FIA prezidentas į „Formulę-1“ pakvietė naujus gamintojus (5)

FIA prezidentas į „Formulę-1“ pakvietė naujus gamintojus
logo Rugpjūčio 11 d. 12:20, FIA

FIA prezidentas Mohammedas ben Sulayemas pranešė, kad tikisi į „Formulę-1“ ateinant naujiems automobilių gamintojams, kadangi darbas ties nauju jėgos agregatų techniniu reglamentu, kuris įsigalios nuo 2026 metų, yra labai arti pabaigos.

Apie „Porsche“ ir „Audi“ susidomėjimą pasaulio čempionatu yra žinoma jau seniai, nors jokių oficialių pareiškimų iš šių gamintojų pusės nėra buvę – yra teigiama, kad minėtų Vokietijos automobilių koncernų vadovybė laukia galutinio jėgainių reglamento patvirtinimo. Naujieji jėgos agregatai, iš vienos pusės, bus labai panašūs į dabartinius – tai turėtų būti V6 1,6 litro darbinio tūrio turbininiai vidaus degimo varikliai, tačiau hibridinė jėgainių dalis bus be šiluminio motoro-generatoriaus MGU-H.

„Per pastaruosius 18 mėnesių FIA darbuotojai aktyviai dirbo su suinteresuotomis pusėmis kurdami patrauklų naują reglamentą „Formulės-1“ jėgos agregatams, - pranešė federacijos prezidentas. - Dabar šis dokumentas perduotas tvirtinimui Pasaulinei automobilių sporto tarybai.

Didžiuojuosi tuo, kad bendromis pastangomis atveriamas kelias į F-1 pasaulio čempionatą ateiti naujiems dalyviams, o tai dar smarkiau paaštrins sportines varžytuves“.

Laukiama, kad „Porsche“ taps nauju „Red Bull“ partneriu, o „Audi“ tikriausiai nupirks šveicarų bendrovės „Sauber“ aktyvus, kuri dabar F-1 lenktyniauja „Alfa Romeo“ pavadinimu.



Komentarai (5)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
giedriusx3
IP: 7bbc12a | 08/13 10:15 Atsakyti
Skaitydamas pirmą sakinį patyriau traukulius
Klepsidra
IP: 4b53fa2 | 08/11 21:18 Atsakyti
Issiunte laiska kaip Gediminas?
TomTom
IP: d1cf999 | 08/11 20:43 Atsakyti
el Loxas
08/11 18:36

įdomi situacija (žiūrint istoriškai) - jau ne pirmi metai kalbama apie patrauklumą, reglamentą ir t.t. - bet tų naujų kaip nėr taip nėra.
Kažkaip seniau tų norinčių dalyvauti ir, jei ne vieni, tai kiti, vis ateidavo į F-1. Kaip sekdavosi - kitas klausimas. Bet norinčių būdavo. Dabar - vilionės vilionės ir niekaip neprivilionės..
Aš nesu tas, kur mąsto kad "seniau žolė buvo žalesnė". Tiesiog pasižiūrėkit F-1 istoriją.
o gal tiesiog ši autosporto ir high-tech sporto klasė jau nebėra karalienė, kaip mėgiama teigti?

Bet kad Andretis nori, ir projekta paruose, nu bet nepriima nors tu ka. Kaip tai paaiskint tada? Gal tuomet ir yra kazkoks susitarimas su gamintojais jei taip drasiai atmeta kitus norincius.
montoyja
IP: df8d586 | 08/11 19:59 Atsakyti
Jei ateis audi ir porsche tai bus 6 varikliu gamintojai, dar pora prisijungtu tai butu 8, praktiskai visos gamyklines komandos. Nezinau ar tai gerai, galbut.
el Loxas
IP: 5f156cc | 08/11 18:36 Atsakyti
įdomi situacija (žiūrint istoriškai) - jau ne pirmi metai kalbama apie patrauklumą, reglamentą ir t.t. - bet tų naujų kaip nėr taip nėra.
Kažkaip seniau tų norinčių dalyvauti ir, jei ne vieni, tai kiti, vis ateidavo į F-1. Kaip sekdavosi - kitas klausimas. Bet norinčių būdavo. Dabar - vilionės vilionės ir niekaip neprivilionės..
Aš nesu tas, kur mąsto kad "seniau žolė buvo žalesnė". Tiesiog pasižiūrėkit F-1 istoriją.
o gal tiesiog ši autosporto ir high-tech sporto klasė jau nebėra karalienė, kaip mėgiama teigti?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas