FAI direktyva dėl degalų sąnaudų jutiklių darbo TD 039/19, išleista prieš JAV GP etapą, daugelio nuomone, turėjo įtakos „Ferrari“ rezultatams Ostine, tačiau tai įrodyta nebuvo.
Prieš lenktynių savaitgalį Interlagose FIA išleido dar vieną direktyvą – TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus.
Pavyzdžiui, į degimo kamerą negali patekti alyva iš interkulerio (tarpinio oro aušintuvo) aušinimo ir ERS sistemų – įtarimai dėl to, jog „Ferrari“ tai naudoja jėgainės galiai didinti, atsirado prieš mėnesį.
San Paule „Ferrari“ turės puikų šansą įrodyti, kad visi įtarimai jų adresu neturi pagrindo, pademonstruodami greičio pranašumą ilgoje Interlagoso tiesiojoje, juo labiau, kad čia Charlesas Leclercas turės naują „trečiosios versijos“ jėgos agregatą – su didžiausia šiuo metu galia.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |