Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
giedriusx3
IP: 7bbc12a | 08/13 10:15 Atsakyti
Skaitydamas pirmą sakinį patyriau traukulius
Klepsidra
IP: 4b53fa2 | 08/11 21:18 Atsakyti
Issiunte laiska kaip Gediminas?
TomTom
IP: d1cf999 | 08/11 20:43 Atsakyti
el Loxas
08/11 18:36

įdomi situacija (žiūrint istoriškai) - jau ne pirmi metai kalbama apie patrauklumą, reglamentą ir t.t. - bet tų naujų kaip nėr taip nėra.
Kažkaip seniau tų norinčių dalyvauti ir, jei ne vieni, tai kiti, vis ateidavo į F-1. Kaip sekdavosi - kitas klausimas. Bet norinčių būdavo. Dabar - vilionės vilionės ir niekaip neprivilionės..
Aš nesu tas, kur mąsto kad "seniau žolė buvo žalesnė". Tiesiog pasižiūrėkit F-1 istoriją.
o gal tiesiog ši autosporto ir high-tech sporto klasė jau nebėra karalienė, kaip mėgiama teigti?

Bet kad Andretis nori, ir projekta paruose, nu bet nepriima nors tu ka. Kaip tai paaiskint tada? Gal tuomet ir yra kazkoks susitarimas su gamintojais jei taip drasiai atmeta kitus norincius.
montoyja
IP: df8d586 | 08/11 19:59 Atsakyti
Jei ateis audi ir porsche tai bus 6 varikliu gamintojai, dar pora prisijungtu tai butu 8, praktiskai visos gamyklines komandos. Nezinau ar tai gerai, galbut.
el Loxas
IP: 5f156cc | 08/11 18:36 Atsakyti
įdomi situacija (žiūrint istoriškai) - jau ne pirmi metai kalbama apie patrauklumą, reglamentą ir t.t. - bet tų naujų kaip nėr taip nėra.
Kažkaip seniau tų norinčių dalyvauti ir, jei ne vieni, tai kiti, vis ateidavo į F-1. Kaip sekdavosi - kitas klausimas. Bet norinčių būdavo. Dabar - vilionės vilionės ir niekaip neprivilionės..
Aš nesu tas, kur mąsto kad "seniau žolė buvo žalesnė". Tiesiog pasižiūrėkit F-1 istoriją.
o gal tiesiog ši autosporto ir high-tech sporto klasė jau nebėra karalienė, kaip mėgiama teigti?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas