Seniausi komentarai
YZF
| Lapkričio 11 d. 15:19
Life
| Lapkričio 11 d. 13:54

O kiek max? na tokie *** kurie ne max su BMW ilgai negyvena, greitai pasigauna stulpus, kasdienis vaizdas, tai čia toks pats geras kaip ir miršantys VDV. :) Važinėju su naujais VW, toyotomis ir t.t. nėra ką lygintisu EV leafu ar ioniq, tas tas motoro kalimas, ilgas užikurimas su visais start-stop, trukciojimas, lagais ir t.t. :) beje, va kaip gerai traukia naujas dyzelis, idomu lagą įskaičiuoja į įsibėgijimą iki 100 km/h. :D https://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/andriulis-reze-apie-isigyta-dyzelini-audi-q8-uz-100-000-euru-pardave-nevaziuojanti-automobili.d?id=82472725

Bet kokia 5sec auto padarys ta leafa taip graudziai kad net nemalonu bus ziureti. Normalus automatas/CVT kabina ir eina is vietos lygiai graziai ir iskarto. Kad viena masina is tukstancio kazkokias turi problemas tai nieko nesako. Paimk tukstanti EV auto modeliu (kai jie bus) ir surasi dar ne tiek 'gliuku'. Tiesiog sneki kazkur toli nuo realybes, kaip koks Tesla fanas. Tie irgi fantazuoja nezinia ka.
Life
| Lapkričio 11 d. 13:54
YZF
| Lapkričio 11 d. 13:29

Tu kalbi kaip botanikas kompiuterastas - "Autostradoje max 130". Ne, ne 130 max, gali buti ramus :) Beje, leafas 0-100 daro per 8sec, kurioje vietoje cia deda visus? Nededa, atsipalaiduok. Ir nelygink su supuvusiais kaimieciu passatais su mechaninem dezem. Tiesiog su normalia masina nevaziavai tai taip ir atrodo.

O kiek max? na tokie *** kurie ne max su BMW ilgai negyvena, greitai pasigauna stulpus, kasdienis vaizdas, tai čia toks pats geras kaip ir miršantys VDV. :) Važinėju su naujais VW, toyotomis ir t.t. nėra ką lygintisu EV leafu ar ioniq, tas tas motoro kalimas, ilgas užikurimas su visais start-stop, trukciojimas, lagais ir t.t. :) beje, va kaip gerai traukia naujas dyzelis, idomu lagą įskaičiuoja į įsibėgijimą iki 100 km/h. :D https://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/andriulis-reze-apie-isigyta-dyzelini-audi-q8-uz-100-000-euru-pardave-nevaziuojanti-automobili.d?id=82472725
YZF
| Lapkričio 11 d. 13:29
Life
| Lapkričio 11 d. 13:08

Kur Lietuvoje važinėjama? Autostradoje max 130, beto įsibėgi ir važiuoji kruizu, trauka aktualu pagrinde mieste, o čia EV deda visus bezdančius į vienus vartus su maximalia traukia nuo pirmos sekundės. Pavažinėsite, pats suprasite, koks malonumas. ;)

Tu kalbi kaip botanikas kompiuterastas - "Autostradoje max 130". Ne, ne 130 max, gali buti ramus :) Beje, leafas 0-100 daro per 8sec, kurioje vietoje cia deda visus? Nededa, atsipalaiduok. Ir nelygink su supuvusiais kaimieciu passatais su mechaninem dezem. Tiesiog su normalia masina nevaziavai tai taip ir atrodo.
Life
| Lapkričio 11 d. 13:08
YZF
| Lapkričio 11 d. 12:41

Vazinejama Vokietijoje. Arba Lietuvoje. Arba kur nors kitur. Beje, leafas nifiga netraukia, darau tuos draginancius leafus viena po kito (is vietos). Tiesiog smegeneles elektristams biski aptemdytos tai nesupranta koks istikruju pagreitis ir kur jis baigiasi.

