FIA išleido dar vieną direktyvą dėl variklių (29)

FIA išleido dar vieną direktyvą dėl variklių
logo Lapkričio 14 d. 13:45, Ferrari

FAI direktyva dėl degalų sąnaudų jutiklių darbo TD 039/19, išleista prieš JAV GP etapą, daugelio nuomone, turėjo įtakos „Ferrari“ rezultatams Ostine, tačiau tai įrodyta nebuvo.

Prieš lenktynių savaitgalį Interlagose FIA išleido dar vieną direktyvą – TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus.

Pavyzdžiui, į degimo kamerą negali patekti alyva iš interkulerio (tarpinio oro aušintuvo) aušinimo ir ERS sistemų – įtarimai dėl to, jog „Ferrari“ tai naudoja jėgainės galiai didinti, atsirado prieš mėnesį.

San Paule „Ferrari“ turės puikų šansą įrodyti, kad visi įtarimai jų adresu neturi pagrindo, pademonstruodami greičio pranašumą ilgoje Interlagoso tiesiojoje, juo labiau, kad čia Charlesas Leclercas turės naują „trečiosios versijos“ jėgos agregatą – su didžiausia šiuo metu galia.

Komentarai (29)


Vytispagonia
| Lapkričio 15 d. 13:15
O gal ir nedegina tų skysčių, bet aušinimui naudoja ne vandenį, o FlexeGRAPH.
Norge
| Lapkričio 15 d. 11:45
db
| Lapkričio 15 d. 11:42

Bet galima padaryti išmetamų dujų mėginį ir matyti, kas ten dega, galima matuoti tepalų lygius prieš ir po lenktynių. Yra tų būdų be ardymo

Kiek suprantu, ferari labiausia itarineja del machinaciju q metu. Tai iseitu garaze turi stoveti fia atstovas su menzurkom ir matuoti lygius skysciu po kiekvieno greito rato...
db
| Lapkričio 15 d. 11:42
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:27

nesu specas, bet logiskai iseitu, kad kazkokiom zarnelem ta skysti paduoda i degimo kamera? nes jei ne, tai kaip ten fia'ai imanoma sukontroliuoti ar kas pateko ar nepateko? juk neardys pu po kiekvieno q uzvaziavomo kad patikrinti ar ten bakeli kokiam sumazejo skyscio ar ne. ir kiek jo ten turi sumazeti ir t.t.

Bet galima padaryti išmetamų dujų mėginį ir matyti, kas ten dega, galima matuoti tepalų lygius prieš ir po lenktynių. Yra tų būdų be ardymo
ddt
| Lapkričio 15 d. 05:48
Vis tiek temos autoriai nesutvarko teksto, direktyvų numeracijos belekokios, ir pas juos ankstesnė direktyva turi vėlesnį registracijos numerį. Norintiems paskaityti daugiau, tai nepadės. Rašiau gi, kad "Austin'o" direktyva buvo TD 35/19, dabartinė TD 38/19.
bmw v8
| Lapkričio 14 d. 23:06
Nemanau, kad čia kas nors galėtų sulėtėti po tokių nesąmonių 😂 kiek to tepalo jie gali sudeginti? 1l ar 3l? Kiek čia galios iš tiek peši? Dar suprasčiau, kad 1 ratui kažką gali laimėt iš to tepalo, o čia per 60 ratų tie tegu, kad ir 6l, tai gausis 100ml vienam ratui prie 1000ag pridės papildomus 3ag 😂 arba čia kažkas mulkina žiūrovus ir bando daryt intrigas, arba žurnalistai nesupranta ką rašo...
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:33
skaiciau siandien viena komentara - "butu geras sposas, jei po situ visu fia direktyvu isleidimo pyst ir mersas, o ne ferari interlagoso tiesiojoj suletetu" :)))
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 22:28
Retoriskai pamastysiu, galetu moderatoriai padaryti vartojo blokavimo funkcija, paspaudei blokuoti ir nematai nei vieno jo kementaro, nes dabar uzsiknisi kol perskipini vieno ir to paties asmens vemalus
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:27
Klepsidra
| Lapkričio 14 d. 21:33

It points to the suspicion that engine manufacturers could divert combustible fluids from the intercooler, the air collector or the ERS system for combustion and thus increase performance - buvo galima ir tiksliau parasyti...

nesu specas, bet logiskai iseitu, kad kazkokiom zarnelem ta skysti paduoda i degimo kamera? nes jei ne, tai kaip ten fia'ai imanoma sukontroliuoti ar kas pateko ar nepateko? juk neardys pu po kiekvieno q uzvaziavomo kad patikrinti ar ten bakeli kokiam sumazejo skyscio ar ne. ir kiek jo ten turi sumazeti ir t.t.
YZF
| Lapkričio 14 d. 22:01
dtmdainis
| Lapkričio 14 d. 19:06

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁

Susipainiojai savo ejimuose :) :)
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 22:01
Tepalo deginimas nesibaige, tik kiekiai pasikeite
×

F-1.lt pulsas