Seniausi komentarai
Life
| Lapkričio 14 d. 13:47
YZF
| Lapkričio 13 d. 19:41

Ir vel tu pro sona. Apytusteje autostradoje gali lekti nors ir 200, bus saugiau negu mieste bamperis i bamperi. Idomu ka vokieciai galvoja apie teshlas. Turbut juokasi, nes nuo Hamburgo iki Frankfurto turbut dvi dienas vaziuosi

Paziurejus i statistika, kiek Lietuvoje uzimusa tokiu ereliu ir dar kitus uzmusta, taip neatrodo. Vokiečiai antrus metus iš eiles metu automobiliu isrenka EV, ir abejoju, ar kada vel isrinks VDV, jus primenat tuos, kurie kazkada uz arklius kovojo ir nenorejo keisti i auto arba garo masinas lauze, kad rankos turetu daugiau darbo, koncervatoriai ir atsilikeliai iki grabo lentos. :)
YZF
| Lapkričio 13 d. 19:41
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)

Ir vel tu pro sona. Apytusteje autostradoje gali lekti nors ir 200, bus saugiau negu mieste bamperis i bamperi. Idomu ka vokieciai galvoja apie teshlas. Turbut juokasi, nes nuo Hamburgo iki Frankfurto turbut dvi dienas vaziuosi
ddt
| Lapkričio 13 d. 17:11
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)

Normaliai tie 50kW pirma-antra pavara važiuoja, daugiau nei pakanka įvažiavimui į žiedą ;) O greit įsibėgėdamas gali pakenkti kokiam pėsčiąjam, kuris neturi planų tave pamatyti taip greit prie pėsčiųjų perėjos, lygiai kaip ir tau, neturinčiam planų pamatyti pėsčiojo prieš pat nosį taip greitai :)
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52
YZF
| Lapkričio 13 d. 15:52

Jeigu tu nedragini tai kodel tau isviso 'trauka is vietos' rupi? Tu gi vazineji kaip pensininkas. Imi 50KW masina ir dziaugiesi kruizinimu.

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)
YZF
| Lapkričio 13 d. 15:52
Life
| Lapkričio 13 d. 09:48

Aš rašau kaip normalus vairuotojas, aišku tavo gelda turbūt net kruizino neturi, tai tenka su gazu smaukytis :D

Jeigu tu nedragini tai kodel tau isviso 'trauka is vietos' rupi? Tu gi vazineji kaip pensininkas. Imi 50KW masina ir dziaugiesi kruizinimu.
Life
| Lapkričio 13 d. 09:50
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:19

Baik meluot, jei meluoji tai išmok geriau, nes niekur toli taip nenueisi. Ankstesnis Leaf'as Lietuvoje 2015 metais kainavo "nuo 34 749", dabartinis - "nuo 35 880". Baterijos (mažiausios) atitinkamai 24 kWh ir 40 kWh (jei čia keli kartai, tai aš balerina, ypač tariant, kad baterijų technologijos atpigo iki 10 kartų). Jei tavo visi likę teiginiai yra tokie patys patikimi, kaip šitas, tai nebematau prasmės švaistyti laiko.

Tai baterijos kaip matom ir atpigo stipriai, juk gulutine auto kaina sudaro ne tik baterijos kaina, trecios kartos uz ta pacia kaina turės jau 80 kwh :)
Life
| Lapkričio 13 d. 09:48
YZF
| Lapkričio 12 d. 18:02

As ir sakau kad tu rasai kaip botanikas. Cia Jus sedit kruziniam rezime. Bet ne mes. Ir ne jie. ;)

Aš rašau kaip normalus vairuotojas, aišku tavo gelda turbūt net kruizino neturi, tai tenka su gazu smaukytis :D
YZF
| Lapkričio 12 d. 18:02
Life
| Lapkričio 12 d. 16:26

Autostradoje apskritai sėdim kruiziniame rėžime, tai galia ir trauka apskritai nelabai aktuali. Užtat svarbiausia yra trauka būtent nuo 0. Jeigu dalyvaujate kokiose nors drago lenktynėse pora km, tada gal ir aktualu trauka virš 130 km/h, bet 99,9% vairuotojų tas visiškai neaktulu. :)