Kur Lietuvoje važinėjama? Autostradoje max 130, beto įsibėgi ir važiuoji kruizu, trauka aktualu pagrinde mieste, o čia EV deda visus bezdančius į vienus vartus su maximalia traukia nuo pirmos sekundės. Pavažinėsite, pats suprasite, koks malonumas. ;)
YZF
| Lapkričio 11 d. 12:41
Life
| Lapkričio 11 d. 11:22

Įdomu, kur važinėjate 200 km/h? :D Kurioje čia gatvėje? :D Man kur kas svarbiau, kiek automobilis iki 100 km/h įsibėgėja, mieste iki 50 km/h, tai EV daro į vietą visus VDV, net didžialitrus BMW. Nereikia net teslos, leaf'as daro visus BMW į vienus vartus su savo tolygia ir kart šaunančia trauka, tuo tarpu koks VW kol užsikuria, kol pavaras parjungia, smaukosi tamposi, trūkčioja, dabar nulis kormorto ir greičio važinėti VDV, tai pavažinėji su EV. Apie audi su savo 2 sekudžiu lagu net neužsiminsiu. :D

Vazinejama Vokietijoje. Arba Lietuvoje. Arba kur nors kitur. Beje, leafas nifiga netraukia, darau tuos draginancius leafus viena po kito (is vietos). Tiesiog smegeneles elektristams biski aptemdytos tai nesupranta koks istikruju pagreitis ir kur jis baigiasi.
Life
| Lapkričio 11 d. 11:22
YZF
| Lapkričio 08 d. 19:04

Prie viso to reikia prideti: 'uzsipildymas kolonejele' truks ne 5 min o daug daug ilgiau (didelis no no laika skaiciuojantiems/dirbantiems), esami modeliai yra beviltiski visame kitame - komforto iranga, patikimumas, vaziavimo komfortas, talpa (nes visos masinos mazos ir su siaurais ratais - kad maziau energijos rytu). Nekalbant jau apie modeliu pasirinkimo trukuma. Ir man asmeniskai didelis NE yra visiskas bukumas ir traukos nebuvimas prie didesnio greicio. Ta pati Tesla P100D su visais savo 700+ AG tiesiog "sustoja" virs 200 km/h sitame galios segmente. Taycan padare pazanga su greiciu deze, bet vistiek cia dar viskas negreitai paprastu auto lygyje. Ka jau kalbeti kad autobahne 200 pavarysi ir uz 40 min gali vel stoti valandai poilsio.

Įdomu, kur važinėjate 200 km/h? :D Kurioje čia gatvėje? :D Man kur kas svarbiau, kiek automobilis iki 100 km/h įsibėgėja, mieste iki 50 km/h, tai EV daro į vietą visus VDV, net didžialitrus BMW. Nereikia net teslos, leaf'as daro visus BMW į vienus vartus su savo tolygia ir kart šaunančia trauka, tuo tarpu koks VW kol užsikuria, kol pavaras parjungia, smaukosi tamposi, trūkčioja, dabar nulis kormorto ir greičio važinėti VDV, tai pavažinėji su EV. Apie audi su savo 2 sekudžiu lagu net neužsiminsiu. :D
Life
| Lapkričio 11 d. 11:00
ddt
| Lapkričio 09 d. 12:55

Kuris cia garazas tampa ikrovimo vieta? Gal as savo parkinge blogai ieskau? Nebent nuo apsvietimo laida nusivesciau. Masine gamyba ju neatpigins, bateriju komponentu kaina yra pagrindinsi komponentas, o licio bateriju masinis naudojimas visuose sektoriuose (laptopai, telefonai ir pan) niekaip kazkodel itakos kainoms nedaro. Kuo didesnis haipas ant ekologijos, tuo daugiau gamintojai nores pasisildyt ant masinei psichozei pasidavusiu wannabe enviromentalistu. Nes jei tas zaliasis tikrai zalias, jis apskritai nevaziuos ir su elektromobiliu, kuris per savo life cycle CO2 ir tarsos prigeneruoja tik nedaug maziau nei VDV produktas.

