SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/21 11:10 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
04/21 10:34

Daug nesiplesiu, bet mes turejome reikalu su neuro psichologu kai turejom bedu su savu vaiku, tai galiu pasakyti, kad savo 30 proc drasiai gali keisti i minimum 60-70 :) jeigu idomu smegenys ir kaip veikia psichika Daniel Goleman knygos yra super. Del Russel ir del tos teises i fizini kontakta, tai nu supraskime viena, kad bet koks tycinis kontaktas turi labai dideli potenciala pavirsti i daug didesne zala, todel tai yra tiesiog kvaila (gal kas pamena Daktaro pasivazinejima sviniaus bagazineje?). Del pacio Russelo lenkimo - naivus ejimas ir tai ivertino ir sky ir DC ir dar velnias zino kas :)

Na del 70% nezinau, nes yra daug pavyzdziu kai vienodai auklejami vaikai pasuka skirtingais keliais, kad ir ta pati Capones seimynele kai vienas tapo gangsta, o kitas detektyvu kuris ji gaude :) (aisku as suprantu, kad ten ~1900, bet tai tik zinomesnis pavyzdis) Bet kadangi tu turi vaika ir turejai pokalbius su neuro psichologais, man butu kvaila gincytis :)
Del pliaukstelejimo, as visgi vistiek manau, kad tai labiau emocija, va jei kaip tech sake, George butu palaukes kol Valteri islips tada jo, butu blogai ir tai jau butu perzengta riba, bet dabar na ne. Galima velgi paimt NBA pavyzdi. Mutombo finger wag. Norint tai galima pritempt prie psichologinio smurto (ka NBA ir padare uzdrausdami, bet kokius taunt'us net Carteris uz savo vroom vroom yra gaves technine) Bet tikiuosi supranti ir ta puse kuriai patiko Mutombo wag? Va ka pradzioj turejau omeny kai sakiau, kad taip zlugdomos asmenybes sporte. Ir jei sakysi, kad Russelas ten kontaktavo tai nelygu kokiai grimasai. tai please, tuo pliaukstelejimu George net uodo nesuzeistu (ir nesakau, kad turejo trenkt stipriau :D) pliaukstelejo ir nuejo, Jei tavo nuomone kategoriskai kita, galim del sito nebesigyncyt nes nei as nei tu nebepakeisim vienas kito nuomoniu situo klausimu :)
Del incidento lenktynese tai as sutinku, kad Botas viska dare pagal taisykles, bet grynai is GR puses taip gintis buvo kvaila, juolab, pats Valteri pasake, kad puikiai zinojo kur ir kiek stumia. Paziurek kaip gynesi Bottas ir kaip gynesi kiti. Sutinki, kad Boto toks gynimasis itakotas, kad butent Russelas salia jo buvo?
1. Ar Bottas viska dare pagal taisykles? Taip
2. Ar Russello point'as, kad Bottas ji per agresyviai stume ivertinus trasos bukle, net perziurejus pakartojima turi teise i egzistavima? Taip
zonker logo rėmėjas
IP: bc99538 | 04/21 10:34 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 14:11

