YZF
| 11/14 14:27 Atsakyti
Prikirps sukciams sparnelius
poslusis
| 11/14 15:36 Atsakyti
galetu tau kas prikirpt
YZF
| 11/14 15:38 Atsakyti
poslusis
11/14 15:36

galetu tau kas prikirpt

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis
Rimvydas Rozenas_2
| 11/14 15:58 Atsakyti
Tai vat iš kur mano tdi tiek galios :D
maxpower
| 11/14 16:08 Atsakyti
YZF
11/14 15:38

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis

Vienas ir du titulus sugebejo su nelegaliu bolidu laimet.
Klepsidra
| 11/14 16:17 Atsakyti
maxpower
11/14 16:08

Vienas ir du titulus sugebejo su nelegaliu bolidu laimet.

kaip tik neseniai buvo F1 video ta tema - gal paziurek pries lodamas
Žygintas Ramanauskas
| 11/14 16:38 Atsakyti
bet alyva nėra degus skystis
maxpower
| 11/14 16:39 Atsakyti
Klepsidra
11/14 16:17

kaip tik neseniai buvo F1 video ta tema - gal paziurek pries lodamas

Tegul YZF nustoja lot :)
maxpower
| 11/14 16:40 Atsakyti
Klepsidra
11/14 16:17

kaip tik neseniai buvo F1 video ta tema - gal paziurek pries lodamas

bet siaip numesk link noriu paziure
Zdarovas
| 11/14 17:20 Atsakyti
FAI... :)
dtmdainis
| 11/14 17:56 Atsakyti
YZF
11/14 15:38

Sakai esi uz tai, kad kazkuri komanda cheatintu? Va tokia ta publika cia ir renkasi. #lygis

Žmogus, kuris iš skirtingų profilių rašo skirtinga nuomonę apie vieną pilotą, negali kalbėti apie publiką, kuri čia renkasi. #žemas lygis
ddt
| 11/14 18:10 Atsakyti
Blogai parašėte direktyvų numeracijas. Pirmoji kuri aktuali naujienos kontekste, buvo TD 35/19.
YZF
| 11/14 18:15 Atsakyti
dtmdainis
11/14 17:56

Žmogus, kuris iš skirtingų profilių rašo skirtinga nuomonę apie vieną pilotą, negali kalbėti apie publiką, kuri čia renkasi. #žemas lygis

Juokingiausia tai kad as nerasau is skirtingu profiliu skirtingu nuomoniu :))) #failed #again
dtmdainis
| 11/14 19:06 Atsakyti
YZF
11/14 18:15

Juokingiausia tai kad as nerasau is skirtingu profiliu skirtingu nuomoniu :))) #failed #again

Juokingiausia tai mums, ne tau 😁
Patiokas
| 11/14 19:55 Atsakyti
techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....
Camicasee
| 11/14 20:21 Atsakyti
Patiokas
11/14 19:55

techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....

Taip, blogai išversta, nėra tokios formuluotės: ,,TD 38/19, besąlygiškai uždraudžiančią į variklio degimo kamerą patekti bet kokiems degiems skysčiams, išskyrus degalus." tai supaprastintas išaiškinimas paprastam žiūrovui, bet ne konkreti direktyva.
Fekkalli
| 11/14 21:21 Atsakyti
uztaisykit sudu pabuklus, galesit po interlagoso saudyt i gulinti kumeli.
Klepsidra
| 11/14 21:33 Atsakyti
It points to the suspicion that engine manufacturers could divert combustible fluids from the intercooler, the air collector or the ERS system for combustion and thus increase performance - buvo galima ir tiksliau parasyti...
Klepsidra
| 11/14 21:33 Atsakyti
Patiokas
11/14 19:55

techniskai neymanoma kad alyva tepanti varikli ir turbina nepatektu y degimo kamera, priklausomai nuo daug aplinkybiu tas kiekis buna ir gan didelis, nes neoi ziedai nei turbina neuztikrina 100% tepalo nepralaidumo, tad arba isversta blogai su kazkieno interpretacijom arba direktyvos fail. kaip ir su aerodinaminiais elementais, lankstytis negali bet yra ribos kiek galima, tad ir ICE variklyje deginti negali is jokiu sistemu bet ribos turi but kurios bent kuriam suprantanciam mechanika yra savaime suprantamos, nes ten kur yra didele temp nebuna guminiu sandarinimo detaliu kas reiskia kad sandarina metalas ir net ne visus 360 laipsniu o su tarpeliu....

taip, tepalas patenka i degimo kamera, bet tam yra direktyvos/taisykles su max kiekiu, kiek jo gali patekti - po to ir baigesi tepalo deginimas
Patiokas
| 11/14 22:01 Atsakyti
Tepalo deginimas nesibaige, tik kiekiai pasikeite

TOP naujienos