Esmė yra ne tik CO2, bet ir visi kiti teršalai, kurių EV neišmeta, tai ateitis labai aišku, kam priklauso. Beto įskaičiuokit į CO2 išmetimas ne tik tieisoginius dyzelių, bet ir viskas mžeikus naftas, tanklaivius, naftos gavyklas, fūras kuro pervežimui, tai gausis, kad VDV 1000 kartų daugiau išmeta.
Kas čia sunkais laidą atvesti, kiekviename garaže ar prie individualaus namo ESO gali padaryti jungį elektromobiliui su apskaita, pasidomėk paslaugomis. ;)
Masiškumas nedaro įtakos kainai, wtf čia kliedesius varai? :D Baterijos pinga įspūdingais tempais, per 8 metus atpigo beveik 10 kartų. ;)
https://data.bloomberglp.com/professional/sites/24/Capture2.jpg
Life
| Lapkričio 11 d. 10:49
ddt
| Lapkričio 09 d. 17:33

Na ir dar: i tavo abstrakcius pakalbejimus as konkreciai: paklausos elektromobiliams NERA, NULIS, ji yra dirbtinai sukuriama prievartiniu budu: subsidijomis EV, draudimais VDV, papildomais mokesciais VDV miestuose, ar CO2 - gamintojams. Lietuvoje (ir ne tik, tarkim JAV Tesla atvejis) paklausa EV yra tik del galimybes nemokamai pasikrauti. Po 2 metu tokios paslaugos Lietuvoje neliks. Liks Ignitis su x kartu didesniais tarifais nei tavo namu rozeteje - ir tai cia pagal dabartine situacija; kokie ju tarifai bus stotelese po 5 metu as tik galiu spelioti, bet tikrai nemanau, kad tie patys 0,25 uz kWh kaip kad dabar. Papasakok man apie tai, kokia EV paklausa tokiu atveju bus toliau, be dirbtinio ju skatinimo. Aciu.

Ką reiškia prievartiniai mokesčiai ir subsidijos? Nemanai, kad už smardinimą savo dyzliu turi atitinkamai mokėti? Čia tas pats, kas miesto centre atsidarytų kokia gamykla kurenanti anglis, bet smirdantys dyzeliai ir smogas miesto centre pagal jus jau ok. :)
Life
| Lapkričio 11 d. 10:46
ddt
| Lapkričio 10 d. 10:18

Ir dar. Niekas EV nedemonizuoja. Niekas nesupranta, kodėl taip demonizuojami VDV.

Todėl, kad yra atgyvena ir didžiausias taršos šaltinis. Pramonė, šilumos, elektros gamyba jau senai tiek nebeteršia, o auto važinėja praktiškai tie patys benzai ir dyzeliai kaip ir prieš kelis dešimtmečius. Jei globalinis atšilimas nevarbu, tai svarbu turėtų būti kuom kasdien kvėpuojate gatvėse.
kaimietisdmc
| Lapkričio 11 d. 10:36
Jei ne zalieji aktyvistai, nematantys visu EV sanaudu ir tarsos, VDV nemirtu. Bet deja jie laimi, tai VDV bus apmokestinti ir standartizuoti iki tiek, kad nebeapsimokes. Tai jau praktiskai ivyko.

EV dabar didziausias trukumas yra kainos (kurios labai sparciai mazeja) ir tiekimas. Kona waiting list - 2 metai, eNiro - 1 metai. Bet po 5 metu jau bus kitaip. 500km range yra pilnai pakankamas 99 procentu zmoniu 99 procentu kelioniu. Tam 1% bus fast charge. Kasdieniam krovimui bus stoteles namie, darbe ir aikstelese. Elektriniu pristatys kiek reikia.

Vandeniliu netikiu, nes kol kas jo yra - jis kaip atliekos naftos pramonej. O kad prigaminti visiem auto, jau neapsimokes. Sudetingas saugojimas, didelis slegis. O svarbiausia - bateriju technologija vystosi labai greitai ir visiskai nukilins vandeniliuvaromus auto, nes kai yra fast charge, vandeliniai auto nebesprendzia jokios problemos.
SDokas
| Lapkričio 10 d. 12:00
Telemetrijus
| Lapkričio 10 d. 09:58

Vandeniliu varomas automobilis, tai tas pats EV, tik jis energiją ima ne iš baterijų, o iš taip vadinamų kuro-celių, kur elektra išgaunama cheminio proceso su vandeniliu metu.
Beto tokie automobiliai turi turėt, bent jau hibridiniam automobiliui skirto dydžio baterijas.

Del to ir manau kad perspektyvos didziausios, nes nereikia krovimo stoteleje ilgai sedet, ekologiniu atzvilgiu irgi geras varijantas, neiskaiciuojant gamybos proceso.
ddt
| Lapkričio 10 d. 10:18
Ir dar. Niekas EV nedemonizuoja. Niekas nesupranta, kodėl taip demonizuojami VDV.
ddt
| Lapkričio 10 d. 10:15
Telemetrijus
| Lapkričio 10 d. 09:52

O tiesiogiai naftos kilmės kurą naudojamų transporto priemonių, taip vadinamas taršos "footprintas" iki galo ištirtas? Kiek taršos generuoja VDV vs EV iš 1 barelio žalios naftos? Ar matei kaip atrodo stovėjimo aikštelės prie PC? Visos nusėtos tepalo dėmėm - tau tai neatrodo skausminga tema?
Aš nieko neprognozuosiu, tiesiog pagyvensim ir pamatysim, kas bus po 2-ju, 5 ar 10m.
Man tik keista, kad kažkas perdėtai demonizuoja EV. O tezes "niekas nežino", "neaišku, kas bus rytoj" galima pritaikyti faktiškai betkokiai sferai.

Absoliučiai taip, ištirtas ir netgi Lietuvoje. Neseniai buvau tokio darbo pristatyme. Jis lygino ne tik VDV, bet ir EV footprint'ą, bet pastaruoju atveju ten buvo per daug prezumpcijų dėl baterijų perdirbimo energijos sąnaudų ir bypass produktų, kad palyginimą būtų galima laikyti visiškai patikimu (šiam momentui). Kalbant apie mano automobilį, taip jis turi VDV, bet tepalo dėmių nepalieka, o iš išmetimo vamzdžio eina Euro 6b kiekiai kiek tikėsim jo CoC'u. O EV turi ir tepalo, ir aušinimo skysčio, stabdžių skysčio ir kt techninių skysčių, kurių prasiskverbimas puikiai ir pilnai įmanomas. Jei jau čia ir toliau taip įnirtingai bandai įkąst tais trapiais filosofinių argumentų ir "klausimų į klausimą" dantukais.
Telemetrijus
| Lapkričio 10 d. 09:58
SDokas
| Lapkričio 09 d. 23:19

Paskaicius visus komentarus, mano nuomone ir toliau islieka kad perspektyvos didziausios yra vandeniliui.