As ir sakau kad tu rasai kaip botanikas. Cia Jus sedit kruziniam rezime. Bet ne mes. Ir ne jie. ;)
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:20
Life
| Lapkričio 12 d. 16:26

Autostradoje apskritai sėdim kruiziniame rėžime, tai galia ir trauka apskritai nelabai aktuali. Užtat svarbiausia yra trauka būtent nuo 0. Jeigu dalyvaujate kokiose nors drago lenktynėse pora km, tada gal ir aktualu trauka virš 130 km/h, bet 99,9% vairuotojų tas visiškai neaktulu. :)

Taip gali kalbėti tik žmogus, kuris gyvenime dar nėra nė karto atlikęs lenkimo manevro.
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:19
Life
| Lapkričio 12 d. 11:41

Antros kartos naujas kainuoja net truputį pigiau nei naujas kainavo pirmos, o baterija kelis kartus talpenė. ;) taigi čia faktai ir skaičiai labai konkretūs baterijų kainų, jei faktai nepatinka, gyvenk toliau savo kliedesiuose, kad baterijos nepinga, o dyzeliai bezda tik vandeniu.

Baik meluot, jei meluoji tai išmok geriau, nes niekur toli taip nenueisi. Ankstesnis Leaf'as Lietuvoje 2015 metais kainavo "nuo 34 749", dabartinis - "nuo 35 880". Baterijos (mažiausios) atitinkamai 24 kWh ir 40 kWh (jei čia keli kartai, tai aš balerina, ypač tariant, kad baterijų technologijos atpigo iki 10 kartų). Jei tavo visi likę teiginiai yra tokie patys patikimi, kaip šitas, tai nebematau prasmės švaistyti laiko.
Life
| Lapkričio 12 d. 16:26
YZF
| Lapkričio 12 d. 16:18

Tesla pradeda dusti nuo 130km/h o ne nuo 250. Tik kuo toliau, tuo tas pagreitis smarkiai krenta. Bet jeigu ijungtum smegenis, tai suprastum kad kalba ne apie absoliutu greiti o apie tai, kad sita technologija 'gerai eina tik is vietos'. Nes tas pats principas nusikelia ir i visokius leaf'us, kurie gerai pajuda tik iki 40km/h o virs 80km/h jau seda kaip reikalas ir daugiau 150km/h apskritai net nevaziuoja. Neisivaizduoju ka su tokiu reiktu daryti autobahne. Mirtis.

Autostradoje apskritai sėdim kruiziniame rėžime, tai galia ir trauka apskritai nelabai aktuali. Užtat svarbiausia yra trauka būtent nuo 0. Jeigu dalyvaujate kokiose nors drago lenktynėse pora km, tada gal ir aktualu trauka virš 130 km/h, bet 99,9% vairuotojų tas visiškai neaktulu. :)
YZF
| Lapkričio 12 d. 16:18
Life
| Lapkričio 12 d. 11:44

Sėkmės gaudant stulpus su savo supuvusia kregzde :D čia žiauriai svarbus kriterijos, ne kokia trauka iki 100 km/h, o kokia nuo 250 km/h, iš kur čia portale tiek geziukų susirinko :D

Tesla pradeda dusti nuo 130km/h o ne nuo 250. Tik kuo toliau, tuo tas pagreitis smarkiai krenta. Bet jeigu ijungtum smegenis, tai suprastum kad kalba ne apie absoliutu greiti o apie tai, kad sita technologija 'gerai eina tik is vietos'. Nes tas pats principas nusikelia ir i visokius leaf'us, kurie gerai pajuda tik iki 40km/h o virs 80km/h jau seda kaip reikalas ir daugiau 150km/h apskritai net nevaziuoja. Neisivaizduoju ka su tokiu reiktu daryti autobahne. Mirtis.
Life
| Lapkričio 12 d. 11:44
YZF
| Lapkričio 11 d. 16:22

Visu pirma masina su 750Ag ir 1000nm nera seimynine. Cia toks nevykes teslafanu issireiskimas. Antra, "lambo" taip deda pro sona visas teslas kad juokas ima. Ir as nekalbu apie 0-30km/h, nes faktas kad elektra + 4wd + didelis svoris + 1000nm duoda staigu suoli, bet poto visiska mirtis. 0-250km/h per 23sec?? Tokios galios masinai?? Cia yra geda, kai ta pati lambo daro per 14sec. Kad traukia pradzioje tai nereiskia kad trauks ir toliau. Pagrindinis feilas.

Sėkmės gaudant stulpus su savo supuvusia kregzde :D čia žiauriai svarbus kriterijos, ne kokia trauka iki 100 km/h, o kokia nuo 250 km/h, iš kur čia portale tiek geziukų susirinko :D
Life
| Lapkričio 12 d. 11:41
ddt
| Lapkričio 11 d. 17:18

Kliedesius? Būk geras, parodyk kuris čia Leaf'as per tuos 8 metus atpigo nors perpus? Taip, jei nekliedėdamas, mestelk man kainas, gali išminusuot valstybės subsidijas. O jau elektros gavyba, ličio gavyba CO2 nesukuria, metalo elektromobiliams nereikia, padangų nereikia.. Jeez, į kokią vaikišką diskusiją čia nusileidžiam. Šiuo metu pagal life cycle elektromobiliai generuoja mažiau CO2 tik tiek, kiek nereikia degalams. Taškas. Plius - neskaičiuojant ličio (ne NiMH ar kitų senesnių, bet Ličio)baterijų perdirbimo technologijų, kurių masiškai prieinamų dar nėra.

Antros kartos naujas kainuoja net truputį pigiau nei naujas kainavo pirmos, o baterija kelis kartus talpenė. ;) taigi čia faktai ir skaičiai labai konkretūs baterijų kainų, jei faktai nepatinka, gyvenk toliau savo kliedesiuose, kad baterijos nepinga, o dyzeliai bezda tik vandeniu.
Life
| Lapkričio 12 d. 11:36
ddt
| Lapkričio 11 d. 17:20

Matosi, kalba žmogus EV net nečiupinėjęs, tik youvloggerių filmukų prisižiūrėjęs. Gyvenimo realybė - max 100 kmh automagistralėje aprasojusiais langais. Net jei Tesla.

Vat būtent, kad čiupinėjęs, priešingai net tokie apkerpėję dyzelistai kaip jūs, 100 kw leaf traukia žymiai smagiau, tyliau ir tolygiau nei tokios pat galios koks VW ar Toyota.
ddt
| Lapkričio 11 d. 17:24
Life
| Lapkričio 11 d. 13:54

O kiek max? na tokie *** kurie ne max su BMW ilgai negyvena, greitai pasigauna stulpus, kasdienis vaizdas, tai čia toks pats geras kaip ir miršantys VDV. :) Važinėju su naujais VW, toyotomis ir t.t. nėra ką lygintisu EV leafu ar ioniq, tas tas motoro kalimas, ilgas užikurimas su visais start-stop, trukciojimas, lagais ir t.t. :) beje, va kaip gerai traukia naujas dyzelis, idomu lagą įskaičiuoja į įsibėgijimą iki 100 km/h. :D https://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/andriulis-reze-apie-isigyta-dyzelini-audi-q8-uz-100-000-euru-pardave-nevaziuojanti-automobili.d?id=82472725

Dar vienas vaikiškas papezėjimas. Andriulis nusipirko post-dieselgeitinį VAG produktą. Kol jie cheatino, lenkė visus. Daug kas stebėjosi kodėl mano ex 2.2 110kW Euro5 dyzelis nebuvo toks "gyvas" kaip VAG'inis analogiškos galios Euro5 2.0 TDI. Paslaptis buvo paprasta - japonai necheatino. DPF darė savo darbą taip kaip turi daryt, eko ribojimai veikė taip, kaip reikėjo. O Andriulis nusileido į realybę. Pabudo iš sapno. Nusipirkęs automobilį be pratestavimo. Turtuoliai irgi verkia, bet šiuo atveju tu girdi savimylos, socialinių tinklų zviazdos "pažiūrėkit *** kaip gerai aš gyvenu" raudą.
ddt
| Lapkričio 11 d. 17:20
Life
| Lapkričio 11 d. 15:54

Šeimyninė 7 vietų Tesla net Lambus daro, tiesiog EV žymiai geresnį sukimo momentą turi iš esmės. ;) Ne apie fanatizmus reiktų kalbėti, o realybę ir tendencijas, kur link juda auto pramonė. Nelabai įsivaizduoju, kad koks VW uždarys savo naują EV, nebeleis naujų EV modelių ir grįš prie senų dyzelių tobulinimo. :)

Matosi, kalba žmogus EV net nečiupinėjęs, tik youvloggerių filmukų prisižiūrėjęs. Gyvenimo realybė - max 100 kmh automagistralėje aprasojusiais langais. Net jei Tesla.
ddt
| Lapkričio 11 d. 17:18
Life
| Lapkričio 11 d. 11:00

Esmė yra ne tik CO2, bet ir visi kiti teršalai, kurių EV neišmeta, tai ateitis labai aišku, kam priklauso. Beto įskaičiuokit į CO2 išmetimas ne tik tieisoginius dyzelių, bet ir viskas mžeikus naftas, tanklaivius, naftos gavyklas, fūras kuro pervežimui, tai gausis, kad VDV 1000 kartų daugiau išmeta.
Kas čia sunkais laidą atvesti, kiekviename garaže ar prie individualaus namo ESO gali padaryti jungį elektromobiliui su apskaita, pasidomėk paslaugomis. ;)
Masiškumas nedaro įtakos kainai, wtf čia kliedesius varai? :D Baterijos pinga įspūdingais tempais, per 8 metus atpigo beveik 10 kartų. ;)
https://data.bloomberglp.com/professional/sites/24/Capture2.jpg

Kliedesius? Būk geras, parodyk kuris čia Leaf'as per tuos 8 metus atpigo nors perpus? Taip, jei nekliedėdamas, mestelk man kainas, gali išminusuot valstybės subsidijas. O jau elektros gavyba, ličio gavyba CO2 nesukuria, metalo elektromobiliams nereikia, padangų nereikia.. Jeez, į kokią vaikišką diskusiją čia nusileidžiam. Šiuo metu pagal life cycle elektromobiliai generuoja mažiau CO2 tik tiek, kiek nereikia degalams. Taškas. Plius - neskaičiuojant ličio (ne NiMH ar kitų senesnių, bet Ličio)baterijų perdirbimo technologijų, kurių masiškai prieinamų dar nėra.
YZF
| Lapkričio 11 d. 16:22
Life
| Lapkričio 11 d. 15:54

Šeimyninė 7 vietų Tesla net Lambus daro, tiesiog EV žymiai geresnį sukimo momentą turi iš esmės. ;) Ne apie fanatizmus reiktų kalbėti, o realybę ir tendencijas, kur link juda auto pramonė. Nelabai įsivaizduoju, kad koks VW uždarys savo naują EV, nebeleis naujų EV modelių ir grįš prie senų dyzelių tobulinimo. :)

Visu pirma masina su 750Ag ir 1000nm nera seimynine. Cia toks nevykes teslafanu issireiskimas. Antra, "lambo" taip deda pro sona visas teslas kad juokas ima. Ir as nekalbu apie 0-30km/h, nes faktas kad elektra + 4wd + didelis svoris + 1000nm duoda staigu suoli, bet poto visiska mirtis. 0-250km/h per 23sec?? Tokios galios masinai?? Cia yra geda, kai ta pati lambo daro per 14sec. Kad traukia pradzioje tai nereiskia kad trauks ir toliau. Pagrindinis feilas.
Life
| Lapkričio 11 d. 15:54
YZF
| Lapkričio 11 d. 15:19

Bet kokia 5sec auto padarys ta leafa taip graudziai kad net nemalonu bus ziureti. Normalus automatas/CVT kabina ir eina is vietos lygiai graziai ir iskarto. Kad viena masina is tukstancio kazkokias turi problemas tai nieko nesako. Paimk tukstanti EV auto modeliu (kai jie bus) ir surasi dar ne tiek 'gliuku'. Tiesiog sneki kazkur toli nuo realybes, kaip koks Tesla fanas. Tie irgi fantazuoja nezinia ka.

Šeimyninė 7 vietų Tesla net Lambus daro, tiesiog EV žymiai geresnį sukimo momentą turi iš esmės. ;) Ne apie fanatizmus reiktų kalbėti, o realybę ir tendencijas, kur link juda auto pramonė. Nelabai įsivaizduoju, kad koks VW uždarys savo naują EV, nebeleis naujų EV modelių ir grįš prie senų dyzelių tobulinimo. :)

F-1.lt pulsas