Seniausi komentarai
ddt
| Lapkričio 21 d. 18:29
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:11

Nurburgringo pati F1 trasa nera aukstai. Senoji trasa turi aukstu vietu. Visose kitose trijose Mercedes struglina kelinti metai. Tiek ir atradimu cia. Taip pat, kaip YZF jau rase, Red Bull visose sitose trasose vienodai greiti su Renault buvo. Orbitos tinka Red Bull aero

Buves Nurburge? Is kur ten aukstesniu vietu Nordschleifeje? Keliais metrais? Nah, cia ne skirtumas. Mano mintis buvo tame, kad jei jau San Paulas - aukstumine, tada aukstumines ir mano minetos. Jos plius minus tame paciame aukstyje virs juros lygio.
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 16:48
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 14:17

Tai is esmes lengvo tiesaus atsakymo nebus, jo?

Sakyciau, kad taip, bet yra analizuojanciu labiau ir daranciu isvadas tai kazka turetume rasti
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 14:17
Tai is esmes lengvo tiesaus atsakymo nebus, jo?
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 12:59
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 12:26

Hmm. Nu ok, laukiam abu dabio, paziuresim ferrariu greiti dar kart, ypac kai pas leclerca tas naujas variklis ir pati trasa tipine

reikia ziureti ne i Ferrari greiti overall, bet i ta papildoma pagreitejima, kuris budavo antroje tiesiosios dalyje - direktyvos ir tyrimai gali nebent ta paveikti. overall ir taip Ferrari buvo greiti tiesiosiose, bet jei dabar staiga eme downforce didinti (giriasi, kad Brazilijoje prilygo Red Bull) tai gali overall tas greitis kristi
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 12:26
Hmm. Nu ok, laukiam abu dabio, paziuresim ferrariu greiti dar kart, ypac kai pas leclerca tas naujas variklis ir pati trasa tipine
YZF
| Lapkričio 21 d. 10:07
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 08:55

Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.

Visa si sezona MB greiciai tiesiosiose buvo vieni is mazesniu, tarp lyderiu. Ferrari vienareiksmiskai priekyje, RBR panasiai su Mersais. Paziurek kvalu greicius buvusiuose etapuose, net ir sezono pradzioje/viduryje. MB aero si sezona kitokia, labiau ant posukiu o ne ant tiesiuju. Brazilijos kvaloje, beje, MB/Ferr/Honda/Renault visi vaziavo po ~330km/h. Skaityk vienodai.
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 08:55
Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:11
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:54

Jei jau tu apie San Paula taip, tai tokiu atveju Spielbergas ar Nurburgring irgi, aukštikalnės. O Mexico trasa apskritai, orbitinė :)

Nurburgringo pati F1 trasa nera aukstai. Senoji trasa turi aukstu vietu. Visose kitose trijose Mercedes struglina kelinti metai. Tiek ir atradimu cia. Taip pat, kaip YZF jau rase, Red Bull visose sitose trasose vienodai greiti su Renault buvo. Orbitos tinka Red Bull aero
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:06
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:47

Beje, smarkokai krito ir MB tempas paskutinėse keliose lenktynėse. Jei ką.

Smarkokai tikrai - Hamiltonas su treciu, 3000km nuvaziavusiu motoru, pralose draga Gasliui su septintu, apie 1000km nuvaziavusiu? Red Bull greiti del aero tokiose trasose pirmiausia, o ne PU.
Karaliux
| Lapkričio 21 d. 08:00
dalis Bahraino trasos išviso žemiau jūros lygio, lol
Vytispagonia
| Lapkričio 21 d. 03:03
Forumuose rašo, kad fia paima savo pačios aprobuotas dalis ir, kad be oficialaus protesto fia negali pradėt tokio tyrimo....ką jie nori rast ir kaa čia vyksta?
kart
| Lapkričio 21 d. 01:07
Misiulis
| Lapkričio 20 d. 23:44

Kažką sumaišei nes imetei trasos zemiausio tasko su auksciausio tasko skirtumu skaicius. Cia reikia skaiciaus kokiame auksty trasos yra lyginant au juros lygiu.

Dar kartą pažiūrėk.
Misiulis
| Lapkričio 20 d. 23:45
Black_Death
| Lapkričio 20 d. 21:03

paaiškinkite man. jei priėmė naują direktyvą ir kažkas sulėtėjo, kur čia yra problema? pagal komentarus/straipsnius nesuprantu kas yra blogai jei važiuojama iki direktyvos su legaliu varikliu, po direktyvos su "pakastruotu" legaliu, bet kur problema? ar kad viskas legalu ar kas ?

Nera problemos. Bet yra kruva zmoniu, kurie pamena tokias istorijas kaip mases armotizatorius, ir automatiskai dabar pila atgal. Jei ant ju dievuko iki siol sauke kad vaziavo su nelegaliu bolidu, tai ir dabar tas pats
Misiulis
| Lapkričio 20 d. 23:44
Kažką sumaišei nes imetei trasos zemiausio tasko su auksciausio tasko skirtumu skaicius. Cia reikia skaiciaus kokiame auksty trasos yra lyginant au juros lygiu.
Black_Death
| Lapkričio 20 d. 21:03
paaiškinkite man. jei priėmė naują direktyvą ir kažkas sulėtėjo, kur čia yra problema? pagal komentarus/straipsnius nesuprantu kas yra blogai jei važiuojama iki direktyvos su legaliu varikliu, po direktyvos su "pakastruotu" legaliu, bet kur problema? ar kad viskas legalu ar kas ?
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:54
Klepsidra
| Lapkričio 20 d. 14:03

Mercedes aukstikalnese turi daugiau problemu su turbina, nei kiti - tuo jie paaiskina savo trukumus Meksijoje ir is dalies San Paule

Jei jau tu apie San Paula taip, tai tokiu atveju Spielbergas ar Nurburgring irgi, aukštikalnės. O Mexico trasa apskritai, orbitinė :)
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:47
Beje, smarkokai krito ir MB tempas paskutinėse keliose lenktynėse. Jei ką.
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:46
Autoriai, NEBUVO tokios direktyvos TD 039/19 prieš JAV etapą, pasitikslinkit gi pagaliau.
jv
| Lapkričio 20 d. 17:14
visi akcentuoja mersu silpnejima kaip Hondos pasitempima, bet kaip ir Klepsidra sake, Mersai turi problemu "High Altitude" trasose, turbina ar del ausinimo, to pasekoje mateme ir parukusi Botta...

F-1.lt pulsas