G. Russellas pripažįsta: lenktynėse man pasisekė (12)

G. Russellas pripažįsta: lenktynėse man pasisekė
logo Gegužės 09 d. 22:31, LAT Images for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd

Mercedes“ sportininkas George‘as Russellas pripažįsta, kad Majamyje vykusiose lenktynėse saugos automobilis padėjo jam iškovoti penktą vietą.

Britas lenktynes pradėjo iš dvyliktos pozicijos ir po starto buvo praradęs kelias vietas. Sportininkas buvo tik vienas iš kelių, kuris startavo su kieto mišinio padangomis. Kai daugelis varžovų atliko savo pirmuosius sustojimus, G. Russellas pakilo iki penktos vietos.

Po Lando Norriso ir Pierre‘o Gasly avarijos prasidėjo saugos automobilio fazė. G. Russellas tuo pasinaudojo ir atliko savo vienintelį sustojimą. Pasikeitęs padangas lenktynininkas į trasą grįžo septintoje vietoje, už komandos draugo Lewiso Hamiltono.

Iš trasos pasitraukus saugos automobiliui, L. Hamiltonas ir G. Russellas aplenkė Valtterį Bottą, taip britas pakilo į šeštą vietą. O vėliau, įveikęs komandos draugą, jaunasis britas finišavo penktas.

G. Russello teigimu, varžybų metu jis ir komanda nusprendė trasoje išbūti kuo ilgiau tikintis, jog galbūt pasirodys saugos automobilis.

„Manau, kad man truputi pasisekė. Kai taip nutinka, atrodai kaip koks genijus. Bet taip nutinka, kai pasirenki kitokią taktiką, kaip ir buvo šiuo atveju“, - pasakojo G. Russellas.

„Mes kovojome dėl septintos vietos. Atlikti sustojimą anksčiau nebuvo prasmės. Tad nusprendėme likti trasoje ir tikėtis, jog nutiks kažkas panašaus. Ir mums pasisekė.“

Startavęs su kietesnio mišinio padangomis, G. Russellas prarado tris pozicijas varžovams, startui pasirinkusiems minkštesnes padangas.

„Tie pirmieji ratai buvo tikrai sunkūs. Po starto iš karto praradau kelias pozicijas, bet žinojau, kad svarbiausia buvo išvengti incidentų.“

Lenktynių pabaigoje G. Russellas įveikė komandos draugą L. Hamiltoną ir finišavo penktas. Tai penktos lenktynės iš eilės, kai britas baigė varžybas pirmame penketuke. Paklaustas, ar penkta ir šešta vietos yra rezultatas, kurio gali tikėtis „Mercedes“, sportininkas atsakė trumpai: „Taip ir ne. Penkta ir šešta yra vietos, kuriose mes nusipelnėme būti. Kai kuriose trasose pasirodėme geriau nei tikėjomės. Sunkiausia mums yra šeštadieniais. Taip, šį savaitgalį turėjome daugiau vilčių. Bet kuriuo atveju, mes vis dar stipriai atsiliekame.“

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2022 sezono taškai: 188
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau
George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2022 sezono taškai: 111
Komanda: Mercedes Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (12)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
F-fanas-1
IP: b991616 | 05/12 09:13 Atsakyti
Nu mane užknisa kai daugelis straipsnių bando pateisinti Hamiltono lėtumą (mažuti) prieš G.Russella. Juk Georges yra tikrai geras pilotas, plius jaunas. Jam yra lengviau važiuoti greitai nei 36 ar 37 metų F1 Veteranui ... nu ir kas čia tokio ... Tas pats Senna irgi ten iki 40ties nebūtų tam pačiam lygyje važiavęs..
Sumakeris irgi visos karjeros metu to pačio lygio nepalaikė. Jordanas karjeros gale irgi nebuvo tas pats Jordanas ... Sportininko karjera trunka vidutiniškai nuo 20 iki 40. Karjeros pickas - 27-34 - nu čia visokių sportų vidurkiai. Krepšinyje keliai pareina, Formulei gal reakcija, savisaugos inkstintas ir t.t.
mirkam
IP: 8dd17ba | 05/11 00:58 Atsakyti
cc
05/10 22:23

Peržiūrėjau dar kartą įrašą, kas dėjosi SC metu - tu teisus, teoriškai buvo laiko pasikeisti padangas ir išvažiuoti už Ocono.
Aš tą LH ir komandos dialogą supratau kitaip - komanda informavo, kad yra laiko keisti padangas, bet patarė likti.
Kai pagalvoji - siūlymas visai protingas. Nekeiti padangų - šitoj trasoj lenkti labai sunku, yra šansų ir su senom padangom apginti poziciją. Keiti padangas - atkovoti poziciją be šansų (jei su senom padangom apsiginti prieš naujas padangas dar yra kažkokie šansai, tai apsiginti su naujom padangom - be problemų). Ir plius rizika kad boksuose kažkas atsitiks, ir prarasi dar daugiau laiko.

Manau su senais hardais apsiginti prieš naujus medium plius DRS yra ženkliai sudėtingesnė užduotis nei kai abu su naujais medium, bet atakuojantis su DRS. Manau siūlymas likti protingas ta prasme, kad komandai svarbu, kad nebūtų kovos iki finišo su lygiom salygom. Ką ir pamatem - apsilenkė du kartus ir nuvažiavo, o LH po lenktynių tik konstatavo faktą - neturėjo jokių šansų. Trasa tikrai nėra nepalanki lenkimams su DRS. Šansas tikrai buvo ir sprendimas priimtas neteisingas.
Dėl boksu - nebuvo ten rizikos, ypač antram pasiūlyme, kai Russel jau buvo pakeistas. Ten jau ir laiko buvo pagalvojimui.
cc
IP: a361902 | 05/10 22:23 Atsakyti
mirkam
05/10 20:52

Oconas dar buvo nekeitęs padangų ir atsilikęs daugiau kaip 20s, kas sudarė komfortiškas sąlygas LH saugiai po sustojimo išlikt už GR tiek po pirmo, tiek po pakartotinio pasiūlymo stoti. Toliau ne sofos žinove gali ir netęsti, nes tik dar daugiau apsijuoksi.

Peržiūrėjau dar kartą įrašą, kas dėjosi SC metu - tu teisus, teoriškai buvo laiko pasikeisti padangas ir išvažiuoti už Ocono.
Aš tą LH ir komandos dialogą supratau kitaip - komanda informavo, kad yra laiko keisti padangas, bet patarė likti.
Kai pagalvoji - siūlymas visai protingas. Nekeiti padangų - šitoj trasoj lenkti labai sunku, yra šansų ir su senom padangom apginti poziciją. Keiti padangas - atkovoti poziciją be šansų (jei su senom padangom apsiginti prieš naujas padangas dar yra kažkokie šansai, tai apsiginti su naujom padangom - be problemų). Ir plius rizika kad boksuose kažkas atsitiks, ir prarasi dar daugiau laiko.
mirkam
IP: 8dd17ba | 05/10 20:52 Atsakyti
cc
05/10 20:44

Neteisingai. Būtų LH važiavęs padangų keistis, būtų išvažiavęs ne už Russelo, o kažkur už Occono - 8-10 vietoj. Apie lenkimus DRS traukinyje F1 puslapio sofos ekspertai pakankamai prikomentavo, nebetęsiu...

Oconas dar buvo nekeitęs padangų ir atsilikęs daugiau kaip 20s, kas sudarė komfortiškas sąlygas LH saugiai po sustojimo išlikt už GR tiek po pirmo, tiek po pakartotinio pasiūlymo stoti. Toliau ne sofos žinove gali ir netęsti, nes tik dar daugiau apsijuoksi.
mirkam
IP: 8dd17ba | 05/10 20:46 Atsakyti
Black_Death
05/10 19:53

Dabar komentuoti lengva, reliu momentu priimti teisingus sprendimus - menas. Isejo kaip patycia, tai ir tyciojuosi. Siaip pagarba MB kad leido paprastam britui, sera aplenkti. Ko praeity kitos komandos neleisdavo daryti, kartais net liepdavo atsilikti.

