Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 15:36 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 15:26

Tiesa tiesa :D apskritai, net ir į 2022 perspektyvas žiūrint, tai kuo toliau tuo labiau atrodo, kad rbr daugiausiai šansų turi užimt lyderių vietą

kas cia zino. speliones :) skaiciau binoto pasakojo, kad ferari kuria visiskai nauja PU. kitiems metams tipo nespes, bet 2022 tures. ziurek gi dabar kaip fia ir kitus pradejo trumpint del PU smuklinimu
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ef74219 | 08/15 15:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 15:16

tai geriau jau sez metu arteti, nei ferari tolsta atgal :)))

Tiesa tiesa :D apskritai, net ir į 2022 perspektyvas žiūrint, tai kuo toliau tuo labiau atrodo, kad rbr daugiausiai šansų turi užimt lyderių vietą
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 15:16 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 13:04

Ne tik jie, bet turiu galvoj, kad rbr kasmet sezono eigoj vis priartėja, o naujo sezono pradžioj vėl lieka toliau :) o Ferrari realiai jau ne pirmus metus tik dėl 2 vietos kovoja, smagu, kad pagaliau pareiškė tai viešai :D

tai geriau jau sez metu arteti, nei ferari tolsta atgal :)))
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 13:04 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 12:26

ne tik red bull 6m vejasi :) jei kas ir pakovos, tai tik maxas. ana skaiciau binokulis jau zurnalistams spejo pareiksti, kad 2021m ferari sezono tikslas - 2a vieta :)

Ne tik jie, bet turiu galvoj, kad rbr kasmet sezono eigoj vis priartėja, o naujo sezono pradžioj vėl lieka toliau :) o Ferrari realiai jau ne pirmus metus tik dėl 2 vietos kovoja, smagu, kad pagaliau pareiškė tai viešai :D
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 12:26 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 12:10

Vytis vejasi, neblogai jie race pace šį sezoną atrodo, bet jie kasmet atrodo vejasi tuos Mersus, ir žiūrėk per 6 metus vis nepasivijo :D pasiseks, jei dar šiam ar ateinančiam sezone Maxas bent dėl reguliarų pergalių pakovos, bet me daugiau

ne tik red bull 6m vejasi :) jei kas ir pakovos, tai tik maxas. ana skaiciau binokulis jau zurnalistams spejo pareiksti, kad 2021m ferari sezono tikslas - 2a vieta :)
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 12:10 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 12:04

as manau. kad kvaloj iki 0,5s. lenktynese niekas nepasikeis. bet zinok red bull vejasi lenktyniu tempu. skaiciau ir vakar kad maxo labai viskas ten gerai atrode

Vytis vejasi, neblogai jie race pace šį sezoną atrodo, bet jie kasmet atrodo vejasi tuos Mersus, ir žiūrėk per 6 metus vis nepasivijo :D pasiseks, jei dar šiam ar ateinančiam sezone Maxas bent dėl reguliarų pergalių pakovos, bet me daugiau
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 12:04 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 11:05

Nu netikiu nei per kur, kad dėl to mode gali tokį pranašumą turėt. P2 nuo p3 vidutiniškai turbūt apie 0.8s skirtumas būna, tai negi viskas dėl variklio nustatymo? Juolab, kad apart praeitų lenktynių, nei vieną kitą sekmadienį nieks nesugebėjo įprastom sąlygom Mersų tempo palaikyt. Manau daugiausiai per 0.5s sumažės skirtumas, bet ir tai nuo trasos priklausys

as manau. kad kvaloj iki 0,5s. lenktynese niekas nepasikeis. bet zinok red bull vejasi lenktyniu tempu. skaiciau ir vakar kad maxo labai viskas ten gerai atrode
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 11:05 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 09:17

red bull mano, kad kvaloje mersu pranasumas vien del party mode yra nuo 0,7 iki 1s. lenktynese netures, bet kvaloje bus arciau

Nu netikiu nei per kur, kad dėl to mode gali tokį pranašumą turėt. P2 nuo p3 vidutiniškai turbūt apie 0.8s skirtumas būna, tai negi viskas dėl variklio nustatymo? Juolab, kad apart praeitų lenktynių, nei vieną kitą sekmadienį nieks nesugebėjo įprastom sąlygom Mersų tempo palaikyt. Manau daugiausiai per 0.5s sumažės skirtumas, bet ir tai nuo trasos priklausys
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 09:17 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 02:58

