„Mercedes“ sportininkas George‘as Russellas pripažįsta, kad Majamyje vykusiose lenktynėse saugos automobilis padėjo jam iškovoti penktą vietą.
Britas lenktynes pradėjo iš dvyliktos pozicijos ir po starto buvo praradęs kelias vietas. Sportininkas buvo tik vienas iš kelių, kuris startavo su kieto mišinio padangomis. Kai daugelis varžovų atliko savo pirmuosius sustojimus, G. Russellas pakilo iki penktos vietos.
Po Lando Norriso ir Pierre‘o Gasly avarijos prasidėjo saugos automobilio fazė. G. Russellas tuo pasinaudojo ir atliko savo vienintelį sustojimą. Pasikeitęs padangas lenktynininkas į trasą grįžo septintoje vietoje, už komandos draugo Lewiso Hamiltono.
Iš trasos pasitraukus saugos automobiliui, L. Hamiltonas ir G. Russellas aplenkė Valtterį Bottą, taip britas pakilo į šeštą vietą. O vėliau, įveikęs komandos draugą, jaunasis britas finišavo penktas.
G. Russello teigimu, varžybų metu jis ir komanda nusprendė trasoje išbūti kuo ilgiau tikintis, jog galbūt pasirodys saugos automobilis.
„Manau, kad man truputi pasisekė. Kai taip nutinka, atrodai kaip koks genijus. Bet taip nutinka, kai pasirenki kitokią taktiką, kaip ir buvo šiuo atveju“, - pasakojo G. Russellas.
„Mes kovojome dėl septintos vietos. Atlikti sustojimą anksčiau nebuvo prasmės. Tad nusprendėme likti trasoje ir tikėtis, jog nutiks kažkas panašaus. Ir mums pasisekė.“
Startavęs su kietesnio mišinio padangomis, G. Russellas prarado tris pozicijas varžovams, startui pasirinkusiems minkštesnes padangas.
„Tie pirmieji ratai buvo tikrai sunkūs. Po starto iš karto praradau kelias pozicijas, bet žinojau, kad svarbiausia buvo išvengti incidentų.“
Lenktynių pabaigoje G. Russellas įveikė komandos draugą L. Hamiltoną ir finišavo penktas. Tai penktos lenktynės iš eilės, kai britas baigė varžybas pirmame penketuke. Paklaustas, ar penkta ir šešta vietos yra rezultatas, kurio gali tikėtis „Mercedes“, sportininkas atsakė trumpai: „Taip ir ne. Penkta ir šešta yra vietos, kuriose mes nusipelnėme būti. Kai kuriose trasose pasirodėme geriau nei tikėjomės. Sunkiausia mums yra šeštadieniais. Taip, šį savaitgalį turėjome daugiau vilčių. Bet kuriuo atveju, mes vis dar stipriai atsiliekame.“
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2022 sezono taškai: | 120 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | George‘as Russellas | 2022 sezono taškai: | 74 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 24 m. |
Sumakeris irgi visos karjeros metu to pačio lygio nepalaikė. Jordanas karjeros gale irgi nebuvo tas pats Jordanas ... Sportininko karjera trunka vidutiniškai nuo 20 iki 40. Karjeros pickas - 27-34 - nu čia visokių sportų vidurkiai. Krepšinyje keliai pareina, Formulei gal reakcija, savisaugos inkstintas ir t.t.
Peržiūrėjau dar kartą įrašą, kas dėjosi SC metu - tu teisus, teoriškai buvo laiko pasikeisti padangas ir išvažiuoti už Ocono.
Aš tą LH ir komandos dialogą supratau kitaip - komanda informavo, kad yra laiko keisti padangas, bet patarė likti.
Kai pagalvoji - siūlymas visai protingas. Nekeiti padangų - šitoj trasoj lenkti labai sunku, yra šansų ir su senom padangom apginti poziciją. Keiti padangas - atkovoti poziciją be šansų (jei su senom padangom apsiginti prieš naujas padangas dar yra kažkokie šansai, tai apsiginti su naujom padangom - be problemų). Ir plius rizika kad boksuose kažkas atsitiks, ir prarasi dar daugiau laiko.