Vandeniliu varomas automobilis, tai tas pats EV, tik jis energiją ima ne iš baterijų, o iš taip vadinamų kuro-celių, kur elektra išgaunama cheminio proceso su vandeniliu metu.
Beto tokie automobiliai turi turėt, bent jau hibridiniam automobiliui skirto dydžio baterijas.
Telemetrijus
| Lapkričio 10 d. 09:52
ddt
| Lapkričio 09 d. 17:33

Na ir dar: i tavo abstrakcius pakalbejimus as konkreciai: paklausos elektromobiliams NERA, NULIS, ji yra dirbtinai sukuriama prievartiniu budu: subsidijomis EV, draudimais VDV, papildomais mokesciais VDV miestuose, ar CO2 - gamintojams. Lietuvoje (ir ne tik, tarkim JAV Tesla atvejis) paklausa EV yra tik del galimybes nemokamai pasikrauti. Po 2 metu tokios paslaugos Lietuvoje neliks. Liks Ignitis su x kartu didesniais tarifais nei tavo namu rozeteje - ir tai cia pagal dabartine situacija; kokie ju tarifai bus stotelese po 5 metu as tik galiu spelioti, bet tikrai nemanau, kad tie patys 0,25 uz kWh kaip kad dabar. Papasakok man apie tai, kokia EV paklausa tokiu atveju bus toliau, be dirbtinio ju skatinimo. Aciu.

O tiesiogiai naftos kilmės kurą naudojamų transporto priemonių, taip vadinamas taršos "footprintas" iki galo ištirtas? Kiek taršos generuoja VDV vs EV iš 1 barelio žalios naftos? Ar matei kaip atrodo stovėjimo aikštelės prie PC? Visos nusėtos tepalo dėmėm - tau tai neatrodo skausminga tema?
Aš nieko neprognozuosiu, tiesiog pagyvensim ir pamatysim, kas bus po 2-ju, 5 ar 10m.
Man tik keista, kad kažkas perdėtai demonizuoja EV. O tezes "niekas nežino", "neaišku, kas bus rytoj" galima pritaikyti faktiškai betkokiai sferai.
SDokas
| Lapkričio 09 d. 23:19
Paskaicius visus komentarus, mano nuomone ir toliau islieka kad perspektyvos didziausios yra vandeniliui.
ddt
| Lapkričio 09 d. 17:33
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 13:44

"O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos"

O čia tipiškas delfiškas argumentas į kurį neva turėčiau apeliuoti faktais?

Man ir pasauliui neįdomu, ką tu manai. Viską į vietas sustato rinkos dėsniai - kol bateriją pagaminti iš naujų medžiagų (kolkas) labiau apsimoka, tol nebus didelio progreso perdirbimo. Kol egzistuoja paklausa elektromobilui - tol ta infrastruktūra vystysis ir egzistuos.
Tu labai susirūpinęs elektomobiliu beterijų utilizacija, bet abejingas tai pačiai ptoblemai iš buitinės technikos aspekto. Todėl tavo pozicija neatrodo rimtai.

Na ir dar: i tavo abstrakcius pakalbejimus as konkreciai: paklausos elektromobiliams NERA, NULIS, ji yra dirbtinai sukuriama prievartiniu budu: subsidijomis EV, draudimais VDV, papildomais mokesciais VDV miestuose, ar CO2 - gamintojams. Lietuvoje (ir ne tik, tarkim JAV Tesla atvejis) paklausa EV yra tik del galimybes nemokamai pasikrauti. Po 2 metu tokios paslaugos Lietuvoje neliks. Liks Ignitis su x kartu didesniais tarifais nei tavo namu rozeteje - ir tai cia pagal dabartine situacija; kokie ju tarifai bus stotelese po 5 metu as tik galiu spelioti, bet tikrai nemanau, kad tie patys 0,25 uz kWh kaip kad dabar. Papasakok man apie tai, kokia EV paklausa tokiu atveju bus toliau, be dirbtinio ju skatinimo. Aciu.
ddt
| Lapkričio 09 d. 17:20
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 13:44

"O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos"

O čia tipiškas delfiškas argumentas į kurį neva turėčiau apeliuoti faktais?

