Misiulis
| 11/20 12:47 Atsakyti
PO situ direktyvu arba sumazejo Ferrariu ir Mersu pajegumai (abu sukciavo), arba nepasikeite niekas, tik RedBull sustiprejo.
Klepsidra
| 11/20 14:03 Atsakyti
Misiulis
11/20 12:47

PO situ direktyvu arba sumazejo Ferrariu ir Mersu pajegumai (abu sukciavo), arba nepasikeite niekas, tik RedBull sustiprejo.

Mercedes aukstikalnese turi daugiau problemu su turbina, nei kiti - tuo jie paaiskina savo trukumus Meksijoje ir is dalies San Paule
YZF
| 11/20 14:29 Atsakyti
Misiulis
11/20 12:47

PO situ direktyvu arba sumazejo Ferrariu ir Mersu pajegumai (abu sukciavo), arba nepasikeite niekas, tik RedBull sustiprejo.

Jeigu ne SC, tai tik vienas Maxas butu buves tarp lyderiu, pirmas. Kaip ir pernai metais, jis cia butu nugalejes. Su Renault!! Tai nematau RBR kazkokio sustiprejimo.
Klepsidra
| 11/20 14:38 Atsakyti
TD 39/19 buvo isleista pries Brazilijos GP. TD 38/19 buvo isleista pries USA GP. Dalys paimtos is Ferrari, Haas ir kazkurios kitos komandos. FIA lygtais reikalaus visu dadeti papildoma fuel flow sensoriu
talianas
| 11/20 15:20 Atsakyti
Misiulis
11/20 12:47

PO situ direktyvu arba sumazejo Ferrariu ir Mersu pajegumai (abu sukciavo), arba nepasikeite niekas, tik RedBull sustiprejo.

RedBull sustiprėjo ir ypatingai Honda. Tiesiojoje Honda buvo greitesnė už Mercedes, kas yra stebuklas, neskaitant net ir kitokio aero derinimo. O dėl legalumo, tai visada greičiausi kažką daro nelegaliai. Vėl gi, nereikia to atmesti, kad Mersai su Ferrari nebetobulina bolidų.
jv
| 11/20 17:14 Atsakyti
visi akcentuoja mersu silpnejima kaip Hondos pasitempima, bet kaip ir Klepsidra sake, Mersai turi problemu "High Altitude" trasose, turbina ar del ausinimo, to pasekoje mateme ir parukusi Botta...
ddt
| 11/20 19:46 Atsakyti
Autoriai, NEBUVO tokios direktyvos TD 039/19 prieš JAV etapą, pasitikslinkit gi pagaliau.
ddt
| 11/20 19:47 Atsakyti
Beje, smarkokai krito ir MB tempas paskutinėse keliose lenktynėse. Jei ką.
ddt
| 11/20 19:54 Atsakyti
Klepsidra
11/20 14:03

Mercedes aukstikalnese turi daugiau problemu su turbina, nei kiti - tuo jie paaiskina savo trukumus Meksijoje ir is dalies San Paule

Jei jau tu apie San Paula taip, tai tokiu atveju Spielbergas ar Nurburgring irgi, aukštikalnės. O Mexico trasa apskritai, orbitinė :)
mariusis
| 11/20 20:18 Atsakyti
Black_Death
| 11/20 21:03 Atsakyti
paaiškinkite man. jei priėmė naują direktyvą ir kažkas sulėtėjo, kur čia yra problema? pagal komentarus/straipsnius nesuprantu kas yra blogai jei važiuojama iki direktyvos su legaliu varikliu, po direktyvos su "pakastruotu" legaliu, bet kur problema? ar kad viskas legalu ar kas ?
Misiulis
| 11/20 23:44 Atsakyti
Kažką sumaišei nes imetei trasos zemiausio tasko su auksciausio tasko skirtumu skaicius. Cia reikia skaiciaus kokiame auksty trasos yra lyginant au juros lygiu.
Misiulis
| 11/20 23:45 Atsakyti
Black_Death
11/20 21:03

paaiškinkite man. jei priėmė naują direktyvą ir kažkas sulėtėjo, kur čia yra problema? pagal komentarus/straipsnius nesuprantu kas yra blogai jei važiuojama iki direktyvos su legaliu varikliu, po direktyvos su "pakastruotu" legaliu, bet kur problema? ar kad viskas legalu ar kas ?

Nera problemos. Bet yra kruva zmoniu, kurie pamena tokias istorijas kaip mases armotizatorius, ir automatiskai dabar pila atgal. Jei ant ju dievuko iki siol sauke kad vaziavo su nelegaliu bolidu, tai ir dabar tas pats
kart
| 11/21 01:07 Atsakyti
Misiulis
11/20 23:44

Kažką sumaišei nes imetei trasos zemiausio tasko su auksciausio tasko skirtumu skaicius. Cia reikia skaiciaus kokiame auksty trasos yra lyginant au juros lygiu.

Dar kartą pažiūrėk.
Vytispagonia
| 11/21 03:03 Atsakyti
Forumuose rašo, kad fia paima savo pačios aprobuotas dalis ir, kad be oficialaus protesto fia negali pradėt tokio tyrimo....ką jie nori rast ir kaa čia vyksta?
Karaliux
| 11/21 08:00 Atsakyti
dalis Bahraino trasos išviso žemiau jūros lygio, lol
Klepsidra
| 11/21 08:06 Atsakyti
ddt
11/20 19:47

Beje, smarkokai krito ir MB tempas paskutinėse keliose lenktynėse. Jei ką.

Smarkokai tikrai - Hamiltonas su treciu, 3000km nuvaziavusiu motoru, pralose draga Gasliui su septintu, apie 1000km nuvaziavusiu? Red Bull greiti del aero tokiose trasose pirmiausia, o ne PU.
Klepsidra
| 11/21 08:11 Atsakyti
ddt
11/20 19:54

Jei jau tu apie San Paula taip, tai tokiu atveju Spielbergas ar Nurburgring irgi, aukštikalnės. O Mexico trasa apskritai, orbitinė :)

Nurburgringo pati F1 trasa nera aukstai. Senoji trasa turi aukstu vietu. Visose kitose trijose Mercedes struglina kelinti metai. Tiek ir atradimu cia. Taip pat, kaip YZF jau rase, Red Bull visose sitose trasose vienodai greiti su Renault buvo. Orbitos tinka Red Bull aero
Misiulis
| 11/21 08:55 Atsakyti
Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.
YZF
| 11/21 10:07 Atsakyti
Misiulis
11/21 08:55

Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.

Visa si sezona MB greiciai tiesiosiose buvo vieni is mazesniu, tarp lyderiu. Ferrari vienareiksmiskai priekyje, RBR panasiai su Mersais. Paziurek kvalu greicius buvusiuose etapuose, net ir sezono pradzioje/viduryje. MB aero si sezona kitokia, labiau ant posukiu o ne ant tiesiuju. Brazilijos kvaloje, beje, MB/Ferr/Honda/Renault visi vaziavo po ~330km/h. Skaityk vienodai.

TOP naujienos