Ar galima visas bedas suverst auklejimui? Manau ne. Genetika? labai ja netikiu, bet prideciau 10% prie asmenybes, auklejimas 30% ir likusius 60% jau sukuria zmogaus chemines reakcijos smegenyse.
Vaikas A pereis GTA tures fun laika ir pamirs. Vaikas B paims tevo Glock'a is seifo ir nueis i mokykla. Ar GTA kurejai turi prisiimt atsakomybe? Ne, jie praejo komisija kuri jiems suteike atitinkama reitinga. Ar kalti tevai, kad dave vaikui GTA? Taip. Kiek kalti? Na ~30-40% (atsizvelgiant i vaika A) likusius 70-60% kaltos vaiko smegeneles kurios matomai veikia ne taip kaip turetu, gal ankstyva shizos forma ar dar kas.
Vis del to manau, kad:
vidutinis auklejimas + normaliai veikianti psichika=geras zmogus
Geras auklejimas+gerai veikianti psichika=Geras zmogus.
Blogas auklejimas (asocialus)+gera psichika=50/50 su savo niuansais.
Bet va jei pazeista psichika nesvarbu ar geras ar blogas auklejimas- rezultatas visviena tiksinti boma kuri viena diena gali aktyvuotis. Tiesiog tokiu atveju geras auklejimas sulaiko/atitolina ta jo switcha.
Normalus vaikas pamates taip pasielgusi Veteli, gali likti ant ispudzio, bet cia viskas. o (ne)normalus isidemes sita veiksma ir turbut kada nors ji pakartos ir tik tiek jo psichikai ir tereikejo. Jei ne Vetelis tai kas nors kitas triggerintu, kate primyzus i tarpke ar dar kas.
Cia tik tokie pamastymai :) As nesakau, kad nereikia rodyt pavyzdzio kaip tik sakau, kad geras pavyzdys kuri laika gali sulaikyt psichika normaliose ribose. Bet taipogi as nesutinku, kad tik geras pavizdys+auklejimas padarys zmogu geru/blogu. Ir kad Russellas neturi teises plekstelt per visoriu :)
Cia sumaliau daug, bet gal supratai :D

Daug nesiplesiu, bet mes turejome reikalu su neuro psichologu kai turejom bedu su savu vaiku, tai galiu pasakyti, kad savo 30 proc drasiai gali keisti i minimum 60-70 :) jeigu idomu smegenys ir kaip veikia psichika Daniel Goleman knygos yra super. Del Russel ir del tos teises i fizini kontakta, tai nu supraskime viena, kad bet koks tycinis kontaktas turi labai dideli potenciala pavirsti i daug didesne zala, todel tai yra tiesiog kvaila (gal kas pamena Daktaro pasivazinejima sviniaus bagazineje?). Del pacio Russelo lenkimo - naivus ejimas ir tai ivertino ir sky ir DC ir dar velnias zino kas :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/21 01:11 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 22:44

Bet teisejai tai nenubaude nei vieno, reiskia ivertino ir tai, kad Bottas per agresyviai stume :) Kaip ir sutarem anoj temoje, Bottas viska atliko pagal taisykles, bet Russellas turi savu motyvu sakyt, kad Valteri ne maziau kaltas (ka tiesiogiai ir teisejai patvirtino savo sprendime)
Todel sakyt, na Russellas bukas nes nepripazysta kaltes, manau neteisingas tavo sakinys :)

As manau, ir kiek supratau, kad teisejai pasake kad Bottas paliko vietos ir t.t. Russellas pats prarado kontrole ir t.t. todel nieko nebausim. Ir cia manau esme - jeigu Dzordzas butu i gala ilekes ir nuneses (kaip Vettelis Ocona pvz) tai but bauda, bet kadangi masina uzmete vaziuojant salia ir apsukant teskesi i sona, tai gavosi kaip ir jis kaltas, bet ne specialiai, masina tapo nekontroliuojama del trasos dangos bukles o ne piloto pavadinkim judesiu i varzova. Todel baudos ir nera.
O taip sutinku, Russellas ne bukas kad lenke. Lenkti reikejo. Uz ta sprendima maladec. Buka buvo reakcija ant karstu. Nora visi mes ant karstu taip, zmogiska.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 04/20 23:55 Atsakyti
maxpower
04/20 15:45

Neteisus. Kai Williams lenkia Botta su Mersu tai ne tam asmeniui siuloma Renault Clio

Ramiai, kam tos pavydo scenos, Clio taurėje vietos užteks visiems.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 22:44 Atsakyti
TomTom
04/20 22:29