Dėl boksu - nebuvo ten rizikos, ypač antram pasiūlyme, kai Russel jau buvo pakeistas. Ten jau ir laiko buvo pagalvojimui.
Oconas dar buvo nekeitęs padangų ir atsilikęs daugiau kaip 20s, kas sudarė komfortiškas sąlygas LH saugiai po sustojimo išlikt už GR tiek po pirmo, tiek po pakartotinio pasiūlymo stoti. Toliau ne sofos žinove gali ir netęsti, nes tik dar daugiau apsijuoksi.
Aš tą LH ir komandos dialogą supratau kitaip - komanda informavo, kad yra laiko keisti padangas, bet patarė likti.
Kai pagalvoji - siūlymas visai protingas. Nekeiti padangų - šitoj trasoj lenkti labai sunku, yra šansų ir su senom padangom apginti poziciją. Keiti padangas - atkovoti poziciją be šansų (jei su senom padangom apsiginti prieš naujas padangas dar yra kažkokie šansai, tai apsiginti su naujom padangom - be problemų). Ir plius rizika kad boksuose kažkas atsitiks, ir prarasi dar daugiau laiko.
Neteisingai. Būtų LH važiavęs padangų keistis, būtų išvažiavęs ne už Russelo, o kažkur už Occono - 8-10 vietoj. Apie lenkimus DRS traukinyje F1 puslapio sofos ekspertai pakankamai prikomentavo, nebetęsiu...
Dabar komentuoti lengva, reliu momentu priimti teisingus sprendimus - menas. Isejo kaip patycia, tai ir tyciojuosi. Siaip pagarba MB kad leido paprastam britui, sera aplenkti. Ko praeity kitos komandos neleisdavo daryti, kartais net liepdavo atsilikti.
Nors iš dalies pasisekė, bet ta sėkmė nebuvo visi atsitiktinė, o grynai išskaičiuota su nuliu rizikos prarasti (7) vietą. Pasisekė su Bottu, kad šis padarė klaidą. Tuo tarpu su LH buvo ir pastarojo nuopelnas, kad nusprendė geriau likt priekyje Russel su senom padangom ir gintis, nei pasikeist į šviežias ir atakuot su DRS. Stipri Ham klaida. Komandai buvo vienodai, kuris bus pirmesnis, tai ir leido Ham pačiam spręst.
Čia ir yra esminis įdomumas - komandos elgesys LH ir GR atžvilgiu, šį kartą jie nesikišo, nors galėjo.
Šiaip per ilgai užtruko su tuo praleidimu. George jau buvo gerai atsiplėšęs, daugiau kaip 2s. Neskaniai tas praleidimas organizuotas, galėjo operatyviau pranešti, o ne laukti kol atsiplėš... spėju kas tai inicijavo , turėjo mintį, kad čia potencialiai gali būti fejerverkų. Kaip sakant taisyklės yra taisyklės... Final išėjo dar negražiau, lyg patyčia.
Kaip tai nesikiso? Toto pats pasake kad GR tegul praleidzia HAM ir vel demonstratyviai apsilenkia atgal.
Kaip tai nesikiso? Toto pats pasake kad GR tegul praleidzia HAM ir vel demonstratyviai apsilenkia atgal.
Nors iš dalies pasisekė, bet ta sėkmė nebuvo visi atsitiktinė, o grynai išskaičiuota su nuliu rizikos prarasti (7) vietą. Pasisekė su Bottu, kad šis padarė klaidą. Tuo tarpu su LH buvo ir pastarojo nuopelnas, kad nusprendė geriau likt priekyje Russel su senom padangom ir gintis, nei pasikeist į šviežias ir atakuot su DRS. Stipri Ham klaida. Komandai buvo vienodai, kuris bus pirmesnis, tai ir leido Ham pačiam spręst.
Čia ir yra esminis įdomumas - komandos elgesys LH ir GR atžvilgiu, šį kartą jie nesikišo, nors galėjo.