Globalus transporto krovinių apyvartos sumažėjimas vos nesužlugdė trečiojo „Formulės-1“ etapo – Australijos GP: krovininis laivas, kuris įprastai atstumą iš Europos iki Australijos įveikia per 42 paras, šįkart užsilaikė ilgiau nei savaitei ir niekaip nespėjo suspėti į Melburną F-1 lenktynių savaitgalio pradžiai.
Norint ištaisyti situaciją, oficialiam logistiniam „Formulės-1“ partneriui – DHL kompanijai teko ieškoti kompromisų. DHL viceprezidentas lenktynių klausimais Paulas Fulleris priėmė sprendimą sustabdyti laivą Singapūre ir pats nuvyko ten situacijai sukontroliuoti.
Kad lenktynių Melburne organizavimas nebūtų nutrauktas, buvo nutarta visų komandų krovinius perkrauti į transportinius lėktuvus ir kovinius iki Alberto parko skraidinti oru. Tam iš Los Anželo ir Vietnamo teko pervaryti tris lėktuvus „Boeing 777“ ir „Boeing 767-300“.
Tai leido krovinius į Melburno oro uostą pristatyti pirmadienio rytą ir tai leis etapą surengti pagal anksčiau patvirtintus grafikus.
Pastaruoju metu transportiniai trukdžiai smarkiai kenkia įvairioms lenktynėms: „Haas“ komanda pavėlavo į bandymus, o „MotoGP“ Argentinoje teko pradėti šeštadienį, o ne penktadienį.
DHL atstovas P. Fulleris papasakojo: „Pervežimų kainos auga astronominiais tempais. Dar neseniai konteinerio iš Europos į Aziją tarifas būdavo 900 dolerių, o dabar jis kainuoja 20 tūkstančių. Kiekviena komanda naudoja penkis skirtingus įrangos komplektus. Dabar, padaugėjus lenktynių skaičiui, šių komplektų skaičius išaugo iki šešių. Tai visa tai, ką sirgaliai mato serviso juostoje, boksuose, o taip pat sustojimus aptarnaujantys įrankiai ir net kai kurie baldai. Visa tai į išvažiuojamuosius etapus yra transportuojama jūra.
Melburno etapas šiais metais vyks po dviejų metų pertraukos dėl koronaviruso apribojimų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |