Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Black_Death
IP: 145fddf | 06/17 10:39 Atsakyti
kart
06/16 19:32

Turi sugebėjimą kištis į diskusiją, apie kurią neturi žalio sup... skaityti daugiau

Kas man įdomu paklausiau. Atsakymas aiškus 😀
Misiulise
IP: 34256cb | 06/17 00:30 Atsakyti
Kart> rekomenduoju paskaityti, ar audio formatu perklausyti Stainerio knygą Survive to drive ir viskas bus aišku. Nors ir buvau schumio fanas, nors asmeniškai esu bendravęs su Micku (kartu šokom parašiutais), deja Giunteris mano nuomone teisus. Ir knygoje daug teisingų argumentų.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 23:23 Atsakyti
tech
06/16 21:50

Mano supratimu, F1 turi lenktyniauti talentai, o ne Latifiu, Strolu, M... skaityti daugiau

Daug talentų net aukščiausios kartingų kategorijos nepasiekia dėl elementaraus finansų trūkumo, tad apie sportinį principą ir vien tik talentus svajok toliau. Niekada taip nebuvo ir nebus. Atrodo, kad tema išdiskutuota dešimtis kartų ir patys ne jaunikliai, bei turėtumėt susivokti, bet vos tik panaši diskusija, taip viskas trukt už vadžių, vėl iš pradžių.

Ne vienas lietuvis F serijoje galėjo parodyti ne prastesnį lygį nei visokie Latifiai, bet niekam jie nereikalingi, nes nežinomi ir neturi pinigų.

Tame pačiame WEC'e yra nemažai pilotų, dėl finansų trūkumo iškritusių iš F serijos, kurie ten vežia tiems patiems būsimiems ar buvusiems F1 draiveriams.

Kažkokie kvaili jūsų įsitikinimai, kad visi 20 F1 draiverių yra patys geriausi ir už juos nėra geresnių. Realybėje yra 5-6, kurie turbūt pasiektų tą patį lygį visose kitose serijose, kiti likę reguliariai gautų nuo visokių no-name'ų.

Nebuvo ten joks tas Magas sunkus oponentas. Nustokit svaigt. Tiesiog mašina buvo tokia šūdina, kad Mago patirtis kažkiek padėjo jam kvalose pasirodyt geriau. Lenktynėse net su visais Miko pravalais H2H prasileido Magas. Pasisekė atvažiuoti aukščiau keliose lenktynėse kur Haas kovojo taškų zonoje ir atvežė keliais taškais daugiau. Tik tiek.
tech
IP: 108d424 | 06/16 21:50 Atsakyti
kart
06/16 20:13

"F1 2022 metais jis pagal fanu skaiciu buvo uz desimtuko ribu" - nes f... skaityti daugiau

Mano supratimu, F1 turi lenktyniauti talentai, o ne Latifiu, Strolu, Mazepinu, Serzantu ir Micku kategorijos . Pilotai. Na Schumis uz situos geresnis, bet trasoj tikrai neprilygtu nei Gasliui, nei Hulkui . Net Kmag buvo per sunkus oponentas gryzes is indy. Net Williams atsikrato balasto ir orientuojasi i kokybe. Tai beliktu tie pstys Haas kuriems buvo nereikalingas. Niekam nereikia jo F1 ir cia nera ka daugiau kalbet ta tema.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 20:13 Atsakyti
tech
06/16 17:50

Le mane gal ir idomus, kai ten ne elitas vaziuoja. Tai jam ten ir viet... skaityti daugiau

"F1 2022 metais jis pagal fanu skaiciu buvo uz desimtuko ribu" - nes formulėje važiuoja tik 10 draiverių, o visokie Magnusenai, Sargeantai, Hulkai, Oconai, Gasliai yra tame 10-uke. Taip?

Na, tai jeigu pats marketinge nei bum bum, tai ir nereikia knist proto, kad ten F1 marketingistai yra genijai ir kas nėra F1 neturi teisės jų kritikuoti. Atrodo, kad F1 yra kažkokia marketingo karalienė. LOL

Šiuo metu RBR ir McLarenai yra tie, kurie diktuoja marketingo madas. Visos kitos komandos iš esmės juos kopijuoja. Kai kurie tai daro visiškai nevykusiai.
Čia ne veltui paminėjau ir Žalą su Vanagu, nes Žala pradėjo geras mašinas gaut ne tada, kai pradėjo geriau važiuot, o tada, kai pradėjo kopijuoti Vanagą, kurio tu taip nemėgsti. Būtent Vanagas parodė Dakaro lietuviams kelią, kaip viską reikia daryti.

