Seniausi komentarai
Vytispagonia
| Lapkričio 15 d. 13:15
O gal ir nedegina tų skysčių, bet aušinimui naudoja ne vandenį, o FlexeGRAPH.
Norge
| Lapkričio 15 d. 11:45
db
| Lapkričio 15 d. 11:42

Bet galima padaryti išmetamų dujų mėginį ir matyti, kas ten dega, galima matuoti tepalų lygius prieš ir po lenktynių. Yra tų būdų be ardymo

Kiek suprantu, ferari labiausia itarineja del machinaciju q metu. Tai iseitu garaze turi stoveti fia atstovas su menzurkom ir matuoti lygius skysciu po kiekvieno greito rato...
db
| Lapkričio 15 d. 11:42
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:27

nesu specas, bet logiskai iseitu, kad kazkokiom zarnelem ta skysti paduoda i degimo kamera? nes jei ne, tai kaip ten fia'ai imanoma sukontroliuoti ar kas pateko ar nepateko? juk neardys pu po kiekvieno q uzvaziavomo kad patikrinti ar ten bakeli kokiam sumazejo skyscio ar ne. ir kiek jo ten turi sumazeti ir t.t.

Bet galima padaryti išmetamų dujų mėginį ir matyti, kas ten dega, galima matuoti tepalų lygius prieš ir po lenktynių. Yra tų būdų be ardymo
ddt
| Lapkričio 15 d. 05:48
Vis tiek temos autoriai nesutvarko teksto, direktyvų numeracijos belekokios, ir pas juos ankstesnė direktyva turi vėlesnį registracijos numerį. Norintiems paskaityti daugiau, tai nepadės. Rašiau gi, kad "Austin'o" direktyva buvo TD 35/19, dabartinė TD 38/19.
bmw v8
| Lapkričio 14 d. 23:06
Nemanau, kad čia kas nors galėtų sulėtėti po tokių nesąmonių 😂 kiek to tepalo jie gali sudeginti? 1l ar 3l? Kiek čia galios iš tiek peši? Dar suprasčiau, kad 1 ratui kažką gali laimėt iš to tepalo, o čia per 60 ratų tie tegu, kad ir 6l, tai gausis 100ml vienam ratui prie 1000ag pridės papildomus 3ag 😂 arba čia kažkas mulkina žiūrovus ir bando daryt intrigas, arba žurnalistai nesupranta ką rašo...
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:33
skaiciau siandien viena komentara - "butu geras sposas, jei po situ visu fia direktyvu isleidimo pyst ir mersas, o ne ferari interlagoso tiesiojoj suletetu" :)))
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 22:28
Retoriskai pamastysiu, galetu moderatoriai padaryti vartojo blokavimo funkcija, paspaudei blokuoti ir nematai nei vieno jo kementaro, nes dabar uzsiknisi kol perskipini vieno ir to paties asmens vemalus
Norge
| Lapkričio 14 d. 22:27
Klepsidra
| Lapkričio 14 d. 21:33

It points to the suspicion that engine manufacturers could divert combustible fluids from the intercooler, the air collector or the ERS system for combustion and thus increase performance - buvo galima ir tiksliau parasyti...

nesu specas, bet logiskai iseitu, kad kazkokiom zarnelem ta skysti paduoda i degimo kamera? nes jei ne, tai kaip ten fia'ai imanoma sukontroliuoti ar kas pateko ar nepateko? juk neardys pu po kiekvieno q uzvaziavomo kad patikrinti ar ten bakeli kokiam sumazejo skyscio ar ne. ir kiek jo ten turi sumazeti ir t.t.
YZF
| Lapkričio 14 d. 22:01
dtmdainis
| Lapkričio 14 d. 19:06

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁

Susipainiojai savo ejimuose :) :)
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 22:01
Tepalo deginimas nesibaige, tik kiekiai pasikeite
Klepsidra
| Lapkričio 14 d. 21:33
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 19:55

techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....

taip, tepalas patenka i degimo kamera, bet tam yra direktyvos/taisykles su max kiekiu, kiek jo gali patekti - po to ir baigesi tepalo deginimas
Klepsidra
| Lapkričio 14 d. 21:33
It points to the suspicion that engine manufacturers could divert combustible fluids from the intercooler, the air collector or the ERS system for combustion and thus increase performance - buvo galima ir tiksliau parasyti...
Fekkalli
| Lapkričio 14 d. 21:21
uztaisykit sudu pabuklus, galesit po interlagoso saudyt i gulinti kumeli.
Camicasee
| Lapkričio 14 d. 20:21
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 19:55

techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....

Taip, blogai išversta, nėra tokios formuluotės: ,,TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus." tai supaprastintas išaiškinimas paprastam žiūrovui, bet ne konkreti direktyva.
Patiokas
| Lapkričio 14 d. 19:55
techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....
dtmdainis
| Lapkričio 14 d. 19:06
YZF
| Lapkričio 14 d. 18:15

Juokingiausia tai kad as nerasau is skirtingu profiliu skirtingu nuomoniu :))) #failed #again

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁
YZF
| Lapkričio 14 d. 18:15
dtmdainis
| Lapkričio 14 d. 17:56

Žmogus, kuris iš skirtingų profilių rašo skirtinga nuomonę apie vieną pilotą, negali kalbėti apie publiką, kuri čia renkasi. #žemas lygis

Juokingiausia tai kad as nerasau is skirtingu profiliu skirtingu nuomoniu :))) #failed #again
ddt
| Lapkričio 14 d. 18:10
Blogai parašėte direktyvų numeracijas. Pirmoji kuri aktuali naujienos kontekste, buvo TD 35/19.
dtmdainis
| Lapkričio 14 d. 17:56
YZF
| Lapkričio 14 d. 15:38

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis

Žmogus, kuris iš skirtingų profilių rašo skirtinga nuomonę apie vieną pilotą, negali kalbėti apie publiką, kuri čia renkasi. #žemas lygis
Zdarovas
| Lapkričio 14 d. 17:20
FAI... :)

F-1.lt pulsas