Papasakosiu kodel as taip kalbu:
Imoloje tiesioji yra visai ne tiesioji. Ten vingiuojama bent tris kartus is vienos puses i kita. Todel Botto judesiai yra normalus ir jis vaziuoja lenktynine trajektorija. Gynyba, mano nuomone, yra nepazeidzianti jokiu taisykliu, nes vietos sone (slapioje dalyje, uz lenktynines trajektorijos) Bottas paliko uztektinai.
Apie nerasytus susitarimus nebuvau girdejas, ir tokiu atveju, jei is tikro buvo sutarta nekirst baltos linijos, Bottas ja pazeide. Bet kiek Maxas nerasytu taisykliu sulauze? Visiem buvo dzin nes "Maxas duoda vaizdo". Tai cia zinai, kaip vertinsi.
O galu gale Russello avarija ivyko ne del to, kad Bottas kirto linija, bet del to kad su aktyviu DRS islindo ant slapio o gazas dugnas. Ji uzmete, kiek is video suletines ziurejau, dar bunant visais ratais ant asfalto. Taip kad teigiu - cia Russello kalte ir tik jo.
Tai va :)

Bet teisejai tai nenubaude nei vieno, reiskia ivertino ir tai, kad Bottas per agresyviai stume :) Kaip ir sutarem anoj temoje, Bottas viska atliko pagal taisykles, bet Russellas turi savu motyvu sakyt, kad Valteri ne maziau kaltas (ka tiesiogiai ir teisejai patvirtino savo sprendime)
Todel sakyt, na Russellas bukas nes nepripazysta kaltes, manau neteisingas tavo sakinys :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 22:29 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 20:49

As tai nelabai suprantu kodel visi tokie kategoriski Russello kaltes atveju? Kitoj naujienoj diskutavom apie tai. Kaip vaziavo kiti toje vietoje ir kaip Bottas.
Hamiltono lenkimai:
https://ibb.co/b1vTcVZ
https://ibb.co/VJhVL6B
https://ibb.co/ngzKsq9
Russello lenkimas:
https://imgur.com/a/0xtDfNy
Visi isskyrus Botta labiau atsitrauke i vidu, Russellas sake, kad po "luzimo" buvo susitarimas, kad besiginantys lieka kaireje jei yra lenkiami ir nelipa ant linijos. Kaip matai pagal balta linija susitarimo nesilaike tik Bottas.
Pagal rasytas taisykles Bottas viska padare gerai, bet pagal nerasytas, Bottas stume GR nors pats sake, kad zinojo, kad ten slapia. Ir visa tai zinodamas GR net po pakartojimo ziurejimo gali laikyt pykti ant Botto ir manyt, kad jis kaltas? Gali... bet tenka atsiprasyt nes Cyberbulinamas yra. :)

Papasakosiu kodel as taip kalbu:
Imoloje tiesioji yra visai ne tiesioji. Ten vingiuojama bent tris kartus is vienos puses i kita. Todel Botto judesiai yra normalus ir jis vaziuoja lenktynine trajektorija. Gynyba, mano nuomone, yra nepazeidzianti jokiu taisykliu, nes vietos sone (slapioje dalyje, uz lenktynines trajektorijos) Bottas paliko uztektinai.
Apie nerasytus susitarimus nebuvau girdejas, ir tokiu atveju, jei is tikro buvo sutarta nekirst baltos linijos, Bottas ja pazeide. Bet kiek Maxas nerasytu taisykliu sulauze? Visiem buvo dzin nes "Maxas duoda vaizdo". Tai cia zinai, kaip vertinsi.
O galu gale Russello avarija ivyko ne del to, kad Bottas kirto linija, bet del to kad su aktyviu DRS islindo ant slapio o gazas dugnas. Ji uzmete, kiek is video suletines ziurejau, dar bunant visais ratais ant asfalto. Taip kad teigiu - cia Russello kalte ir tik jo.
Tai va :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 20:49 Atsakyti
TomTom
04/20 18:28

Tada reiskiasi suda suprato ir sukalbejo atsiprasymo malda lieptas. Galvojau jis daugiau smegenu turi galvoj.

As tai nelabai suprantu kodel visi tokie kategoriski Russello kaltes atveju? Kitoj naujienoj diskutavom apie tai. Kaip vaziavo kiti toje vietoje ir kaip Bottas.
Hamiltono lenkimai:
https://ibb.co/b1vTcVZ
https://ibb.co/VJhVL6B
https://ibb.co/ngzKsq9
Russello lenkimas:
https://imgur.com/a/0xtDfNy
Visi isskyrus Botta labiau atsitrauke i vidu, Russellas sake, kad po "luzimo" buvo susitarimas, kad besiginantys lieka kaireje jei yra lenkiami ir nelipa ant linijos. Kaip matai pagal balta linija susitarimo nesilaike tik Bottas.
Pagal rasytas taisykles Bottas viska padare gerai, bet pagal nerasytas, Bottas stume GR nors pats sake, kad zinojo, kad ten slapia. Ir visa tai zinodamas GR net po pakartojimo ziurejimo gali laikyt pykti ant Botto ir manyt, kad jis kaltas? Gali... bet tenka atsiprasyt nes Cyberbulinamas yra. :)
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 18:28 Atsakyti
Fernandoisfasterthanyou
04/20 18:23

Kad jis sakė, kad Bottas kaltas jau pažiūrėjęs pakartojimus.

Tada reiskiasi suda suprato ir sukalbejo atsiprasymo malda lieptas. Galvojau jis daugiau smegenu turi galvoj.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 04/20 18:23 Atsakyti
TomTom
04/20 18:16

O ka jeigu Russellas pasiziurejo pakartojimus is visu kameru ir kazka suprato...?

Kad jis sakė, kad Bottas kaltas jau pažiūrėjęs pakartojimus.
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 18:16 Atsakyti
Forb1s.
04/20 08:01

Panašu, kad Wolffas kaip reikiant prispaudė Rusesella ir tam nieko kito nebeliko, kaip tik atsiprašyti viešai. Visvien, norisi gi tos vietos Mercedes komandoj..

O ka jeigu Russellas pasiziurejo pakartojimus is visu kameru ir kazka suprato...?
TomTom
IP: d1cf999 | 04/20 18:15 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/19 21:35

As ne YZF, bet, o ar siais laikais (turint omeny CancelCulture) daug yra tokiu kurie neatsiprasytu? :) Kad ir sitas jo "atsiprasymas" surasytas pagal visus cancel canonus. "as ne toks, as is saves reikalauju but geresniu ir pan"
Butu galima neatsiprasinet (tiesiog tu jauti, kad vel trenktum per visoriu tokioj pat situacijoje) ir jei nuo to, nepriklausytu jo ateitis, manai atsiprasytu? Paskutinis toks kuris neatsiprasinejo isejo po 2006 usa gp :)
Dabar jei zinomas zmogus atsipraso tai 99% jam tai patare padaryt :)

Zinok yra. Visi tokie, kurie nepasiduoda cancel kulturai, kurie sugeba pastovet uz save ir uz savo tiesa. Aisku jeigu ta tiesa ju puseje. Cancelistams tos tiesos nesuprast bet i juos normalus zmones nekreipia demesio. Ir, gal keista, bet nieko su jais neatsitiko, jie ir toliau veikia, dirba, yra zinomi ir turi daug gerbeju. Pvz Ricky Gervais, Bill Bur, Joe Rogan ir t.t. Komikai tai beveik visi. Ir kas keista tai dauguma ju yra tokje pacioje USA.
O cia jo, matau ka tu sakai ir sutinku, pagal visus kanonus. Bet skirtumas tas, kad Russelas turi uz ka atsiprasinet :) Bet siaip gera pastaba. Kazkaip neatkreipiau demesio.
maxpower
IP: 181988c | 04/20 15:45 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
04/20 15:23

Tarkime taip ir buvo. Na tai Wolffas teisus - su tokiu susivaldymu tik Renault Clio vairuoti, o ne F1.

Neteisus. Kai Williams lenkia Botta su Mersu tai ne tam asmeniui siuloma Renault Clio
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 04/20 15:23 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 10:26

Prasideda pelnytai ne pelnytai...
Viskas vyko akimirksniu, Russelui pasirode, kad botas ji isstume is trasos, jie susicrashino, Russelas zinodamas mercedes vidaus niuansus (nes ne veltui uzsimine, kad jei ten butu kitas lenktyninkas jis taip agresyviai nebutu stumes) jau buvo nerva pagaves, atejo link Boto o tas jam fingeri i akis. Kodel nieks Botui nieko del fingerio nesako a? Tai Ir sukilo Russelui tos emocijos, nes kaip ir sakiau, is jo tasko, tuo momentu Bottas ateme taskus ir dar fingeriais metosi

Tarkime taip ir buvo. Na tai Wolffas teisus - su tokiu susivaldymu tik Renault Clio vairuoti, o ne F1.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 14:11 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
04/20 12:12

Del DBZ negaliu labai komentuot nes neesu daug mates tos dramos :) Del vaiku, tai viskas daug sudetingiau, jei tas 12metis tures tevus ziurincius ta momenta ir pakomentuojancius, kad tai yra zemas lygis yra viena, tevus kurie sakys taip ir reikia tam Ham uz brake testa, bus kitas rezultatas, o 12meciui, kurio tevai isvis mazai domisi ka vaikas ziuri bus dar kitas rezultatas, todel mano nuomone HAM ta supranta, kad jie kaip cempionai turi ta extra galia rodyti gera pavyzdi jaunai kartai, nes yra labai daug toje vaiku psichologijoje, ypac kaip tu aukleji vaika iki 7neriu metu, tai pvz jei tu esi geras zmogus in general, bet daug dirbai, mazai uzsiemei su vaikais, ir 12 meciui vaikui pasakysi, kad toks manevras zemas lygis, tai tas irgi kitaip suveiks. gal prastas autoritetas tam savo vaikui busi, zinai pries F1 cempiona, tai vaikai trust me pasiaiskinimu prisigalvoja del nesamoniu padarytu ir taip, o cia zinai taranavau is nervu, ka darysi, jei jau cempas taip padaro, tai cia man easy :) todel ir turi buti netoleruojami kontaktai, ar tai butu tekstelejimas ar normalus davimas i snuki :)

Ar galima visas bedas suverst auklejimui? Manau ne. Genetika? labai ja netikiu, bet prideciau 10% prie asmenybes, auklejimas 30% ir likusius 60% jau sukuria zmogaus chemines reakcijos smegenyse.
Vaikas A pereis GTA tures fun laika ir pamirs. Vaikas B paims tevo Glock'a is seifo ir nueis i mokykla. Ar GTA kurejai turi prisiimt atsakomybe? Ne, jie praejo komisija kuri jiems suteike atitinkama reitinga. Ar kalti tevai, kad dave vaikui GTA? Taip. Kiek kalti? Na ~30-40% (atsizvelgiant i vaika A) likusius 70-60% kaltos vaiko smegeneles kurios matomai veikia ne taip kaip turetu, gal ankstyva shizos forma ar dar kas.
Vis del to manau, kad:
vidutinis auklejimas + normaliai veikianti psichika=geras zmogus
Geras auklejimas+gerai veikianti psichika=Geras zmogus.
Blogas auklejimas (asocialus)+gera psichika=50/50 su savo niuansais.
Bet va jei pazeista psichika nesvarbu ar geras ar blogas auklejimas- rezultatas visviena tiksinti boma kuri viena diena gali aktyvuotis. Tiesiog tokiu atveju geras auklejimas sulaiko/atitolina ta jo switcha.
Normalus vaikas pamates taip pasielgusi Veteli, gali likti ant ispudzio, bet cia viskas. o (ne)normalus isidemes sita veiksma ir turbut kada nors ji pakartos ir tik tiek jo psichikai ir tereikejo. Jei ne Vetelis tai kas nors kitas triggerintu, kate primyzus i tarpke ar dar kas.
Cia tik tokie pamastymai :) As nesakau, kad nereikia rodyt pavyzdzio kaip tik sakau, kad geras pavyzdys kuri laika gali sulaikyt psichika normaliose ribose. Bet taipogi as nesutinku, kad tik geras pavizdys+auklejimas padarys zmogu geru/blogu. Ir kad Russellas neturi teises plekstelt per visoriu :)
Cia sumaliau daug, bet gal supratai :D
Fekkalli
IP: 332b9da | 04/20 14:09 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 00:29

As netgi speciau, kad Rodmanas turejo daugiau fanu nei dabar Curry ir Durantas kartu sudejus :)
Man pvz patiko tas GR emocinis pliupsnis vakar, o ne eiliniai He's ok? i'm so sorry guys, it's my fault.
P.S Verstapenas irgi buvo apstumdes Ocona... fak as prisiminiau, kad MS Takumai per visoriu trenke, 2005 (ir ne as vienas 28like po komentaru) tai gal tokie dalykai visgi reikalingi sportu jei zmones tokius dalykus ~20m atmintyje laiko? :)

Taip tu teisus. Tik nesupranti kad zmones atsimena ne tik herojus, bet ir ***.
adameitas
IP: 4da9227 | 04/20 12:51 Atsakyti
Manau ši situacija išeis į nauda GR. Panašu, kad vyrukas jau po vienų varžybų mercedes pradėjo labai gerai apie save galvot. Gerokai per anksti. Šiaip tai čia nieko tokio neįvyko, tiesiog dabar tokios situacijos retos tai ir reakcijos daugiau sulaukia.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 04/20 12:24 Atsakyti
CBRV
04/20 07:46

parodyk man vidurini pirsta, ir be pirsto liksi, ir zibinta po akim turesi :D

O tai russelas atėjo ir bottas iškart pirštais pradėjo mosikuotis? Pirštą gavo ant galo jau gerai pabazarinęs.
zonker logo rėmėjas
IP: bc99538 | 04/20 12:12 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
04/20 11:45

As cia ziauriai ziauriai ne i tema apie vaikus, bet vaikai "sugadino" mano vaikystes Grali- DragonBall :) is Gore PG+16 padare PG+8 sukniso franchise ir nutrauke nes ratingai low as *** po tokiu nesamoniu buvo uz tai Toriyamai niekada neatleisiu, o ir vaikam irgi :D
O jei rimtai. As vaiku kolkas neturiu tai nelabai cia galiu sakyt, bet turiu sunena 5-eriu na ziurint i ji, as niekaip neisivaizduoju, kad Vetelio veiksmai baku ziurint per TV ji kazkaip paveiktu jis dar nieko nesupranta. Ar galetu paveikt jei jam butu 12? Taip, bet tokiu atveju jau jis turetu kazkokius tai auklejimo pagrindus ir galetu suprast kas blogai kas ne, ar sakai 12-metis kita diena eitu i kartingus visus dauzyt nes tai dare Vetelis? Ne (bent jau as taip manau) ir vaiku kisimas visur apeliuojant i pavizdi... Na man tai labiau primena, ta boba is simpsonu kuri visad rekia "pagalvokit apie vaikus, del dievo meiles pagalvokit apie vaikus" :)Nori sutript oponenta mestelk vaikus. Todel ir sakau, kad tai visad yra Illegal movie ir Hamiltonas manau daugiau norejo Veteli apsikt nei vaikus per TV apsaugot :)