Klausimas yra kiek MB tiki, ar dar ilgai LH važiuos ir bus konkurencingas, o ne įnoringas. Nuo to priklauso, kiek bus leista GR. Šios lenktynės parodė, kad MB nebemato LH kaip komandos ateities ir leidžia GR tiesiogiai lenktyniauti, taip galėdami aiškiau įsitikinti, kiek geras yra GR.
cc
IP: a361902 | 05/10 20:44 Atsakyti
mirkam
05/10 09:20

Nors iš dalies pasisekė, bet ta sėkmė nebuvo visi atsitiktinė, o grynai išskaičiuota su nuliu rizikos prarasti (7) vietą. Pasisekė su Bottu, kad šis padarė klaidą. Tuo tarpu su LH buvo ir pastarojo nuopelnas, kad nusprendė geriau likt priekyje Russel su senom padangom ir gintis, nei pasikeist į šviežias ir atakuot su DRS. Stipri Ham klaida. Komandai buvo vienodai, kuris bus pirmesnis, tai ir leido Ham pačiam spręst.
Čia ir yra esminis įdomumas - komandos elgesys LH ir GR atžvilgiu, šį kartą jie nesikišo, nors galėjo.

Neteisingai. Būtų LH važiavęs padangų keistis, būtų išvažiavęs ne už Russelo, o kažkur už Occono - 8-10 vietoj. Apie lenkimus DRS traukinyje F1 puslapio sofos ekspertai pakankamai prikomentavo, nebetęsiu...
Black_Death
IP: dc7eb3b | 05/10 19:53 Atsakyti
mirkam
05/10 16:12

Šiaip per ilgai užtruko su tuo praleidimu. George jau buvo gerai atsiplėšęs, daugiau kaip 2s. Neskaniai tas praleidimas organizuotas, galėjo operatyviau pranešti, o ne laukti kol atsiplėš... spėju kas tai inicijavo , turėjo mintį, kad čia potencialiai gali būti fejerverkų. Kaip sakant taisyklės yra taisyklės... Final išėjo dar negražiau, lyg patyčia.

Dabar komentuoti lengva, reliu momentu priimti teisingus sprendimus - menas. Isejo kaip patycia, tai ir tyciojuosi. Siaip pagarba MB kad leido paprastam britui, sera aplenkti. Ko praeity kitos komandos neleisdavo daryti, kartais net liepdavo atsilikti.
mirkam
IP: 8dd17ba | 05/10 16:12 Atsakyti
Black_Death
05/10 13:32

Kaip tai nesikiso? Toto pats pasake kad GR tegul praleidzia HAM ir vel demonstratyviai apsilenkia atgal.

Šiaip per ilgai užtruko su tuo praleidimu. George jau buvo gerai atsiplėšęs, daugiau kaip 2s. Neskaniai tas praleidimas organizuotas, galėjo operatyviau pranešti, o ne laukti kol atsiplėš... spėju kas tai inicijavo , turėjo mintį, kad čia potencialiai gali būti fejerverkų. Kaip sakant taisyklės yra taisyklės... Final išėjo dar negražiau, lyg patyčia.
tp
IP: ced1ffb | 05/10 14:32 Atsakyti
Black_Death
05/10 13:32

Kaip tai nesikiso? Toto pats pasake kad GR tegul praleidzia HAM ir vel demonstratyviai apsilenkia atgal.

Taigi Toto sakė, kad čia FIA įsakė. Kokio velnio MB tą sakytų Georgui? Apsilenkė ir jau sekundę priekyje buvo. Kam reikėtų cirkus kelti, didinti avarijos tikimybę?
Black_Death
IP: dc7eb3b | 05/10 13:32 Atsakyti
mirkam
05/10 09:20

Nors iš dalies pasisekė, bet ta sėkmė nebuvo visi atsitiktinė, o grynai išskaičiuota su nuliu rizikos prarasti (7) vietą. Pasisekė su Bottu, kad šis padarė klaidą. Tuo tarpu su LH buvo ir pastarojo nuopelnas, kad nusprendė geriau likt priekyje Russel su senom padangom ir gintis, nei pasikeist į šviežias ir atakuot su DRS. Stipri Ham klaida. Komandai buvo vienodai, kuris bus pirmesnis, tai ir leido Ham pačiam spręst.
Čia ir yra esminis įdomumas - komandos elgesys LH ir GR atžvilgiu, šį kartą jie nesikišo, nors galėjo.

Kaip tai nesikiso? Toto pats pasake kad GR tegul praleidzia HAM ir vel demonstratyviai apsilenkia atgal.
×

TOP naujienos