Seniausi komentarai
rumunija
| Liepos 13 d. 15:15
Seniausiai visi pasakė ko reikia formulei. Ir seniausiai dauguma tam pritarė. Su Braunu priešaky. Reikua mažint aerodinamikos įtaką. Nu ir dar dadėt Kimio siūlomus variantus. Ir tiek;)
31m
| Liepos 13 d. 12:29
Nors viens issipageriojo po 9 metu. Be kalbu grazinti, ir kuo greiciau degalu pildyma. Cia net diskutuot neverta.
Petras Pipinis10156258800074544
| Liepos 13 d. 11:15
Bet Jūs visi idijotai
Bus papildymas važiuos greičiau bus skirtingos taktikos vieni daugiau kuro tures kiti mažiau
Tik tokiu atveju teikėtu panaikinti viena taška už greičiausia rata
ddt
| Liepos 13 d. 09:30
Nesunku bolidus palengvinti. Pakaktų palikti tik vidaus degimo variklius. Voila. Ir kaštai sumažėtų. Win-Win.
Tech
| Liepos 13 d. 08:44
YZF
| Liepos 12 d. 23:41

Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.

Atmosferiniai,gaila, bet negrys tikrai.
iXsas
| Liepos 13 d. 06:21
Ir vėl dauguma važiuos vienodom taktikom. Negalėsi ilgiau pabūti trasoje, nei buvo suplanuota.
Zakonn
| Liepos 13 d. 00:51
Sloikas
| Liepos 13 d. 00:35

Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.

Arba kiekvienoi trasoi pastatytu kolonke kaip Palangos stuka sesi km o ten Vasia visiem uzpilinetu :D
Sloikas
| Liepos 13 d. 00:35
Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.
A85
| Liepos 13 d. 00:25
Man tai labiau patiko Kimi mintys, apie daviklių mažinimą ir šiaip visokių pagalbų pamažinimą. Jeigu Q ir lenktynėse neliktų dalies daviklių (na, bent jau, kad netransliuotų į boksus) gal ir visai pagerintų dalykus.

Kuro pildymas, tai bereikalinga rizika ir tiek. Gal kažkam degantys bolidai gražu, bet apsvilę mechanikai ar lenktynininkai po nepaėjusio sustojimo manęs nežavi.
YZF
| Liepos 12 d. 23:41
Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.
troliukas
| Liepos 12 d. 22:57
Čia galėtu būti antras žingsnis, po kuro limito apribojimų panaikinimo. Jei liks kuro limitai lenktynėms nieko tas pildymas nepakeis.
deivec
| Liepos 12 d. 22:45
primena diskusija - lis ar nelis...tik F1 tam tikri sprendimai ishsitesia kas 5-10 metu. Bus kuro papildymas ar nebus, bus turbo ar nebus, bus padangos su grioveliais ar nebus
Aš Vytautas
| Liepos 12 d. 22:14
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Liepos 12 d. 22:06

Mano manymu geriau padangas tegul duoda tokias, kad bent pora kartų reiktų pasikeisti per lenktynes o ne 50 ratų su vienu setu.

seniau taip buvo, tada vėl nepatenkintų pilna buvo, kad turi taupyt padangas, ne greit dyla
SliMMaz
| Liepos 12 d. 22:14
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Liepos 12 d. 22:06

Mano manymu geriau padangas tegul duoda tokias, kad bent pora kartų reiktų pasikeisti per lenktynes o ne 50 ratų su vienu setu.

Tai stos degalu, keisis ir padangas reikia ar nereikia kaip anksciau buvo. Todel nuo baku dydzio priklausys kiek stos :)
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Liepos 12 d. 22:06
Mano manymu geriau padangas tegul duoda tokias, kad bent pora kartų reiktų pasikeisti per lenktynes o ne 50 ratų su vienu setu.
Zilvinas Van
| Liepos 12 d. 22:04
Degalai bus trijų rūšių (skirsis oktaninis skaičius). Lenktynių metu reikės panaudoti mažiausiai dviejų rūšių degalus. Pirmas dešimtukas startuos su tais degalais, kuriais važiavo Q2.

:)
M_Jordan
| Liepos 12 d. 22:01
Pagaliau bent kažkas teigiamo...tik klausimas ar patvirtins
Gambini
| Liepos 12 d. 21:57
Man tai atrodo cia pildys ar ne pildys degalus - ne tame esme. Pamenu kai leisdavo kuro papildyma, tai irgi budavo kruvos nuobodziu lentyniu bei lenkimu boksuose. Cia reikalingos kitokios reformos.