FIA išleido dar vieną direktyvą dėl variklių (29)

FIA išleido dar vieną direktyvą dėl variklių
logo 2019 Lapkričio 14 d. 13:45, Ferrari

FAI direktyva dėl degalų sąnaudų jutiklių darbo TD 039/19, išleista prieš JAV GP etapą, daugelio nuomone, turėjo įtakos „Ferrari“ rezultatams Ostine, tačiau tai įrodyta nebuvo.

Prieš lenktynių savaitgalį Interlagose FIA išleido dar vieną direktyvą – TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus.

Pavyzdžiui, į degimo kamerą negali patekti alyva iš interkulerio (tarpinio oro aušintuvo) aušinimo ir ERS sistemų – įtarimai dėl to, jog „Ferrari“ tai naudoja jėgainės galiai didinti, atsirado prieš mėnesį.

San Paule „Ferrari“ turės puikų šansą įrodyti, kad visi įtarimai jų adresu neturi pagrindo, pademonstruodami greičio pranašumą ilgoje Interlagoso tiesiojoje, juo labiau, kad čia Charlesas Leclercas turės naują „trečiosios versijos“ jėgos agregatą – su didžiausia šiuo metu galia.


Komentarai (29)
dtmdainis
| 11/14 17:56 Atsakyti
YZF
11/14 15:38

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis

Žmogus, kuris iš skirtingų profilių rašo skirtinga nuomonę apie vieną pilotą, negali kalbėti apie publiką, kuri čia renkasi. #žemas lygis
dtmdainis
| 11/14 19:06 Atsakyti
YZF
11/14 18:15

Juokingiausia tai kad as nerasau is skirtingu profiliu skirtingu nuomoniu :))) #failed #again

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁
YZF
| 11/14 22:01 Atsakyti
dtmdainis
11/14 19:06

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁

Susipainiojai savo ejimuose :) :)
Norge logo rėmėjas
| 11/14 22:33 Atsakyti
skaiciau siandien viena komentara - "butu geras sposas, jei po situ visu fia direktyvu isleidimo pyst ir mersas, o ne ferari interlagoso tiesiojoj suletetu" :)))
YZF
| 11/14 14:27 Atsakyti
Prikirps sukciams sparnelius
maxpower
| 11/14 16:08 Atsakyti
YZF
11/14 15:38

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis

Vienas ir du titulus sugebejo su nelegaliu bolidu laimet.
Camicasee
| 11/14 20:21 Atsakyti
Patiokas
11/14 19:55

techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....

Taip, blogai išversta, nėra tokios formuluotės: ,,TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus." tai supaprastintas išaiškinimas paprastam žiūrovui, bet ne konkreti direktyva.
Fekkalli
| 11/14 21:21 Atsakyti
uztaisykit sudu pabuklus, galesit po interlagoso saudyt i gulinti kumeli.
Patiokas
| 11/14 22:01 Atsakyti
Tepalo deginimas nesibaige, tik kiekiai pasikeite
Patiokas
| 11/14 22:28 Atsakyti
Retoriskai pamastysiu, galetu moderatoriai padaryti vartojo blokavimo funkcija, paspaudei blokuoti ir nematai nei vieno jo kementaro, nes dabar uzsiknisi kol perskipini vieno ir to paties asmens vemalus
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas