“ komanda į šią kritiką atsakyti pavedė ekipos vyriausiajam strategui Inaki Ruedai, kuris pranešė, kad tie radijo pokalbiai į eterį pateko ne tiesiogiai, o įrašyti anksčiau.

Inaki Rueda: „Į televizijos transliaciją pokalbiai patenka su pavėlavimu. Mes puikiai matėme, kaip Carslosas kovojo su Perezu 41 rate. Matėme, kaip Sainzas negalėjo aplenkti Perezo galinėje tiesiojoje, todėl komanda 10 posūkyje susijungė su juo radijo ryšiu ir pakvietė užvažiuoti į boksus. Tačiau Carlosas manė, kad jis sugebės aplenkti Perezą kitame rate, todėl atsakė: „Prašau, ne dabar. Ne šitame rate“.

Dabar sugrįžkime prie to, kas buvo parodyta tiesioginiame eteryje. Į transliaciją mūsų pokalbiai pateko 15 posūkyje, iš karto po to, kai lenktynininkai pravažiavimo įsukimo į boksus vietą. Pradėti pokalbį su sportininku taip vėlai nėra jokios prasmės, kadangi paprasčiausiai tuomet nebus laiko, kad pilotas suspėtų sureaguoti į jūsų nurodymus.

Rueda pridūrė, kad Sainzas nenuvažiuotų iki finišo be antro sustojimo. Tam jam tektų įveikti net 35 ratus su vidutinėmis padangomis, o pagal „Ferrari“ skaičiavimus, šios padangos gali daugiausiai išlaikyti 25 ratus. Be to, su labai senomis padangomis jis nesugebėtų atsiplėšti nuo Perezo ir George'o Russello penkiomis sekundėmis, kad galėtų kompensuoti baudos nuostolius už nesaugų išvažiavimą į trasą po pirmo sustojimo.

Todėl „Ferrari“ pasirinko garantuotą strategiją – penktą vietą ir papildomą tašką už greičiausią ratą.

„Dėl baudos mums teko iš pagrindų pakeisti taktiką paskutinei atkarpai, - kalbėjo I. Rueda. - Net jei Carlosui pavyktų aplenkti Russellą ir Perezą, jis nesusikurtų 5 sek. tarpo su senomis vidutinėmis padangomis. Todėl mes nutarėme jį pakviesti į garažą ir uždėti naujas padangas, o sugrįžęs į trasą jis nuvažiavo greičiausią ratą ir gavo papildomą balą“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 554
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2022 sezono taškai: 246
Komanda: Ferrari Amžius: 28 m.
Plačiau


Komentarai (6)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Expertaz
IP: 21a31f5 | 07/27 21:07 Atsakyti
Zedabiejus
07/27 17:05

Bet siaip idomi lentele nuemu pirmaji seseta gan ryskus cempionas atro... skaityti daugiau

Nu ir prikliedejai🤭🤭🤭 F1 ziuri is vis ar tik highlighta ir pts lentele? Alonso geriau uz ocona atrodo. Taskai nk neatspindi
Zedabiejus
IP: 1911a8a | 07/27 17:05 Atsakyti
Bet siaip idomi lentele nuemu pirmaji seseta gan ryskus cempionas atrodo Norrisas o siaip stebina kaip Oconas sitaip triuskina Alonso, o vis dar cia komentaruose kazkae liaupsina ta senuka, as net nemanau kad jis hamiltonui prilygo lb ilgai
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/27 16:38 Atsakyti
tiek pati situacija, tiek paaiskinimas atspindi sena Ferrari strategijos "tiesa" - jokios rizikos. kaip saugiai paskaicia Alonso isleido 2010 Abu Dabyje, taip iki siol jie nedaro ne vieno rizikingo sprendimo, nebent koks Sainzas pats to issireikalauja. Red Bull, imho, butu 100% like trasoje.
Ndos
IP: e7793fc | 07/27 15:02 Atsakyti
Fireblade
07/27 14:26

reikėjo pitstope normaliai išleisti...

Tu čia apie tą 5 sek. Baudą?
Fireblade
IP: 5e8629c | 07/27 14:26 Atsakyti
reikėjo pitstope normaliai išleisti...
Lemma
IP: 909efe4 | 07/27 13:52 Atsakyti
Atrodytų, kad reikėjo likt, bet buvo geras sprendimas pakeist kaliošus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas