2017 metų sezone po didelių reglamento permainų daug ką lems mašinos modernizacija sezono metu. „
Force India“ technikos direktorius Andy Greenas laukia „tikrų ginklavimosi varžybų” – ruošiasi atnaujinti bolidą kas antroms lenktynėms.
A.Greenas: Šiais metais labai daug kas priklausys nuo aerodinamikos efektyvumo ir nuo prispaudžiamosios jėgos. Dabar mes ruošiame net 10 sparnų variantų – priekinių ir galinių, o galutinis jų pasirinkimas bus priimtas konkrečioje trasoje. Dėl didesnio priešpriešinio pasipriešinimo maksimalus greitis kai kuriose tiesiosiose bus mažesnis, bet mašinos stabdys vėliau, greičiau įsibėgės ir su kur kas didesniu greičiu įveiks posūkius, todėl vidutinis rato įveikimo greitis padidės.
Aerodinamines versijas mes skirstome į keturias kategorijas. Maksimalios prispaudžiamosios jėgos prireiks Monake, Singapūre, Budapešte ir Barselonoje. Aukštos – Melburne, Sočyje, Silverstone, Šanchajuje ir Bahreine. Vidutinės – Spa, Monrealyje ir
Baku. Varianto Monzai, kur reikės minimalios prispaudžiamosios jėgos ir mažiausio priešpriešinio pasipriešinimo, kol kas mes nesuradome. Ten daug kas priklausys nuo greičio tiesiojoje ir mes ties tuo dirbame“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).