„Mercedes“ lenktynininkas George‘as Russellas liko ne itin patekintas pirmaisiais FIA veiksmais bandant spręsti automobilių šokinėjimo problemą.
Prieš šį savaitgalį vyksiančias Kanados GP lenktynes federacija paskelbė, kad matuos kiekvieno automobilio šokinėjimo stiprumą, kad surinktų duomenų, kuriuos išanalizavus nuspręs, ką galima padaryti, kad išspręsti minėtą problemą, kuri sukelia skausmus ne vienam sportininkui.
Nuo šiandien vyksiančių treniruočių pradžios FIA stebės telemetrinius duomenis, o vėliau - kiekvienos komandos automobilių šokinėjimo intensyvumą, kad sudarytų metriką, pagal kurią bus nustatyta, koks lygis laikomas nepriimtinu. FIA įpareigos komandas atlikti pakeitimus, kad būtų sumažintas bolidų šokinėjimas.
Nors G. Russellas teigimu, „gerai, kad FIA iš karto ėmėsi veiksmų“ po to, kai po lenktynių Baku trasoje sulaukė daug skundų iš sportininkų, GPDA direktorius sakė, kad „tai, kas buvo pateikta šiam savaitgaliui yra labiau pleistro užklijavimas, o ne sprendimas.“
„Reikia palaukti ir pamatyti FIA rezultatus. Manau, kad net ir mažiausiai nuo to kenčiančioms komandoms tai nėra malonus pasivažinėjimas. FIA turi prieigą prie visų vertikalaus pagreičio apkrovų, kurias patiriame ir jos gerokai viršija tai, su kuo galėtume saugiai susidoroti. Taigi, judant į priekį, neabejotinai reikalingi išsamesni pokalbiai.“
Pilotas: | George‘as Russellas | 2025 sezono taškai: | |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 26 m. |