FIA paaiškino, kodėl C. Sainzas neužlipo ant podiumo (5)

FIA paaiškino, kodėl C. Sainzas neužlipo ant podiumo
logo Lapkričio 19 d. 12:08, McLaren F1

Po Brazilijos GP finišo Lewisas Hamiltonas buvo nubaustas 5 sek. bauda prie galutinio rezultato ir dėl to iš trečiosios vietos nukrito net į septintą. Tokiu būdu, trečioji vieta ant podiumo atiteko Carlosui Sainzui, bet dėl to, kad teisėjai labai ilgai svarstė incidentą, Carlosas negalėjo dalyvauti apdovanojimų ceremonijoje.

Palyginimui – Meksikoje Daniilas Kvyatas iš karto po finišo buvo nubaustas už susidūrimą su Nico Hulkenbergu. FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi paaiškino, kodėl teisėjai iš karto nenubaudė L. Hamiltono už susidūrimą su Alexu Albonu ir incidentą teko nagrinėti po finišo, kai apdovanojimų ceremonija jau buvo pasibaigusi: „Turint galvoje paskutinių ratų įvykius ir labai vėlyvą sprendimą dėl saugos automobilio išvažiavimo, viskas įvyko labai greitai ir teisėjams prireikė daugiau laiko. Būtent todėl jie nutarė tyrimą atlikti po finišo“.

Michaelas Masi pridūrė, kad faktiškai tyrimas užtruko neilgai, kadangi Hamiltonas sau prisiėmė atsakomybę, o „Mercedes“ su tuo sutiko: „Kai komandos atstovai ateina ir sako: „Tai buvo mūsų klaida“, tai stipriai supaprastina tyrimą“.

Michaelas Masi taip pat pakomentavo ir epizodą su pirmuoju saugos automobilio išvažiavimu, kai Valtteri Bottas pasitraukė iš distancijos dėl jėgos agregato gedimo. Suomis sustabdė bolidą ketvirtame posūkyje prie tarpo tarp apsauginių barjerų, kad maršalai galėtų greitai evakuoti jo mašiną. Antra vertus, lenktynių direkcija išleido saugos automobilį, kuris net šešis ratus paskui save vedė visą peletoną.

„Valtteri fantastiškai sudirbo, sustabdęs mašiną būtent tame taške, - tęsė M. Masi. -  Mes iškėlėme dvigubas geltonas vėliavas, kadangi maršalai bandė nustumti bolidą už atitvarų, bet jis užstrigo ant nelygumo. Dėl to mums evakuacijai teko panaudoti kraną, o krano pasirodymas reiškia, kad nedelsiant turi išvažiuoti saugos automobilis“.

Atsakydamas į patikslinantį klausimą, ar problema nebuvo susijusi su tuo, kad Valtteri neįjungė laisvos pavaros, Masi pridūrė: „Maršalas pasakė, kad mašina įstrigo ant nelygumo ir negalėjo judėti. Kadangi teko panaudoti kraną, tai iš esmės pakeitė situaciją. Dėl to, kad mašina iš pradžių buvo sustojusi už trasos ribų, aš naudojau dvigubų vėliavų režimą“.

Kranas gana operatyviai pašalino Botto bolidą, bet saugos automobilis trasoje dar išbuvo 6 ratus. M. Masi tai paaiškino tuo, kad daugelis ratu aplenktų pilotų turėjo sugrįžti į tą patį ratą su lyderiais: „Faktiškai tik pirmos penkios mašinos buvo viename rate. Pakankamai daug laiko praėjo tam, kad lyderis betarpiškai atsidurtų paskui saugos automobilį. Tai buvo susiję su bolidų išsidėstymu trasoje.

Mūsų svarbiausia užduotis tuo metu buvo Botto mašinos pašalinimas, o tik po to atsiliekantiems buvo duota galimybė sugrįžti į tą patį ratą su lyderiu“.

Komentarai (5)


Senelis
| Lapkričio 19 d. 19:10
Botas beveik 2 ratus važiavo su rūkstančiu varikliu, Hamiltono strategai matyt manė išpešti naudos ir nepakvietė parvažiuoti į boksus.
bratka
| Lapkričio 19 d. 17:32
Pakartot, pakartot apdovanojimus, bet su tikrais nugalėtojais.
Klepsidra
| Lapkričio 19 d. 14:55
Masis ir vel papilste, o ne kazka paaiskino
Klepsidra
| Lapkričio 19 d. 14:54
Senas_Kareivis
| Lapkričio 19 d. 14:45

Tai kada pagaliau pradės tiesiog užskaityti tą ratą be jokios grąžinimo procesijos

niekada nes iskart kyla verksmai, kad padangos ratu naujesnes ir motoras vienu ratu maziau nuvaziavo
Senas_Kareivis
| Lapkričio 19 d. 14:45
Tai kada pagaliau pradės tiesiog užskaityti tą ratą be jokios grąžinimo procesijos
×

F-1.lt pulsas