Del DBZ negaliu labai komentuot nes neesu daug mates tos dramos :) Del vaiku, tai viskas daug sudetingiau, jei tas 12metis tures tevus ziurincius ta momenta ir pakomentuojancius, kad tai yra zemas lygis yra viena, tevus kurie sakys taip ir reikia tam Ham uz brake testa, bus kitas rezultatas, o 12meciui, kurio tevai isvis mazai domisi ka vaikas ziuri bus dar kitas rezultatas, todel mano nuomone HAM ta supranta, kad jie kaip cempionai turi ta extra galia rodyti gera pavyzdi jaunai kartai, nes yra labai daug toje vaiku psichologijoje, ypac kaip tu aukleji vaika iki 7neriu metu, tai pvz jei tu esi geras zmogus in general, bet daug dirbai, mazai uzsiemei su vaikais, ir 12 meciui vaikui pasakysi, kad toks manevras zemas lygis, tai tas irgi kitaip suveiks. gal prastas autoritetas tam savo vaikui busi, zinai pries F1 cempiona, tai vaikai trust me pasiaiskinimu prisigalvoja del nesamoniu padarytu ir taip, o cia zinai taranavau is nervu, ka darysi, jei jau cempas taip padaro, tai cia man easy :) todel ir turi buti netoleruojami kontaktai, ar tai butu tekstelejimas ar normalus davimas i snuki :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 11:56 Atsakyti
tech
04/20 11:27

na jau tu cia ir sulyginai su Rodmanais :D vienas tiesiog buvo toks, ir atstovedavo uz save visuomet, ir Russela, kuris, jei jau toks "vyras" buvo, tai galejo palaukt, kol Bottas islips is bolido, tada aiskintis, o ne sedinciam dar su priegtais su drizais trankyt per salma, bet gavosi cia truputi pliaukstelejau kol sedi bolide ir begu. apgailetinas vaizdas is tikro, niekuo nepanasus i tuos su kuriais palyginai . jam realiai isvis pasiseke, kad sedejo ten ramusis suomis, butu jo vietoj buves koks kitas, pats per salma butu gaves .

Na ziurint i Botta tai as nebuciau toks tikras, kad jau Valteri kaip duotu stipriai stipriai... :) Jei butu palaukes drakiu va tada tai butu jau perzenges ta riba tarp sporto ir budulizmo. Tas pliaukstelejimas mano akimis lygus fingeriui. Pliaukstelejo (amm ten tas plaukstelejimas toks meh, va MS kai dejo tai net visorius uzsidare :D ) Pliaukstelejo ir nuejo.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 04/20 11:45 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
04/20 11:29

Kisami vaikai, nes vaikai ima pavyzdi, jei tai yra laikoma norma visuomeneje, ypac jei sportas toks populiarus ir rodomas per TV. Tau cia atrodo kepstelejo per salma, Bottas nebutu sedejes bolide tas pienius butu gaves atgal ir ka normalu ane? Man vaikai rupi ir domiuosi vaiku ugdymu ir psichologija, todel buduliu "man patiko tokios emocijos" atrodo nu kaip buduliu, sorry. Bet galim tikrai diskutuoti kas veikia jauna karta kas ne, cia joks illegal, open for discussion.

As cia ziauriai ziauriai ne i tema apie vaikus, bet vaikai "sugadino" mano vaikystes Grali- DragonBall :) is Gore PG+16 padare PG+8 sukniso franchise ir nutrauke nes ratingai low as *** po tokiu nesamoniu buvo uz tai Toriyamai niekada neatleisiu, o ir vaikam irgi :D
O jei rimtai. As vaiku kolkas neturiu tai nelabai cia galiu sakyt, bet turiu sunena 5-eriu na ziurint i ji, as niekaip neisivaizduoju, kad Vetelio veiksmai baku ziurint per TV ji kazkaip paveiktu jis dar nieko nesupranta. Ar galetu paveikt jei jam butu 12? Taip, bet tokiu atveju jau jis turetu kazkokius tai auklejimo pagrindus ir galetu suprast kas blogai kas ne, ar sakai 12-metis kita diena eitu i kartingus visus dauzyt nes tai dare Vetelis? Ne (bent jau as taip manau) ir vaiku kisimas visur apeliuojant i pavizdi... Na man tai labiau primena, ta boba is simpsonu kuri visad rekia "pagalvokit apie vaikus, del dievo meiles pagalvokit apie vaikus" :)Nori sutript oponenta mestelk vaikus. Todel ir sakau, kad tai visad yra Illegal movie ir Hamiltonas manau daugiau norejo Veteli apsikt nei vaikus per TV apsaugot :)

TOP naujienos