G. Bergeris: „Ferrari“ dar neparodė savo sugebėjimų (7)

G. Bergeris: „Ferrari“ dar neparodė savo sugebėjimų
logo Liepos 01 d. 10:42, GEPA pictures

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Gerhardas Bergeris papasakojo apie pirmąją sezono dalį, apie „Mercedes“ bei „Ferrari“ kovą, apie rungtyniavimą tarp komandos draugų.

-          Po visų pergalių sezone čempiono titulas jau yra „Mercedes“ kišenėje?

-          Ne, nemanau. „Ferrari“ kol kas ne viską, ką sugeba, parodė. O ir iš „Red Bull“ galima daug ko laukti.

-          Ko trūksta „Ferrari“?

-          Gerai, kad ten pasikeitė vadovybė ir dabar ekipą valdo Mattia Binotto. Šios permainos buvo reikalingos. Binotto yra teisingas žmogus, atsargus ir protingas lyderis, turintis daug techninių žinių. Binotto sugrąžino „Ferrari“ prarastą simpatiją. Bet kaip komandos vadovas jis atsako praktiškai už viską. „Mercedes“ komandai vadovauja Toto Wolffas, bet iki šiol Niki Lauda atsakydavo už politinius klausimus, o Jamesas Allisonas bei Andy Cowellas – už techninius. „Red Bull“ tokia pat situacija su Christianu Horneriu, Helmutu Marko ir Adrianu Newey. Gi M. Binotto reikia daugiau palaikymo, nors jis vaidina esminį vaidmenį komandos sėkmėje.

-          Ar „Ferrari“ toliau tęsia kovą?

-          Taip. Pas juos šiemet – geriausia mašina ir jie turi šansą pakovoti dėl titulo. Ekipai tik reikia surasti reikiamą darbo ritmą.

-          Ką jūs galvojate apie Leclerco bei Vettelio varžymąsi?

-          Sebastianas yra sudėtingoje situacijoje. Keturiskart pasaulio čempionui nereikia nieko įrodinėti, bet komandoje atsirado jaunas lenktynininkas, kuriam reikia parodyti save ir jis spaudžia ekipos draugą, o pastarasis daro klaidas. Sebastianas ir toliau pasilieka stiprus ir patyręs pilotas, jo negalima neįvertinti.

-          Ar buvo būtinybė komandai dar sezono pradžioje naudoti komandinę taktiką?

-          Ne taip anksti. Jei tai būtų trečioje sezono fazėje, tai būtų suprantama.

-          Ar Mickas Schumacheris turi potencialo lenktyniauti „Formulėje-1“?

-          Jis turi viską, ko reikia. Ir jį daug kas palaiko. Mickas stabiliai progresavo per visą savo karjerą jaunimo serijose. Man labai norėtųsi vėl Schumacherio pavardę pamatyti „Formulėje-1“. Mickas yra džiaugsmingas liūdnos istorijos elementas.

-          Ar laukiate inirtingų kovų tarp dviejų „Mercedes“ pilotų?

-          Turiu pastebėti, jog Valtteri Bottas mane nustebino. Jis labai malonus ir ramus vaikinas, bet labai greitas lenktynininkas. Aš manau, jog Lewisas Hamiltonas jau pasiekė Ayrtono Sennos lygį, jis sugeba laimėti lenktynes labai skirtingomis sąlygomis. Hamiltono pranašumas – jo kantrybė. Jis gali nesistengti laimėti lenktynių pirmajame posūkyje – jis gali palaukti ir laimėti vėliau.

-          Laimėdama lenktynes ir titulus, „Mercedes“ tuo kenkia „Formulei-1“ apskritai?

-          Ne. Čempionatą gadina ne „Mercedes“, puikiai atliekanti savo darbą, o taisyklės, dėl kurių kitos komandos nesugeba jų pavyti.

-          Ko jūs laukiate iš „Red Bull-Honda“ ekipos?

-          Šios komandos negalima nurašyti, juk Maxas Verstappenas nuolat tobulėjo ir visiems darė įspūdį. Nemanau, kad jie galėtų laimėti titulą, bet sėkmės atskirose lenktynėse gali pasiekti. Tai pamatėme ir Austrijoje.

-          Ką jūs manote apie „Formulę-1“, kai jai pradėjo vadovauti „Liberty Media“?

-          Įvyko keletas permainų į gerąją pusę, bet kažkuria prasme „Formulės-1“ dvasia buvo prarasta. Mane labai nustebino, kad Bahreine po trasą važinėjo autobusai sirgaliams, taip pat buvo galima laisvai pasirinkti vietas. Taip turi būti visur. Kas man nepatinka – tai virtualus saugos automobilis. Paskui tikrą saugos automobilį peletonas susirenka,  o tai duoda intrigą, nors tai ir gali suveikti prieš varžybų lyderį. Bet žiūrovams labai nuobodu žiūrėti, kaip mašinos važiuoja VSC režimu.

-          Kodėl jūs prieš keletą metų priėmėte sprendimą vadovauti DTM čempionatui?

-          Aš savęs paklausiau:  „Ar noriu aš gyventi be automobilių sporto?“ Ne. Todėl aš uždaviau sau antrą klausimą: „Ar noriu aš praleisti 21 savaitgalį F-1? Taip pat – ne. Todėl DTM buvo idealus variantas: puikios lenktynės, iki daugelio trasų galiu atvažiuoti su mašina. Be to, šis darbas – įdomus iššūkis man.

Komentarai (7)


maxpower
| Liepos 01 d. 18:27
Fekkalli
| Liepos 01 d. 15:57

Patiko - “ Taip. Pas juos šiemet – geriausia mašina”.
Kas kam neaisku?

Paralelineje visatoje nebent :)
Fekkalli
| Liepos 01 d. 15:57
Patiko - “ Taip. Pas juos šiemet – geriausia mašina”.
Kas kam neaisku?
nicky
| Liepos 01 d. 14:47
SatanKlaus
| Liepos 01 d. 11:44

Dėl to Vet sustojimo tai dar klausimas, ar ne pats Vet nusprendė kada pasukti keist ratų...

Dėl VET sustojimo, tai per Sky Sport komentatoriai kažką sakė, kad buvo radijo ryšio problema su mechanikais ir labai vėlai gavo informaciją, kad atvažiuoja VET į boksus. Gal kas turi tikslesnės informacijos?
Klepsidra
| Liepos 01 d. 14:14
rodo tuos sugebejimus jau n metu. jei technines problemas ir pan dar butu galima atleisti, tai buka nesugebejima padangu ir sustojimu strategijas pasirinkti ir taip praradineti pergales ir titulus (jau nekalbant apie pastovu pasityciojima su strategijom is antro komandos piloto) - ne.
SatanKlaus
| Liepos 01 d. 11:44
Dėl to Vet sustojimo tai dar klausimas, ar ne pats Vet nusprendė kada pasukti keist ratų...
Pit Crew
| Liepos 01 d. 11:33
Su Vettelio sustojimu, tai parodė sugebėjimus.... Gal geriau nereikia.
maxpower
| Liepos 01 d. 10:57
Jau galetu pradet rodyt savo sugebejimus :)
×