Apie Le Maną ir bendrai WEC'ą, tai aplamai patylėk, nes akivaizdu, kad nelabai domiesi kas ten vyksta.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 19:54 Atsakyti
Aivaras1
06/16 17:09

Sakykim tu teisus ir haas marketingo lavonai. Bet kitos zemesnio lygio... skaityti daugiau

Atrodo stengiausi parašyti viską kuo detaliau, bet aš girdžiu tuos pačius teiginius vėl ir vėl...

Nu tai taip nesipuola, nes jeigu pasuktumėt daugiau makaules, tai suprastumėt, kad elementariai kai Mikas buvo praliuosiuotas:
Williams jau turėjo pasirašę ar tai susiderėję sutartį su lavonu paydraiveriu. Negana čia galima matyti švogerizmo apraiškas, kurios deja, bet labai dažnai apsireiškia visame sporte.

Alfos vietą užpildė kitas paydraiveris. Šiuo atveju, pinigai labai dideli.
Alpha-Tauri aplamai tokių dealų nedaro ir ten važiuoja visi, kurie susiję su RBR.
Alpine vietos nebuvo. Eilėje dar laukė ir Piastris.
Likusioms komandoms Mikas neturi ką pasiūlyti, nes anos turi ir pilotų ir pinigų.

Tik dabar tos sutartys baigiasi ir atsiranda vietų, bet:

Williams, panašu, kad bando išaugti iš autsaiderių etiketės.
Stake/Kick - tampa Audi, kurie ateina su dideliais tikslais. Viena vieta vis dar laisva, bet jiems patyrę pilotai dabar svarbiau, nes reikia ne jaunimu rūpintis, o developint bolidą.
Alpine nežinia ką nuspręs. Jeigu nieko neprivilios iš dabartinių, tai arba tas jų apkalbamas draiveris ateis, arba būtent Mikas.
Haas - vargu ar šita sąjunga dar įmanoma po visko.

Dėl prioritetų, programų - vėl bedu pirštu į Haas, Magnuseną ir Steinerį. Nei Magnusenas ten į kažkurią kategoriją patenka, nei Haas turi kažkokią programą, nei Ferrari tuo metu pilotų savų turėjo pasiūlyti. O Steineris dėl savo stagnacijos buvo atleistas. Štai ir viskas ką reikia jums žinoti apie Haas.

Tad kurioje vietoje čia pagal jus Haas'uose Mikas netilpo, taip ir neaišku.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 19:32 Atsakyti
Black_Death
06/16 18:41

Turiu pagirti. Turi stiprią kompetencija ir lakią vaizduotę sugebė... skaityti daugiau

Turi sugebėjimą kištis į diskusiją, apie kurią neturi žalio supratimo.
Black_Death
IP: 36e13de | 06/16 18:41 Atsakyti
kart
06/16 02:53

Nu nu, papasakok apie tuos dabartinius trendus čia visiems... :))) No... skaityti daugiau

Turiu pagirti. Turi stiprią kompetencija ir lakią vaizduotę sugebėdamas viename sakinyje parašyti Žalą ir Vanagą. :)) jie yra 99% skirtingi. 1% panašumo abu dalyvauja dakare. :- D ai dar abu su LT pilietybe... nenoriu pradėti diskusijusios, kuris -esnis...
Būtų įdomu sužinoti argumentus, kad aš esu neteisus, m?
tech
IP: 108d424 | 06/16 17:50 Atsakyti
kart
06/16 16:55

P.S. eik pasidomėsi, kiek žmonių vakar laukė to tavo "iš Google g... skaityti daugiau

Le mane gal ir idomus, kai ten ne elitas vaziuoja. Tai jam ten ir vieta tiek pagal sugebejimus tiek pagal fanus. F1 2022 metais jis pagal fanu skaiciu buvo uz desimtuko ribu, tai kur cia tas populiarumas ir del ko? Del pavardes? Pagal sugebejimus trasoj Tai tik tokiems Haas ir reikalingas buvo, kol jo “didelis” marketingo svoris pasirode per menkas uz jo padaroma zala 😀 aisku, tau cia ne rodiklis kad nei 1 komandai jo nereik. Bet zinant kad esi gudriausias is gudriausiu, tiesiog marketingo GURU,tai ne tiems moliams ten F1 sedintiems suprast…
Aivaras1
IP: d74764c | 06/16 17:09 Atsakyti
kart
06/16 16:35

Jei Haas būtų turėję supratimą apie marketingą, tame lygyje, kok... skaityti daugiau

Sakykim tu teisus ir haas marketingo lavonai. Bet kitos zemesnio lygio komandos irgi nesipuola. O del viso kito sutinku pilnai ir butent ta isdesciau pirmame poste - nepatenka nei i viena kategorija, kuri siuo metu įdomi f1 komandoms. Tame tarpe ka tu pasakei - pirme nybe teikia savo ir partneriu programoms ir poxui jiems tie marketingai
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 16:55 Atsakyti
tech
06/16 08:23

Sulygino musu kaimuko lenktynininkus, su F1. Gerai cia. O apie tai, ka... skaityti daugiau

P.S. eik pasidomėsi, kiek žmonių vakar laukė to tavo "iš Google girdėto" Schumacherio pasirodymo Le Mano 24 valandų lenktynėse, nerašęs čia tokių briedų.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 16:35 Atsakyti
Aivaras1
06/16 11:46

nu tai nieks matai ir nesigincija, kad talento mazoka, kad butu idomus... skaityti daugiau

Jei Haas būtų turėję supratimą apie marketingą, tame lygyje, kokį turi McLaren, Mercedes, Ferrari, Aston ar bent Alpine(nors čia irgi tragedija), tai būtų jiems viskas atsipirkę. Bet kadangi Haas marketingo prasme yra F1 visiškas dinozauras, todėl ten važiuoja visokie neįdomūs Magnusenai.

Schumacherio pavardė vertingesnė už visą Haas brandą, bet čia chebra aiškina, kad jiems jis nenaudingas. Taip, nenaudingas, nes išnaudoti nemoki ar nenori. Panašu, kad ten tikrai noro nėra, matant kaip jiems sekasi su naujais rėmėjais ir esamų integracija.
Faktas - didžiausias Haas sekėjų šuolis soc. tinkluose buvo būtent tada, kai važiavo Mikas.

Dėl Toto... Jis niekada Miko niekur ir nesvarstė, ar taip sunku suvokti? :)) Jis tiesiog melžia jo pavardę, kaip melžė Grosjean'o avariją ir daro iš to pinigus. Tuo tarpu jūs čia įrodinėjat, kad jis niekam neįdomus.

Prikūrę patys žmonės kažkokių teorijų apie vietas Merse ar Ferrari ir dabar bandoma įrodyti, kodėl jo ten niekas nesodins. Niekas jo tokias komandas ir nesiūlo. Bet sakyti, kad jis per buvo per prastas Haas, Williams, kai dabar ten važiuoja didesni lavonai, tai yra apgailėtina.

Ant kiek Mika yra populiaresnis už tuos lavoninius įrodo ir faktas, kad visi čia subėgę skaičiavot Miko padarytos žalos didį, bet kiek žalos padarė lavoniniai Sargeantas ir Magas niekam nėra įdomu. Nors nenustebdžiau, kad kažkuris jau yra ir viršijęs Miko padarytą žalą.

Trumpai tariant - Mika tikrai nėra per prastas lavoninėms komandoms. Visa kita nesvarbu. Vienintelė priežastis, kodėl jam daug komandų atkito yra ta, jog jos teikia pirmenybę savo, ar savo partnerių jaunimo programoms. Todėl vėl grįžtu prie Mago - jo čia neturėjo būti nei kvapo senų seniausiai. Jis net lenktynėse už Miką geriau neatrodė. Visai F1 būtų buvę geriau, jeigu Haas pilotų porą būtų sudarę Hulkas ir Mikas. Dabar tai jau taip, šaukštai po pietų.
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 15:56 Atsakyti
tech
06/16 08:23

Sulygino musu kaimuko lenktynininkus, su F1. Gerai cia. O apie tai, ka... skaityti daugiau

