G. Bergeris pristatė naujos lenktynių serijos koncepciją

G. Bergeris pristatė naujos lenktynių serijos koncepciją
logo 2019 Lapkričio 11 d. 11:05, Getty Images

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, dabar – vienas iš kėbulinių automobilių lenktynių serijos DTM vadovas Gerhardas Bergeris pristatė naują elektrinę lenktynių seriją, kurioje mašinos sugebės išvystyti greitį, sulyginamą su „Formule-1“, o baterijas keistų robotai.

G. Bergerio žodžiais, jei ši koncepcija pasirodys patraukli automobilių gamintojams, tai tokia lenktynių serija galėtų būti rengiama kartu su europietiškais DTM etapais.

Energijos šaltiniai šioms mašinoms galėtų būti arba galingi akumuliatoriai, arba jėgainės, kuriose būtų naudojami vandeniliniai kuro elementai. Baterijų išėmimui bei jų pastatymui į mašiną galėtų būti panaudojami pramoniniai robotai, kurie taip pat galėtų būti naudojami keičiant bolidų ratus.

Spėjama, kad mašinos būtų sukonstruotos iš unifikuotų mazgų bei agregatų, t.y. kalba eina apie monoklasę, jėgos agregatai turėtų po daugiau nei 1000 AG, o greitis – didesnis nei 300 km/h.

„Suprantama, kad mes visi turime kur kas aktyviau dalyvauti gerinant ekologinę situaciją mūsų planetoje. Ir aš pagalvojau: jei mes jau turime paruoštą lenktynių platformą, tai kokių realių veiksmų mes galime imtis?, - komentavo austras „Reuters“ agentūrai.

Galimi šio projekto realizacijos terminai neįvardinami, bet tai priklausys nuo sirgalių, rėmėjų ir automobilių koncernų reakcijos, nes suprantama, jog laukia milžiniškas darbas tiek finansinėje, tiek ir techninėje srityje.

Vis labiau populiarėjanti „Formulė-E“, kurios etapai vyksta miestų gatvėse, kol kas negali konkuruoti su „Formule-1“ pagal greitį: maksimalus elektromobilių greitis yra tik 280 km/h, o elektrinių jėgos agregatų galia yra tik 335 AG.

Kai aš matau „Formulės-E“ lenktynes, tai ten važiuoja labai lėtos mašinos, tai maždaug atitinka „Formulės-3“ lygį, - mano G. Bergeris. – Tai yra ne tai, ką nori matyti aistringi lenktynių gerbėjai. Todėl atsirado idėja, kad baterijų keitimą gali atlikti robotai. Tai leistų variklių galią padidinti iki 1000 AG ir manau, kad publika norėtų matyti tokias varžybas, jei jos būtų ne mažiau patrauklesnės nei lenktynės su įprastiniais vidaus degimo varikliais“.

https://twitter.com/DTM



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553