Formulė su Dyzeliniu varikliu? :)

2008 Birželio 02 d. 13:13

Nežinau ar yra tokia tema, išverčiau visus puslapius. Ar gali būt formulė su dyzeliniu varikliu? jug yra pvz dba jau audi r8 su v12 6.0 dyzeliniu varikliu.tai kdl negali į formulę idėt tokio? :)

2008 Birželio 02 d. 13:30

Audi R10, ne R8. O i formule 1 negali ideti todel, kad taisykles draudzia kitokia degalu rusi, tik benzinas

2008 Birželio 02 d. 13:59

aisku :) bet dba audi isleido ir R8 su tuo varikliu :P

2008 Birželio 02 d. 14:17

Audi R8 su FSI benzininiu varikliu išleido :)

2008 Birželio 02 d. 14:21

O Audi R8 dyzelis kol kas tik konceptas yra, su V12 TDI 6 litriukų monstras, 1000 Nm ir 500 AG..

2008 Birželio 03 d. 01:27

siaip tema tokia jau buvau sukures, bet visi tada pasmerke tokia ideja. O siaip dyzelio butu privalumas, kad degalu papildymas truktu kokiom 3 sec. trumpiau ;)

2008 Birželio 03 d. 17:57

galetu kokia toyota pabandyt dyzeli jug gi pinigu tai turi :D ;)

2008 Birželio 03 d. 21:05

varikliu tobulinimo draudimas 5 metam , bent tokias kalbas girdejau ir siaip kam keist varikliu rusy jei ir naudodama benzina formule rieda visai neblogai :)

2008 Birželio 03 d. 22:28

Vilkytis> ir kur tu jau tokias ISPUDINGAS kalbas nugirdai? :D

2008 Birželio 03 d. 22:39

kaskur per tv :) kalbeta buvo kad galvojama ivesti toky dalyka :)

2008 Birželio 04 d. 03:27

Life>> sutaupytu tik ant ekonomijos, bet pylimo procesas (jei imant adekvacius benzo ir dyzelio turius) praktiskai labai menkai skirtusi.

Klausimas temos kurejui: ka tas dyzelis (net jei butu galima ana naudoti) galetu padaryti be turbinos? Turbinos gi dar uzdraustos yra

2008 Birželio 04 d. 09:26

tai su tokiu litrazu kaip db benzinines ir nereikes tos turbinos dyzelis toki pat sukimo momesta pasiekia prie mazesniu apsuku taigi nematau problemos

2008 Birželio 04 d. 11:59

edharenas> gerai pasakiai :), be turbinos tia turbut ir neissiverstu tos formules :)

2008 Birželio 04 d. 12:01

o del tu 5m. draudimo tai taip istikro yra dba. negalima tobulint varikliu :(

2008 Birželio 04 d. 20:40

Benzinas be turbinos tai dar dar, bet su dyzeliu be turbinos manau nelabai kas iseitu.

2008 Birželio 05 d. 01:50

pukiss>> nu tai dar syki pazek problemai i akis...ar tikrai manai, kad dyzelis galetu issisukti iki panasiu apsisukimu kaip benzas? lenktynese apskrtitai variklis turi tureti kuo daugiau AG (tuom ir skiriasi sportas nuo kadienio vaziavimo), o AG tiesiogiai priklauso nuo aps skaiciaus (nu ir nuo Nm, bet apsisukimu sk. skirtumas atperka benzo sukimo momento trukuma)

2008 Birželio 05 d. 14:06

ko jus taip nuvertinat ta dyzeli jis irgi gali gan dideles apsukas paimti (zinoma benzas daugiau) bet dyzelio Nm zymiai didesnis

2008 Birželio 05 d. 14:31

pas troleibusa Nm achujenai yra...ir ka? rezultata pats matai...GALIOS ziedui reikia, o ne Nm

2008 Birželio 05 d. 15:04

edgharenas> troleibusas ant elektros wazioja :P :D

2008 Birželio 05 d. 15:32

bettai minties vis tiek nepagavai? Turi trulikai dafiga tu Nm, bet galios ner ir viskas...Paraleles su dyzeliu, manau, esi pakankamai suauges pasidaryt...

2008 Birželio 05 d. 18:15

edgharenas nemaisyk tu bliactvu su politika autobusau greiciu deze ne lakstyti pritaikita o zmones vezioti ir tai cia tik variklis veliau visa galia ir Nm galina sugreiciu deze isderinti

2009 Kovo 30 d. 15:22

Na nauji trulikai turi kazkur 280Kw, tai galios kaip ir uztenka, bet is tikro, kai ant ekonomiskumo wiskas, tai jis ir pilnut pilnutelis pagreiti panasiai ims, kaip ir tuscias. seip elektriniu wariklu naudingumo koeficientas geresnis, nei benzo, beda ta, kad laiduwisur nenutiesi, o ir reikia pakankamai daug elektros galingumo linijai. idejus ta warikliuka i lengwaja masina ri suderinus greicio emimui is wietos, o ne ekonomiskam ir ilgam wazinejimui priwerstum apsiwerkt ne wiena prie swiesoforo :)
o ir paziurekit kokiu begiu tarkim ikarusas waziuoja mieste ant kokiu 40 ar 50.

2009 Kovo 30 d. 16:10

dyzelis su turbo yra gerai, bendzinas su turbo dar geriau, panasioj temoj belenkik apie tai diskutavom, bendzinas daugiau kuro suvalgo bet maziau oro reikalauja todel atmosferikai geri, dyzelis ekonomiskesnis bet zymiai reiklesnis orui tai be turbo jis niekam tikes, tad jei atmosferikai tai ya race tik bendzinas vienareiksmiskai, jei turbinianiai tai bendzinai sukasi iki daug daugiau rpm kas atperka dyzelio pranasuma del nm kas kad dyzelis turi kazkiek procentu daugiau nm, bet maziau rpm del ko reikalinga ilgesniu begiu pavaru deze, imant ysibegejima gaunasi kaip ir lygu.. del to kad kuro papildymas truktu trumpiau nes maziau jo reikia, cia jau y fizika reikia ziureti, dyzelis yra tirstesnis uz bendzina, ko pasekoje leciau tekes

2009 Balandžio 04 d. 14:51

Fruktas paemiai mano informcijos is kitos temos,o sakei kosmonautas ir panasei.kas liecia F1 dyzeli manau smagu butu stebet.dar paminejot el variklius ir laidus,tai akumuliatoriai yra tokie prototipiniai.Pvz automobiliui skirtas akumas telpa i delna ir pilnai ji pasodinti reikia auto palikti ijungtas lempas 2men.laidu problema dingsta po truputi.Kas liecia el varikli pas juos sukimo momentas yra ziauriai didelis ir tolygus.Ziurejau laida el.motocikla paleido DRAG 400m 8.3s nuleke

2009 Balandžio 04 d. 15:01

Alienzoo 280kW yra apie 350AG tingiu skaiciiuoti.formule yra kW daugini is 1.35 gauni AG.ka as noriu pasakyti paimkim kokius 2 identiskus ferrari is ju i viena istatom si toleibuso el varikli. tai el ferrari drag lengvai statys benzinine versija,nors benzinineje daugiau AG,bet sukimo momentas net ner ka lyginti.taciau MAX greitis pas benzinine daug didesnis

F-1.lt pulsas