Tik dar kartą patvirtinai, kad nelabai rauki apie pilotų rinką, juolab apie marketingą, tad per daug ir nesiplėsiu.
Atrodo, juodu ant balto parašiau, kad Mika įdomesnis žmonėms už daug dabartinių pilotų ir tai yra FAKTAS įrodomas statistika, bet sofiniai eGZpertai eilinį kartą teškia savo de**šką nuomonę, kad niekam jis neįdomus...
Aivaras1
IP: 81e968b | 06/16 11:46 Atsakyti
tech
06/16 02:00

100% pritariu. Msc yra musta korta ( nuo KMAG) ir kazin ar ji kas nore... skaityti daugiau

nu tai nieks matai ir nesigincija, kad talento mazoka, kad butu idomus deliverinimo prasme. cia daugiau kalba eina apie marketinga. ir as sitoj vietoj linkciau prie tavo nuomones - panasu, kad nelabai jau ten kam ir beidomu. na bent jau ne tiek, kad atpirktu vieta. jei haas butu ten kartais ta sedyne is marketingo atsipirkus, butu manau idomus ir kitiems. bet cia, panasu, kaip su b.sena - reikia deliverinti prie viso kito...ir toto ne durnas, pamate, kad nieko is to neispes, tai nei nesvarste, isskyrus pigiai simuliatoriuje ir lenktynese salia kad pastovetu, o tv uzrasytu pavarde, bet pask metu net jos nerase :)
Prietaras
IP: 7ae8ea4 | 06/16 09:11 Atsakyti
tech
06/16 08:23

Sulygino musu kaimuko lenktynininkus, su F1. Gerai cia. O apie tai, ka... skaityti daugiau

Absoliučiai pritariu!
tech
IP: 108d424 | 06/16 08:23 Atsakyti
kart
06/16 02:53

Nu nu, papasakok apie tuos dabartinius trendus čia visiems... :))) No... skaityti daugiau

Sulygino musu kaimuko lenktynininkus, su F1. Gerai cia. O apie tai, kad Sch nei marketingo prasme, nei sportine F1 nereikalingas.dabar fanai gyvena Verstapenu, Leclercu, Norisu, o ne svvaiciojimais apie is google girdeta Sumacheri, su viltimi matyt tevo pavarde bolide :)) juolab, kai su tevu sieja tik pavarde, o ne sugebejimai. Kazkada ir B Senna toks vaziavo. Nedeliverino ir ismestas buvo ksip ir Schumis
kart
IP: ff4c1cb | 06/16 02:53 Atsakyti
tech
06/16 02:00

100% pritariu. Msc yra musta korta ( nuo KMAG) ir kazin ar ji kas nore... skaityti daugiau

Nu nu, papasakok apie tuos dabartinius trendus čia visiems... :))) Nors gali nepasakot, nes tavo motorsporto trendų suvokimas labai gerai atsispindi Žala vs Vanagas diskusijose.
tech
IP: 108d424 | 06/16 02:00 Atsakyti
Aivaras1
06/15 17:05

as nelabai suprantu ka tu nori pasakyti. kad visu komandu vadovai ir j... skaityti daugiau

100% pritariu. Msc yra musta korta ( nuo KMAG) ir kazin ar ji kas nores susigrazint. Pilna laukiancio jaunimo kurie turi potencialo kazka parodyt, o ne pilotas gaves malku nuo dano. Siaip visuomet megau Senaji Schumi, bet sunus nevertas nei trecdalio tiek. Komandose ne durni ten sedi, viska puikiai supranta.busi geras , del taves susipes ( Piastri - Alpine vs Mclaren pvz). Talentu niekas nepaleidzia. Net ir tas marketingas.. jau seniai praejo tie MSC laikai , dabar nauji ziuriovu ir pilotu trendai.
La Form
IP: 0fbd61a | 06/15 17:58 Atsakyti
Ar tai reiškia, kad nuo kitų metų nebematysime Schumacherių F-1? Vienas nelenktyniaus, kitas nekomentuos.
Errnis
IP: 0e3394b | 06/15 17:46 Atsakyti
👍👍👍

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 2118
2. mantioras 2064
3. Beržas 2063
4. Valode 2062
5. Giriby 2061