Man ir pasauliui neįdomu, ką tu manai. Viską į vietas sustato rinkos dėsniai - kol bateriją pagaminti iš naujų medžiagų (kolkas) labiau apsimoka, tol nebus didelio progreso perdirbimo. Kol egzistuoja paklausa elektromobilui - tol ta infrastruktūra vystysis ir egzistuos.
Tu labai susirūpinęs elektomobiliu beterijų utilizacija, bet abejingas tai pačiai ptoblemai iš buitinės technikos aspekto. Todėl tavo pozicija neatrodo rimtai.

Plius tu net nesupratai, apie ka as. As apie tai, kad elektromobiliu tarsos mastas dar nera pilnai aiskus, nes esminis, pagrindinis, kertinis klausimas - kaip bus su bateriju perdirbimu. Klausimas absoliuciai atviras ir skausmingas, ir butent tas, kurio arba vengia visi elektrofanai, arba pradeda atsakineti klausimais i klausima, arba dazniausiai argumentais "nieko tu nesupranti". Butent tavo atvejis.
ddt
| Lapkričio 09 d. 17:17
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 13:44

"O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos"

O čia tipiškas delfiškas argumentas į kurį neva turėčiau apeliuoti faktais?

Man ir pasauliui neįdomu, ką tu manai. Viską į vietas sustato rinkos dėsniai - kol bateriją pagaminti iš naujų medžiagų (kolkas) labiau apsimoka, tol nebus didelio progreso perdirbimo. Kol egzistuoja paklausa elektromobilui - tol ta infrastruktūra vystysis ir egzistuos.
Tu labai susirūpinęs elektomobiliu beterijų utilizacija, bet abejingas tai pačiai ptoblemai iš buitinės technikos aspekto. Todėl tavo pozicija neatrodo rimtai.

Na, tu net neatsirenki, kur delfi, kur ne. Apie busimas bateriju technologijas kalba potencialus perdirbejai, as citavau ju zodzius. Tiek ziniu.
Telemetrijus
| Lapkričio 09 d. 13:44
ddt
| Lapkričio 09 d. 13:05

Per artimiausius 10-15 metu niekas neprognozuoja suolio panaudotu automobiliu bateriju perdirbimo srityje. Kol tai techniskai imanoma, ekonomiskai yra katastrofiskai per brangu (baterijos pagaminimas ir perdirbimo nauda yra santykis 3:1, t.y. perdirbdamas baterija tu pakartotiniam panaudojimui isgauni tik tiek elementu, kad tris kartus eini i minusa). Ir be to, litis kaip elementas sitame klausime net nefiguruoja, nes jei kobalta ir nikeli jie isgrynina, tai litis eina i pasalini elementu miksa ir jo isgryninimas perdirbimo metu yra kol kas praktiskai nulinis. O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos, ir todel niekas nezino,kokia perdirbimo technologija joms kurti/tobulinti. Pasidomek siek tiek, pries pildamas beleatristika, nes paprasytas sukonkretinti savo pozicija faktais, atsakineji klausimais i klausimus. Kas yra grazus pozymis kad sitoje srityje esi tik delfi skaitytojas. Jei pagristum savo argumentus, as tureciau i ka atsakyti. O atsakineti i filosofinius klausimus argumentais man siame etape atrodo pernelyg brangus laiko svaistymas, salia to, ka as tau jau parasiau. Kaip siek tiek materialo paties vidiniam tobulejimui paskatinti. Tikiuosi pades :)

"O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos"

O čia tipiškas delfiškas argumentas į kurį neva turėčiau apeliuoti faktais?

Man ir pasauliui neįdomu, ką tu manai. Viską į vietas sustato rinkos dėsniai - kol bateriją pagaminti iš naujų medžiagų (kolkas) labiau apsimoka, tol nebus didelio progreso perdirbimo. Kol egzistuoja paklausa elektromobilui - tol ta infrastruktūra vystysis ir egzistuos.
Tu labai susirūpinęs elektomobiliu beterijų utilizacija, bet abejingas tai pačiai ptoblemai iš buitinės technikos aspekto. Todėl tavo pozicija neatrodo rimtai.

F-1.lt pulsas