Abejoju, kad tai Mersų persvarai turės didelę įtaką. Party modes naudoja visi, o laikai, kai Mersų varikliai buvo iti daug pranašesni jau praėjo. Be to, lenktynėse jų persvara taip pat ryški, o jei tikėt Horneriu, kvalifikacijoj didelę įtaką pranašumui daro DAS. Taip kad pakeitimas naudos jokios neatneš

red bull mano, kad kvaloje mersu pranasumas vien del party mode yra nuo 0,7 iki 1s. lenktynese netures, bet kvaloje bus arciau
CBRV
IP: e3b3085 | 08/15 08:05 Atsakyti
YZF
08/14 12:12

"variklio režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento punktą, kuriame yra sakoma: „lenktynininkas privalo mašiną valdyti savarankiškai bei jokios pašalinės pagalbos“.

Tai pagal toki traktavima gales neuzilgo teisejai reikalauti kad lenktyniu metu variklis butu isjungtas, nes priesingu atveju tai bus "pasaline pagalba". #cirkas

stabdziu, vairo stiprintuvai irgi.... visa elektronika irgi
Hat
IP: 31d2698 | 08/15 06:34 Atsakyti
As uzdrausciau ir i veidrodzius ziureti...Kazkokia nesamone , o sumoi as , uzmiegu beziuredamas
Hat
IP: 31d2698 | 08/15 06:34 Atsakyti
As uzdrausciau ir i veidrodzius ziureti...Kazkokia nesamone , o sumoi as , uzmiegu beziuredamas
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 02:58 Atsakyti
Abejoju, kad tai Mersų persvarai turės didelę įtaką. Party modes naudoja visi, o laikai, kai Mersų varikliai buvo iti daug pranašesni jau praėjo. Be to, lenktynėse jų persvara taip pat ryški, o jei tikėt Horneriu, kvalifikacijoj didelę įtaką pranašumui daro DAS. Taip kad pakeitimas naudos jokios neatneš
MCL-_-fanas
IP: 21073ef | 08/14 16:57 Atsakyti
Nu va pagaliau ir mersus pradėjo lietinti :)
Kertam
IP: ac1cd9d | 08/14 14:52 Atsakyti
pagaliau
08/14 11:07

baigsis mersu dominavimas

Kad nesibaigs bent iki 2022?
bitininkas
IP: 2131f9e | 08/14 13:27 Atsakyti
pagaliau
08/14 11:07

baigsis mersu dominavimas

Atsuks variklius ir per lenktynes jau reiks neperspausti pedalo :D
TingiuPrisijungti
IP: 27fb9fb | 08/14 12:41 Atsakyti
Nepamirškit padangų pasikeitimą! Pašalinė pagalba gi :)
Zilvinas Van
IP: fa346ab | 08/14 12:28 Atsakyti
mariusis
08/14 12:17

Pagal šitą pašalinę pagalbą reikia ir priekinio sparno atakos reguliavimą per lenktynes uždraust, nes tai taipogi pagalba iš šalies. Ne pats lenktyninkas jį pasikoreguoja.

Ir užslaptinti DRS zonų ribas bei intervalus - tegul pilotas intuityviai sprendžia kada ir kur galima ją naudoti.
Zilvinas Van
IP: fa346ab | 08/14 12:21 Atsakyti
Gd
08/14 11:54

Kada padangas pritaikys pagal mersus, gi nesaugu, išsiverčia ratai ir padangos dyla. DAS sistema ne prie ko, padangos nesaugios. F-1 seniai tapęs vienos komandos cirku. Šis variklių koregavimas tik dėl akių. Kai tokia persvara, jokios reikšmės neturės.

Senai tai nuo kada?
mariusis
IP: f67545f | 08/14 12:17 Atsakyti
YZF
08/14 12:12

"variklio režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento punktą, kuriame yra sakoma: „lenktynininkas privalo mašiną valdyti savarankiškai bei jokios pašalinės pagalbos“.

Tai pagal toki traktavima gales neuzilgo teisejai reikalauti kad lenktyniu metu variklis butu isjungtas, nes priesingu atveju tai bus "pasaline pagalba". #cirkas

Pagal šitą pašalinę pagalbą reikia ir priekinio sparno atakos reguliavimą per lenktynes uždraust, nes tai taipogi pagalba iš šalies. Ne pats lenktyninkas jį pasikoreguoja.

TOP naujienos